Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 21. 16h:02' EZ A 576. JÁTÉKHETED, 274. FORDULÓD 577. játékheted kezdete: máj. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 33 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3411 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 4. KP: v 1 10 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 5. KP: v 63 0 0 | elmormolod a 63. varázslatot |
* 6. KP: v 72 0 0 | elmormolod a 72. varázslatot |
* 7. KP: vv 224 12 24 | elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot |
fl 6 | lopsz a 6. fajúaktól |
t 6116 | támadod a 6116. kalandozót |
a 135 2563 5 | átadod a 135. tárgyat a 2563. kalandozónak (5 darabot) |
d 56 6 | eldobod az 56. tárgyat (6 darabot) |
kt 94 5 | elkészíted a 94. tárgyat (5 darabot) |
h 1137 3 | használod az 1137. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
h 305 | használod a 305. tárgyat |
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
113 | 114 | 115 | |
76 | |
|
|
77 | |
|
|
78 | |
|
|
[72,59] Épületek tűnnek fel.
ea 268 1 | eladod a 268. tárgyat 1 |
ve 41 1 | megveszed a 41. tárgyat 1 |
ve 103 1 | megveszed a 103. tárgyat 1 |
ve 128 3 | megveszed a 128. tárgyat 3 |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával végigmetszed az útonálló testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átszúrod az útonálló bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 95 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[114,77] A síkság után kisebb hegyek következnek. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy földsárkány lehet. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a földsárkány kőfejét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Méregfoggal tökéletesen perforálod a földsárkány testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A földsárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a földsárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A földsárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 047 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 19, gyógyulás: 32, összesen: +13 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 54 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 81, gyógyulás: 19, összesen: -62 ÉP}
(Továbbmész...) [114,78] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Látsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy quwarg bolyt. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy ekharion bébi. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 27.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ekharion bébi lába tövét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az ekharion bébi jobb karját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod az ekharion bébi testét. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy tockost nyomat Neked az ekharion bébi! (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod az ekharion bébi pufók lábszárát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal megérinted az ekharion bébi jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az ekharion bébi behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Az ekharion bébi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 484 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 82, gyógyulás: 64, összesen: -18 ÉP}
kt 2368 2 | elkészíted a 2368. tárgyat (2 darabot) |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista bal karját. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Méregfoggal eltalálod a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 790 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 17, gyógyulás: 37, összesen: +20 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a drakolich farkát. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (24 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a drakolich testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a drakolich testét. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 97, gyógyulás: 15, összesen: -82 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a csontváz lord jobb oldalát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a csontváz lord rozsdás páncélját. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Varkaudar szablyával végigvágod a csontváz lord fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal megérinted a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a csontváz lord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 474 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 106, gyógyulás: 57, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [116,80] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy arató csattanat közeledik. {max. életpontja: 118-127.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az arató csattanat egyik lábát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az arató csattanat testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 946 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 33, gyógyulás: 37, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [116,81] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gorombilla. {támadása: 4.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a gorombilla jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átdöföd a gorombilla bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Mancsával a gorombilla megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A gorombilla még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt sullár bal első lábát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod az élőholt sullár jobb vállát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Az élőholt sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 158 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 84, gyógyulás: 51, összesen: -33 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a Thargodan csontváz bal lábát. (5 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 15 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal megbököd a Thargodan csontváz jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A Thargodan csontváz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A Thargodan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 056 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 91, gyógyulás: 60, összesen: -31 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 56 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed a halálhozó bőrszárnyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény huhog! 9 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. A halálhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 2 012 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 95, gyógyulás: 47, összesen: -48 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan csontváz jobb lábát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (5 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 13 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal megérinted a Thargodan csontváz bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A Thargodan csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 103 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 106, gyógyulás: 60, összesen: -46 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a drakolich csontos vázát. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (26 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich bal hátsó lábát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a drakolich testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 109, gyógyulás: 17, összesen: -92 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (28 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a drakolich csontos vázát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a drakolich fejét. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a drakolich testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 155, gyógyulás: 27, összesen: -128 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 4.]
ef 15 513 | energia fejlesztése 15 |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: h 234 10 0 | használod a 234. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
KINCSVADÁSZAT (561. TUDATI KÉPESSÉG) Már csak ez a pici lépés kellett, az utolsó löket, az utolsó kis felismerés ahhoz, hogy tökéletes kincsvadász váljon belőled! Ha a szörnyeknek, és a közönséges tárgyaknak van kasztroplanáris lenyomata, akkor törvényszerű, hogy a drága kincseknek, ősi relikviáknak, varázstekercseknek és másként megszerezhetetlen értékek esetében is lennie kell ilyesminek! Nincs is más dolgod, mint megfejteni azt a nem kis talányt, hogy vajon egy-egy hőn áhított kincs tudati tükörképe vajon pontosan hogyan nézhet ki odaát, a tudati térben? Ha ezt a kérdést sikerül megválaszolnod, onnan már gyerekjáték megtalálnod őket, a kis drágasááágaidat... Minél tapasztaltabb kincsvadász vagy, annál több értékes ritkaságnak ismered majd fel a tudati megfelelőjét. És ne vigyorogj, inkább indulj! Kalandra, kincsvadászatra fel! [Mostantól a ritka kincsek megtalálására nagyobb esélyed lesz. Egészen pontosan a tapasztalati szinted/20% extra bónuszt kapsz erre. Az így szerzett bónusz azonban nem nőhet +10 fölé, és a kiszámításánál lefelé kerekítünk. A képesség energia kisütést nem igényel, permanens és automatikus.] |
FÖLDSÁRKÁNY (359. SZÖRNY) Nem kell megijedni, nem igazi sárkányok ezek - inkább csak amolyan földelementálok, amelyek gyíkformájúak, és apró villámokat köpnek, ezért is ragadt rajtuk a sárkány név. A földsárkányok kiválóan rejtőzködnek, és kőkemény testük miatt mindenfajta fizikai támadás csökkentett sebzést okoz - mindezek ellenére, mégis lelkesen vadásznak rájuk, hiszen nem egy földsárkány testében találtak már mélyen a föld alól felhozott értékes drágaköveket. |
A TUDÁS GYÖNGYE (522. TÁRGY) A Tudás Gyöngye ritka és igencsak keresett varázstárgy. Ha fel akarod használni, el kell nyelned a H 522 paranccsal, ekkor a gyöngy mágikus energiája felszabadul, és egy véletlenszerűen választott alaptulajdonságod eggyel megnő, függetlenül attól, hogy mekkora volt (a TF-elés persze nem vész el, tehát ha 30-as erőd volt és 100-at TF-eltél, és az erőd megnő 31-re, a 100 TF-elés akkor is meglesz). A tudás gyöngye egyfajta jóindulatú ragaszkodással bír: a varázskőhöz hasonlóan, a tudás gyöngyétől sem tudsz megszabadulni semmilyen módon. A használatnál megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert. Ekkor annyi darabot használsz fel. |
Erő: | 31 (40) | Szint: | 22 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 33 (35) | Támadás: | 24 (26) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 27 (34) | Védekezés: | 33 (37) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 163/163 év |
Egészség: | 25 (29) | Életpont: | 343/85 | Jellem: | gonosz (531) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 34 (40) | Varázspont: | 465/37 | Pénz: | 2847 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 45/31 | Pszi pont: | 127/112 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 23/33 (+5%) | vágófegyverek: | 27/67 (+10%) |
ütőfegyverek: | 16/62 | lőfegyverek: | 23/18 (+7%) | dobófegyverek: | 9/63 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); sallank nyíl (#129) (16 -18.); bronzhegyű nyíl (#94) (19 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 20 százalék; |
115,83 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1312 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/75 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 70/54 (+26%) | 3. lopás: | 5/82 |
4. mászás: | 14/16 | 5. csapdakészítés: | 24/25 (+16%) | 6. csapdaészlelés: | 21/19 (+6%) |
7. gyógyítás: | 26/87 | 8. titkosírás: | 16/93 | 9. felderítés: | 16/98 |
10. szörnyidomítás: | 9/20 | 11. teológia: | 32/57 (+21%) | 12. taumaturgia: | 21/8 (+5%) |
13. szerencsejáték: | 1/71 | 14. versengés: | 9/90 (+18%) | 15. zene: | 18/2 |
16. szörnyismeret: | 41/26 | 17. pszi: | 15/2 (+25%) | 18. zárnyitás: | 3/80 |
19. vadászat: | 24/28 (+11%) | 20. bányászat: | 25/74 (+32%) | 21. főzés: | 13/5 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 23 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10)) |
lopsz a törpéktől (3) bármit, az elfektől (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a gnómoktól (6) bármit |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ) |
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), jók (#990), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
pszi elementál (#221) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
sorvasztás (#102) | tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) | vámpirizáció (#1) (1,10) |
erőpajzs II (#63) | mentális pajzs (#72) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
törpemammut (#115) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
mutáns pók (#117) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
2.) Látogass meg birodalmamban! |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 53, 54, 63. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 78 (limit: 625), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 8220. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLVIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 67 TU. |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1032 TU szükséges.) |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 114.30 kg | Megterheltség: 102% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
226 | arany (#50) | 1 | gromak bőr (#268) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 9 | kaja (#2) | 11 | madártoll (#112) | |||
6 | óndarab (#85) | 1 | pszi kő (#248) | 3 | ragasztó (#83) | |||
3 | rézdarab (#70) | 1 | tükör (#43) | 2 | varázskő (#305) | |||
3 | varkaudar pálinka (#1137) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | éjkő (#2369) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | magszim bél (#103) | |||
2 | nyílvessző (#108) | 2 | púderkő (#119) | 2 | sallank nyíl (#129) | |||
1 | vasérc (#152) |
113 | 114 | 115 | 116 | 117 | |
76 | |
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|