TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2022. febr. 2. 1h:14'
EZ A 73. JÁTÉKHETED, 27. FORDULÓD
74. játékheted kezdete: febr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #4818
SZÁMLA : XXXX
|
FEGYENC JÓZSEF KALANDJAI
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,42] koordinátán.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+27 életerő.)
be 42 |
bemész a 42. titkos labirintusba |
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Egy igazi kalandnak nézel elébe! Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 161.]
kf 88 |
kézbeveszed/felveszed a 88. tárgyat |
Leveszed a vassisakot, majd a fejedre teszed a bronzsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 161.]
lm 2 905 3 |
mozogsz 2 905 3 |
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 146.]
lm 900 13 905 |
mozogsz 900 13 905 |
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [10 pontot használtál fel, van még 136.]
lm 14 900 16 |
mozogsz 14 900 16 |
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [14. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. 1 nyílvessző talált el. 8 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [16. PONT.] Hirtelen egy bibircsók-óriást veszel észre magad előtt. Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (8 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás rávág a derekadra. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval eltalálod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A csapás keresztben kettécsapta a páncélodat! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót (ld. enc.) és 1 ezüst karkötőt (ld. enc.). Kiszabadítod a falhoz láncolt Lady Oliviát. - Köszönöm, kedves kalandozó! - mondja. - Még épp idejében érkeztél. Ezért különleges jutalmat kapsz: megkapod apám láncingét, neki már úgysincs szüksége rá! Veled tartok a kijáratig, ha megengeded. - Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 116.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Folytatod az utat. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Elértél a lépcsőhöz. Kimész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [35 pontot használtál fel, van még 81.]
(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+18 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 41.]
kf 160 |
kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat |
Leveszed a bronzsisakot, majd a fejedre teszed a vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 41.]
m 7 7 7 |
mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
[74,41] Egy kisebb településhez érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Látsz egy nekrofunt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy sárkánytanyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy orgyilkos. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "
(Továbbmész...) [73,40] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Beugrasz egy kapualjba. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy útonálló volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Találsz egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 600 TVP épült bele.) Felfedeztél egy főutcát. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Észreveszel egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy vadaspark (769. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
(Továbbmész...) [72,39] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ez Hrók erdejének a széle. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Már megint egy sivító békára léptem, gondolod, miközben a szörny megindul feléd. A szörny észrevett. Egy kardfogú fülemüle közeledik feléd! Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy fabontó szójer. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 11.]
h 1167 1 |
használod az 1167. tárgyat |
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 8.]
kt 13 |
elkészíted a 13. tárgyat |
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen kőkalapácsot is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
kf 13 2 |
kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a bal kezedbe |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
m 7 |
mozogsz északnyugatra |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
Sajnos itt nincs semmilyen épület. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
kf 222 |
kézbeveszed/felveszed a 222. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
m 4 3 4 |
mozogsz délre, délkeletre, délre |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
h 242 |
használod a 242. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 7.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól tapasztalt kalandozó helyett hadviselt harcos. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Megjegyzés: próbálj minden fordulóban legalább négy mezőt lépni. A mozgás az a parancs, amelynek hatására a legtöbb dolog fog veled történni: szörnyekkel, más játékosokkal találkozol, épületeket, növényeket fedezel fel, nyomokat, vizet, és néha ennivalót is találsz. Persze, költheted mondjuk az összes pontodat mondjuk fegyverrel való gyakorlásra is, de így korántsem lesz olyan érdekes a fordulód eredménye.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 166 pontot. A következő körben tehát 173 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
GÖCSÖRTÖS BUNKÓ (123. TÁRGY)
A trollfa egy nagyobb ágát lemetszve, egy könnyű, ámde nagyon kemény bunkóhoz jutsz. Mivel elég göcsörtös, komoly jártasságot igényel (legalább 5-ös ütőfegyver szakértelem), hogy megfelelő hatékonysággal forgatni tudd. A göcsörtös bunkó egy 2d8+4 sebzésű ütőfegyver. |
EZÜST KARKÖTŐ (158. TÁRGY)
Ez a karkötő minden vizsgálódás ellenére is csak egyszerű bizsunak bizonyul. Bár egy ékszerész bizonyára jó árat fizet érte, és hordhatod is, dekorációs célokból. Vagy esetleg odaajándékozhatod szíved hölgyének. Egyszerre két különbözőféle karkötőt hordhatsz, a KF 158 paranccsal. |
KARAKTERLAP
Fegyenc József, egy rövid ősz hajú, szürke szemű, harcsabajszos troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Ez a 27. fordulód.
Erő: |
20 |
Szint: |
11 |
Merészség: |
6/6 |
Magasság: |
254 cm |
IQ: |
9 |
Támadás: |
10 |
Agresszió: |
5 |
Testsúly: |
476 kg |
Ügyesség: |
11 |
Védekezés: |
8 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
16/16 év |
Egészség: |
15 |
Életpont: |
134/49 |
Jellem: |
semleges (+3) |
Tul. pont: |
6 |
Szerencse: |
14 |
Varázspont: |
0/0 |
Pénz: |
97 arany |
Kép. pont: |
9 |
Eddig összesen 163 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
982 TP-t kaptál. Jelenleg
17 560 TP-d van. A következő szinthez még
7 440 TP szükséges. Trófeáid:
halálmadár,
ork sámán,
bibircsók-óriás.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
1 |
szúrófegyverek: |
3 |
ütőfegyverek: |
12 |
dobófegyverek: |
6 |
|
|
|
|
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) max. 1 db (4 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 2 db (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
72,57 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75 |
SZÁMLÁLÓK |
Max életkor 79 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
2 |
2. nyomkövetés: |
5 |
3. mászás: |
2 |
4. csapdakészítés: |
2 |
5. csapdaészlelés: |
1 |
6. gyógyítás: |
10 |
7. felderítés: |
1 |
8. zene: |
1 |
9. vadászat: |
1 |
10. bányászat: |
2 |
11. főzés: |
2 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Shaddar) (539): új. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
41, 42. |
Összsúly: 24.17 kg |
Megterheltség: 48% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 136 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
|
71 |
72 |
73 |
74 |
75 |
76 |
38 |
|
|
|
|
|
|
39 |
|
|
|
|
|
|
40 |
|
|
|
|
|
|
41 |
|
|
|
|
|
|
42 |
|
|
|
|
|
|
43 |
|
|
|
|
|
|
(72,39) kardfogú fülemüle (#146), fabontó szójer (#71)
(73,40) útonálló (#130), vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), ház (#400), főutca (#399)
(74,41) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), nekrofun (#173), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), orgyilkos (#131)
(75,42) a 42. labirintus bejárata, bibircsók-óriás (#120)