273. forduló, 275. forduló, Ahan'natakhan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jan. 16. 15h:18'
EZ A 486. JÁTÉKHETED, 274. FORDULÓD
487. játékheted kezdete: jan. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5944
SZÁMLA : XXXX

AHAN'NATAKHAN KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,87] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Vérvörösalkonyfénnyel. Meglepetésedre látszik nála egy dorony duda, ami a régi korok míves hangszereit idézi. Leah püspöke. Egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy koponya szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy párducbőr övtáskát, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar páncélt, egy vérpettyes gyűrűt és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy varkaudar hadúr trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy zombi viszi. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 6. napon találkozol Lith-Liennel. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy ragyás burástya trófea és egy kérődző etra trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 szürke bőrkesztyűt (35 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+11 tvp ).
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
Az aranytermő erszény 33 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+57 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+212 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+41 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 746. hetének nyerőszámai: 1, 27, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: használod az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat az 1100. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 633.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy rájabőr úszógatya elkészítése. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 612.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 611.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 606.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 606.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 601.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 591.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 586.]

v 6 999 elmormolod a 6. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-17 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 581.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 571.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 320 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 568.]

m 6 mozogsz nyugatra
[96,87] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Tharr templom van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 558.]

im 0 1 imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 528.]

bb 260 20 beraksz a bankba a 260. tárgyat (20 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 20 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 528.]

im 0 1 imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 498.]

bb 260 20 beraksz a bankba a 260. tárgyat (20 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 20 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 498.]

im 0 1 imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 468.]

bb 260 20 beraksz a bankba a 260. tárgyat (20 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 20 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 468.]

im 0 1 imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 438.]

bb 260 20 beraksz a bankba a 260. tárgyat (20 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 20 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 438.]

im 0 1 imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 408.]

bb 260 20 beraksz a bankba a 260. tárgyat (20 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 20 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

m 4 5 6 mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra
[96,88] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " E Szent Földön végre rátaláltunk egymásra. Háború és béke - az istennel. - DM " Látsz egy templomot. Tharr hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Észreveszel egy vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A természet túltett a mű remekén. Az idő pedig újra megindult. - DM " Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [95,89] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy földsárkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (8 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a földsárkány kőfejét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mallon botjával megcsapod a földsárkány kőfejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a földsárkány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A földsárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a földsárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
999 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély szakadékot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a téfea magoflux testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal végigmetszed a téfea magoflux testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A téfea magoflux szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 271 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy ragyás burástya!

A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. Rövid karddal megvágod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 710 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 borostyán függőt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy elhagyott bánya van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [94,89] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tüskés harci gromak. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a tüskés harci gromak bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A tüskés harci gromak szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1065 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elhagyott bányát.
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. Óvatosan lépkedsz az omladozó járatokban. Ki tudja, milyen öregek már ezek a gerendák itt. Rögvest rá kell döbbenned, hogy nem vagy egyedül. Ez egy orgoró!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az orgoró testét. (3 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az orgoró sziklatestét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az orgoró testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az orgoró szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1067 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Ez egy hegymélyi lidérc! (ld. enc.)

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a hegymélyi lidérc jobb lábát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 35 életpontot sebeztél. Rövid karddal végigvágod a hegymélyi lidérc jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. (ld. enc.) 1525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Hamarosan megállsz egy jókora láda mellett. Te lepődsz meg legjobban, amikor azt tapasztalod, hogy nyitva van. Találsz benne 10 vasércet. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy púderszikla van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 mérgezett tüskét. Ügyességed TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [83 pontot használtál fel, van még 325.]

m 3 2 6 mozogsz délkeletre, keletre, nyugatra
[95,90] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy Elenios templomot. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy púderszikla van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [96,90] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy mosolygó rettenet!

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mosolygó rettenet farkát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Rövid karddal megvágod a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Csápjával megérint a mosolygó rettenet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
382 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg felderítő!

Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő bal szárnyát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Rövid karddal megcsapod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 649 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 mutáns csontot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délkeletre egy sziklafészek van. Délre egy Elenios templom van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [95,90] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Elenios templomot. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet.

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [56 pontot használtál fel, van még 269.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[96,90] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély szakadékot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délkeletre egy sziklafészek van. Délre egy Elenios templom van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [97,90] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Chara-din hívői építették. Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ramit kő) jelenlétét érzed a föld alól. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy sziklafészket. Délnyugatra egy Elenios templom van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy alpesi tehén. Itt csata lesz.

Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén bal vállát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Rövid karddal megcsapod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 318 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [98,89] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Találsz egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 233.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 260. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 228.]

* 3. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. A belsejébe 11 vizet dobsz. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 11 spirituszt kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 225.]

* 4. BP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+10 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 195.]

* 5. BP: használod a 243. tárgyat a 396. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [6 pontot használtál fel, van még 189.]
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 188.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 29, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját fal föl a goldugar. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 188 pontod maradt, ebből a következő körre 188 pontot vihetsz át. Kapsz még 415 pontot. A következő körben tehát 603 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÁJABŐR ÚSZÓGATYA (405. TÁRGY)
Hahó! Micsoda felfedezés! Hat rájabőrt a tökéletes precizitású aranytűvel összevarrva, 20 TVP árán divatos és kényelmes úszónadrágot készíthetsz magadnak. A nadrágot a szárazon is viselheted, de így legfeljebb kiröhög a többi kalandozó, más hatása azonban nem lesz. Ha azonban vízbe mész, az úszógatyát automatikusan viseled, és ezáltal a fürdés időtartamára kettővel megnő a védettséged! Micsoda pazar viselet!

HEGYMÉLYI LIDÉRC (7084. SZÖRNY)
A hegyek gyökereinél ismeretlen lények élnek. Vagy talán jobb lenne, ha a "léteznek" szót használnánk, ki tudja? Szerencsére ezekkel a lényekkel normál esetben nem találkozik az egyszerű halandó. Azonban előfordulhat néha, hogy a törpék végtelen mohóságukban túl mélyre ásnak... Ilyenkor a bánya elnéptelenedik, és ismeretlen iszonyat üli meg az üresen kongó járatokat. Ha ilyen helyre tévedsz, és egy, a feneketlen éjszaka sötétjét idéző, de mégis áttetsző jelenés lebeg feléd, felkészülhetsz a legrosszabbra: egy hegymélyi lidércbe botlottál. Valószínűleg harc helyett a futást fogod választani, hiszen a lény érintése a varázserődet lopja, és az nem egy jó dolog.

LIDÉRCESSZENCIA (1074. TÁRGY)
A lidércek legyőzése után általában semmi nem marad ezekből a lényekből, nagy ritkán viszont előfordul, hogy egy kis kupac nyálkaszerű anyagot kaparhatsz össze a földről. Ez a lidérc visszamaradt esszenciája, amit valamikor talán még felhasználhatsz valami nemesebb célra.

KARAKTERLAP

Ahan'natakhan, egy fekete, hosszú hajú, piros szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr felszentelt papja vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 274. fordulód.

Erő: 47 (61) Szint: 21 Merészség: 10/5 Magasság: 262 cm
IQ: 31 (52) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 495 kg
Ügyesség: 37 (39) Védekezés: 45 Menekülés: 30 % Életkor: 22/24 év
Egészség: 28 (30) Életpont: 353/281 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 39 (46) Varázspont: 533/15 Pénz: 10786 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 25/18 Pszi pont: 116/28 EFejl: 32
Eddig összesen 1422 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7307 TP-t kaptál. Jelenleg 629657 TP-d van. A következő szinthez még 170343 TP szükséges. Trófeáid: renegát törpe, vadász quwarg, ongóliant. A 256. fordulódban 5149 arany került a bankszámládra. 5612 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 5/15 (+8%) szúrófegyverek: 19/70 vágófegyverek: 18/40 (+3%)
ütőfegyverek: 25/38 (+5%) lőfegyverek: 22/72 (+6%) dobófegyverek: 1/80

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); mérg. ubuk tüske (#137) (13 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/69 2. nyomkövetés: 48/1 (+34%) 3. lopás: 1/9
4. mászás: 12/13 (+9%) 5. csapdakészítés: 13/5 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/78
7. gyógyítás: 56/45 8. titkosírás: 16/7 9. felderítés: 21/75
10. szörnyidomítás: 4/19 11. teológia: 31/10 (+39%) 12. taumaturgia: 23/75 (+21%)
13. szerencsejáték: 1/21 14. versengés: 7/54 15. zene: 21/96 (+34%)
16. szörnyismeret: 16/2 17. pszi: 10/83 (+24%) 18. zárnyitás: 1/19
19. vadászat: 17/71 20. bányászat: 30/18 (+6%) 21. testépítés: 47/2
22. főzés: 8/34 (+11%) 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 50 darabot, csak egyszer)
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus (21)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
ongóliant (#159), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
csupasz izom (#28) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 2)
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 gyenge méreg (#26) 4 tüske (#22)
46 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
33 arany (#50) 2 borkonyó bibe (#312) 1 borostyán függő (#162)
1 gromak bőr (#268) 2 gyöngymangó (#135) 18 kaja (#2)
1 kőszem (#304) 1 lidércesszencia (#1074) 1 mutáns csont (#331)
9 spiritusz (#170) 1 téfea-agy (#172) 3 ugh méreg (#166)
10 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(94,89) tüskés harci gromak (#156), elhagyott bánya (#1685), orgoró (#170), hegymélyi lidérc (#7084), érclelőhely
(95,89) földsárkány (#359), mély szakadék (#154), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), téfea magoflux (#98), ragyás burástya (#111)
(95,90) Fairlight oltár, érclelőhely
(96,87) vaskohó (#155), Tharr oltár, 34. jellempróba, érclelőhely
(96,88) Tharr oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely
(96,90) mély szakadék (#154), mosolygó rettenet (#97), quwarg felderítő (#299)
(97,90) világítótorony (#156), oltár, érclelőhely, alpesi tehén (#91)
(98,89) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

Üzenet küldése a karakternek