Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 13. 15h:03' EZ A 1062. JÁTÉKHETED, 275. FORDULÓD 1063. játékheted kezdete: aug. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5516 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 26 178 | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 178. varázslatot |
* 2. KP: vv 224 165 188 | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 3. KP: vv 23 4 88 | elmormolod a 23. varázslatot a 4. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 5. KP: le 254 0 0 | leveszed/lerakod a 254. tárgyat |
* 6. KP: kf 820 1171 0 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat az 1171. tárggyal |
ba 388 | nem támadod a 388. szörnyet |
ba 395 | nem támadod a 395. szörnyet |
tv 37 | támadó/véd. varázslat a 37. varázslatot |
kno 15 1 | képesség-növelés 15 |
vv 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
lm 8 9 9 | mozogsz 8 9 9 |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt nyakát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. {GYD:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az orbitális mackósajt fejét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). {GYD:} Möszehát pajzzsal súrolod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 145 életpontot sebeztél. Az orbitális mackósajt nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az orbitális mackósajt összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 266 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 498, sebződés: 0, gyógyulás: 49, összesen: +49 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mágusölővel végigmetszed a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Möszehát pajzzsal megvágod a Zinthurg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 99 életpontot sebeztél. A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű és egy obszidián függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 154 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. {CSTT:} Mágusölővel kilukasztod a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Möszehát pajzzsal felnyitod a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 114 életpontot sebeztél. A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 154 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 34 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Tguarkhan sziklatestét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Möszehát pajzzsal megvágod a Tguarkhan testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 35 életpontot sebeztél. A Tguarkhan állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A Tguarkhan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szent jogar és 6 fekete gyöngy. 1 751 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 47, gyógyulás: 22, összesen: -25 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Tguarkhan bal lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Tguarkhan sziklatestét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {GYD:} Möszehát pajzzsal megcsapod a Tguarkhan testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 85 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngysor és egy aranytű. 1 751 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 56, gyógyulás: 24, összesen: -32 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (23 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 58 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs. 2 417 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 51, gyógyulás: 31, összesen: -20 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (23 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Mnebolath testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). {GYD:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a Mnebolath testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 77 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranytű és 6 arany. 2 417 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 58, gyógyulás: 40, összesen: -18 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 51 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai fejét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (40 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. {GYD:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az Orkhan Thai fejét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). {GYD:} Möszehát pajzzsal súrolod az Orkhan Thai fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 53 életpontot sebeztél. Mancsával az Orkhan Thai végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy trófea nyaklánc és 2 aranylánc. 3 108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 147, gyógyulás: 44, összesen: -103 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru bal karját. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a taalru fejét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a taalru póklábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 47 életpontot sebeztél. A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A taalru fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pular kristály, egy réz papi karkötő és 3 obszidián függő. 4 089 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 28, gyógyulás: 56, összesen: +28 ÉP}
lm 10 10 10 | mozogsz 10 10 10 |
lm 1 | mozogsz 1 |
ef 2 552 | energia fejlesztése 2 |
ek 116 50 128 | t. energia kisütése: 116 50 128 |
v 198 160 92 | elmormolod a 198. varázslatot |
160 | 161 | 162 | |
102 | |
|
|
103 | |
|
|
104 | |
|
|
[160,92] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyűjtesz, és a verembe dobálod. Lentről morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldők ősapja kezd a föld alól előbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldő pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elő. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy korinthai amőba.
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a korinthai amőba hullámzó testét. (7 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). {GYD:} Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a korinthai amőba hullámzó testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 60 életpontot sebeztél. A korinthai amőba csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 22 életpontot vesztettél. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod a korinthai amőba testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {GYD:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a korinthai amőba testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 54 életpontot sebeztél. Csápjával megérint a korinthai amőba. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 979 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 83, gyógyulás: 106, összesen: +23 ÉP}
usz 25 | úszol 25 pontért |
Megmarkolva a möszehát pajzsot a másikra rontasz. {CSTT:} Möszehát pajzzsal párszor kilyukasztod az opati polip bal oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 86 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
usz 25 | úszol 25 pontért |
Marokra fogva a möszehát pajzsot ellenfeledre ugrasz. Möszehát pajzzsal többször mélyen végigmetszed az elektromos angolna farkát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 137 életpontot sebeztél. Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az elektromos angolna farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 243 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
usz 25 | úszol 25 pontért |
Marokra fogva a möszehát pajzsot a másikra rohansz. {CSTT:} Möszehát pajzzsal végigmetszed a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 150 életpontot sebeztél. A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 25 | úszol 25 pontért |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [158,90] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csapat q. rohamosztagos lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a q. rohamosztagos testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {GYD:} Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a q. rohamosztagos fejét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 143 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a 8 q. rohamosztagos csáprágójával. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) {GYD:} Mágusölővel kicsit megvágod a q. rohamosztagos jobb vállát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 115 életpontot sebeztél. Az 1 q. rohamosztagos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 614, sebződés: 16, gyógyulás: 55, összesen: +39 ÉP}
Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 87 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [157,89] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő csapat q. rohamosztagos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a q. rohamosztagos testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a q. rohamosztagos fejét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 122 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a 7 q. rohamosztagos. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mágusölővel épp hogy megvágod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). {GYD:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a q. rohamosztagos bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 108 életpontot sebeztél. Az 1 q. rohamosztagos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az 1 q. rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 585, sebződés: 14, gyógyulás: 52, összesen: +38 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a q. rohamosztagos torát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. {GYD:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a q. rohamosztagos bal első lábát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 82 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) {GYD:} Mágusölővel néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a q. rohamosztagos torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 43 életpontot sebeztél. A 3 q. rohamosztagos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A 3 q. rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 548, sebződés: 19, gyógyulás: 68, összesen: +49 ÉP}
(Továbbmész...) [159,89] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg nagymester. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester bal oldalát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 72 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csontgólem testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontgólem testét. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {KCC:} Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a csontgólem vaskos lábát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {KCC:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a csontgólem testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) A csontgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 457 tapasztalati pontot kaptál. Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+772 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 201, gyógyulás: 99, összesen: -102 ÉP}
(Továbbmész...) [160,89] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ryuku csapásvezető közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 76 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Ellenfeled könnyedén félreüti! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {GYD:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a ryuku csapásvezető támadó karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 46 életpontot sebeztél. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 arany. 1 684 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 71 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. {GYD:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő torát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). {GYD:} Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 65 életpontot sebeztél. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 349 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich csontos vázát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal megkarcolod a drakolich jobb hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 61 életpontot sebeztél. A drakolich állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 44 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem fejét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (33 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 329 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). {GYD:} Möszehát pajzzsal megvagdalod a quwarg szellem testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 52 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod a quwarg szellem kísértetauráját. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {GYD:} Möszehát pajzzsal megkarcolod a quwarg szellem nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 51 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 44 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 410 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 565, sebződés: 212, gyógyulás: 98, összesen: -114 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 2 | mozogsz keletre |
Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt hadúr testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az élőholt hadúr fejét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {GYD:} Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az élőholt hadúr bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 108 életpontot sebeztél. Az élőholt hadúr karma a fejed mellett suhan el! Karmaival az élőholt hadúr megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt hadúr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 34, gyógyulás: 35, összesen: +1 ÉP}
* 1. BP: h 336 1 0 | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: le 1171 0 0 | leveszed/lerakod az 1171. tárgyat |
* 3. BP: kf 453 254 0 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 254. tárggyal |
REZISZTENCIA Az idős, hihetetlenül tapasztalt harcművész mesterek képesek pusztán kí-energiáikat használva a szervezetükbe jutó mérgeket gyorsabban lebontani. Mentális, spirituális fejlettségük mind az agyi támadások, mind a lelküket szétroncsolni próbáló haláltámadások ellen sokkal jobban ellent tudnak állni. Emellett hihetelen fürgeségüknek köszönhetően könnyedén félreszökkennek a masszív fizikai és energiatámadások elől. Mindennek eredményeképpen a rezisztencia szintjét elért harcművészek plusz kettőt kapnak minden mentődobásukra. |
PÁSZTORBOT (513. TÁRGY) A pásztorbot egyben egy mágikus fegyver, amelyet csak a legkiválóbb, legnehezebb próbákat is kiálló mesebeli pásztorok kaphatnak meg. Amikor kezedben van, 4-gyel megnöveli szörnyidomítás szakértelmedet (de jól vigyázz, nehogy a bot lerakásakor egy szörnyed emiatt elszeleljen). Emellett egy 3D6+6 sebzésű mágikus ütőfegyver, amely lángcsóvát képes kilőni minden harci körben ellenfeledre. Használatához legalább 12-es szintű ütőfegyver szakértelemre lesz szükséged. |
Erő: | 37 (41) | Szint: | 28 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 38 (40) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 37 (50) | Védekezés: | 76 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/48 év |
Egészség: | 27 (29) | Életpont: | 508/509 | Jellem: | gonosz (352) | Tul. pont: | 11 |
Szerencse: | 35 (43) | Varázspont: | 881/675 | Pénz: | 259 arany | Kép. pont: | 23 |
Tudatpont: | 28/8 | Pszi pont: | 179/119 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/15 (+15%) | ökölvívás: | 31/7 (+3%) | szúrófegyverek: | 3/10 |
vágófegyverek: | 29/82 (+19%) | ütőfegyverek: | 2/35 | lőfegyverek: | 12/84 |
dobófegyverek: | 30/59 (+11%) |
Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (170%) << varkaudar che-kard (#1112) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
162,88 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
JLKzott minoszkúpok: 63, 56, 58, 64, 59, 84, 85, 91, 87 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 147 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/0 (+48%) | 2. nyomkövetés: | 78/16 | 3. lopás: | 8/37 |
4. mászás: | 11/89 (+27%) | 5. csapdakészítés: | 19/18 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 8/81 |
7. gyógyítás: | 34/83 | 8. titkosírás: | 8/25 | 9. felderítés: | 23/10 (+23%) |
10. szörnyidomítás: | 11/68 | 11. teológia: | 59/91 (+33%) | 12. taumaturgia: | 56/24 (+4%) |
13. szerencsejáték: | 5/96 (+11%) | 14. versengés: | 6/22 (+18%) | 15. harcművészetek: | 31/89 (+100%) |
16. zene: | 2/0 | 17. szörnyismeret: | 31/97 | 18. pszi: | 18/12 (+33%) |
19. zárnyitás: | 1/68 | 20. vadászat: | 8/17 | 21. vitalitás: | 1/53 |
22. bányászat: | 13/72 | 23. úszás: | 9/43 (+36%) | 24. főzés: | 7/76 |
25. csapatmunka: | 1/83 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó; |
totem 50% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), tükröt (#43) (max. 8 darabot, csak egyszer) |
elfogod vadász quwargot (#241) fedett veremmel (#219), nukleáris cickányt (#155) fedett veremmel (#219), arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
Elenios hívők (#994), szintszívó (#96), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), Notermanthi (#257), bolyongó lidérc (#388) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) (9504,10) | méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) |
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | jellemrejtés (#23) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | |
méregfelhő (#37) | >> | Zinthurg (#180) | Asylux csapdája (#233) | >> | varkaudar hírnök (#686) | |
méregfelhő (#37) | >> | varkaudar bajnok (#190) | Asylux csapdája (#233) | >> | Raia szent lovagja (#239) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +17 lopás ellen) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot! |
2.) A kiégett föld a halál szimbóluma. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (számláló: 0) |
3.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 1) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). erdei bölcs háza (666): 78. labirintus (152,46). tolvajcéh (699): új. bányászház (700): kész. Toborzóiroda (762): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 15, 16, 17, 21, 22, 23, 24, 25, 28, 29, 31, 32, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 56, 58, 59, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 74, 75, 76, 77, 78, 84, 85, 87, 91, 121, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 13, 15, 20, 42. |
Kész: 43, 44. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 17 (limit: 1045), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 850. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
a halál érintése (136) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
féktelen pusztítás (239) |
a butaság ára (273) |
sötét rúna (297) |
pszionikus védelem (307) |
sötét rúna II. (359) |
élőholt kísérők (360) |
tudati feketemágia (390) |
a mágia szeretete (393) |
szórd két kézzel (397) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 25 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 148 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | méregfog (#1553) | $1 | varkaudar lándzsa ($224) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | mágusölő (#422) | 1 | * | möszehát pajzs (#1231) | ||
1 | varkaudar che-kard (#1112) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
6 | csontpálca (#329) | $2 | göcsörtös bunkó ($123) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
1 | pásztorbot (#513) | $1 | szöges bunkó ($8) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
2 | hosszú íj (#111) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
1 | Kaldor varázspora (#1272) | 3 | nyílvessző (#108) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | bumeráng (#249) | 5 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 8 | tolmokov-koktél (#351) | |||
4 | * | vas dobónyíl (#189) | ||||||
Pajzsok | ||||||||
1 | nagy vaspajzs (#161) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | elit csatavért (#295) | 1 | tatu ködmön (#255) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | lidérckorona (#531) | 1 | Mágikus Koponya (#279) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | fekete csuha (#375) | 1 | * | mágusköpeny (#453) | 1 | sötét kámzsa (#699) | ||
1 | szirén köpenye (#820) | |||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | boszorkánykendő (#1697) | |||||||
Kesztyűk | ||||||||
2 | * | Huddens kesztyűje (#649) | 2 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
3 | * | rinóbőr öv (#685) | ||||||
Övcsatok | ||||||||
1 | kyorg övcsat (#1456) | |||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | hoarián bőrnadrág (#1345) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | agori szegecscsizma (#1676) | 1 | * | hoarián saru (#1346) | 1 | ryuku futárcsizma (#1530) | ||
1 | zangrozi csizma (#451) | |||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | $4 | obszidián függő ($195) | 3 | * | zafír fülbevaló (#477) | |
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
$4 | aranylánc ($191) | $1 | ezüst nyaklánc ($117) | 2 | * | gólem talizmán (#811) | ||
$1 | gyöngysor ($192) | 1 | jégisten amulett (#1087) | 1 | * | koponya szimbólum (#139) | ||
2 | korinthai talizmán (#814) | 1 | * | szerencsetalizmán (#366) | $1 | trófea nyaklánc ($196) | ||
1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 1 | * | Huddens alkarvédője (#1550) | $1 | réz papi karkötő ($307) | |
1 | ryuku karvédő (#687) | |||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
2 | angyalok gyűrűje (#529) | $1 | aranygyűrű ($193) | $1 | ezüst gyűrű ($180) | |||
1 | * | regeneráló gyűrű (#254) | 1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) | 1 | * | zafír védőgyűrű (#532) | |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | örökkéval. rubinja (#900) | 2 | szerencsekocka (#1693) | ||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
12 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 36] | ||||||
7 | kavadu iszák (#25) | [bennük 50 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 20] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
3 | szent kehely (#257) | [bennük 26 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 4] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
6 | uzbány csőr (#169) | [bennük 44 csepp ugh méreg (#166), fér még: 28] | ||||||
6 | vizestömlő (#3) | [bennük 113 korty víz (#27), fér még: 7] | ||||||
10 | zöld üveg (#82) | [bennük 32 csepp ragasztó (#83), fér még: 168] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
$2 | aranytű ($272) | 1 | ásó (#34) | 2 | bájital (#261) | |||
1 | bunthar zsák (#734) | 1 | deus ex machina (#1) | $1 | ezüst kulcs ($184) | |||
1 | Ezüstmágus kürt (#697) | 3 | fáklya (#36) | 2 | gernim balzsam (#1894) | |||
32 | gyógykenőcs (#313) | 1 | isteni kehely (#1760) | 73 | kaja (#2) | |||
1 | kaleidoszkóp (#1269) | 16 | krónika (#1725) | 1 | kulcskarika (#648) | |||
5 | lótuszfőzet (#448) | 1 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | ||
1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 4 | + | sötét tekercs (#535) | 1 | szeksztáns (#32) | ||
5 | szent jogar (#150) | 1 | szuper dobóháló (#273) | 1 | távcső (#42) | |||
3 | tenger gyümölcse (#1155) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
1 | tűzfény (#686) | 9 | varázskő (#305) | 17 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | adamantit (#627) | 20 | álompor (#396) | 3 | amniosz (#203) | |||
2 | bordacsont (#16) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | cru formázó minta (#300) | |||
5 | csalánvirág (#582) | 19 | drótszőr (#37) | 19 | ében toboz (#578) | |||
17 | fekete gyöngy (#99) | 5 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
8 | galachmit (#310) | 2 | grifftojás (#179) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
21 | halcsont (#390) | 1 | hókutya nyakörv (#1077) | 2 | kavadu lebeny (#24) | |||
4 | kazmár gyökér (#205) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
1 | lajhár csont (#236) | 7 | lótuszvirág (#447) | 66 | madártoll (#112) | |||
10 | mocsári penke (#148) | 1 | Morgan kristálya (#659) | 1 | mösze hátpáncél (#1229) | |||
4 | mutáns csont (#331) | 3 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
23 | pirkit (#153) | 3 | polip szívóka (#391) | $2 | pular kristály ($239) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 4 | quwarg tojás (#360) | 4 | ramit kő (#226) | |||
5 | rézdarab (#70) | 5 | rinóbőr (#651) | 4 | sallank karom (#128) | |||
4 | smirglilevél (#29) | 1 | szuperkötél (#209) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
2 | Thargodan esszencia (#328) | 6 | trikornis szarv (#198) | 1 | tyrex csont (#280) | |||
2 | varányszem (#30) | 5 | vasérc (#152) | $1 | vérvörös rózsa ($1622) | |||
1 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 159.45 kg | Megterheltség: 104% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 199% alatt van. | |
Még 37 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 195 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (6 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 11 | bumeráng (#249) | 295 | kaja (#2) | 21 | rézdarab (#70) | 14 | tinta (#101) | 51 | vasérc (#152) | 11 | víz (#27) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
107 | arany (#50) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | manakristály (#500) | |||
8 | spiritusz (#170) | 1 | szopókő (#259) | 2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | amniosz (#203) | 1 | aranygyűrű (#193) | 3 | aranylánc (#191) | |||
2 | aranytű (#272) | 1 | boszorkánykendő (#1697) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 7 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | gyöngysor (#192) | 1 | halcsont (#390) | |||
2 | kaja (#2) | 5 | lótuszfőzet (#448) | 2 | mutáns csont (#331) | |||
4 | obszidián függő (#195) | 1 | pásztorbot (#513) | 3 | polip szívóka (#391) | |||
1 | pular kristály (#239) | 1 | ramit kő (#226) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | szuper dobóháló (#273) | |||
1 | szuperkötél (#209) | 1 | tatu ködmön (#255) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | trófea nyaklánc (#196) | 5 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | |||
107 | víz (#27) | 1 | vizestömlő (#3) |
156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | |
87 | |
|
|
|
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
|
|
|