26. forduló, 28. forduló, Zoé összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. febr. 22. 9h:03'
EZ A 62. JÁTÉKHETED, 27. FORDULÓD
63. játékheted kezdete: febr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1638
SZÁMLA : XXXX

ZOÉ KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [63,-19] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+6 varázspont.)

ba 113 nem támadod a 113. szörnyet
BA 113 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

dx 1 repítsen a d.ex.m. 1 lépésig
Mentálisan összpontosítasz. Igen, a következő pillanatban érzed, létrejött a kapcsolat a deus ex machinával! Utasítod, hogy vészhelyzetben 3 mérföldre repítsen el. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

tno 5 2 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

kf 64 1 kézbeveszed/felveszed a 64. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a vashegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

t 27 támadod a 27. szörnyet
FT 27 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy óriás sáska! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszablyával alaposan megvágod az óriás sáska testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriás sáska rovartestét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágójával az óriás sáska megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az óriás sáska most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 14 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (vágófegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


kf 182 1 kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a csontszablyát, majd a jobb kezedbe veszed a vashegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

m 6 mozogsz nyugatra
[62,-19] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy Jerome. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szintszívó. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. A Semmiből groteszk halálbokor sarjad. Oldalt pillantva, meglátsz egy halálbokort. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Találsz egy olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 184.]

be 41 bemész a 41. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. A járatban sötétség van. Fáklyát gyújtasz. Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. Kiegészítő információ érkezik az agyadba a labirintusokkal kapcsolatban. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 179.]

kf 13 1 kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a vashegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

lm 3 mozogsz 3
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [3. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy vadász tatu lakik itt. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra támadsz. Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász tatu jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadász tatu szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 vadász tatu bőrt. (ld. enc.) 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 169.]

kf 182 1 kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a kőkalapácsot, majd a jobb kezedbe veszed a vashegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

lm 7 11 12 mozogsz 7 11 12
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [7. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kis vaskulcs nyitja a ládát. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-7 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 8 arany, 1 csontkulcs és 1 móri gyümölcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [11. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy bundás csirmáz van előtted! (ld. enc.) Itt csata lesz.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bundás csirmáz fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a bundás csirmáz jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a bundás csirmáz bal hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a bundás csirmáz megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 105 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [12. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy bundás csirmáz lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bundás csirmáz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a bundás csirmáz nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mancsával a bundás csirmáz végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 2 kaja és 1 bordacsont. Felpakolsz. Itt van Lady Olivia apjának képe is. Egy markáns, kackiás bajuszú harcos arca néz vissza rád a poros képről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [40 pontot használtál fel, van még 129.]

lm 12 12 1 mozogsz 12 12 1
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz előre. Kanyarodik a járat. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérted a következő kanyart. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Elhagyod a rossz levegőjű labirintust. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 99.]

kf 249 kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat
Előkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[62,-18] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manaelementál. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tetemember. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [62,-17] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gyilkos sallank került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a gyilkos sallank bal hátsó lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a gyilkos sallank testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy csontlepke.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a csontlepke bordás testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a csontlepke bal szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy óriás csontváz. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).

(Továbbmész...) [63,-16] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sörényes ubuk. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sörényes ubuk fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy autentikus vámpír. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. [30 pontot használtál fel, van még 69.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[64,-16] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy zombi.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a zombi rotható húsát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy sünmedve közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sünmedve testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [65,-16] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gátvakond közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a gátvakond testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gátvakond megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy szintszívó. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [66,-16] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mélységi grittang. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal rájössz, hogy egy szintszívó ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 39.]

m 2 mozogsz keletre
[67,-16] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. [10 pontot használtál fel, van még 29.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 26.]
A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 26 pontod maradt, ebből a következő körre 26 pontot vihetsz át. Kapsz még 165 pontot. A következő körben tehát 191 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


JEROME (956. SZÖRNY)
Ámulva bámulsz erre a láthatóan öreg rákfattyra, aki nem tűnik túlzottan szeppentnek. Igen, látod, hogy egy remete, vagyis Jerome, a remete áll előtted. Az is látszik, hogy nem szereti, sőt UTÁLJA, ha zaklatják. A legendák szerint már akkor is a hegyekben élt, amikor még Toborzásgátló Vlagyimir ifjú kalandozóként járta a rónákat, s talán még neki is meggyűlt vele jópárszor a baja. Ha harcba szállsz Jeroméval, fel kell kötnöd a nadrágodat.

MEGJEGYZÉSEK A LABIRINTUSOKKAL KAPCSOLATBAN
Szeretnénk, ha minél kevesebb problémát okozna a labirintusok bejárása. Ezért engedd meg, hogy néhány további információt/segítséget adjunk. Először is a labirintusok bejárásával kapcsolatban tudnod kell, hogy a számítógép a legrövidebb utat két pont között a valós távolság, nem pedig a referenciapontok száma alapján keresi! Ezért kérlek, hogy a labirintusban való mozgást, ha lehetséges, próbáld meg mindig pontról pontra meghatározni. Pl. ha az 1-es pontból a 6-osba a 2-es és 3-as, valamint a 4-es és 5-ös érintésével is el lehet jutni, ne LM 6-ot írjál hanem LM 2 3 6-ot ill. LM 4 5 6-ot mert így biztos, hogy azon az útvonalon fogsz mozogni, amelyiken akartál! Ha el akarod hagyni a labirintust, nem biztos, hogy elég egy LM 1: lehet, hogy a gép ilyenkor a rövidebb (de általad zárt ajtók és legyőzhetetlen szörnyek által lezárt) úton próbál kimozgatni! Ezért a labirintus elhagyásakor is add meg az útvonalat.
A labirintusokkal kapcsolatban nem árt, ha tudod: 1.) egy láda kinyitásával egy körben csak egyszer próbálkozhatsz. De: egy ajtó ill. szörny leküzdésével többször is! Ez egyben azt is jelenti, ha nem vagy benne biztos, hogy mondjuk a 4. ponton álló szörnyet elsőre le tudod küzdeni az 5. pontra való átjutás reményében, érdemes többször megpróbálni a mozgást: LM 5 5 5. Ne felejtsd el azonban, hogy a labirintusok szörnyei egy harc után minden életpontjukat visszakapják, ha nem tudtad őket leölni! 2.) Vannak labirintusok, amelyek több helyen is megtalálhatóak. Ha egy adott sorszámú labirintust valahol már megpucoltál, és meglátogatsz egy ugyanolyan sorszámút egy másik helyen, akkor ott is üres lesz! (Tehát nem gyűjtheted ki az összes 1-es labirintusból a deus ex machinát.) 3.) A labirintusokban a szörnyekre kiadott BA parancs nem működik (de az FT igen). 4.) Labirintusban nem lehet gyógyítani, élelmet szerezni, kutatni. 5.) Bizonyos labirintusokban (a helyszűke miatt) nem használhatsz lő/dobófegyvereket, ugyanúgy, mint a sűrű erdőben és bizonyos be/megmászható sötét helyeken. 6.) Ha az előző körben egy labirintusban maradtál, ezt ne felejtsd a következő fordulódra! Tönkreteheti a fordulódat, ha a kör elején elfelejtesz kijönni a labirintusból, és a parancsaiddal a szabadban akarsz tevékenykedni. 7.) SOHA ne felejtsd el, hogy a labirintus bejárásához fáklya vagy egyéb világító alkalmatosság szükségeltetik! Hány, de hány játékos (még a legtapasztaltabbak is) járt pórul, pedig tökéletesen megtervezte a fordulóját, csak fáklyája nem volt a BE parancs kiadásakor...

VADÁSZ TATU (10. SZÖRNY)
Ezek a malac méretű, vastag bőrű négylábú ragadozók leginkább bozótos terepen találhatók meg. Harcban mellső karmaikat használják. Nagyon agresszívak, gyakran megtámadják a náluk jóval nagyobb ellenfelet is. Itt az ideje, hogy megtanítsd őket a jó modorra...

VADÁSZ TATU BŐR (15. TÁRGY)
Ha van kőkésed, lenyúzhatod a vadász tatu vastag bőrét. Ez egy nagyon vastag és ellenálló anyag. Talán még jó lesz valamire.

BUNDÁS CSIRMÁZ (93. SZÖRNY)
A bundás csirmáz, ez a kisebb medve méretű, vastag bundájú lény kiválóan tud mászni. Fészkét leginkább megközelíthetetlen helyeken (mély, földalatti üreg, grok-képződmény burka) veri fel. Gyakran gyűjt mindenféle csecsebecsét, úgyhogy fészkéből való kifüstöléskor könnyen előfordulhat, hogy találsz nála valamilyen tárgyat. Ha megtámadják, foggal-körömmel védekezik. Legkevésbé hatékony ellene az ütőfegyver.

KARAKTERLAP

Zoé, egy szőke hajú, barna szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr híve vagy. Ez a 27. fordulód.

Erő: 12 (14) Szint: 10 Merészség: 4/1 Magasság: 174 cm
IQ: 16 Támadás: 9 Agresszió: 5 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 10 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 24 Életpont: 143/143 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (22) Varázspont: 36/16 Pénz: 54 arany Kép. pont: 7
Eddig összesen 190 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 074 TP-t kaptál. Jelenleg 13 374 TP-d van. A következő szinthez még 3 626 TP szükséges. Trófeáid: agglomerátor, sörényes ubuk, alpesi tehén.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 13 vágófegyverek: 1 (+1) ütőfegyverek: 2
dobófegyverek: 9

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) max. 1 db (2 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -6.); vas dobónyíl (#189) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
67,58 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 72

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 99 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 (+1) 2. nyomkövetés: 3 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 7
7. teológia: 1 8. zárnyitás: 1 9. vadászat: 1
10. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
manaelementál (#290), süvítő rája (#113)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. (teljesítve)
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). cseréptetős torony (549): kész. fejvadászház (757): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 9, 20, 33, 41, 170.

Összsúly: 33.94 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 103 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 arany (#50) 1 bordacsont (#16) 1 csontkulcs (#74)
1 kaja (#2) 1 móri gyümölcs (#116) 5 sallank karom (#128)
5 sünmedve tüske (#14) 6 ubuk tüske (#131) 1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

61 62 63 64 65 66 67 68
-20
-19
-18
-17
-16
-15
(62,-19) Jerome (#956), a 41. labirintus bejárata, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), Elenios oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), vadász tatu (#10), bundás csirmáz (#93)
(62,-18) manaelementál (#290), oltár, 33. jellempróba
(62,-17) gyilkos sallank (#85), csontlepke (#746), oltár, 41. jellempróba
(63,-19) óriás sáskák (#27)
(63,-16) Elenios oltár, 32. jellempróba, sörényes ubukok (#89)
(64,-16) Elenios oltár, 33. jellempróba, manaelementál (#290), zombi (#49), sünmedve (#33)
(65,-16) gátvakond (#57), oltár
(66,-16) mélységi grittangok (#103), 49. jellempróba, vaskohó (#155), oltár, Chara-din monolitja (#534)
(67,-16) oltár

Üzenet küldése a karakternek