Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. nov. 19. 15h:04' EZ A 286. JÁTÉKHETED, 277. FORDULÓD 287. játékheted kezdete: nov. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2948 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: vv 19 26 165 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
* 4. KP: hh 1409 1618 1554 | használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 402 életpontot sebeztél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 71 életpontot vesztettél. Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt ősmágus jobb lábát. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 115 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel megbököd az élőholt ősmágus testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 42 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 8 400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 807, sebződés: 168, gyógyulás: 68, összesen: -100 ÉP}
* 5. KP: v 1 25 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Agyartőrrel eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 csillaglövedék. Megsoroztad a smaragdgólem testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem testét. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a smaragdgólem testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gólem talizmán. 5 308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 610, sebződés: 136, gyógyulás: 99, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [183,106] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy csapat q. rohamosztagos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a q. rohamosztagos fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 9 q. rohamosztagos többször is megmar! (9 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a q. rohamosztagos testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a q. rohamosztagos bal hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 2 q. rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 497, sebződés: 42, gyógyulás: 109, összesen: +67 ÉP}
Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 405 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod az animált hókutya testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megbököd az animált hókutya jobb karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az animált hókutya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Az animált hókutya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 hókutya nyakörv. 3 700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 105, gyógyulás: 52, összesen: -53 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt hadúr rothadó testét. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az élőholt hadúr foszladozó fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt hadúr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 2 620 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 91, gyógyulás: 76, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [182,106] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Észreveszel egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg királynő került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját ellenfeledre támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 9, gyógyulás: 40, összesen: +31 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját a másikra rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt hadúr testét. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2 620 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 76, gyógyulás: 70, összesen: -6 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír testét. Kritikus ütés! (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 948 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 37, gyógyulás: 54, összesen: +17 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 85 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 104 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A bolyongó lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Öregedtél 3 évet. {GYD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Agyartőrrel megbököd a bolyongó lidérc jobb karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A bolyongó lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Öregedtél 1 évet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
3 264 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 105, gyógyulás: 66, összesen: -39 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd az animált hókutya élőholt csontjait. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az animált hókutya élőholt csontjait. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Az animált hókutya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az animált hókutya fejét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 230 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod az animált hókutya jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Az animált hókutya néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Az animált hókutya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 3 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 815, sebződés: 266, gyógyulás: 55, összesen: -211 ÉP}
(Továbbmész...) [180,106] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ongóliant. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (22 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az ongóliant testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 pular kristály és egy obszidián függő. 3 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 169, gyógyulás: 30, összesen: -139 ÉP}
A lény jeget köp rád. Csontodig hatol a hideg. (44 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 8 borkonyó bibe. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drakolich bal oldalát. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a drakolich nyakát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Véres nyál csordul ki a drakolich száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. 1 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 110, gyógyulás: 14, összesen: -96 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját a másikra rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír testét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a szubreális vámpír testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 47, gyógyulás: 11, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [179,106] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg parafenomén nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg parafenomén. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény huhog! 8 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 62, gyógyulás: 11, összesen: -51 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidércúr fejét. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a lidércúr bal oldalát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A lidércúr csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-2 max. varázspont.) A lidércúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 3 080 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az animált hókutya jobb lábát. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 214 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod az animált hókutya élőholt csontjait. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Az animált hókutya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Az animált hókutya többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Az animált hókutya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 hókutya nyakörv. 3 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 534, sebződés: 130, gyógyulás: 27, összesen: -103 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a csontgólem testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted a csontgólem jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 4 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 273, gyógyulás: 55, összesen: -218 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 43 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 110 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a quwarg szellem bal karját. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 47 életpontot vesztettél. A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 3 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 503, sebződés: 171, gyógyulás: 10, összesen: -161 ÉP}
(Továbbmész...) [177,106] Fák, mindenütt csak fák. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy óriás liánt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 28 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 286 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Öregedtél 2 évet. {GYD:} Zinthurg pallossal végigvágod a bolyongó lidérc nyakát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a bolyongó lidérc fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Öregedtél 2 évet. Véres nyál csordul ki a bolyongó lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 3 264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 125, gyógyulás: 26, összesen: -99 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt hadúr jobb karját. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod az élőholt hadúr bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt hadúr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 2 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 104, gyógyulás: 16, összesen: -88 ÉP}
(Továbbmész...) [176,106] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy ősdentor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+872 varázspont.)
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 68 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd az ősdentor testét. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen van rajta.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ősdentor ragyás testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 95 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 570 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 336, gyógyulás: 24, összesen: -312 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 416 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (33 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a quwarg szellem ködlő potrohát. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a quwarg szellem testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 43 életpontot vesztettél. A quwarg szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 3 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 161, gyógyulás: 8, összesen: -153 ÉP}
Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír jobb lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 198 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 57, gyógyulás: 12, összesen: -45 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 404 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az animált hókutya bal oldalát. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 196 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel megérinted az animált hókutya élőholt csontjait. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-0 védettség). Az animált hókutya csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-0 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 3 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 741, sebződés: 130, gyógyulás: 27, összesen: -103 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 401 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az animált hókutya bal oldalát. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted az animált hókutya jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az animált hókutya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-0 védettség). Az animált hókutya csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-0 védettség). Az animált hókutya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 3 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 587, sebződés: 143, gyógyulás: 30, összesen: -113 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
szk 216 | keresed a 216. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
SÁFRÁNYKŐ (979. TÁRGY) Az ősi időkben tudták a módját, hogyan használják fel és koncentrálják a sáfrányporban rejtőző potenciált. A koncentrált sáfrányporból összeállt tömör sáfránykő túlélte a háborút és időt, és most itt hever előtted, a kezedben. Ha tenyeredbe fogod, lassan melegedni kezd, és a gyémántkemény kő egyszeriben összeroppanthatóvá válik. Ekkor kinyerheted energiáját, a H 979 paranccsal, és kapsz 100 tevékenységpontot. A sáfránykő nem átadható. |
Erő: | 28 (55) | Szint: | 31 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 30 (39) | Támadás: | 51 (54) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 20 (31) | Védekezés: | 52 (58) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/274 év |
Egészség: | 20 (31) | Életpont: | 698/428 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 32 (45) | Varázspont: | 959/742 | Pénz: | 15174 arany | Kép. pont: | 22 |
Tudatpont: | 60/0 | Pszi pont: | 174/84 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/34 | ökölvívás: | 26/3 (+2%) | szúrófegyverek: | 26/8 (+8%) |
vágófegyverek: | 25/58 (+2%) | ütőfegyverek: | 27/33 (+28%) | lőfegyverek: | 28/32 (+5%) |
dobófegyverek: | 16/11 |
Feltételes fegyverváltás: Din cséphadarója (#840) << biami kvazárlándzsa (#568) << Zinthurg pallos (#716) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -19.); hajító csillag (#939) (20 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
175,105 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/2 | Max életkor 1129 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 146/95 (+17%) | 2. nyomkövetés: | 47/40 (+15%) | 3. mászás: | 16/51 |
4. csapdakészítés: | 32/24 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 6/45 | 6. gyógyítás: | 38/52 (+333%) |
7. titkosírás: | 9/22 | 8. felderítés: | 21/52 | 9. szörnyidomítás: | 13/48 |
10. teológia: | 49/4 (+31%) | 11. taumaturgia: | 49/9 (+2%) | 12. szerencsejáték: | 2/40 |
13. versengés: | 12/77 (+9%) | 14. harcművészetek: | 30/21 | 15. zene: | 6/45 |
16. szörnyismeret: | 14/52 | 17. pszi: | 19/17 (+14%) | 18. zárnyitás: | 1/63 |
19. vadászat: | 7/49 | 20. vitalitás: | 7/82 (+24%) | 21. bányászat: | 32/19 (+3%) |
22. testépítés: | 15/33 | 23. úszás: | 15/75 | 24. főzés: | 18/65 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot, csak egyszer), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 2) |
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 70, 72, 73, 81, 99, 121, 165, 170, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 6, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1295 (limit: 1535), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 113672. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 104. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 39 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 493 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | borkonyó bibe (#312) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
36 | arany (#50) | 2 | bogyógránát (#430) | 5 | bordacsont (#16) | |||
1 | dentor bőr (#551) | 7 | drótszőr (#37) | 1 | gólem talizmán (#811) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 2 | hókutya nyakörv (#1077) | 2 | kaja (#2) | |||
10 | mákrózsa virág (#56) | 1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | mópat token (#585) | 1 | obszidián függő (#195) | 2 | óndarab (#85) | |||
2 | pular kristály (#239) | 1 | sáfránykő (#979) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
5 | ugh méreg (#166) | 1 | vortex amulettje (#607) |
174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | |
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|