Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. máj. 5. 9h:25' EZ A 278. JÁTÉKHETED, 271. FORDULÓD 279. játékheted kezdete: máj. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3471 SZÁMLA : XXXX |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a dombi yeti testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a dombi yeti szőrös mellkasát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A dombi yeti megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dombi yeti szőrös mellkasát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a dombi yeti testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dombi yeti még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
703 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
vv 71 73 73 | elmormolod a 71. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
le 254 | leveszed/lerakod a 254. tárgyat |
kf 1171 | kézbeveszed/felveszed az 1171. tárgyat |
kt 1261 1 | elkészíted az 1261. tárgyat (1 darabot) |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. A szörny villámokat lehel! Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a földsárkány fejét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a földsárkány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A földsárkány feléd harap, de sikertelenül. A földsárkány melléd csap a farkával! Varkaudar szablyával felnyitod a földsárkány kőfejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a földsárkány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a földsárkány a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
945 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [93,85] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy móleon. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a móleon testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a móleon fémes gerincét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A móleon gyenge döfése nem tudott megsebezni. A móleon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fémrudat. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a proteinsólyom testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a proteinsólyom fejét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal megvágod a proteinsólyom testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Megcsipkedi a proteinsólyom a jobb válladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A proteinsólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. (ld. enc.) 1107 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [92,86] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 57 életpontot sebeztél. Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 476, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Rövid karddal súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Mallon botjával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [90,88] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy homokféreg lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a homokféreg bal oldalát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal megvágod a homokféreg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A homokféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A homokféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 714 | bemész a 714. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A gnóm megveregeti a hátad, majd búcsút int. A további teendőiden töprengve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 513.]
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [88,90] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
(Továbbmész...) [87,91] A bozótost ritka erdő váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy korongfát.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
be 136 | bemész a 136. titkos labirintusba |
lm 6 8 10 | mozogsz 6 8 10 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 101 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a kék rothasztó bal vállát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal súrolod a kék rothasztó nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rothasztó talizmán. 2129 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gólem talizmán. 2116 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kísértetvarázsló bal oldalát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kísértetvarázsló jobb lábát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 61 életpontot sebeztél. A kísértetvarázsló éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A kísértetvarázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
lm 14 16 18 | mozogsz 14 16 18 |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a halálhozó bőrszárnyát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a halálhozó jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 21 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával felnyitod a halálhozó testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a halálhozó hosszú csőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 19 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. A halálhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 184, gyógyulás: 0, összesen: -184 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem bal vállát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem fejét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal súrolod a smaragdgólem testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Mallon botjával eltalálod a smaragdgólem nyakát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2116 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 115, gyógyulás: 0, összesen: -115 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a korinthai amőba testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 25 életpontot vesztettél. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a korinthai amőba testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. Rövid karddal kissé megkarcolod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1754 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}
lm 21 905 22 | mozogsz 21 905 22 |
lm 900 25 27 | mozogsz 900 25 27 |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a halálhozó bal lábát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a halálhozó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 20 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával végigvágod a halálhozó testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a halálhozó fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 20 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 185, gyógyulás: 0, összesen: -185 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kísértetvarázsló fejét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kísértetvarázsló áttetsző karját. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 65 életpontot sebeztél. Karmait felemelve, a kísértetvarázsló meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A kísértetvarázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
lm 29 31 33 | mozogsz 29 31 33 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a kék rothasztó bal hátsó lábát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a kék rothasztó bal hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Varkaudar szablyával végigvágod a kék rothasztó testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a kék rothasztó fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rothasztó talizmán. 2129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 56 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vortexmágus testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a vortexmágus jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 54 életpontot vesztettél. Mallon botjával eltalálod a vortexmágus jobb oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a vortexmágus jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vortex talizmán. 2268 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 161, gyógyulás: 0, összesen: -161 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 56 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus nyakát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a vortexmágus fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 54 életpontot vesztettél. Mallon botjával többször eltalálod a vortexmágus bal lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a vortexmágus jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 46 életpontot vesztettél. A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2268 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 156, gyógyulás: 0, összesen: -156 ÉP}
lm 35 37 1 | mozogsz 35 37 1 |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a korinthai amőba testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a korinthai amőba testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 16 életpontot vesztettél. Mallon botjával párszor keményen megütöd a korinthai amőba testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. Rövid karddal kissé megkarcolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a korinthai amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1754 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a csontváz hadúr jobb lábát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 62 életpontot sebeztél. Rövid karddal megvágod a csontváz hadúr testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A csontváz hadúr fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (3 támadástól 102 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 254. tárggyal |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
PROTEINSÓLYOM (771. SZÖRNY) Néha, mikor kapaszkodsz fel a magashegységekben, egy zöld villanást látsz csak, ahogy valami elsuhan a magasban. Ha szerencséd van a lény nem vesz észre és folytathatod az utadat rendületlenül. Ám, ha a proteinsólyom fészke felé veszed az irányt, kíméletlenül lecsap rád! Hegyes csőrével pillanatok alatt szivacsot csinál a fejedből, már ami a lyukakat illeti. Varázslatokat használni esztelenség ellene, mivel lénye taszítja a mágikus energiákat. Azt mondják, a proteinsólyom tojásából remek rántottát lehet készíteni, combja megfűszerezve pedig mennyei étek, bár Te senkivel nem találkoztál még, aki eljutott volna a fészkéig, vagy sikerrel elejtett volna egy proteinsólymot. A szerencsésebbek megúszták némi koponyasérüléssel és örök életükre gurgulázó rongybabákká váltak az agykárosodás miatt, míg a kevésbé szerencsések párszáz méter zuhanás után szétloccsantak egy nagyobb kődarabon a proteinsólyom támadása után. D.E.M. nélkül ez egész kellemetlen tud lenni. |
SÓLYOMCSŐR (1223. TÁRGY) Ha legyőztél egy sólymot, törvényszerű, hogy valamilyen trófeát magaddal vigyél belőle. Mondjuk a csőrét. Metszd le tőből egy vágófegyverrel, és rakd csak el a hátizsákodba, hátha később még nagy szükséged lehet rá. Például lehetne benne valamilyen folyadékot tartani, mint más, már korábban is ismert csőrökben. De ha mégsem, akkor még mindig ott a helyi vegyesbolt, ahol minden kacatot megvesznek. |
KÍSÉRTETVARÁZSLÓ (424. SZÖRNY) Első pillantásra egy egyszerű öregembernek néz ki, másodszorra már fel lehet fedezni az apróbb hiányosságokat és meglepő ellentmondásokat. Például: a kísértetvarázsló lába térd alatt nem létezik, így csupán különös szellemalakként lebeg a levegőben, valamint egész alakja, mintha egy látomás lenne, olyan testetlennek tűnik. Szinte biztos, hogy vágófegyvered akadálytalanul haladna át az illúziótesten, és ő ezt még csak meg sem érezné. Harmadik vizsgálódásra már nincs idő, a varázstudó megcsillogtatja tudását, és a Leahtól kapott hatalmánál fogva, támadó varázslatok tucatjait zúdítja rád. |
KHOLDEN KULCS (470. TÁRGY) A kholden kulcs egy áttetsző, zöldes fényben derengő mágikus kulcs. Egy bizonyos fajta mágikus zár kinyitására tervezték, és ha a kulcs elfordítása közben nem mondod ki a megfelelő jelszót, amit persze csak a kulcs eredeti tulajdonosa ismer, a kulcs megsemmisül. Szerencsére, ha elég ügyes vagy, legalább a zár kinyílik. |
CIRKUSZI SURRANÓ (1234. TÁRGY) A cirkuszi surranó egy lábbeli, melyet a Yaurri Cirkuszok Tevékenységét Felügyelő Társaság alkalmazottai használnak a rendszeres éves ellenőrzések során. Mivel ilyenkor rengeteg vándorcirkusz működésének felülvizsgálatát el kell végezni, nem árt, ha ezt gyorsan teszik. Az általuk csak nemes egyszerűséggel cirkuszi surranónak elnevezett mágikus csizma viselése lelassítja az idő múlását, amíg az illető a cirkuszban tartózkodik. Körülbelül 20%-kal. A tárgy hatásköre sajnálatos módon nem terjed túl a vándorcirkuszok területén, máshol nem képes az időre hatni, hiába is húzod a lábadra. Amúgy nem szükséges KF-elni, automatikusan fogod használni, amikor vándorcirkusszal találkozol. Amellett, hogy időt spórolsz, ügyesebb is leszel a cirkuszi próbák során: versengésed nő hárommal, amíg a lábadon van. A tárgy nem átadható. |
CSONTVÁZ HADÚR (423. SZÖRNY) Ez a megsárgult csontokból álló élőholt lény még holtában is remek harcos. Koponyáját fedő, szögecsekkel kivert fejfedője alól pirosan izzó szemek merednek rád, és már ezzel képes felszítani lelked mélyén nyugvó félelmedet. Ha szúrófegyvered van, hiába kerülsz a közelébe, lándzsád akadálytalanul szalad át a bordái között, ezzel a legnehezebb kárt tenned benne. Persze a többi fegyverrel sem könnyű. |
Erő: | 39 (46) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 255 cm |
IQ: | 40 (55) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 30 (33) | Védekezés: | 37 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/22 év |
Egészség: | 33 (35) | Életpont: | 389/283 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 42 (56) | Varázspont: | 730/2 | Pénz: | 4774 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 23/22 | Pszi pont: | 178/35 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/10 | szúrófegyverek: | 8/51 | vágófegyverek: | 19/39 (+47%) |
ütőfegyverek: | 27/22 (+14%) | lőfegyverek: | 25/78 (+13%) | dobófegyverek: | 4/73 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); tüske (#22) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/57 | 2. nyomkövetés: | 41/32 (+22%) | 3. mászás: | 15/43 |
4. csapdakészítés: | 21/53 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 14/59 (+6%) | 6. gyógyítás: | 37/36 |
7. titkosírás: | 6/79 | 8. felderítés: | 18/43 | 9. szörnyidomítás: | 12/28 |
10. teológia: | 37/83 (+17%) | 11. taumaturgia: | 39/9 (+19%) | 12. szerencsejáték: | 6/89 |
13. versengés: | 14/2 | 14. zene: | 11/46 | 15. szörnyismeret: | 34/25 (+45%) |
16. pszi: | 23/17 (+15%) | 17. zárnyitás: | 11/88 (+86%) | 18. vadászat: | 16/5 |
19. bányászat: | 29/1 (+11%) | 20. testépítés: | 36/36 | 21. úszás: | 5/4 |
22. főzés: | 8/4 (+14%) | 23. csapatmunka: | 5/17 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), erőserkentőt (#1405) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
kavadu (#19) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 12) |
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), Amos Kaelpyr (#3338), purifikátor (#157), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +9 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzeső (#61) | >> | szutykos remák (#191) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | 18. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | burástya királynő (#759) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | autentikus vámpír (#154) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | hadroszaurusz (#162) | tompítás (#40) | >> | quwarg szabotőr (#301) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Tguarkhan (#212) | fehér glóbusz (#47) | >> | purifikátor (#157) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem tűz ellen (#38) | >> | bíbor szulfagor (#358) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | griffőniksz (#106) | védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) | |
örvénykerítés (#42) | >> | nők (#999) | örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ork sámán (#345) | |
tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
2.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 11 |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | drótszőr (#37) | 12 | gyógykenőcs (#313) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kaja (#2) | 6 | pirkit (#153) | |||
1 | spiritusz (#170) | 20 | víz (#27) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
228 | arany (#50) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 10 | cirkuszi pergamen (#1233) | |||
1 | cirkuszi surranó (#1234) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | gólem talizmán (#811) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 2 | kholden kulcs (#470) | 1 | márványkulcs (#245) | |||
1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 2 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | smaragd kulcs (#241) | 1 | sólyomcsőr (#1223) | 1 | vortex talizmán (#812) |