270. forduló, 272. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 24. 8h:34'
EZ A 285. JÁTÉKHETED, 271. FORDULÓD
286. játékheted kezdete: márc. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [310,64] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 Fekete Kehelyt (900 arany).
A táborozás 1. napján összeakadsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű elf férfival. Fekete a bőre. Elenios lényének egy jelentős része. Egy angyalok gyűrűjét, egy bársony övsálat, egy díszes tunikát, egy drag'kór fülkarikát, egy ezüsttölgy kesztyűt, egy ezüsttölgy nadrágot, egy ezüsttölgy vállvédőt, egy fűzött kagylósort, egy hűbéresi gyűrűt, egy kamikáze fejfedőt, egy kreiton palástot, egy mihlanil medált, egy Morgan sipkáját, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy ősi csizmát, egy ősi karkötőt, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku derékszíjat, egy smaragd karkötőt, egy Sshreakza amulettjét, egy szem szimbólumot, egy torz fülkarikát és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ryuku sorkatona trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Urgol káoszpajzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nini! Egy kis erdei tündér lógázza a lábát a hátizsákján! Ez meg hogy került ide? Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összeismerkedtek. Az ő neve Curanandune. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Az elf villámgyorsan céltáblát kreál, és röpke céllövő bemutatót tart neked. Ni, milyen ügyes!
Az 1. napon összeakadsz Gandarral. Fairlight személyes testőrként szolgáló avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy adamantit csizmát, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy hókeresztet, egy játékmesteri palástot, egy kráken gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy Natharion karkötőt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy tleikan kesztyűt és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy tleikan főbíra trófea és egy troglodita idéző trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy kyorgölő buzogányt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összeakadsz Norbertinával. Elenios korlátlan hatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy kreiton fókuszt, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy Natharion amulettet, egy Natharion karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Raia csataszoknyáját, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy sziréngyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy ezerszemű bestia trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy Végítéletet, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Familiárisa egy sárgarigó. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (-1 poszogó mösze.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon találkozol egy szőke, tüsi hajú, kék szemű alakváltó férfival. Bőre gránitszürke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy lidérckoronát, egy mithril kesztyűt, egy ogre övet, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. zafírját, egy őselemek köpenyét, egy ősi csizmát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rd'alv amulettet, egy smaragd karkötőt és egy Sshreakza amulettjét visel. Fegyverzetét egy keyrasi démonlidérc trófea, egy Techiulan trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Összeismerkedtek. Az ő neve Drasworth Shengorr. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nővel. Fekete a bőre. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Tharr félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy natharion gömböt, egy őselemek köpenyét, egy rubin fülbevalót, egy Urgod fétisét, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy ében sárkány trófea és egy zafír sárkány trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Lőfegyvere egy moa stuki. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy bazaltelementál. Összeismerkedtek. Az ő neve Holdsárkány. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja.
Az 1. napon találkozol Eleven Pokolkirállyal. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy bo'adhun gyűrűt, egy dalebg.kristályvértet, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy lidérckoronát, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku nyakláncot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tűzúr csizmáját és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy rubin sárkány trófea, egy mópat fatty trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Zu'lit tarsolya termel 2 sallank karmot. Varázserőd regenerálódik. (+570 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+75 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-10 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 581.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 579.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+11 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 577.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 575.]

* 3. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 575.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 575.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 573.]

* 4. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 571.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 569.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 567.]

* 5. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 567.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat az 527. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a törp sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 567.]
A csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 567.]

* 7. KP: beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 567.]

* 8. KP: használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 565.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 564.]

hu 5 22 733 hulladék: 5 22 733
Hulladékgyűjtés törölve: bunkó. Hulladékgyűjtés törölve: tüske. Hulladékgyűjtés törölve: bunthar bőr. [0 pontot használtál fel, van még 564.]

hu 551 119 215 hulladék: 551 119 215
Hulladékgyűjtés törölve: dentor bőr. Hulladékgyűjtés törölve: púderkő. Hulladékgyűjtés törölve: praglonc hártya. [0 pontot használtál fel, van még 564.]

fkt 22 6 1 felt. készítesz a 22. tárgyat (6 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 564.]

fkt 5 4 felt. készítesz az 5. tárgyat (4 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 564.]

ve 205 4 megveszed a 205. tárgyat 4
Vásároltál 4 kazmár gyökeret. 32 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 564.]

ve 119 5 megveszed a 119. tárgyat 5
Vásároltál 5 púderkövet. 5 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 564.]

ve 83 100 megveszed a 83. tárgyat 100
Vásároltál 100 ragasztót. 200 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 564.]

ve 313 100 megveszed a 313. tárgyat 100
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 gyógykenőcsöt. 20 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 564.]

ve 331 21 megveszed a 331. tárgyat 21
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 mutáns csontot. 8 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 564.]

ve 584 24 megveszed az 584. tárgyat 24
Vásároltál 24 mópat tetemet. 192 aranyat fizettél. (ld. enc.) A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 564.]

ve 592 2 megveszed az 592. tárgyat 2
Vásároltál 2 toxyl üvegcsét. 100 aranyat fizettél. (ld. enc.) A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 564.]

h 697 1500 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+556 varázspont, -1112 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 564.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1024 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 559.]

m 2 5 6 mozogsz keletre, délnyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[374,54] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pszi elementál lord. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi elementál lord nyakát. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a pszi elementál lord testét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a pszi elementál lord testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 4201 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 12, gyógyulás: 40, összesen: +28 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Felméred a tábort - csak néhányan vannak! Itt a nagy lehetőség, meglepetésszerűen támadsz. Fegyvereddel már az első csapásra készülsz. Lélekszívó csápok nyúlnak feléd, de te elhessegeted őket. Egy Mnebolath intéz feléd kihívást.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Látszik, hogy a Thargodanok meglepődtek. Nem számítottak arra, hogy ilyen kemény ellenfelet kapnak! Fölényesen mosolyogva, elveszed a Thargodan kincseszsákját. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy tükör [tükör ->eldobod]. Egy Thargodan mágus készül a lemészárlásodra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 269 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 173 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 190 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus jobb oldalát. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan mágus jobb oldalát. (6 támadással 395 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Thargodan mágus fejét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 sallank karom és egy rókafarok. 9168 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 921, sebződés: 632, gyógyulás: 205, összesen: -427 ÉP}

Parancsszó hangzik hátulról, és most egy nagyobb ellenfél lép eléd. Halálvarázs sújt le rád hátulról, de te csak kacagsz rajta (magadban pedig csodálkozol óriási szerencséden). Egy Thargodan zsoldos jön feléd.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos testét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan zsoldos testét. (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a Thargodan zsoldos testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 680, sebződés: 53, gyógyulás: 91, összesen: +38 ÉP}

A megmaradt Thargodanok elrepülnek a szélrózsa minden irányába. Itt a végső összecsapás ideje! Egy Sötétség Hercege intéz feléd kihívást.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 65 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Sötétség Hercege fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 288 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Sötétség Hercege nyakát. (6 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod a Sötétség Hercege bal karját. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait felemelve, a Sötétség Hercege meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP] és 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 52 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. (ld. enc.) 9280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 894, sebződés: 225, gyógyulás: 189, összesen: -36 ÉP}

Mohón kutatod fel a Thargodanok kincsét. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy alkímiázó üst (ld. enc.), egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP]. A távolban sötét ölészek jelennek meg, nagyon sokan vannak, kezdik körbevenni a tábort. Menekülsz.
Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Babsaláta orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Hoppsz, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-4 életerő). Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [373,55] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Thargodan zsoldos. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos bal oldalát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a Thargodan zsoldos nyakát. Kritikus ütés! (5 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a Thargodan zsoldos bal oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 700, sebződés: 0, gyógyulás: 93, összesen: +93 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Friss törpe nyomok vezetnek északra. Sorvadsz (-4 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [372,55] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 ezüstdarabot! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ében halálhajcsár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod az ében halálhajcsár bal lábát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Az ében halálhajcsár a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 554, sebződés: 25, gyógyulás: 81, összesen: +56 ÉP}

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-5 életerő). [99 pontot használtál fel, van még 460.]

im 0 4 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 460.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[371,55] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy lidérckirály közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály csuklyáját. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lidérckirály jobb vállát. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a lidérckirály testét. Kritikus ütés! (4 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 771, sebződés: 41, gyógyulás: 117, összesen: +76 ÉP}

Sorvadsz (-5 életerő).

(Továbbmész...) [370,56] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mópat gigász. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mópat gigász ragyás masszáját. Kritikus ütés! (4 támadással 288 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mópat gigász testét. (6 támadással 431 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a mópat gigász testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Apró rúgást kapsz a mópat gigász patájától. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a mópat gigász gigászi lábát. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a mópat gigász ragyás masszáját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 48 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1383, sebződés: 104, gyógyulás: 256, összesen: +152 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-5 életerő).

(Továbbmész...) [369,57] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. A messzeségben füstoszlopot látsz. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Úgy gondolod, hogy a közeledő nekrit parazita nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy ongóliant tombolás varázslat! Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a nekrit parazita áttetsző bordáit. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a nekrit parazita fejét. (6 támadással 371 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a nekrit parazita testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). Nem sikerült a nekrit parazita ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (7 támadástól 212 életpontot vesztesz.) A kígyótoll megvéd az érintés öregítő hatásától (majd elég). Daramoula pálcájával épp hogy eltalálod a nekrit parazita testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A lény immúnis erre a varázslatra! Din cséphadarójával súrolod a nekrit parazita áttetsző bordáit. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Nem sikerült a nekrit parazita ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (7 támadástól 188 életpontot vesztesz.) A kígyótoll megvéd az érintés öregítő hatásától (majd elég). A nekrit parazita összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy pszi kő és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10607 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 931, sebződés: 402, gyógyulás: 4, összesen: -398 ÉP}

Tested lassan sorvadozik (-4 életerő). Megvizsgálod a talajt. Még egész friss törpe nyomok vezetnek északkeletre. [21 pontot használtál fel, van még 439.]

m 4 6 3 mozogsz délre, nyugatra, délkeletre
[369,58] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy.

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-4 életerő).

(Továbbmész...) [368,58] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Raia angyala. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 46 életpontot vesztettél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia angyala bal oldalát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a Raia angyala angyali szárnyát. (5 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Raia angyala bal lábát. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Raia angyala száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 11390 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 847, sebződés: 178, gyógyulás: 200, összesen: +22 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-4 életerő).

(Továbbmész...) [369,59] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gejzírt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Anram Salle egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van! Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-5 életerő). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 418.]

h 578 5 használod az 578. tárgyat
Behajítasz 5 ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a tobozok kirepülnek, a héjuk felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg őket. Ez az! Fáradozásaidat siker koronázta - találtál 1 iknegurint. [25 pontot használtál fel, van még 393.]

m 6 mozogsz nyugatra
[368,59] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. A távolból robbanások hangját hallod.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy tűzfőnix irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [kék orchidea ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP] Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP] nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Eszel valamit. (-1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-4 életerő). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 378.]

szk 784 keresed a 784. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy méregférget. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

t 154 691 275 támadod a 154. szörnyet a 691. szörnyet a 275. szörnyet
FT 154 parancs törölve. FT 691 parancs törölve. FT 275 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 375.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 372.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

* 4. BP: leveszed/lerakod az 527. tárgyat
Leveszed a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 309. tárggyal
Leveszed a törp sisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 372.]
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. Sorvadsz (-4 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 332.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Tested lassan sorvadozik (-5 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 292.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Sorvadsz (-5 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 252.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 214 TVP-t kell elköltened.]

Tested lassan sorvadozik (-4 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 212.]

tf 2 12 fejleszted a 2. tulajdonságodat 12 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 202 TVP-t kell elköltened.] Tested lassan sorvadozik (-5 életerő). [12 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 4, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 2 kaját bezabál a pikkelyes ptog. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 412 pontot. A következő körben tehát 612 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÓPAT TETEM (584. TÁRGY)
Nna, ezt most megcsináltad! Most mit fogsz kezdeni ezzel a döglött mópattal? Máris nagyon büdös, pedig a tetem még nem indult oszlásnak. Szabadulj meg tőle mielőbb!

TOXYL ÜVEGCSE (592. TÁRGY)
A jó ég tudja, miféle hihetetlen keménységű anyagból készült a toxyl üvegcse, mindenesetre nemhogy nem marja szét a toxyl, de még képes is a légmentesen zárható edény akár nagyon hosszú ideig is tárolni ezt a különlegesen mérgező anyagot anélkül, hogy az elillanna.

JÉGKRISTÁLY (593. TÁRGY)
Ez a mágikus úton létrehozott jégkristály, ha sötét, zárt helyen tartod, soha nem olvad el! Ezért aztán ideális hűtött italok, frissítők felszolgálására. Persze, néhány mágus furcsa módon nem ezért cipeli magával, hanem mert kiválóan alkalmas anyagi komponensnek bizonyos varázslatokhoz.

ALKÍMIÁZÓ ÜST (341. TÁRGY)
Ebbe a nagyhatalmú varázstárgyba permanens alkímia varázslatot építettek. Ha egy tárgyat az alkímiázó üstbe dobsz, az alkímia varázslathoz hasonlóan, a tárgy arannyá változik. Az alkímiázó üst használata a H 341 <tárgy> <mennyiség> paranccsal történik, és nem kerül TVP-be. Az alkímiázó üsttel, ha akarsz, nem átadható tárgyakat is arannyá alakíthatsz (de átkozott tárgyat nem). Még egy nagy előnye az üstnek az alkímiával szemben, hogy nem hibázik, legfeljebb akkor, ha nem átadható tárgyat alakítasz arannyá.

NEKRIT PARAZITA (787. SZÖRNY)
A nekrit parazita egy élősködő féreg, mely a negatív létsík szülötte. Thargodan mágusok idézték erre a világra, de kicsit elszámították magukat a fogvatarthatóságát illetően. A nekrit parazita hamarosan gazdatestet talált magának egy Thargodan bőrében. A szerencsétlenül járt áldozat eredeti külalakja pár óra alatt alaposan megváltozik, ha a parazita birtokba veszi: áttetszővé és szürkévé válik, az élet szinte elpárolog belőle. A parazitának az egyesülés után ebben a testben kell leélnie az életét, és nem vándorolhat testről testre, mint azt az élősködő lényeknél megszokhattuk. Sőt, külön megváltás neki a halál, hiszen oda távozhat, ahonnan érkezett. Ennek ellenére nem könnyű a túlvilágra küldeni az átokfajzatot, halált okozó pillantása, öregítő érintése sok gondot okozhat a magadfajta, erre törekvő kalandozóknak. Épp ezért FT parancsot kell kiadnod a szörny megtámadásához.

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 271. fordulód.

Erő: 49 (67) Szint: 34 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 45 (48) Támadás: 51 Agresszió: 7 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 35 (48) Védekezés: 85 Menekülés: 30 % Életkor: 63/151 év
Egészség: 43 (58) Életpont: 1015/570 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 10
Szerencse: 46 (62) Varázspont: 1383/195 Pénz: 4252 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 28/18 Pszi pont: 393/282 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 30
Eddig összesen 2537 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 85854 TP-t kaptál. Jelenleg 5311084 TP-d van. A következő szinthez még 188916 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Tiestichlaq, mösze uralkodó. A 236. fordulódban 5711 arany került a bankszámládra. 6396 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 28/27 (+6%) ütőfegyverek: 37/43 (+11%) lőfegyverek: 7/28
dobófegyverek: 31/79 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (100%) << Din cséphadarója (#840)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/99 2. nyomkövetés: 63/62 (+33%) 3. mászás: 20/21
4. csapdakészítés: 18/84 (+6%) 5. csapdaészlelés: 8/53 6. gyógyítás: 30/27
7. titkosírás: 3/70 8. felderítés: 22/9 (+7%) 9. szörnyidomítás: 15/49
10. teológia: 101/46 (+49%) 11. taumaturgia: 89/42 (+33%) 12. szerencsejáték: 2/31
13. versengés: 15/75 14. harcművészetek: 3/63 15. zene: 15/35
16. szörnyismeret: 33/47 17. pszi: 21/26 (+5%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 6/6 20. vitalitás: 1/96 21. bányászat: 32/16 (+9%)
22. úszás: 6/75 23. főzés: 13/43

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 12 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ), bunkót (#5) (max. 4 darabot, csak egyszer)
mászol max. 250 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), térfaló (#783), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), adamantit gólem (#750), Raia szent lovagja (#239), trikornis herceg (#261), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +24 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +35 vp 7 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) áldomás II (#169) Pörhemór köre (#205) (95,24,4) vámpirizáció (#1)
méregsemlegesítés (#14) sorvasztás (#102) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
puha ütés (#60) >> purifikátor császár (#393) izomernyesztés (#33) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> Mnebolath (#237) villámcsapás (#50) >> kamionoszaurusz (#767)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998) puha ütés (#60) >> nők (#999)
villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691) villámcsapás (#50) >> szubreális vámpír (#223)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> halálelementál (#279) fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)
tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690) ongóliant tombolás (#146) >> kamionoszaurusz (#767)
ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999) ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0)
3.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
241 arany (#50) 1 amniosz (#203) 1 aranypikkely (#415)
1 borkonyó bibe (#312) 5 ében toboz (#578) 4 isteni könnycsepp (#260)
2 kaja (#2) 2 kígyótoll (#1543) 1 nyílvessző (#108)
1 quwarg tojás (#360) 20 spiritusz (#170) 11 víz (#27)
1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 alkímiázó üst (#341) 1 angyalok gyűrűje (#529) 1 csalánvirág (#582)
3 ezüstdarab (#326) 2 gyógykenőcs (#313) 1 iknegurin (#541)
3 jégkristály (#593) 4 kazmár gyökér (#205) 9 mákrózsa virág (#56)
24 mópat tetem (#584) 1 mutáns csont (#331) 1 pszi kő (#248)
5 púderkő (#119) 92 ragasztó (#83) 1 rókafarok (#124)
3 sallank karom (#128) 5 Thargodan esszencia (#328) 2 toxyl üvegcse (#592)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(368,58) Raia angyalai (#333)
(368,59) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely
(369,57) nekrit parazita (#787)
(369,59) gejzír (#576), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely
(370,56) mópat gigászok (#309)
(371,55) lidérckirály (#316)
(372,55) Raia oltár, érclelőhely, ében halálhajcsár (#295)
(373,55) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Thargodan zsoldos (#310)
(374,54) pszi elementál lord (#272), Mnebolath (#237), Thargodan mágus (#318), Thargodan zsoldos (#310), Sötétség Hercege (#296), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek