270. forduló, 280. forduló, Salvatore Aglieri összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 14. 12h:18'
EZ A 1048. JÁTÉKHETED, 275. FORDULÓD
1049. játékheted kezdete: jan. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5298

SALVATORE AGLIERI KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,12] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+108 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+49 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.)

* 1. KP: vv 71 26 224 elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 648.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 646.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 646.]

* 2. KP: vv 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 644.]

* 3. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 634.]

* 4. KP: h 841 0 0 használod a 841. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 634.]

* 5. KP: vv 88 88 88 elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 634.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 634.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 634.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

192 193 194
11
12
13
(193,12) a 94. labirintus bejárata

[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Észreveszel egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy sárkánytanyát. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat.

A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 gyémánt védőgyűrűt 200 aranyért.
[-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 624.]

be 702 6 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 165 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 574.]

ea 456 1 eladod a 456. tárgyat 1
Eladtál 1 arany pikkelyvértet. 500 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy részeg kalandozó. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Tüzet köpsz ellenfeledre. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Becsapódva, megdöfi a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (143,61)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Arénagödröt. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [5 pontot használtál fel, van még 569.]

pbe 15956 beraksz a bankba 15956 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 75285 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 569.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[193,12] Lápos, ingoványos területet jársz. Megpillantod egy lezuhant ónix piramis romjait. Micsoda hátborzongató látvány! Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mocsári penkét.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy smaragdgólem lesz az ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Tüzet köpsz. 65 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a smaragdgólem smaragd testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kígyópengét a másikra rohansz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a smaragdgólem testét. (6 támadással 519 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 198 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével súrolod a smaragdgólem bal karját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 197 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragdgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 538 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1055, sebződés: 202, gyógyulás: 158, összesen: -44 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Az első próba következik. A súlyzó nem tűnik nehéznek, mégse tudod mellmagasság fölé emelni. Kimerülten ejted vissza a földre. 1 618 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Leah szentélyét. Délre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra egy gyíkfű csomó van. Északnyugatra egy borkonyó cserje van. Északra egy hóhérbimbó van. Jól kivehetőek a távolban.
(Feltételes támadás:) Egy lidércúr! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr bal oldalát. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Kígyópengével kilukasztod a lidércúr bal vállát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Nitmák pengével felnyitod a lidércúr jobb lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Karmaival a lidércúr megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A lidércúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 675 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}

[25 pontot használtál fel, van még 544.]

hu 161 224 297 hulladék: 161 224 297
Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy vaspajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kvazár kardot. [0 pontot használtál fel, van még 544.]

hu 731 477 139 hulladék: 731 477 139
Hulladék, ezért nem gyűjtesz topáz erényövet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz zafír fülbevalót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz koponya szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 544.]

hu 470 240 471 hulladék: 470 240 471
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kholden kulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis aranykulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz norgat kulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 544.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: kholden kulcs (183,31)-> (40 ap), kis aranykulcs (183,31)-> (16 ap), koponya szimbólum (184,32)-> (10 ap), kvazár kard (183,31)-> (140 ap), nagy vaspajzs (183,31)-> (144 ap), norgat kulcs (183,31)-> (72 ap), topáz erényöv (183,31)-> (110 ap), varkaudar lándzsa (183,31)-> (15 ap), zafír fülbevaló (184,32)-> (50 ap), összesen 597 arany, 18 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 539.]

h 248 2 használod a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-59 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-64 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [10 pontot használtál fel, van még 529.]

kpk 4 kezd. parancs kivétele: 4
H 841 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

kpb kezd. parancs berakása:

hh 841 1133 használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 529.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy mérg. mihlanil nyíl elkészítése. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 508.]
[A parancs tárolásra került.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
VV 12 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 508.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

vv 12 188 elmormolod a 12. varázslatot a 188. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 508.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 506.]
[A parancs tárolásra került.]

m 5 7 2 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, keletre
[192,13] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mocsári féreg. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Kitátod a szádat, és lehelsz. 133 életpontot sebeztél. A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a mocsári féreg testét. (5 támadással 443 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 102 életpontot sebeztél. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a mocsári féreg testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 117 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Hiába próbálsz hátrálni, a mocsári féreg többször is megmar! (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 3 gyíkfüvet. [gyíkfű ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] 4 455 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 843, sebződés: 103, gyógyulás: 123, összesen: +20 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyíkfű csomót. Érett termése van. [gyíkfű ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze keletre látsz egy Thargodan csatamezőt. Délre nézve látsz egy gyíkfű csomót. Nyugatra egy gyíkfű csomó van. Északnyugatra egy gyíkfű csomó van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

(Továbbmész...) [191,12] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyíkfű csomót. Érett termése van. [gyíkfű ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze északkeletre látsz egy borkonyó cserjét. Délre nézve látsz egy gyíkfű csomót. Délnyugatra egy nekrofun van. Nyugatra egy nekrofun van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy lidércúr! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a lidércúr köpenyét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével egy hatalmas csapással felmetszed a lidércúr testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Nitmák pengével megcsapod a lidércúr testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A lidércúr karmai majdnem eltalálnak! A lidércúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 675 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}


(Továbbmész...) [192,12] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy natali követ. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint FéNYeS NaP, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy kputtyintó csalán volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

[15 pontot használtál fel, van még 491.]

im 0 10 imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 461.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 431.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 401.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 371.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 341.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 311.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 281.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+25 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 251.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 221.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 191.]

m 8 2 4 mozogsz északra, keletre, délre
[192,11] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Látsz egy borkonyó cserjét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Anna Bella előtt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy tűzbokrot. Keletre nézve látsz egy hóhérbimbót. Délnyugatra egy gyíkfű csomó van. Északnyugatra egy gyíkfű csomó van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy woorgard lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Tüzet köpsz ellenfeledre. 154 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a woorgard testét. (6 támadással 532 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a woorgard testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 756 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1091, sebződés: 10, gyógyulás: 124, összesen: +114 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [193,11] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy hóhérbimbót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy manóodút. Megtudod, hogyan szerezhetsz varázsfiolát. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Veronel orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Leah szentélyét. Északra nézve látsz egy tűzbokrot. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [193,12] A dombvidéket nádasokban gazdag lápvidék váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mocsári penkét. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Leah szentélyét. Délre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra egy gyíkfű csomó van. Északnyugatra egy borkonyó cserje van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.

[15 pontot használtál fel, van még 176.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 171.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 1. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 171.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 410 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 9, 20.
A mindenségit, ez aztán kemény nap volt! Sebaj, egy veterán zsoldos mindenből kihozza a legjobbat! (+1 max. életerő.) Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól elementál kalandozó lord helyett kalandozó ősmester. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +25 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 171 pontod maradt, ebből a következő körre 171 pontot vihetsz át. Kapsz még 416 pontot. A következő körben tehát 587 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉRGEZETT MIHLANIL NYÍL (598. TÁRGY)
A mihlanil azon kevés anyagok közé tartozik, amelyeket nemcsak hogy bekenhetsz toxyl méreggel, anélkül, hogy a mihlanil tönkremenne, de még a méreg is sokáig megmarad. Nem csoda, hogy a Thargodan kovácsok között közkedvelt ez az 5D6+10 sebzésű, egy mihlanil nyílból és egy csepp toxyl méregből 2 TVP árán elkészíthető lövedék. Sajnos, a mérgezett mihlanil nyilat használat után újra be kell mérgezni.

VARÁZSFIOLA (828. TÁRGY)
Az árnymanó rád vigyorog.
- Barátom! Épp a közelmúltban jutott a birtokomba egy mágikus eszköz. Egy varázsfiola, amely csak úgy hipp-hopp, varázsitalt képes előállítani. Gondolom, érdekelne a dolog? Ó persze ingyen sajnos nem megy... Néhány apróságra lenne szükségem, amely ahhoz kell, hogy a fiamnak elkészíthessem Huddens kesztyűjét. Egy teknősesszencia, egy etra hályog és egy berzerker tüske, igen, ezek kellenének! A többi csipcsup kelléket már én megoldom valahogy. Szóval jelentkezz, ha sikerült összelopni mindent!
A varázsfiolát a Küldetés teljesítése: KT 828 paranccsal veheted át az árnymanótól, 5 TVP árán. A fiola egy semleges jelleműek számára igen hasznos varázsital elkészítéséhez kell. Egy fiolában legfeljebb 5 adagot tarthatsz a különleges nedűből. Ha jó vagy gonosz vagy, akkor valószínűleg nem érdemes foglalkoznod azzal, hogy a tárgyak összegyűjtésével gürcölj.

KARAKTERLAP

Salvatore Aglieri, egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Chara-din szerzetese vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: vadász (162). Ez a 275. fordulód.

Erő: 59 (74) Szint: 42 Merészség: 10/5 Magasság: 176 cm
IQ: 34 (59) Támadás: 117 (121) Agresszió: 4 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 25 (32) Védekezés: 96 (104) Menekülés: 15 % Életkor: 7/9 év
Egészség: 24 (40) Életpont: 1255/1370 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 4
Szerencse: 39 (71) Varázspont: 1754/1745 Pénz: 4935 arany Kép. pont: 59
Tudatpont: 90/65 Pszi pont: 159/569 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 30
Eddig összesen 3152 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28 512 TP-t kaptál. Jelenleg 9 614 689 TP-d van. A következő szinthez még 885 311 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, kisebb quwarg isten, őrjáratozó katona. A 275. fordulódban 75285 arany került a bankszámládra. 75285 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/35 ökölvívás: 1/93 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 41/70 (+6%) ütőfegyverek: 7/9 lőfegyverek: 2/55
dobófegyverek: 33/2 (+2%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
193,12 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 189,101
JLKzott minoszkúpok: 58, 61, 65, 62, 56, 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 199 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 39/7 (+11%) 2. nyomkövetés: 83/98 (+4%) 3. lopás: 1/51
4. mászás: 8/60 5. csapdakészítés: 32/18 (+7%) 6. csapdaészlelés: 12/56
7. gyógyítás: 40/49 8. titkosírás: 3/60 9. felderítés: 20/65 (-1000%)
10. szörnyidomítás: 4/40 11. teológia: 46/48 (+9%) 12. taumaturgia: 73/2 (+13%)
13. szerencsejáték: 3/21 14. versengés: 6/98 (+18%) 15. zene: 10/19
16. szörnyismeret: 26/78 17. pszi: 27/59 (+35%) 18. zárnyitás: 17/74
19. vadászat: 5/8 20. bányászat: 22/20 (+22%) 21. testépítés: 39/14
22. úszás: 7/68 23. csapatmunka: 1/56

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot, csak egyszer), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod fémbontó szójert (#150) szuper hálócsapdával (#274)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
bávatag golombár (#165), massza (#217), noth szellem (#250), átokmurgattyú (#225), mélység fattya (#199), nagyobb vércápa (#246), kisebb quwarg isten (#213), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), pszi őselementál (#258)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
káoszcsapás (#200, 10 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 25 VP) ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 9 vp; taumaturgia: 13 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (727,0) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse III (#59) esszenciavédelem 2 (#188)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
energiatüskék (#29) >> ragyás burástya (#111) villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176)
villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
villámcsapás (#50) >> manifesztátor (#124) tudatrombolás (#111) >> ezoterikus mardel (#184)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ez tetszeni fog: Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót.
2.) Különleges feladatom van a számodra: 3 agyagelementált kell megölnöd. (számláló: 0)
3.) Most egy sötét ceremóniában lesz részed: áldozz az oltáromon egy élő fémbontó szójert!

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1181, pontszámod: 14 178.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1113 TU szükséges.)
manaszívás (515) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
14325 arany (#50) 1 arany pikkelyvért (#456) 1 gyémánt védőgyűrű (#726)
2 kaja (#2) 2 kholden kulcs (#470) 1 kis aranykulcs (#240)
1 koponya szimbólum (#139) 1 kvazár kard (#297) 4 nagy vaspajzs (#161)
3 norgat kulcs (#471) 2 pszi kő (#248) 1 topáz erényöv (#731)
3 varkaudar lándzsa (#224) 4 víz (#27) 1 zafír fülbevaló (#477)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 10 isteni könnycsepp (#260)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

190 191 192 193 194
10
11
12
13
14
(191,12) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), lidércúr (#252)
(192,11) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720), Tharr oltár, 31. jellempróba, tündöklő szobor (#1587), vaskohó (#155), érclelőhely, woorgard (#231)
(192,12) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), natali kő (#388), Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), kputtyintó csalán (#247)
(192,13) mocsári féreg (#775), gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201)
(193,11) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Leah oltár, manóodú (#698), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 30. jellempróba, érclelőhely
(193,12) a 94. labirintus bejárata, mocsári penke (#148), smaragdgólem (#417), lidércúr (#252)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az épülő piramis építettsége a föld síkján nem változik. A végtelenségig lehet építeni.
* - A szövetségen belüli MxTU átadásban volt egy hiba. Javítottuk.
* - A Trákin csákánya hibásan működött a Kiégett Földeken, ezért mindig ugyanazt ásta a karakter. A hibát javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek