Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. júl. 31. 9h:11' EZ A 112. JÁTÉKHETED, 27. FORDULÓD 113. játékheted kezdete: aug. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1046 SZÁMLA : XXXX |
m 2 3 4 | mozogsz keletre, délkeletre, délre |
Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a tazunkaróka bal első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod a tazunkaróka testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A tazunkaróka belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rókafarkat. Kimetszel magadnak egy megfelelő tazunkaróka trófeát. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontlepke kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A csontlepke összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Eldobod az értéktelenné vált tazunkaróka trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő csontlepke trófeát. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [52,13] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy vadász varkaudar közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász varkaudar testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval eltalálod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz jobb lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a csontlepke testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [52,14] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő színes dözmöng mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a színes dözmöng csillogó hátát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod a színes dözmöng bolyhos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápjaival a színes dözmöng lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 dözmöng szivet. (ld. enc.) 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. Eldobod az értéktelenné vált csontlepke trófeát, és kiszedsz egy élőholt mirg trófeát. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontváz jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
t 78 | támadod a 78. szörnyet |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod az agglomerátor puha masszáját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod az agglomerátor jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az agglomerátor kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (10 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyengén megütöd az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod az agglomerátor testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az agglomerátor megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (10 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [50,16] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy gyilkos sallank nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a gyilkos sallank testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos sallank testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a gyilkos sallank jobb hátsó lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gyilkos sallank megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sallank karmot. (ld. enc.) 182 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval megpöccinted a vérszomjas csüldő egyik csápját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Csontszablyával súrolod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a topránypolip jobb oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a topránypolip testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
kut 10 | kutatsz |
vik 3 | merészség kalandozókra: 3 |
tf 2 30 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
VADÁSZ VARKAUDAR (108. SZÖRNY) A vadász varkaudarok alacsony, rejtőzködésre, lopódzkodásra, hátbatámadásra kiképzett lények. A varkaudar hierarchiában alacsonyan állnak, alattuk csak a közönséges varkaudarok vannak. Holott, bár fegyverzetük és páncélzatuk elég gyenge, fegyverekhez való szakértelmük hírhedt - minden páncélnak, védekezésnek megtalálják a gyenge pontját. A vadász varkaudarok közkedvelt helye a sűrű erdő és a labirintusok mélye. |
SZÍNES DÖZMÖNG (78. SZÖRNY) A sűrű erdők mélyén néha csodálatosan szép, színes csillogást látsz. Ha ezt követed, gyakran bukkanhatsz egy parányi színes dözmöngre. Ez a varázslatos szépségű lény zümmögő hangot ad ki, ha megtámadják, és vékony, fonalszerű csápjait az ellenfelére lövi. A csápok, mivel ragadós, nyálkás anyagot termelnek, akár a bőrt is letéphetik a képedről, de valójában nem sok esélyt jelentenek a dözmöng számára, hogy győzelmet arasson feletted. |
DÖZMÖNG SZÍV (122. TÁRGY) Leölve a színes dözmöngöt, kimetszheted még forró, majdnem dobogó kis szívét, amely a szivárvány színeiben játszik. Miután kihűl, ezt a furcsa, varázslatos képességét akkor is megőrzi! Majdcsak jó lesz valamire. |
VARÁZSKŐ (305. TÁRGY) Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy. Az ősi birodalmak területén 150 VP-t ad, a Ryuku szigeteken 200-at, a Kiégett Földeken 400-at.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára. [Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.) A varázskővel együtt egy új parancsot is megismersz, az FVK-t. Az FVK (százalék) parancs hatására, ha a szörnyekkel vívott csata elején a karakter aktuális varázspontja a maximális varázspontjánaknak a parancsban megadott %-a alatt van, akkor a csata kezdetén feltöri a varázskövet, vagy más hasonló, VP-t adó tárgyát.] |
SZENT TÖLGYFA (393. TÁRGY) Először nem hiszel a szemednek. Majdan, miként többször is körbejárod megbizonyosodsz róla, hogy a legendákból ismert szent faóriást mégsem álmodod: valóban előtted áll. Miközben kérgét tapogatod, úgy érzed, mintha beszélne hozzád; ám hiába figyelsz, csak a természet békéje és harmóniája ér el hozzád. Megpróbálsz visszaemlékezni arra, amit e Tölgyről regéltek, de csak halvány utalások futnak át tudatodon a Druidákról és hatalmukat hűen mutató szent fáikról és ligeteikről. Annyi mindenesetre biztos: kellemes pihenés ígérkezik óvó karokként föléd boruló ágai alatt és érezhetően nagyon közel áll a természet Istennőjéhez... S ha kipihented magad, ródd le hálád a fának néhány csepp tiszta vízzel. [Ez egy tudatalatti kényszer, tehát akkor is fogsz öntözni, ha gonosz vagy!] A Szent Tölgyfa kiirtása igen sok munkát kíván. A Szent Tölgyfánál Sheran hívei ugyanúgy IMádkozhatnak, mint az oltároknál. |
VADÁSZ QUWARG (241. SZÖRNY) Ennek a lénynek természetesen az egyre szaporodó bolyok ellátása a feladata. Ezért csak élelemben bővelkedő területen fordul elő. Viszonylag kis méretét és erejét bénító hatású mérgével ellensúlyozza, amelyet az áldozat lelassítására használ. Ha bolyon kívül találkozol vele, mindig található nála kaja, amelyet a legutóbbi vadászatán gyűjtött össze. Kitinpáncélja ellen természetesen az ütőfegyver a legalkalmasabb. |
AGGLOMERÁTOR (138. SZÖRNY) Az agglomerátor óriási, alaktalan puha massza. Leginkább labirintusok mélyén szokott pöffeszkedni, de előfordul sűrű erdőkben és mocsarakban is. Mivel nincs vitális pontja, gyakorlatilag az egész szörnyet szét kell verned ahhoz, hogy minden életfunkciója megszűnjön. Ez néha NAGYON sok időt szokott igénybe venni - méghozzá feleslegesen elpocsékolt időt. Ugyanis az agglomerátor húsát még a burástyák sem eszik meg. Nem egy agresszív szörny, de ha harcra kerül a sor, akkor a lassú víz partot mos taktikát alkalmazza: körülfolyja ellenfelét, és apró szájacskáival apránként szétszedi. Ütőfegyver alkalmazása vele szemben teljesen értelmetlen, de a szúrófegyvernél is sokkal hatásosabb a vágó. |
SALLANK KAROM (128. TÁRGY) Leölve a gyilkos sallankot, lemetszheted azokat a karmait, amelyek elég egyenesek, hegyesek és épek ahhoz, hogy később felhasználhasd. |
Erő: | 17 | Szint: | 9 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 9 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 65 kg |
Ügyesség: | 9 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 66/66 év |
Egészség: | 18 (20) | Életpont: | 134/35 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 18/13 | Pénz: | 122 arany | Kép. pont: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 6 | ütőfegyverek: | 9 (+1) | lőfegyverek: | 9 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) (3 -); |
50,105 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 55 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 747 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 4 | 3. mászás: | 2 |
4. gyógyítás: | 17 (+1) | 5. teológia: | 1 | 6. vadászat: | 1 |
7. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 30 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ) |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
színes dözmöng (#78) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
fabontó szójer (#71) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót. |
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! (teljesítve) |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 170, 171. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 14 (limit: 980), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1400. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | rézsisak (#72) | ||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | csontszablya (#64) | 26 | kerek kő (#19) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
>1 | kőkés (#6) | 1 | * | parittya (#18) | 1 | * | szöges bunkó (#8) | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | virág szimbólum (#143) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | fáklya (#36) | ||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 17 | krónika (#1725) | |||
2 | varázskő (#305) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | + | kavadu iszák (#25) | [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | |||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 8 korty víz (#27), fér még: 12] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bakkura bőr (#95) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
12 | drótszőr (#37) | 1 | evaporőr háj (#105) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
1 | gyíkfű (#201) | 4 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
4 | madártoll (#112) | 1 | rókafarok (#124) | 6 | sallank karom (#128) | |||
2 | smirglilevél (#29) | 12 | sünmedve tüske (#14) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | 10 | varányszem (#30) |
Összsúly: 28.69 kg | Megterheltség: 65% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 112 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dözmöng szív (#122) | 26 | kerek kő (#19) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | rókafarok (#124) | 6 | sallank karom (#128) | 3 | szárnyas hernyó (#69) | |||
2 | varázskő (#305) |
49 | 50 | 51 | 52 | 53 | |
11 | |
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|