268. forduló, 270. forduló, Bunkós Bódin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 4. 12h:10'
EZ A 1140. JÁTÉKHETED, 269. FORDULÓD
1141. játékheted kezdete: szept. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3527
SZÁMLA : XXXX

BUNKÓS BÓDIN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,34] koordinátán.
A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 fáklyát. A teremtés zsákja létrehozott 1 kis bőrpajzsot. Varázserőd regenerálódik. (+64 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 414.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 409.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 404.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 399.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[131,35] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A környező bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Odabent hatalmas kőszobrok vannak, a valaha drágakő szemet és egyéb díszítéseket azonban valaki már rég kilopta. Egyszercsak megakad valamin a szemed. Egy titkosírás, a falon! Kiböngészed.

Odakint is körülnézel.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő tüskés harci gromak nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Szarvaival a tüskés harci gromak megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [34 pontot használtál fel, van még 365.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Bebújsz a mínosz-kúpba, és megpróbálod kiböngészni az írást. Ez a munka a rutin és a hozzáértés szép példája volt!

a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . ,
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
[50 pontot használtál fel, van még 315.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[130,36] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy burástya királynő. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a burástya királynő testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Telibe kapod a savadagot. (36 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a burástya királynő fejét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a burástya királynő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [14 pontot használtál fel, van még 301.]

kt 4 2 elkészíted a 4. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 botot. Ügyességed TF-elődött. [16 pontot használtál fel, van még 285.]

kt 108 2 elkészíted a 108. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 nyílvesszőt. Ügyességed TF-elődött. [8 pontot használtál fel, van még 277.]

kt 243 1 elkészíted a 243. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 nyílcsapdát. Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 267.]

m 4 5 3 mozogsz délre, délnyugatra, délkeletre
[130,37] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Felfedeztél egy márványtornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Scipio orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Látsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Megvetően nézed a környékbeli kalandozókat, akik mindenféle mászóeszközzel próbálnak feljutni az építményre. Neked nincs szükséged ilyesmire! Irány felfelé! Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy ragyás burástya!

A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 szvó-ektoplazmát. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy élőholt quwarg közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg torát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Mágusölővel felnyitod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+3 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [129,38] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelőre nem találsz. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy szintszívó jön feléd.

Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a szintszívó nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ubuk tüske és 7 nyílvessző. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc támad rád.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csontváz lord támad rád.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. 37 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. No de hiába - semmit sem találsz! Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Beornegaar. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy erszényes elkarog. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog bal lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az erszényes elkarog farkát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [130,39] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy dombi yeti. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Elszántan a másikra ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a dombi yeti testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a dombi yeti bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dombi yeti most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [108 pontot használtál fel, van még 159.]

kt 6 2 elkészíted a 6. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 kőkést. Ügyességed TF-elődött. [6 pontot használtál fel, van még 153.]

kt 7 2 elkészíted a 7. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 kőhegyű lándzsát. Ügyességed TF-elődött. [24 pontot használtál fel, van még 129.]

m 3 5 4 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délre
[131,40] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadtroll. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel végigmetszed a vadtroll nyakát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a vadtroll fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-7 életpont). A vadtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sziklafészket. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Thar'dan hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Feltételes mászás:) Megvetően nézed a környékbeli kalandozókat, akik mindenféle mászóeszközzel próbálnak feljutni az építményre. Neked nincs szükséged ilyesmire! Irány felfelé! Izzadság gyöngyözi a homlokodat a viszonylagos hideg ellenére, mire a sziklafészek széléhez érsz. Maradék erődet összeszedve, bemászol. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Hopp, valami van a fészekben! Találtál 22 madártollat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (mithril) van! Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy bibircsók-óriás közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a bibircsók-óriás bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [130,41] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Oldalt pillantva, meglátsz egy sziklafészket. Találsz egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) Egy veterán zsoldosnak, mint Neked, nincsen szüksége egyébre, csak elszántságra; no és persze egy kis mágiára. Ezek segítségével kezdesz el mászni. Nem mersz lenézni a szédítő mélységbe. Amint felérsz, bemászol a fészekbe. Sokkal nagyobbnak látszik innét, mint odalentről. A ritka hegyi levegőtől nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. Peched van - a fészekfosztogatást nem lehet harc nélkül megúszni... Egy griffőniksz!

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (15 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a griffőniksz bal szárnyát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csőrével a griffőniksz nem tudott megsebezni. A griffőniksz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Kicsit büdös a fészek. Turkálni kezdesz a tollakkal teli fészekaljban. Valamiben megakad a kezed! Találtál 1 ezüst gyűrűt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (mithril) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 mithrilt! (ld. enc.) Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Csak egy földsárkány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a földsárkány farkát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a földsárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A földsárkány melléd csap a farkával! A földsárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy nyuhaj karbin. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nyuhaj karbin bal oldalát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a nyuhaj karbin bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [130,42] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Felfedeztél egy elhagyott bányát. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ramit követ! Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [106 pontot használtál fel, van még 23.]

m 4 mozogsz délre
[130,43] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy hóhérbimbót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [22 pontot használtál fel, van még 1.]

kt 133 1 elkészíted a 133. tárgyat (1 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen csuklyavirágot is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 4 mozogsz délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

a 50 2274 600 átadod az 50. tárgyat a 2274. kalandozónak (600 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

aa 264 213 124 átadod a 264. tárgyat a 213. tárgyat a 124. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

aa 7 51 45 átadod a 7. tárgyat az 51. tárgyat a 45. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

aa 122 265 201 átadod a 122. tárgyat a 265. tárgyat a 201. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

h 348 használod a 348. tárgyat
Összezúzod a shinai gömböt. Visszanyerted az elveszett tapasztalati pontjaidat! 264 229 tapasztalati pontot kaptál.
Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +22 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
[2 pontot használtál fel, van még -1.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: h 233 30 0 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 210 arany fejpénzt kaptál. Eleged van az állandó ugrálásból és trenírozásból, ma valami mondvacsinált ok segítségével kihúzod magad a kiképzés alól és lazsálsz egy kicsit. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját nyel le a ryuku ostromteknős. 2 kaját fal föl a goldugar. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 410 pontot. A következő körben tehát 409 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MITHRIL (352. TÁRGY)
Nagyon mélyen, a föld alatt csillogó erek húzódnak meg. A legtapasztaltabb törpe bányászok képesek megtalálni és kibányászni ezt a hihetetlenül értékes és ritka fémet (olyan mezőn, ahol nincs törpe bánya, hiába is próbálkozol). A mithril kizárólag varázstárgy készítésénél, megfelelő varázslatok használata mellett alkalmazható. Csak úgy kikalapálni belőle egy fegyvert... nos, ezzel minden törpe őst egyszerre gyalázol meg és húzod meg egyszersmind a szakállát. A mithril mágikus anyag, ezért megmunkálása lehetetlen mágia nélkül.

KARAKTERLAP

Bunkós Bódin, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Tharr kisebb papja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: strázsa (84). Ez a 269. fordulód.

Erő: 45 (59) Szint: 21 Merészség: 5/5 Magasság: 122 cm
IQ: 31 (37) Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 37 (42) Védekezés: 49 Menekülés: 30 % Életkor: 59/59 év
Egészség: 31 (36) Életpont: 442/442 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 3
Szerencse: 31 (40) Varázspont: 503/157 Pénz: 2803 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 10/2
Eddig összesen 1532 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 246 TP-t kaptál. Jelenleg 746 328 TP-d van. A következő szinthez még 53 672 TP szükséges. Trófeáid: renegát törpe, ryuku csapásvezető, Ayagira Tanaka. A 231. fordulódban 4 arany került a bankszámládra. 6 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/78 szúrófegyverek: 17/75 vágófegyverek: 23/33 (+17%)
ütőfegyverek: 24/34 lőfegyverek: 23/5 (+1%) dobófegyverek: 10/41 (+25%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) << mágusölő (#422) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -15.); nyílvessző (#108) (16 -19.); mérg. ubuk tüske (#137) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
130,43 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 64, 56, 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 678 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/33 2. nyomkövetés: 60/78 (+28%) 3. lopás: 1/7
4. mászás: 9/96 (+17%) 5. csapdakészítés: 16/36 6. csapdaészlelés: 7/8
7. gyógyítás: 47/50 8. titkosírás: 10/49 (+25%) 9. felderítés: 11/67 (+35%)
10. szörnyidomítás: 8/0 11. teológia: 22/70 (+5%) 12. taumaturgia: 26/66 (+1%)
13. szerencsejáték: 2/43 14. versengés: 8/3 15. zene: 8/54
16. szörnyismeret: 5/58 17. zárnyitás: 3/26 18. vadászat: 24/92
19. bányászat: 32/41 (+17%) 20. testépítés: 19/38

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
udvarolsz a 3. fajúaknak az 5788. karakternek
kutatsz max. 110 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
mászol max. 130 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus (29)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
szárnyas gömböc (#12) (csak egyszer), trikornis (#104), vadász tatu (#10) (csak egyszer), szintszívó (#96), tyrannoszaurusz rex (#160), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 42 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 547 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 209.33 kg Megterheltség: 121%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 15 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 161 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 drótszőr (#37) 13 kaja (#2) 2 kötél (#92)
2 rövid íj (#107) 1 shinai gömb (#348) 3 spiritusz (#170)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
215 arany (#50) 1 elkarog szőr (#665) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 fáklya (#36) 1 gromak bőr (#268) 1 karbin plazma (#199)
1 kis bőrpajzs (#45) 2 kőhegyű lándzsa (#7) 20 madártoll (#112)
1 mákrózsa virág (#56) 1 mithril (#352) 1 nyílcsapda (#243)
6 nyílvessző (#108) 3 pirkit (#153) 2 ramit kő (#226)
6 rézdarab (#70) 2 szvó-ektoplazma (#151) 1 ubuk tüske (#131)
3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

128 129 130 131 132 133
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
(129,38) szintszívó (#96), sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ősi csatamező (#263), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), oltár, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), régészeti lelőhely (#1208), 45. jellempróba, erszényes elkarog (#354)
(130,36) burástya királynő (#759)
(130,37) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, 35. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), ragyás burástya (#111), élőholt quwarg (#202)
(130,39) dombi yeti (#366), olvasztókemence (#86), oltár, Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), 30. jellempróba, érclelőhely
(130,41) sziklafészek (#167), törpe bánya (#435), griffőniksz (#106), érclelőhely, földsárkány (#359), nyuhaj karbin (#110)
(130,42) Fairlight oltár, elhagyott bánya (#1685), érclelőhely
(130,43) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(131,35) Fairlight rúnaköve, mínosz-kúp (#178), Fairlight oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tüskés harci gromak (#156)
(131,40) vadtrollok (#70), sziklafészek (#167), művészi porolit (#720), érclelőhely, bibircsók-óriás (#120)

Üzenet küldése a karakternek