270. forduló, 272. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 16. 12h:11'
EZ A 286. JÁTÉKHETED, 271. FORDULÓD
287. játékheted kezdete: nov. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [184,93] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 46. pontnál.
Az aranytermő erszény 60 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+232 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+114 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+26 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 417.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 412.]

* 3. KP: vv 19 26 165 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 410.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 408.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 406.]

* 4. KP: hh 1409 1618 1554 használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 406.]
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 397.]
Kigondolod, melyik dalt játszd, majd megszólaltatod a Leoneydeas ködkürtjét. Csupán az első traktusig jutsz a szívhezszóló melódiában, amikor meglepő dolog történik. A tér szövete közvetlen előtted szétnyílik, és egy bolyongó lidérc hömpölyög keresztül az anyagi és a túlvilág között húzódó kapun. A szörny nem tűnik barátságosnak, sőt mi több, megidézőjére támad!

Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a bolyongó lidérc bal vállát. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 3 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 86, gyógyulás: 18, összesen: -68 ÉP}

Elpakolod Leoneydeas kürtjét, majd elégedetten továbbindulsz. [16 pontot használtál fel, van még 381.]

* 5. KP: v 1 25 0 elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 376.]

lm 47 52 1 mozogsz 47 52 1
Upsz, a járat végéhez érkeztél. A falak különösen sötétek erre. [47. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg szellem lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 398 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 4 csillaglövedék. Párszor kipécézted a quwarg szellem testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (37 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Din cséphadarójával többször eltalálod a quwarg szellem kísértetauráját. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 50 életpontot vesztettél. A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 061 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 688, sebződés: 168, gyógyulás: 35, összesen: -133 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 hollókristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egy kanyarban, ahol a folyosó teljes kanyart vesz, megállsz egy pillanatra, hogy szusszanhass egy keveset. Nem egynapos kirándulás bejárni ezt az egész komplexumot. [46. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Többnyire egyenes folyosón sétálgatsz. [45. PONT] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 57 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
Borsódzik a hátad az izgalmaktól. Érzed, hogy quwargok vannak a közelben. A [44. PONT]-on jársz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. A három továbbvezető járat közül Zendor térképének segítségével fogod eldönteni, melyiken is haladj tovább. [41. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egy elágazást keresztezel. [48. PONT] Hirtelen egy quwarg parafenomént veszel észre magad előtt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg parafenomén testét. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy fűszertartó felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját ellenfeledre támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén bal középső lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 29 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 069 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 44, gyógyulás: 44, összesen: +0 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg őrparancsnok van előtted! Fegyvere egy rövid kard. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 29 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját ellenfeledre rohansz. Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a quwarg őrparancsnok bal lábát. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a quwarg őrparancsnok jobb vállát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a quwarg őrparancsnok testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg őrparancsnok jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a quwarg őrparancsnok nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A quwarg őrparancsnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 3 792 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 540, sebződés: 179, gyógyulás: 141, összesen: -38 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 rövid kardot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Ahol le kell hajolni a továbbhaladáshoz, megteszed, ahol át kell mászni egy sziklatömbön, ami elzárja a továbbvezető utat, átmászol. Téged néhány csipcsup akadály nem fog tudni megállítani. [49. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Bár a folyosó fala eddig minden járatban tömör homokból volt, ezen a helyen, mintha megperzselődések nyomai látszanának a falakon. Hmm... [50. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg tűzköpő az. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-34 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (54 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját ellenfeledre támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg tűzköpő egyik karját. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a quwarg tűzköpő bal lábát. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-31 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a quwarg tűzköpő testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted a quwarg tűzköpő bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A quwarg tűzköpő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-15 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A quwarg tűzköpő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 3 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 530, sebződés: 212, gyógyulás: 16, összesen: -196 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg tűzköpő van előtted! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-16 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A lény tüzet köp rád. Nincs időd félrehajolni. (95 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 2 csuklyavirág, 139 pirkit, lótuszvirág, huhogó bibe. Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 49. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
Egy elágazást keresztezel. [48. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. A három továbbvezető járat közül Zendor térképének segítségével fogod eldönteni, melyiken is haladj tovább. [41. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Lelassítod lépteid, és harcra készen osonsz előre. [40. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és percekig arról tájékozódsz, merre is tovább. Közben a járatok valamelyikének mélyéről motoszkáló hangok szűrődnek feléd. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Hamarosan eléred a pontot, ahol Zendor beszakadt a talajjal együtt az alant megbúvó labirintusrendszerbe. Ezután a balszerencsés akció után hevenyészett lépcsőszerűséget alakított ki itt, amin keresztül könnyűnek tűnik a közlekedés. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Kihalt alagúton, minden eshetőségre készen haladsz előre. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Futva teszed meg az utolsó lépéseket, amik a szabadba vezetnek. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[150 pontot használtál fel, van még 226.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[184,94] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vérvágyó sólyom közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védte meg a nyomorultat.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját ellenfeledre támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérvágyó sólyom fejét. (5 támadással 339 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a vérvágyó sólyom véres csőrét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a vérvágyó sólyom. (4 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a vérvágyó sólyom testét. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a vérvágyó sólyom bal szárnyát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Belecsipked a vérvágyó sólyom a jobb karodba és a nyakadba. (4 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. 4 057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 729, sebződés: 162, gyógyulás: 33, összesen: -129 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy élőholt hadúr száll szembe veled.

Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt hadúr testét. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 103 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az élőholt hadúr bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 2 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 77, gyógyulás: 11, összesen: -66 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontgólem.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontgólem fejét. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd a csontgólem gigászi testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a csontgólem gigászi testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A csontgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 4 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 223, gyógyulás: 45, összesen: -178 ÉP}

Találsz nála 2 áldott követ.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1261 (limit: 1520), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 110147.
(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+62 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+66 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+42 életerő.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz.
- Ez egy halálhozó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 3 csillaglövedék. Többször meglövöd a halálhozó bőrszárnyát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (19 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálhozó bal lábát. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a halálhozó jobb vállát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény huhog! 25 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 35 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 213, gyógyulás: 28, összesen: -185 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+67 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+69 életerő.)
Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (adamantit) rejt.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 adamantitot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Van itt egy kolostor (662. épület.).

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [223 pontot használtál fel, van még 3.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 4 mozogsz délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 11. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-43 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 13, 5.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 412 pontot. A következő körben tehát 410 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 271. fordulód.

Erő: 28 (55) Szint: 31 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 30 (39) Támadás: 51 (54) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 20 (31) Védekezés: 52 (58) Menekülés: 30 % Életkor: 35/266 év
Egészség: 20 (31) Életpont: 698/318 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 32 (45) Varázspont: 966/1 Pénz: 8687 arany Kép. pont: 23
Tudatpont: 60/0 Pszi pont: 165/125 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3221 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26 979 TP-t kaptál. Jelenleg 3 589 370 TP-d van. A következő szinthez még 410 630 TP szükséges. Trófeáid: lidérckirály, mammut zombi, élőholt ősmágus. A 206. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2120 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/34 ökölvívás: *25/101 szúrófegyverek: *25/100
vágófegyverek: 25/54 ütőfegyverek: 26/66 (+12%) lőfegyverek: 28/24 (+1%)
dobófegyverek: 16/11

Feltételes fegyverváltás: Din cséphadarója (#840) << biami kvazárlándzsa (#568) << Zinthurg pallos (#716)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -19.); hajító csillag (#939) (20 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
184,94 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 1129 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 145/93 2. nyomkövetés: 46/85 3. mászás: 16/45
4. csapdakészítés: 31/82 (+7%) 5. csapdaészlelés: 6/45 (+6%) 6. gyógyítás: 29/88 (+250%)
7. titkosírás: 9/22 8. felderítés: 21/52 9. szörnyidomítás: 13/48
10. teológia: 48/34 (+8%) 11. taumaturgia: 49/4 12. szerencsejáték: 2/40
13. versengés: 12/59 (+9%) 14. harcművészetek: 29/21 15. zene: 6/45
16. szörnyismeret: 14/52 17. pszi: 18/14 (+15%) 18. zárnyitás: 1/63
19. vadászat: 7/49 20. vitalitás: 7/58 21. bányászat: 31/72 (+5%)
22. testépítés: 15/33 23. úszás: 15/75 24. főzés: 18/55

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 1 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot, csak egyszer), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 2)
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 1. lépésnél tartasz. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): 121. labirintus (184,93). cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 72, 73, 81, 99, 121, 165, 170, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1261 (limit: 1520), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 110147.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 104.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 39 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 599 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 arany (#50) 4 csillaglövedék (#931) 2 csuklyavirág (#133)
1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 fűszertartó (#210) 1 huhogó bibe (#332)
2 isteni könnycsepp (#260) 1 lótuszvirág (#447) 139 pirkit (#153)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 adamantit (#627) 2 áldott kő (#642) 1 hollókristály (#1102)
1 rövid kard (#171) 1 sólyomcsőr (#1223)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

183 184 185
92
93
94
95
(184,93) a 121. labirintus bejárata, bolyongó lidérc (#388), quwarg szellem (#676), quwarg parafenomén (#248), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg tűzköpő (#678)
(184,94) vérvágyó sólyom (#772), élőholt hadúr (#371), csontgólem (#392), kolostor (#662), törpe bánya (#435), halálhozó (#419), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek