Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. máj. 7. 9h:07' EZ A 279. JÁTÉKHETED, 272. FORDULÓD 280. játékheted kezdete: máj. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3471 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
flh 13 363 | felt. lőfegyver haszn. 13 a 363. tárggyal |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
vv 71 73 73 | elmormolod a 71. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
le 254 | leveszed/lerakod a 254. tárgyat |
kf 1171 | kézbeveszed/felveszed az 1171. tárgyat |
bb 1113 36 | beraksz a bankba az 1113. tárgyat (36 darabot) |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [88,90] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy sullár. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sullár testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. Véres nyál csordul ki a sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [89,89] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [91,88] Füves síkságra érkeztél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy erszényes elkarog közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi az erszényes elkarog bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Rövid karddal végigvágod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [92,87] Dombos terepre érkeztél. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy rőtmanó berzerker. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a rőtmanó berzerker bal oldalát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a mosolygó rettenet bal lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Csápjával megérint a mosolygó rettenet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mosolygó rettenet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mutáns pók testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a mutáns pók testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP] 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A lény tüzet köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a bíbor szulfagor testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a bíbor szulfagor disznófejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A bíbor szulfagor feléd szúr agyarával, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. [szulfagor agyar ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [94,87] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy földsárkány lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. A villámok csak csiklandoznak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a földsárkány jobb oldalát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 50 életpontot sebeztél. Rövid karddal megcsapod a földsárkány jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A földsárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A földsárkány melléd csap a farkával! A földsárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a mosolygó rettenet ragyás testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mosolygó rettenet feléd harap, de sikertelenül. A mosolygó rettenet elhibázza az ütést csápjával. A mosolygó rettenet összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg felderítő testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal megvágod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágójával a quwarg felderítő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [95,86] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep.
m 1 | mozogsz északkeletre |
usz 30 | úszol 30 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca puha testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a trosnyogó szakóca. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
29 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (víziharc: 1. szint). (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
usz 30 | úszol 30 pontért |
Marokra fogva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca puha testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 30 | úszol 30 pontért |
Elszántan a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Szigonnyal teljesen átszúrod az opati polip testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip lecsap a bal karodra. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. (ld. enc.) 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
kb 260 10 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (10 darabot) |
szk 360 | keresed a 360. szörnyet |
vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 254. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 15 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért |
EZÜSTTOLLÚ NYÍLVESSZŐ (363. TÁRGY) Ahogy jobban megnézed ezt a különös nyílvesszőt, azonnal feltűnik néhány különös dolog: először is, a hegye valamilyen kemény, kőszerű anyagból készült, mégis meglepően éles. Maga a vessző nem fából, hanem valamilyen kristályszerű anyagból készült. Amikor kipróbálod, még két kellemes tulajdonságára derül fény: 1) ha használod, +8 támadást kapsz; 2) Csak nagyon-nagyon ritkán veszik el; 3) Sebzése 5D4+4; 4) Képes csak mágikusan megsebezhető lényeket is megsebezni. Az ezüsttollú nyílvesszőt hosszú íjhoz használhatod. |
QUWARG FELDERÍTŐ (299. SZÖRNY) A quwarg hadseregek élcsapata gyorsan mozgó, könnyű felderítőkből áll, amelyek a föld fölött alacsonyan repülve jelölik ki a raj számára a mozgási útvonalat. Ha megtámadják őket, általában a menekülést választják, de ha nincs más lehetőségük, vagy a túlerő miatt kellő önbizalmuk van, védekeznek. Harapásuk pedig komoly mérgezéssel járhat! A fürgén mozgó felderítők pontos és gyors lecsapására a vágófegyver a legalacsonyabb (vékony kitinpáncéljuk miatt az ütőfegyver előnye elhanyagolható). A felderítők hordozzák a csapat élelemtartalékának egy részét, így gyakran találhatsz nála gyöngymangót. |
TROSNYOGÓ SZAKÓCA (192. SZÖRNY) A trosnyogó szakóca egyike a legártalmatlanabb víziszörnyeknek. Egy gumiszerű polipra emlékeztet, hat apró, tömzsi lábacskával. Szeret a tavacskák és patakok melletti sárban trosnyogni, vagy a vízben úszkálni. Nagyon buta, és még a nála nagyobb lényeket is megtámadja, beleértve a humanoidokat is. Apró szívókái nem jelentenek igazán veszélyt az úszásban jártas kalandozókra. |
VÍZALATTI HARC (FEGYVERES SZAKÉRTELEM) Elsajátítottál egy teljesen új fegyveres szakértelmet, a vízalatti harcot! Gratulálunk! A vízalatti harc egészen más technikát kíván, mint a felszínen folytatott harc, és persze sokkal nehezebb. Hiszen ellenfeleidnek a víz többnyire lételeme, te pedig eleinte örülsz, ha nem megy tele a tüdőd vízzel! A vízalatti harcról a következőket kell tudnod: kizárólag a kisebb (balkézben is használható) fegyvereket forgathatod a szúró-, vágó- és ütőfegyverek kategóriából. A fegyver alapsebzése (tehát az enc.-ben leírt) víz alatt az eredetinek szúrófegyver esetén a kétharmada, vágófegyvernél a fele, ütőfegyvernél a negyede. Pl. egy csontszablya sebzése d8 helyett d8/2 lesz (vagyis a gép dob egy 1-8 közti számot, és elosztja kettővel). [Az ököl alapsebzése víz alatt d3, függetlenül a harcművészettől]. Ehhez jönnek hozzá a szokásos bónuszok (erőből, varázslatból, fegyver szakértelem, stb.), ezek nem csökkennek. FONTOS: vízalatti harcnál, bármilyen fegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti harc fegyver szakértelmed számít! Tehát akár szúró, akár vágó, akár ütőfegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti fegyver szakértelmed fog számítani: hiába van 20-as szúrófegyver szakértelmed, ha a víziharcod 1-es, igen gyengén fogsz muzsikálni. Állítólag vannak kifejezetten vízalatti harcra tervezett fegyverek is, ezeket a felszínen nem használhatod, de víz alatt a sebzésük nem csökken. Vízalatti harc esetén harcművészet és balkezes fegyver nem használható. Ha vízalatti harcra kerül sor, a program automatikusan be fogja készíteni azt a fegyvert, amellyel a legnagyobbat tudod sebezni (egyfajta Feltételes Fegyverváltás), tehát neked nem kell fegyvert előkészítened. Ha semmilyen alkalmas fegyver nincs a birtokodban, ököllel fogsz harcolni. Lőfegyvert, dobófegyvert víz alatt nem lehet használni. A víziharc fegyver szakértelem GYK paranccsal csak akkor fejleszthető, ha van a birtokodban valamilyen vízifegyver, de a fejlődés mértéke ilyenkor is csak feleakkora, mint egyéb fegyveres szakértelemnél való gyakorlás esetén. Megjegyzés: A vízalatti harc fegyver szakértelem alacsony szinten fegyvermesternél nem fejleszthető, magas szinten (20+) pedig nem szükséges a fegyvermester oktatása. |
OPATI POLIP (195. SZÖRNY) Ez a kisebb polip főként a patakokban, tavacskákban les áldozatára. Izmos csápjaival megragadja áldozatát, és - ha tüdővel lélegzik - addig tartja a víz alatt, amíg meg nem fullad. A víziharcban valamennyire jártas (értsd: nem teljesen kopasz zöldfülű kezdő) kalandozó számára az opati polip könnyű prédát és finom vacsorát jelent. |
POLIP SZÍVÓKA (391. TÁRGY) Kimetszve egy polip szívókáját, és kiszárítva a napon, rugalmas, a természet által tökéletesre megalkotott tapadókorongokhoz juthatsz. Nyilván valamire jó lesz! (De vigyázz, mert az F parancstól esetleg permanensen csökkenhet az IQ-d!) |
Erő: | 39 (46) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 255 cm |
IQ: | 40 (55) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 30 (33) | Védekezés: | 37 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/22 év |
Egészség: | 33 (35) | Életpont: | 389/326 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 42 (56) | Varázspont: | 730/11 | Pénz: | 4372 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 23/22 | Pszi pont: | 178/55 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/48 (+148%) | ökölvívás: | 1/10 | szúrófegyverek: | 8/51 |
vágófegyverek: | 19/67 (+28%) | ütőfegyverek: | 27/23 (+1%) | lőfegyverek: | 25/79 (+1%) |
dobófegyverek: | 4/73 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); ezüsttollú nyíl (#363) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/68 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 41/79 (+47%) | 3. mászás: | 15/47 (+4%) |
4. csapdakészítés: | 21/59 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 14/59 | 6. gyógyítás: | 37/36 |
7. titkosírás: | 6/79 | 8. felderítés: | 18/43 | 9. szörnyidomítás: | 12/28 |
10. teológia: | 37/93 (+10%) | 11. taumaturgia: | 39/17 (+8%) | 12. szerencsejáték: | 7/0 (+11%) |
13. versengés: | 14/10 (+8%) | 14. zene: | 11/46 | 15. szörnyismeret: | 34/45 (+20%) |
16. pszi: | 23/32 (+15%) | 17. zárnyitás: | 11/88 | 18. vadászat: | 16/5 |
19. bányászat: | 29/34 (+33%) | 20. testépítés: | 36/36 | 21. úszás: | 6/6 (+102%) |
22. főzés: | 8/15 (+11%) | 23. csapatmunka: | 5/17 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), erőserkentőt (#1405) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
kavadu (#19) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 12) |
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), Amos Kaelpyr (#3338), purifikátor (#157), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +9 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzeső (#61) | >> | szutykos remák (#191) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | 18. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | burástya királynő (#759) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | autentikus vámpír (#154) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | hadroszaurusz (#162) | tompítás (#40) | >> | quwarg szabotőr (#301) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Tguarkhan (#212) | fehér glóbusz (#47) | >> | purifikátor (#157) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem tűz ellen (#38) | >> | bíbor szulfagor (#358) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | griffőniksz (#106) | védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) | |
örvénykerítés (#42) | >> | nők (#999) | örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ork sámán (#345) | |
tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
2.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 11 |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
81 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | spiritusz (#170) | 30 | varkaudar csont (#1113) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | polip szívóka (#391) | |||
1 | sullár hólyag (#168) | 98 | víz (#27) |