Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 16. 14h:52' EZ A 269. JÁTÉKHETED, 269. FORDULÓD 270. játékheted kezdete: márc. 21. A következő fordulódat legkorábbana 270. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat az 527. tárggyal |
* 7. KP: | beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot) |
* 8. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat |
ft 9098 | támadod a 9098. kalandozót |
kb 814 578 578 | kiveszel a bankból a 814. tárgyat (578 darabot) |
kb 2 25 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (25 darabot) |
hu 733 272 1557 | hulladék: 733 272 1557 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
ff 1105 840 | felt. fegyverváltás: 1105 840 |
bb 153 643 564 | beraksz a bankba a 153. tárgyat (643 darabot) |
a 260 4579 20 | átadod a 260. tárgyat a 4579. kalandozónak (20 darabot) |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
fku 120 | felt. kutatás 120 |
m 1 4 5 | mozogsz északkeletre, délre, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru testét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a taalru tigristestét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a taalru tigristestét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP] és 2 vasérc [vasérc ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4089 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 41, gyógyulás: 42, összesen: +1 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 91 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 360 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a Thargodan mágus fejét. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Thargodan mágus fejét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Törpe szekercével épp hogy megvágod a Thargodan mágus fejét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a Thargodan mágus testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sáfránypor és egy fokhagyma. 9168 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 992, sebződés: 134, gyógyulás: 129, összesen: -5 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály bal oldalát. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a lidérckirály bal lábát. (5 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a lidérckirály fejét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 783, sebződés: 50, gyógyulás: 106, összesen: +56 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ölész elmosódó alakját. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét ölész jobb lábát. (6 támadással 433 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a sötét ölész testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). A sötét ölész karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával néhányszor súrolod a sötét ölész ködös testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 49 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted a sötét ölész elmosódó alakját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). Karmait felemelve, a sötét ölész meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A sötét ölész karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A sötét ölész most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12903 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1238, sebződés: 281, gyógyulás: 215, összesen: -66 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fattylord nyakát. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a fattylord fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 443 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. 41 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a fattylord bal lábát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 153 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiacsóva. 306 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó. 13780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1042, sebződés: 459, gyógyulás: 176, összesen: -283 ÉP}
(Továbbmész...) [361,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy mópat gigász közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mópat gigász testét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a mópat gigász testét. Kritikus ütés! (6 támadással 558 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a mópat gigász testét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Lábával meglök a mópat gigász. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával megpöccinted a mópat gigász testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod a mópat gigász testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A mópat gigász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1327, sebződés: 112, gyógyulás: 343, összesen: +231 ÉP}
(Továbbmész...) [360,65] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy taalru. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével megcsapod a taalru egyik lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a taalru tigristestét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP], 7 arany és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4089 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 41, gyógyulás: 31, összesen: -10 ÉP}
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
h 578 5 | használod az 578. tárgyat |
m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a méregféreg testét. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a méregféreg testét. Kritikus ütés! (6 támadással 558 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 101 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod a méregféreg ízelt testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11431 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 986, sebződés: 0, gyógyulás: 129, összesen: +129 ÉP}
(Továbbmész...) [359,67] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Látsz egy nekrofunt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Dred Hornwill előtt. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet (arkog kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy viharóriás. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 43 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás oszlopos lábát. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a viharóriás testét. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a viharóriás bal lábát. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 47 életpontot vesztettél. A viharóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 86 aranyat. 8157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 176, gyógyulás: 101, összesen: -75 ÉP}
(Továbbmész...) [359,68] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kátránygödröt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy tűzfőnix. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő ében halálhajcsár nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár nyakát. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az ében halálhajcsár bal lábát. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod az ében halálhajcsár jobb karját. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 21, gyógyulás: 80, összesen: +59 ÉP}
m 4 6 | mozogsz délre, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a káoszbajnok jobb oldalát. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a káoszbajnok testét. (5 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a káoszbajnok testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6830 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 622, sebződés: 0, gyógyulás: 95, összesen: +95 ÉP}
(Továbbmész...) [358,69] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy sötét motyogó, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy árnylord nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az árnylord jobb lábát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az árnylord bal karját. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az árnylord testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Az árnylord fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4433 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 44, gyógyulás: 61, összesen: +17 ÉP}
v 198 364 70 | elmormolod a 198. varázslatot |
[364,70] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Úgy gondolod, hogy a közeledő Raia angyala nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 53 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia angyala angyali szárnyát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Raia angyala angyali szárnyát. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod a Raia angyala angyali szárnyát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 25 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 11390 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 860, sebződés: 53, gyógyulás: 116, összesen: +63 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [364,72] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Fegyvereddel már az első csapásra készülsz. A tábor mögött gigantikus, sötét árny emelkedik. Egyetlen szavára a Thargodanok feléd kezdenek futni. Egy Orkhan Thai védelmezi a vadászterületét.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 28 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> 26 arany, -2 ÉP], 21 arany és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 32, gyógyulás: 4, összesen: -28 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos bal vállát. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan zsoldos testét. (5 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a Thargodan zsoldos izmos testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 67, gyógyulás: 91, összesen: +24 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan zsoldos nyakát. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a Thargodan zsoldos izmos testét. (5 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a Thargodan zsoldos jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan zsoldos, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 639, sebződés: 44, gyógyulás: 80, összesen: +36 ÉP}
Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Rém testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Rém egyik csápját. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Rém sötét esszenciáját. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a Rém testét. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod a Rém borzalmas plazmáját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1207, sebződés: 241, gyógyulás: 163, összesen: -78 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 2 | imádkozol |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 94 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 40 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezerszemű bestia fejét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (80 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az ezerszemű bestia testét. (5 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ezerszemű bestia bal oldalát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 92 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-33 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az ezerszemű bestia jobb szárnyát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 115 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 59 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő drótszőr felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-38 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
Az ezerszemű bestia összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy pszi kő, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP] és 60 arany. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. 15080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1188, sebződés: 737, gyógyulás: 234, összesen: -503 ÉP}
szk 398 318 | keresed a 398. szörnyet a 318. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
* 4. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 309. tárggyal |
DESTABILIZÁTOR (1275. TÁRGY) Ez a tenyérben remekül elférő, medálszerű szerkezet egyfajta mágikus erőforrás, mely a háttérben tevékenykedő ryuku varázstudók kezének alkotása. Általában a ryuku hadsereg legelitebb katonái kapnak belőle párat, amikor hódításra indulnak, nem véletlenül, ugyanis a destabilizátor képes alaposan összezavarni a deus ex machina-szerű tárgyak működését. Szerencsére a Ghalláról származó DEM-ek jó "anyagból" készültek, így a destabilizátor ellenük hatástalan. Vannak azonban teremtmények, melyek a belső "DEM"-jükre támaszkodnak (pl. szutykos remák, drakolich), ezek - amennyiben birtokolsz e tárgyból - nem fognak tudni elteleportálni haláluk pillanatában. |
THARGODAN TÁBOR (588. TEREPTÁRGY) Néhány Thargodant pillantasz meg, amint épp egymással verekszenek! Amikor az egyik Thargodan feltépett torokkal a földre kerül, a többiek egymással marakodva szívják el a belőle kiáradó sötét energiákat. Ezután a szörnyek röhögve szórakozni kezdenek: élő mópatokkal dobálnak célba egy fekete kaktusz tüskékkel teleszögelt, kifeszített bőrkeretre. A mópatok visítva toccsannak szét a tüskéken. Itt az ideje a cselekvésnek: le kell, hogy csapj a Thargodan táborra! Ehhez a KUT 60 parancsot add ki. Ha szerencséd van, megszerezheted a Thargodanok féltve őrzött kincseit! A csatamezőkhöz hasonlóan, egy körben csak egyszer kutathatsz a Thargodan táborban. A felderítés szakértelem fejlődése a csatamezőkhöz hasonlóan működik, azonban isteni küldetésnél nem számít csatamezőnek. Megjegyzés: a Thargodan tábor különösen veszélyes, csak 30. szint fölötti kalandozóknak ajánljuk! |
SÖTÉT ÖLÉSZ (314. SZÖRNY) Ez a kb. 3 méter magas, elmosódott alakú lény maga a megelevenedett borzalom. Létezésének - ha ezt egyáltalán annak lehet nevezni - egyetlen értelme a pusztítás és megsemmisítés. A Thargodanoktól eltérően azonban nemcsak a halandó, földi lények elpusztításában, hanem minden elképzelhető létezés, entitás megsemmisítésében élen jár. Még a Thargodanok is messze elkerülik, hiszen az alacsonyabb rangúakat pillanat alatt képes miszlikbe aprítani, és még egy hercegnek is meggyűlhet vele a gondja, ha nem kap segítséget. A Sötét Ölész állítólag egy másik világ, egy, a mienkétől teljesen idegen anyagi struktúrájú és felépítésű dimenzió hírnöke. Néhány mágus szerint ez a világ a miénk megszállására és elpusztítására készül évszázadok múlva, ezért a te feladatod is, hogy ne engedd a Sötét Ölészeket visszatérni saját világukra, különösen most, amikor még csak a Sötét Földig jutottak. A Sötét Ölész különösen ellenálló a haláltámadásokkal szemben, viszont az energiatámadások hatékonyak ellene. Kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni, és halálos érintése miatt nem támadod meg, csak ha FT parancsod van rá kiadva. |
FATTYLORD (791. SZÖRNY) A Chara-din fattyak íratlan vezetői ezek a tőlük csupán méretben különböző szörnyetegek. Míg egy Chara-din fatty átlagos magassága az egy métert sem éri el, a fattylordoké ennek három-négyszerese is lehet. Többnyire magasabbak a legnyúlánkabb embernél is. Ha harcról van szó, istenüktől örökölt mágikus hatalmukat vetik be, illetve egy falándzsát használnak, aminek végén szikrázó, hegyes tüskék gondoskodnak a megfelelő sebzésokozásról. Állítólag ebbe a fegyverbe is szorult némi mágia. Ha nem harcról van szó, csupán egy-egy engedetlen Chara-din fattyat kell megfegyelmezni, szintén e fegyver erejét használják - miután alacsonyabbrendű fajtársaik rendkívül félik a lándzsa hatalmát, ez hosszú évszázadok alatt az uralkodásuk szimbóluma is lett. A fattyak lordjának legyőzése elsőrangú feladatod legyen, hiszen még ha Chara-din hívő is vagy, a szörny nem fog kegyelmezni neked. Akkor már jobb, ha te csapsz először. |
VIHARÓRIÁS BARLANG (612. TEREPTÁRGY) Hatalmas barlangbejárat ásítozik előtted. Micsoda irtózatos fenevad verhetett itt tanyát? Elbújsz egy szikla mögé, és úgy várakozol. Egyszercsak remegni kezd a föld, valamilyen óriási teremtmény közeledik. Egy viharóriás! Tátott szájjal bámulod irtózatos alakját, amely körül villámok csapdosnak. Itt lakik tehát ez a mesés lény! Hallottál róla, hogy néhány kivételes személynek sikerült már életében üzletet kötnie a viharóriásokkal, de hogy hogyan, arról fogalmad sincs, hiszen nyilvánvaló, hogyha fel is tudod magadra hívni a figyelmét, legfeljebb egy agyontaposást provokálhatsz ki magadnak. Mindenesetre, ha úgy gondolod, van esélyed a tárgyalásra, add ki a BE 612 parancsot 10 TVP árán, és reménykedj a legjobbakban! És ne felejtsd el a barlangba való belépés előtt 1-re állítani az agressziódat. Vigyázat: ha magas szintű kalandozó vagy, aki esetleg képes akár egy viharóriás legyőzésére is, készülj fel rá, ha túl sokszor lépsz be a barlangba ellenséges szándékkal, egy idő után már képtelen leszel üzletet kötni az óriásokkal. |
LÁVATÓ (595. TEREPTÁRGY) A Sötét Földön gyakoriak a repedések, amelyeken keresztül izzó láva bugyog fel a mélyből. Nyilvánvalóan érdemes nagy ívben elkerülnöd ezt az izzóan forró tüneményt, különösen, mert a lávató környékén gyakran tartózkodnak Thargodanok, akik szórakozásból visítozó mópatokat vagy más rabszolgákat dobálnak a lávatóba, hogy röhögve szemléljék, amint áldozatuk elég. |
THARGODAN ZSOLDOS (310. SZÖRNY) A hatalom és befolyás nélküli Thargodanok gyakran állnak más Thargodanok szolgálatába, így nagyobb az esélyük a fennmaradásra, és esetleg elég erőt gyűjthetnek ahhoz, hogy maguk is saját sereget tartsanak. A zsoldosok nem egyformák, ahány, annyiféle: vannak kutya, bika, és más állatfejekkel vagy borzalmas szörnypofákkal bíró, két-, négy vagy hat lábon járó, karmos, patás vagy esetleg madárlábú irtóztató szörnyetegek. Egy a közös bennük, sötét szellemük nem ismer könyörületet, és mindig csakis a saját érdekeiket tartják szem előtt. Megsebzéséhez legalább ezüst fegyver szükséges. |
RÉM (315. SZÖRNY) A Rémek negatív energiából álló entitások, amelyek a létezés ellentéteként keletkeztek olyan helyeken, ahol túl sok halál, túl sok borzalmas esemény zavarta meg az asztrális teret. A Rémek gyakorlatilag elpusztíthatatlan lények, amelyek a halandók életesszenciájával táplálkoznak. Szerencsére, még soha egyetlen Rém sem találta meg az utat a Sötét Földről az anyagi síkra, de ha ez mégis megtörténne, az a mi világunk végét és pusztulását jelentené, mert Ghallán nem létezik olyan teremtmény vagy erő, amely a Rémmel szembeszállhatna. A Rémet különleges képességei miatt csak FT paranccsal fogod megtámadni. |
Erő: | 49 (67) | Szint: | 34 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 44 (47) | Támadás: | 51 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 35 (48) | Védekezés: | 85 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 63/151 év |
Egészség: | 43 (58) | Életpont: | 1013/734 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 10 |
Szerencse: | 46 (62) | Varázspont: | 1377/42 | Pénz: | 5037 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 28/11 | Pszi pont: | 393/213 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | 28/14 (+14%) | ütőfegyverek: | 37/21 (+9%) | lőfegyverek: | 7/22 |
dobófegyverek: | 31/67 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (100%) << Din cséphadarója (#840) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/99 | 2. nyomkövetés: | 62/96 (+49%) | 3. mászás: | 20/21 |
4. csapdakészítés: | 18/72 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/53 | 6. gyógyítás: | 30/27 |
7. titkosírás: | 3/70 | 8. felderítés: | 21/95 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 15/49 |
10. teológia: | 100/23 (+82%) | 11. taumaturgia: | 88/57 (+51%) | 12. szerencsejáték: | 2/31 |
13. versengés: | 15/75 | 14. harcművészetek: | 3/63 | 15. zene: | 15/35 |
16. szörnyismeret: | 33/29 | 17. pszi: | 21/17 (+3%) | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 6/6 | 20. vitalitás: | 1/83 (+22%) | 21. bányászat: | 31/99 (+15%) |
22. úszás: | 6/75 | 23. főzés: | 13/33 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 12 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 250 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), varkaudar katona (#691), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), térfaló (#783), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), adamantit gólem (#750), Raia szent lovagja (#239), trikornis herceg (#261), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +24 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +35 vp 7 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | áldomás II (#169) | Pörhemór köre (#205) (95,24,4) | vámpirizáció (#1) |
méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | sorvasztás (#102) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
puha ütés (#60) | >> | purifikátor császár (#393) | izomernyesztés (#33) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Mnebolath (#237) | villámcsapás (#50) | >> | kamionoszaurusz (#767) | |
puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | villámcsapás (#50) | >> | szubreális vámpír (#223) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | halálelementál (#279) | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | ongóliant tombolás (#146) | >> | kamionoszaurusz (#767) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) | ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0) |
3.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | dalebg.kristályvért (#564) | 1 | ében dobónyíl (#849) | |||
6 | ekharion dárda (#1557) | 12 | küklopsz szem (#643) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
72 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | 15 | ragasztó (#83) | |||
1 | sallank karom (#128) | 28 | spiritusz (#170) | 1 | varázskő (#305) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1153 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
25 | ében toboz (#578) | 1 | fokhagyma (#403) | 2 | fűszertartó (#210) | |||
1 | galachmit (#310) | 22 | kaja (#2) | 3 | korinthai talizmán (#814) | |||
1 | pszi kő (#248) | 4 | sáfránypor (#211) | 7 | Thargodan esszencia (#328) |