272. forduló, 274. forduló, Sárkányfog összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 13. 9h:25'
EZ A 669. JÁTÉKHETED, 273. FORDULÓD
670. játékheted kezdete: júl. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3728
SZÁMLA : XXXX

SÁRKÁNYFOG KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,98] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy barna hajú, barna szemű, bajuszos ember férfival. Fairlight főpapja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. zafírját, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy fagymágus trófea és egy varkaudar hadúr trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Otthagyod a másik kalandozót.
Az 1. napon egy fekete, tüsi hajú, barna szemű árnymanó férfi lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
Az 1. napon összefutsz Qulli Brannal. Sheran hírvivője az univerzumban. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy cetbőr válltömést, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó talizmánt, egy játékmesteri palástot, egy jing-jang fejpántot, egy Khór maszkját, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd karkötőt, egy ulkor kötényt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy varkaudar katona trófea, egy északi tűzsárkány trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Hátasállata egy sullár! Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon újból összeakadsz Qulli Brannal. Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 2. napon összeakadsz egy barna hajú, barna szemű, bajuszos ember férfival. Fairlight főpapja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. zafírját, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy fagymágus trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges. Nem tűnik túl barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 mandibulakaszát (60 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 2. napján egy fekete, tüsi hajú, barna szemű árnymanó férfi leszívott rólad pszivel 20 életpontot.
A táborozás 2. napján egy fekete, tüsi hajú, barna szemű árnymanó férfi leszívott rólad pszivel 18 életpontot.
A 3. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemű ember férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. A harci mágusok rendjének mágus rangú tagja. Egy féregíz nyakpántot visel. Fegyverzetét egy acélkolosszus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy elf mesterharcos trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Hátasállata egy mutáns pók! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Kragoru Sutora. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+124 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy quwarg királynő fészket vagy búvóhelyet. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 610.]

* 1. KP: energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] A befejezéshez még 1137 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 590.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 590.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 213
Rendben, dalolni fogsz a csatákban. [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 590.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 585.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 580.]

ff 516 28 felt. fegyverváltás: 516 28
Felt. fegyverváltás: << varkaudar szablya << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

ffk 100 175 felt.fv.kozkázata: 100 175
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 100 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 175 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

kf 322 2 kézbeveszed/felveszed a 322. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól az ezüsttőrt fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar kölyök jön feléd. (ld. enc.)

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ezüsttőrrel eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 386 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vashegyű nyíl, egy bőrsisak és 2 rövid íj. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Bőszen dalolni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ezüsttőrrel eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 386 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Már képtelenség meghátrálni! Egy élőholt mirg jön feléd.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg fejét. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ezüsttőrrel jól megszúrod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az élőholt mirg belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 3, gyógyulás: 12, összesen: +9 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar behemót támad rád.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Bőszen dalolni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ezüsttőrrel megdöfködöd a varkaudar behemót testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót jobb lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ezüsttőrrel megkarcolod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 61 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1394 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 111, gyógyulás: 28, összesen: -83 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Ennyi felhalmozott vacakot nem lát mindenhol az ember. Csak az a baj, hogy összértékük az 1 aranyat sem éri el. Úgyhogy hagyod őket, ahol vannak. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból.
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+100 életerő.) [85 pontot használtál fel, van még 495.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[106,98] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar íjász. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Nagy hangon énekelni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar íjász fejét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ezüsttőrrel megdöfködöd a varkaudar íjász jobb karját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megvágod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ezüsttőrrel megérinted a varkaudar íjász nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1690 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 139, gyógyulás: 26, összesen: -113 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+103 életerő.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy vortexmágus.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 50 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus nyakát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vortexmágus testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ezüsttőrrel jól megszurkálod a vortexmágus jobb lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 fiatalság itala (ld. enc.). 1242 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 79, gyógyulás: 21, összesen: -58 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Elsőként súlyzót kell a magasba emelned. Az alakváltó kiválaszt neked egy kinézetre átlagos nagyságút. Nekirugaszkodsz, de ezt mintha a földhöz ragasztották volna, meg se moccan! Hát ez kifogott rajtad... 288 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt. Az öregasszony mosolygó arckifejezéssel fogad, de észreveszed, hogy szemével már a tárgyaidat vizsgálgatja.
- Látom itt a gyöngymangó. Remek - mondja, de aztán elkomorodik. - Nincs itt minden! Egyszerre hozz máskor mindent, kalandor! Ezt most nem adom vissza, hogy megtanuld a leckét. - Mérgesen tapasztalod, hogy a tárgyat a köpenye alá gyűri. A házigazda némi töprengés után elmosolyodik, majd megenyhülve ezt mondja:
- Talán jó is hogy jöttél. Kicsit módosítanék a listán. Legközelebb a következő dolgok legyenek nálad: 10 bronzhegyű nyíl, 1 súlyzó, 4 aurach fog, 2 csuklyavirág, 3 vas dobónyíl.
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Egy sötét folyosó végében állsz, a másik végén némi fény pislákolására leszel figyelmes. A mellékjáratokat figyelmen kívül hagyva egyenesen indulsz, míg nyilvánvalóvá nem válik számodra, hogy zsákutcába kerültél. Visszasétálsz az első elágazásig, majd abba az irányba folytatod utad. Hamarosan újra lezárt falba botlasz. Miután következő próbálkozásaid sem koronázza siker, kedveszegetten visszasétálsz a kiindulási pontra. 288 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [105,98] Síkság, továbbra is csak síkság. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar bajnok. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 32 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1155 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 53, gyógyulás: 18, összesen: -35 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+97 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délnyugatra látsz egy Dornodon templomot. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy templom van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [104,98] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kazmárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Dornodon templomot. Északra egy templom van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vadász varkaudar. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a vadász varkaudar testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a vadász varkaudar fejét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 11, gyógyulás: 13, összesen: +2 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. [156 pontot használtál fel, van még 339.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[103,99] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Dornodon templomot. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy patak van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő varkaudar behemót mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar behemót bal lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ezüsttőrrel többször eltalálod a varkaudar behemót jobb karját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Varkaudar szablyával végigvagdosod a varkaudar behemót bal oldalát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ezüsttőrrel megkarcolod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 58 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1394 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 127, gyógyulás: 27, összesen: -100 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+105 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,99] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [101,99] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy púpos burástya!

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Bőszen dalolni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ezüsttőrrel eltalálod a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 270 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 5, gyógyulás: 8, összesen: +3 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 1 borostyán függőt. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [112 pontot használtál fel, van még 227.]

m 6 6 8 mozogsz nyugatra, nyugatra, északra
[100,99] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Bundás Süsin előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Nocsak, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy vadtroll nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a vadtroll fejét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a vadtroll nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ezüsttőrrel teljesen átszúrod a vadtroll jobb karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vadtroll néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-6 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 207 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 11, gyógyulás: 9, összesen: -2 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy nyuhaj karbin nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin fejét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a nyuhaj karbin jobb oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ezüsttőrrel teljesen átszúrod a nyuhaj karbin jobb csápját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A nyuhaj karbin csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 393 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 4, gyógyulás: 10, összesen: +6 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [99,99] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély szakadékot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy téfea magoflux!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a téfea magoflux jobb lábát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával végigmetszed a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd a téfea magoflux nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 281 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy Leah templomot. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [99,98] Még mindig hegyvidéken vagy.

Látsz egy hóhérbimbót. Észreveszel egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy világítótornyot. Nyugatra nézve látsz egy Leah templomot. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [64 pontot használtál fel, van még 163.]

m 8 mozogsz északra
[99,97] Még mindig hegyvidéken vagy. Találsz egy mély szakadékot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 2 magszim belet. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Leah templomot. Nyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [40 pontot használtál fel, van még 123.]

im 1 imádkozol
Letérdelsz a csupasz földre, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Imád meghallgatásra talált! Istened szólít meg: Jól van hű követőm. Templomépítésre alkalmas helyet találsz innét 36 mérföldre (12 lépésre). [30 pontot használtál fel, van még 93.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 88.]

* 2. BP: keresed a 153. szörnyet a 254. szörnyet a 156. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy tüskés harci gromakot. [0 pontot használtál fel, van még 88.]
Eléggé szomjas vagy, a vized viszont már elfogyott. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 88 pontod maradt, ebből a következő körre 88 pontot vihetsz át. Kapsz még 434 pontot. A következő körben tehát 522 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR KÖLYÖK (685. SZÖRNY)
Mintha a gonoszság a varkaudarok születéskor örökölt tulajdonsága lenne, ezek a megtermett példányok derekáig sem érő pöttöm teremtések agresszióban már méltó ellenfelei fajtársaiknak. Minden rosszat ellesnek szüleiktől, és minden csínytevéssel közelebb kerülnek ahhoz, hogy a kalandozók által rettegett tagjai lehessenek társadalmuknak. Most talán még csak ártalmatlanul hadonásznak egy bottal, de már csak pár év, és elit csatavértben pompázó hadurak lesznek belőlük... Ghalla dicső kalandozói! Nem hagyhatjuk, hogy bármelyikük megélje azt a kort!

VARKAUDAR ÍJÁSZ (687. SZÖRNY)
Ha az íj használatát lőfegyvertudáshoz kötnék a varkaudar seregekben, valószínűleg soha nem fogna egyetlen varkaudar sem nyilat a kezébe. De mivel ez nem így van, itt-ott látni egy-két varkaudart tegezzel a vállán, íjjal a kezében rohangálni. Amikor aztán egy ellenséges támadás során ezek a lények ügyetlen mozdulataikkal legalább annyi fajtársuk halálát okozzák, mint amennyi ellenségét... nos hát azt a varkaudar tanács elkerülhetetlen veszteségként fogja elkönyvelni. A varkaudar íjászok pedig a közelharcban való jártasságukat megcsillogtatva fognak szépíteni a statisztikákon.

A FIATALSÁG ITALA (473. TÁRGY)
A fiatalság itala egyike a legnehezebben előállítható, ámde leghatalmasabb varázsitaloknak. Elkészítéséhez természetesen szükséges a varázsital főzése, egy kék orchidea, egy Thargodan esszencia, galachmit por (azaz egy galachmit és egy kőkalapács), 5 csepp isteni könnycsepp, és néhány speciális növény, amely kizárólag mocsárban terem (azaz az ital csak mocsárban készíthető el). Külön tartóedényre nincs szükséged, csak 10 TVP-re. A fiatalság italát a H 473 paranccsal használhatod, és felhasználásakor fiatalodsz néhány évet. Az italt nem iszod meg, ha semmilyen hatása nem lenne.

KARAKTERLAP

Sárkányfog, egy barna, hosszú hajú, szürke szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr eljövendő papja vagy. A Kerekkorsó Rendje (#9136) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 273. fordulód.

Erő: 32 (38) Szint: 16 Merészség: 10/1 Magasság: 151 cm
IQ: 30 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 32 Védekezés: 25 Menekülés: 20 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 30 Életpont: 261/268 Jellem: semleges Tul. pont: -6
Szerencse: 30 Varázspont: 386/241 Pénz: 2014 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 14/11 EFejl: 52
Eddig összesen 1289 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9988 TP-t kaptál. Jelenleg 143620 TP-d van. A következő szinthez még 36380 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, borzalmas varkaudar, quwarg nagymester. A 242. fordulódban 17 arany került a bankszámládra. 24 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/56 szúrófegyverek: 23/55 vágófegyverek: 17/92 (+39%)
ütőfegyverek: 8/35 lőfegyverek: 24/36 (+5%) dobófegyverek: 5/47

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (100%) << ököl (#28) (175%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/10 2. nyomkövetés: 65/55 (+36%) 3. mászás: 6/56 (+24%)
4. csapdakészítés: 11/78 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/60 6. gyógyítás: 78/33 (+80%)
7. titkosírás: 9/14 8. felderítés: 14/78 (+22%) 9. szörnyidomítás: 4/12
10. teológia: 22/6 (+16%) 11. taumaturgia: 24/44 (+1%) 12. szerencsejáték: 4/12
13. versengés: 3/23 (+32%) 14. harcművészetek: 9/0 15. zene: 40/60
16. szörnyismeret: 25/12 (+18%) 17. zárnyitás: 1/10 18. vadászat: 17/42
19. bányászat: 13/23 (+60%) 20. dalolás: 21/98 (+13%) 21. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), távcsövet (#42), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 60 darabot ), tükröt (#43) (max. 15 darabot )
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
borzalmas varkaudar (#166), adószedő (#234) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), hordóagyú mameluk (#254)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) vámpirizáció (#1) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
jégcsóva (#41), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 harcos, 4 királynő, 12 élőholt, 5 vadász, 2 nagymester.

Összsúly: 128.13 kg Megterheltség: 148%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 28 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 gyöngymangó (#135) 39 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
20 arany (#50) 1 borostyán függő (#162) 1 bőrsisak (#57)
1 fiatalság itala (#473) 2 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103)
1 óndarab (#85) 4 rézdarab (#70) 2 rövid íj (#107)
1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,97) mély szakadék (#154), vaskohó (#155), érclelőhely
(99,98) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), érclelőhely
(99,99) mély szakadék (#154), vaskohó (#155), világítótorony (#156), Dornodon oltár, téfea magoflux (#98)
(100,99) világítótorony (#156), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), vadtrollok (#70), nyuhaj karbin (#110)
(101,99) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), vaskohó (#155), púpos burástya (#92), érclelőhely
(102,99) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely
(103,99) oltár, 31. jellempróba, varkaudar behemót (#189)
(104,98) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), vaskohó (#155), vadász varkaudar (#108)
(105,98) varkaudar bajnok (#190), Leah rúnaköve, oltár
(106,98) varkaudar íjász (#687), oltár, vortexmágus (#418)
(107,98) varkaudar kölyök (#685), élőholt mirg (#135), varkaudar behemót (#189)

Üzenet küldése a karakternek