Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 9. 9h:21' EZ A 306. JÁTÉKHETED, 271. FORDULÓD 307. játékheted kezdete: máj. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1723 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 4. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
dd 268 104 4 | eldobod a 268. tárgyat a 104. tárgyat a 4. tárgyat |
kf 266 | kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat |
d 255 | eldobod a 255. tárgyat |
v 1 99 8 | elmormolod az 1. varázslatot |
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
lm 18 17 17 | mozogsz 18 17 17 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Megmarkolva a troll dorongot ellenfeledre rohansz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a purifikátor testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a purifikátor testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+6 jóság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 18, gyógyulás: 18, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal iszonyatosan megcsapod az autentikus vámpír jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Iszonyatosan jeges az érintés. (-1 szint: -1 támadás, - 81778 TP, -9 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -17 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 16, gyógyulás: 12, összesen: -4 ÉP}
lm 10 5 1 | mozogsz 10 5 1 |
h 348 | használod a 348. tárgyat |
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
v 96 73 57 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,57] Lakott területre érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
ek 7 21 3 | t. energia kisütése: 7 21 3 |
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 40 | úszol 40 pontért |
usz 40 | úszol 40 pontért |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 201. varázslatot |
* 4. BP: | használod az 1271. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Marokra fogva a troll dorongot a másikra ugrasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A tüskés harci gromak szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a tüskés harci gromak. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 6, gyógyulás: 29, összesen: +23 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 24 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 24 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
Erő: | 34 (41) | Szint: | 23 | Merészség: | 8/6 | Magasság: | 257 cm |
IQ: | 26 (32) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 25 (28) | Védekezés: | 40 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 31 (33) | Életpont: | 314/311 | Jellem: | gonosz (510) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 30 (34) | Varázspont: | 482/62 | Pénz: | 9510 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 21/2 | Pszi pont: | 136/354 | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4 | szúrófegyverek: | 21 | ütőfegyverek: | 28 |
lőfegyverek: | 6 | dobófegyverek: | 25 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 55 | 3. lopás: | 5 |
4. mászás: | 4 | 5. csapdakészítés: | 19 | 6. csapdaészlelés: | 9 |
7. gyógyítás: | 59 | 8. titkosírás: | 6 | 9. felderítés: | 21 |
10. szörnyidomítás: | 6 | 11. teológia: | 38 | 12. taumaturgia: | 40 |
13. szerencsejáték: | 1 | 14. versengés: | 11 | 15. zene: | 15 |
16. szörnyismeret: | 16 | 17. pszi: | 20 | 18. zárnyitás: | 7 |
19. vadászat: | 7 | 20. bányászat: | 24 | 21. úszás: | 8 (+1) |
22. főzés: | 7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ) |
elfogod goldugart (#65) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 100 TVP-ért |
mászol max. 90 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12) |
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), tormikus egér (#218), degradátor (#210), semlegesek (#989), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer), 9922. szövetség (#9922) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
nómenklatúra (#158), áeratikus hasnyák (#243), acéldarázs (#140), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
láth. észlelése (#78) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), káoszcsapás (#200), villámcsapás (#50), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
káosz szava (#207) | >> | autentikus vámpír (#154) | káosz szava (#207) | >> | semlegesek (#989) | |
káosz szava (#207) | >> | jók (#990) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
jégcsóva (#41) | >> | velociraptor (#161) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku ostromteknős (#362) | |
káoszcsapás (#200) | >> | kobudera (#8) | villámcsapás (#50) | >> | tormikus egér (#218) | |
villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | káoszcsapás (#200) | >> | pszi elementál (#221) | |
káoszcsapás (#200) | >> | 66. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) | |
villámcsapás (#50) | >> | gonoszok (#988) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | 12. szintű lényekre | hhaar burka II (#162) | >> | 13. szintű lényekre | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ezoterikus mardel (#184) | hhaar burka (#32) | >> | szintszívó (#96) | |
hhaar burka II (#162) | >> | jók (#990) | hhaar burka II (#162) | >> | semlegesek (#989) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítékául a jóság pusztulásának, törj össze oltáromnál egy szem szimbólumot! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bot (#4) | 2 | fémrúd (#104) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 1 | tatu ködmön (#255) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
60 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 3 | csontpálca (#329) | |||
1 | drótszőr (#37) | 1 | galachmit (#310) | 2 | gyíkfű (#201) | |||
1 | kavadu iszák (#25) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | púderkő (#119) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 6 | ragasztó (#83) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) |