Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jan. 14. 12h:18' EZ A 1048. JÁTÉKHETED, 275. FORDULÓD 1049. játékheted kezdete: jan. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5298 |
* 1. KP: vv 71 26 224 | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: vv 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: h 841 0 0 | használod a 841. tárgyat |
* 5. KP: vv 88 88 88 | elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
192 | 193 | 194 | |
11 | |
|
|
12 | |
|
|
13 | |
|
|
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Észreveszel egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy sárkánytanyát. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat.
be 702 6 | bemész a 702. épületbe |
ea 456 1 | eladod a 456. tárgyat 1 |
m 2 | mozogsz keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Tüzet köpsz ellenfeledre. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Becsapódva, megdöfi a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (143,61)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
pbe 15956 | beraksz a bankba 15956 aranyat |
m 4 | mozogsz délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Tüzet köpsz. 65 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a smaragdgólem smaragd testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kígyópengét a másikra rohansz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a smaragdgólem testét. (6 támadással 519 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 198 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével súrolod a smaragdgólem bal karját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 197 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragdgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 538 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1055, sebződés: 202, gyógyulás: 158, összesen: -44 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr bal oldalát. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Kígyópengével kilukasztod a lidércúr bal vállát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Nitmák pengével felnyitod a lidércúr jobb lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Karmaival a lidércúr megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A lidércúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 675 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}
hu 161 224 297 | hulladék: 161 224 297 |
hu 731 477 139 | hulladék: 731 477 139 |
hu 470 240 471 | hulladék: 470 240 471 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
h 248 2 | használod a 248. tárgyat |
kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
hh 841 1133 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
kpb 2 | kezd. parancs berakása: 2 |
vv 12 188 | elmormolod a 12. varázslatot a 188. varázslatot |
m 5 7 2 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Kitátod a szádat, és lehelsz. 133 életpontot sebeztél. A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a mocsári féreg testét. (5 támadással 443 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 102 életpontot sebeztél. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a mocsári féreg testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 117 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Hiába próbálsz hátrálni, a mocsári féreg többször is megmar! (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 3 gyíkfüvet. [gyíkfű ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] 4 455 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 843, sebződés: 103, gyógyulás: 123, összesen: +20 ÉP}
(Továbbmész...) [191,12] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyíkfű csomót. Érett termése van. [gyíkfű ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze északkeletre látsz egy borkonyó cserjét. Délre nézve látsz egy gyíkfű csomót. Délnyugatra egy nekrofun van. Nyugatra egy nekrofun van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy lidércúr! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a lidércúr köpenyét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével egy hatalmas csapással felmetszed a lidércúr testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Nitmák pengével megcsapod a lidércúr testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A lidércúr karmai majdnem eltalálnak! A lidércúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 675 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}
(Továbbmész...) [192,12] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy natali követ. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint FéNYeS NaP, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy kputtyintó csalán volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
im 0 10 | imádkozol |
m 8 2 4 | mozogsz északra, keletre, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Tüzet köpsz ellenfeledre. 154 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a woorgard testét. (6 támadással 532 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a woorgard testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 756 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1091, sebződés: 10, gyógyulás: 124, összesen: +114 ÉP}
(Továbbmész...) [193,11] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.
(Továbbmész...) [193,12] A dombvidéket nádasokban gazdag lápvidék váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mocsári penkét. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Leah szentélyét. Délre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra egy gyíkfű csomó van. Északnyugatra egy borkonyó cserje van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
MÉRGEZETT MIHLANIL NYÍL (598. TÁRGY) A mihlanil azon kevés anyagok közé tartozik, amelyeket nemcsak hogy bekenhetsz toxyl méreggel, anélkül, hogy a mihlanil tönkremenne, de még a méreg is sokáig megmarad. Nem csoda, hogy a Thargodan kovácsok között közkedvelt ez az 5D6+10 sebzésű, egy mihlanil nyílból és egy csepp toxyl méregből 2 TVP árán elkészíthető lövedék. Sajnos, a mérgezett mihlanil nyilat használat után újra be kell mérgezni. |
VARÁZSFIOLA (828. TÁRGY) Az árnymanó rád vigyorog. - Barátom! Épp a közelmúltban jutott a birtokomba egy mágikus eszköz. Egy varázsfiola, amely csak úgy hipp-hopp, varázsitalt képes előállítani. Gondolom, érdekelne a dolog? Ó persze ingyen sajnos nem megy... Néhány apróságra lenne szükségem, amely ahhoz kell, hogy a fiamnak elkészíthessem Huddens kesztyűjét. Egy teknősesszencia, egy etra hályog és egy berzerker tüske, igen, ezek kellenének! A többi csipcsup kelléket már én megoldom valahogy. Szóval jelentkezz, ha sikerült összelopni mindent! A varázsfiolát a Küldetés teljesítése: KT 828 paranccsal veheted át az árnymanótól, 5 TVP árán. A fiola egy semleges jelleműek számára igen hasznos varázsital elkészítéséhez kell. Egy fiolában legfeljebb 5 adagot tarthatsz a különleges nedűből. Ha jó vagy gonosz vagy, akkor valószínűleg nem érdemes foglalkoznod azzal, hogy a tárgyak összegyűjtésével gürcölj. |
Erő: | 59 (74) | Szint: | 42 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 34 (59) | Támadás: | 117 (121) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 25 (32) | Védekezés: | 96 (104) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 7/9 év |
Egészség: | 24 (40) | Életpont: | 1255/1370 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 39 (71) | Varázspont: | 1754/1745 | Pénz: | 4935 arany | Kép. pont: | 59 |
Tudatpont: | 90/65 | Pszi pont: | 159/569 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/35 | ökölvívás: | 1/93 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 41/70 (+6%) | ütőfegyverek: | 7/9 | lőfegyverek: | 2/55 |
dobófegyverek: | 33/2 (+2%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
193,12 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
JLKzott minoszkúpok: 58, 61, 65, 62, 56, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 199 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 39/7 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 83/98 (+4%) | 3. lopás: | 1/51 |
4. mászás: | 8/60 | 5. csapdakészítés: | 32/18 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 12/56 |
7. gyógyítás: | 40/49 | 8. titkosírás: | 3/60 | 9. felderítés: | 20/65 (-1000%) |
10. szörnyidomítás: | 4/40 | 11. teológia: | 46/48 (+9%) | 12. taumaturgia: | 73/2 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 3/21 | 14. versengés: | 6/98 (+18%) | 15. zene: | 10/19 |
16. szörnyismeret: | 26/78 | 17. pszi: | 27/59 (+35%) | 18. zárnyitás: | 17/74 |
19. vadászat: | 5/8 | 20. bányászat: | 22/20 (+22%) | 21. testépítés: | 39/14 |
22. úszás: | 7/68 | 23. csapatmunka: | 1/56 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot, csak egyszer), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod fémbontó szójert (#150) szuper hálócsapdával (#274) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
bávatag golombár (#165), massza (#217), noth szellem (#250), átokmurgattyú (#225), mélység fattya (#199), nagyobb vércápa (#246), kisebb quwarg isten (#213), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), pszi őselementál (#258) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 10 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 25 VP) | ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 9 vp; taumaturgia: 13 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (727,0) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse III (#59) | esszenciavédelem 2 (#188) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
energiatüskék (#29) | >> | ragyás burástya (#111) | villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | |
villámcsapás (#50) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
villámcsapás (#50) | >> | manifesztátor (#124) | tudatrombolás (#111) | >> | ezoterikus mardel (#184) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ez tetszeni fog: Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót. |
2.) Különleges feladatom van a számodra: 3 agyagelementált kell megölnöd. (számláló: 0) |
3.) Most egy sötét ceremóniában lesz részed: áldozz az oltáromon egy élő fémbontó szójert! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1181, pontszámod: 14 178. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1113 TU szükséges.) |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
14325 | arany (#50) | 1 | arany pikkelyvért (#456) | 1 | gyémánt védőgyűrű (#726) | |||
2 | kaja (#2) | 2 | kholden kulcs (#470) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | koponya szimbólum (#139) | 1 | kvazár kard (#297) | 4 | nagy vaspajzs (#161) | |||
3 | norgat kulcs (#471) | 2 | pszi kő (#248) | 1 | topáz erényöv (#731) | |||
3 | varkaudar lándzsa (#224) | 4 | víz (#27) | 1 | zafír fülbevaló (#477) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 10 | isteni könnycsepp (#260) |
190 | 191 | 192 | 193 | 194 | |
10 | |
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|