Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 30. 9h:12' EZ A 488. JÁTÉKHETED, 275. FORDULÓD 489. játékheted kezdete: febr. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5944 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
v 6 999 | elmormolod a 6. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal alaposan megvágod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 194 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [97,91] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy.
Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás griff testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal végigvágod az óriás griff tollas testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az óriás griff karmai majdnem eltalálnak! Az óriás griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az óriás griff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranygriff csillogó szárnyát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Rövid karddal felnyitod az aranygriff testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Félrehajolsz, de az aranygriff karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az aranygriff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranygriff összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. 700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [97,92] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy mosolygó rettenet!
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mosolygó rettenet bal vállát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a mosolygó rettenet jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mosolygó rettenet, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 9 életpontot vesztettél. A mosolygó rettenet elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
386 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő jobb vállát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 56 életpontot sebeztél. Rövid karddal megvágod a quwarg felderítő fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 655 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Rövid karddal megcsapod a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
386 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns pók testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 430 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [98,93] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillezsályát. Látsz egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy sziklafészek van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [98,94] Továbbra is magashegységben vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Túl kicsi helyet választottál, nem férsz el rendesen. A szörny észrevett. Egy zafír sárkány közeledik feléd! (ld. enc.) Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás griff tollas testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Rövid karddal alaposan megvágod az óriás griff csupasz nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmait felemelve, az óriás griff meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az óriás griff csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az óriás griff szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 436 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a fekete griff bal lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 65 életpontot sebeztél. Rövid karddal megcsapod a fekete griff jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csőrével a fekete griff nem tudott megsebezni. A fekete griff most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nyuhaj karbin jobb oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a nyuhaj karbin bal csápját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 383 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a téfea magoflux fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a téfea magoflux jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (8 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya farkát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. Rövid karddal megvágod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 716 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [100,93] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre.
- Ez egy kék rothasztó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a kék rothasztó jobb oldalát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a kék rothasztó bal hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
im 0 1 | imádkozol |
bb 260 20 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (20 darabot) |
im 0 1 | imádkozol |
bb 260 20 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (20 darabot) |
im 0 1 | imádkozol |
bb 260 20 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (20 darabot) |
im 0 1 | imádkozol |
bb 2 50 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (50 darabot) |
bb 152 14 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (14 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 65 életpontot sebeztél. Rövid karddal kicsit megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Rövid karddal megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az arató csattanat testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal súrolod az arató csattanat testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
* 1. BP: | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (5 darabot) |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 243. tárgyat a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
MANAKÚT (1774. TEREPTÁRGY) Sokat töprengtél rajta, hogy miként lehetne bezárni, végleg megsemmisíteni a Sötét Földre nyílt dimenzióréseket, hogy a belőlük áradó fenyegetés megszűnjön végre. Nos, van rá mód, de nem egyszerű, és bizony áldozatot kíván mindenkitől, aki a szívén viseli az ilyen "nagy" ügyeket. A manakút egy rég elfeledett mágiafókusz, amit már évezredek óta nem használt senki, hiszen sosem volt rá szükség. A működését felesleges volna elmagyaráznom, valószínűleg nem értenéd. Lássuk hát inkább a gyakorlati teendőket! A manakút valójában nem hasonlít egy közönséges kúthoz, hiszen nem lefelé való ásással készül, sokkal inkább tartálynak, vagy kádnak lehetne nevezni, ha épp találóbb kifejezést keresnénk a kinézetére. Ezt a tárolót azon mezőkön tudod felépíteni, ahol van dimenziórés. A kutat közvetlenül a rés alatt, az EP 1774 <TVP> paranccsal éptítheted és 1000 TVP árán készül el teljesen. (Nem szükséges egyedül, egyetlen nekifutásból feléptítened, mások is segíthetnek, és a korábban félbehagyott munkát bármikor folytathatod. Fontos azonban megjegyezni, hogy egyszerre legalább 20 TVP-t költs el, mert ennél kevesebbért az éptítés egyáltalán nem halad.) A manakutat csakis a kisebb dimenziórések közelében lehet, és érdemes feléptíteni, másutt ezzel kár próbálkoznod. (Sajnos vannak olyan dimenziórések is, amelyeket méretük okán ezzel a módszerrel sem lehet bezárni.) A kút alapszerkezetét a mindenütt megtalálható anyagokból, kőből és földből készítheted el, ezért kőkalapácsra, és ásóra is szükséged lesz a művelethez. Ha elkészült a nagy mű, akkor megkezdheted a kút feltöltését. Ehhez a H 1774 <varázspont> parancsot add ki. A kút feltöltésére is ugyanaz a szabály érvényes, mint a megépítésére: bárki besegíthet neked, és te is folytathatod később, a korábban elkezdett munkát. A kút 20000 VP-vel tölthető fel teljesen. Ha befejeződött a feltöltés, az utolsó cseppnyi mana bekerülésekor a kútban tárolt mágikus energia felszabadul, és bezárja a dimenziórést, az (remélhetőleg örökre) megszűnik. Aki hozzájárul a kutak feltöltéséhez, az a rés bezáródásakor hősként ünnepelheti magát és tettét a világ sosem fogja elfelejteni. |
PSZI-ACÉLTORONY (98. PSZI VÉDEKEZŐ KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor védekező varázslatot használnál. A program a TV listából legfeljebb akkor fogja ezt a védekezést választani, ha ellenfeled pszivel rendelkezik, ugyanis a pszi-acéltorony tökéletes védelmet nyújt az Agykorbács, a Tudatrombolás, az Agybénítás és a Teljes őrület ellen. Nem segít azonban, ha ellenfeled Direkt kontaktussal próbálkozik, és semmilyen egyéb támadás ellen sem nyújt védelmet. A pszi-acéltorony felrakása 8 pszi pontba kerül. |
ZAFÍR SÁRKÁNY (329. SZÖRNY) Az összes sárkány közül talán a legfenségesebb látvány a kékesen csillogó, kecses zafír sárkány, amely a hegyek fölött körözve vadászik. A távolról oly kecses teremtmény azonban valójában soktonnás óriásszörny, amely egyike az ismert világok legfélelmetesebb, legnagyobb hatalmú teremtményeinek. A villámmágia korlátlan urai, varázslataikkal és leheletükkel ropogósra sütnek bárkit, aki nincs felkészülve elektromos támadásaikkal szemben. Ha azonban mágia védelmez, akkor sincs sok esélyed az óriási karmokkal és fogakkal szemben. Mégis, legendák szólnak kalandozókról, akik legyőztek trükkel-furfanggal egy-egy sárkányt, és persze te is közéjük akarsz tartozni, kincsek után kutatni a legyőzött sárkány tetemének pikkelyei közt. Persze, mindnyájan tudjuk, hogy ez mindig is elérhetetlen álom marad a számodra... |
Erő: | 47 (61) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 262 cm |
IQ: | 31 (52) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 495 kg |
Ügyesség: | 37 (39) | Védekezés: | 45 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/24 év |
Egészség: | 28 (30) | Életpont: | 353/288 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 39 (46) | Varázspont: | 533/13 | Pénz: | 10917 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 25/23 | Pszi pont: | 128/42 | EFejl: | 32 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 5/47 (+32%) | szúrófegyverek: | 19/70 | vágófegyverek: | 18/45 (+5%) |
ütőfegyverek: | 25/41 (+3%) | lőfegyverek: | 22/74 (+2%) | dobófegyverek: | 1/80 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); mérg. ubuk tüske (#137) (13 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/69 | 2. nyomkövetés: | 48/40 (+39%) | 3. lopás: | 1/9 |
4. mászás: | 12/32 (+19%) | 5. csapdakészítés: | 13/11 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 2/78 |
7. gyógyítás: | 56/45 | 8. titkosírás: | 16/7 | 9. felderítés: | 21/75 |
10. szörnyidomítás: | 4/19 | 11. teológia: | 31/44 (+34%) | 12. taumaturgia: | 23/83 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 1/21 | 14. versengés: | 7/63 (+9%) | 15. zene: | 22/30 (+34%) |
16. szörnyismeret: | 16/2 | 17. pszi: | 11/7 (+24%) | 18. zárnyitás: | 1/19 |
19. vadászat: | 17/71 | 20. bányászat: | 30/22 (+4%) | 21. testépítés: | 47/2 |
22. főzés: | 8/45 (+11%) | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus (21) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
ongóliant (#159), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse II (#24) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 2) |
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 44 | kaja (#2) | 2 | spiritusz (#170) | |||
14 | vasérc (#152) | 33 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
13 | arany (#50) | 1 | aranytoll (#572) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | grifftojás (#179) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
12 | madártoll (#112) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | szöges bőrpajzs (#66) | 1 | téfea-agy (#172) | 8 | ugh méreg (#166) |