Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. dec. 3. 13h:13' EZ A 412. JÁTÉKHETED, 269. FORDULÓD 413. játékheted kezdete: dec. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2061 SZÁMLA : XXXX |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az áeratikus hasnyák nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áeratikus hasnyák nyakát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 34 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. Jutalmad nem marad el (+39 varázspont). 1 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
* 1. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: v 165 0 0 | elmormolod a 165. varázslatot |
h 500 | használod az 500. tárgyat |
vv 11 12 13 | elmormolod a 11. varázslatot a 12. varázslatot a 13. varázslatot |
vv 19 85 86 | elmormolod a 19. varázslatot a 85. varázslatot a 86. varázslatot |
ef 2 504 | energia fejlesztése 2 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1271 929 | használod az 1271. tárgyat |
h 892 | használod a 892. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
202 | 203 | 204 | |
56 | |
|
|
57 | |
|
|
58 | |
|
|
[143,61] Lakott területre érkeztél.
ee 182 94 129 | eladod a 182. tárgyat a 94. tárgyat a 129. tárgyat |
ee 157 159 294 | eladod a 157. tárgyat a 159. tárgyat a 294. tárgyat |
ee 71 230 197 | eladod a 71. tárgyat a 230. tárgyat a 197. tárgyat |
ee 291 397 275 | eladod a 291. tárgyat a 397. tárgyat a 275. tárgyat |
ee 307 373 265 | eladod a 307. tárgyat a 373. tárgyat a 265. tárgyat |
ea 309 3 | eladod a 309. tárgyat 3 |
ea 185 10 | eladod a 185. tárgyat 10 |
ea 184 20 | eladod a 184. tárgyat 20 |
ea 186 5 | eladod a 186. tárgyat 5 |
ee 150 99 125 | eladod a 150. tárgyat a 99. tárgyat a 125. tárgyat |
ee 551 16 268 | eladod az 551. tárgyat a 16. tárgyat a 268. tárgyat |
f 2670 | kísérletezel a 2670. tárggyal |
f 2668 | kísérletezel a 2668. tárggyal |
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Nem találtad el. A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a csápos otagi farkát. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a csápos otagi jobb oldalát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 34 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a csápos otagi jobb oldalát. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a csápos otagi bal első lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 33 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+40 varázspont). 4 042 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 652, sebződés: 133, gyógyulás: 0, összesen: -133 ÉP}
(Továbbmész...) [204,56] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi csatamezőt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Chara-din híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő ezoterikus mardel nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel farkát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. Jutalmad nem marad el (+31 varázspont). 1 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 50 életpontot vesztettél. Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ekharion dárda. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor testét. (5 támadással 348 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az ősdentor testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 50 életpontot vesztettél. Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4 241 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 572, sebződés: 137, gyógyulás: 0, összesen: -137 ÉP}
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a sírlidérc testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a szintszívó testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a szintszívó bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a szintszívó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 827 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a csontváz testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel kegyetlenül megütöd a csontváz testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csontváz lord zörgő csontját. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord zörgő csontját. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a csontváz lord testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord bal lábát. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord jobb lábát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a csontváz lord bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 170 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
vv 5 5 5 | elmormolod az 5. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zoloboo törzsfő csontos karját. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a zoloboo törzsfő testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zoloboo törzsfő meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 39 életpontot vesztettél. A zoloboo törzsfő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 8 mérg. ubuk dobónyilat. 2 028 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
vv 5 5 5 | elmormolod az 5. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a Zinthurg testét. (3 támadással 209 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a Zinthurg bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A Zinthurg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! Meglengetve a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a pszi őselementál testét. (5 támadással 361 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a pszi őselementál testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-13 pszi pont.) A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 5 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya lila testét. (6 támadással 423 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya jobb oldalát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Borzalmas harapásokat kapsz a szörnytől a karodba. (18 támadástól 200 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya testét. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya bal oldalát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A 11 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (11 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 9 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1342, sebződés: 378, gyógyulás: 0, összesen: -378 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi izmos testét. (6 támadással 422 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a Notermanthi testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel többször eltalálod a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Notermanthi fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 33 arany, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (186,61)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 12 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 673, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 47 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Tguarkhan testét. (4 támadással 275 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a Tguarkhan jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 15 arany és egy pular kristály. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 015 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
m 2 5 4 | mozogsz keletre, délnyugatra, délre |
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 36 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [204,58] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy ezoterikus mardel. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [204,59] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy borzalmas varkaudar. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar bal karját. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2 096 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
v 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a varkaudar hírnök jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász bal karját. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 25 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász bal karját. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP]. 4 482 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök bal lábát. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 953 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nőstény varkaudar jobb lábát. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-81 varázspont.) Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a nőstény varkaudar bal lábát. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a nőstény varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 793, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar bal lábát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nőstény varkaudar testét. (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a nőstény varkaudar jobb karját. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 092 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 648, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
m 7 5 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a ragyás burástya jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 798 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a Droma Shelagoru fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Droma Shelagoru testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a Droma Shelagoru bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A Droma Shelagoru lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 denevér szimbólum. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 8 csepp spirituszt. 978 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az óriáspók förtelmes fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriáspók egyik lábát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az óriáspók testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar vajákos bal karját. (4 támadással 290 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a varkaudar vajákos jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 82 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy természet haragja. 78 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A varkaudar vajákos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 542 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 160, gyógyulás: 0, összesen: -160 ÉP}
(Továbbmész...) [202,59] Továbbra is síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Apa Tifusz hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy norpadolótika közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika egyik csápját. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a norpadolótika testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
tim 1371 | titkosírás megfejtése 1371 |
m 8 | mozogsz északra |
vv 58 58 5 | elmormolod az 58. varázslatot az 58. varázslatot az 5. varázslatot |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (38 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath testét. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Mnebolath testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 427, sebződés: 110, gyógyulás: 0, összesen: -110 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya jobb lábát. (6 támadással 417 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) A 16 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (16 támadástól 170 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya jobb karját. (6 támadással 404 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya jobb karját. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (9 támadástól 105 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya jobb karját. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A 2 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 029 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1273, sebződés: 302, gyógyulás: 0, összesen: -302 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál párolgó héját. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-4 pszi pont.) A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 463 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany papi karkötő és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9 023 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 503, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi izmos testét. (6 támadással 417 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Notermanthi fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó, egy kristálygömb, 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 5 arany. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 11 764 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
szk 977 | keresed a 977. szörnyet |
h 396 | használod a 396. tárgyat |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
FEJLESZTÉSI PONTOK Az Esthar császárság és szomszédos birodalmak teremtményei veszélyesebbek minden eddiginél, amivel eddig találkozhattál (persze, az éjfattyakat kivéve). Természetesen, ez az új kihívás új tapasztalatot is jelent, amelyet csak részben fejez ki a csatáért kapott tapasztalati pont. Minden egyes ilyen legyőzött lényért egy ún. fejlesztési pontot kapsz. A fejlesztési pontokból különböző képességeidet fejlesztheted, ahányszor 100 fejlesztési pontot összegyűjtesz, választhatsz az alábbiak közül: 1. sebzés: minden lőfegyverrel és közelharcban leadott támadásra kapsz +1 sebzést szörnyek ellen. 2. támadás: szörnyek ellen kapsz +1 támadást, ami nem csak találati esélyedet, de effektíve sebzésedet is növeli bizonyos mértékben. 3. védekezés: szörnyekkel szemben kapsz +2 védekezést, ami a találati esélyüket és effektíve sebzésüket csökkenti. 4. max. életpont: maximális lehetséges életpontod megnő 10-zel. 5. varázslat sebzés: minden alkalommal, amikor varázslattal sebzel, a varázslat alapsebzése +10% lesz, de legfeljebb +15 sebzés. Ez a harc közben, fegyveredből kilőtt varázslatra is vonatkozik. A sebzést mentődobás és egyéb hatások még csökkenthetik. 6. regeneráció: ahányszor egy szörny megsebez téged, 4-gyel kevesebb sebzést okoz, támadás típusonként egyszer érvényesül ez a bónusz. 7. tulajdonságpont: kapsz egy tulajdonságpontot, amelyet a TNO parancsnál használhatsz fel. 8. képességpont: kapsz egy képességpontot, amelyet a KNO parancsnál használhatsz fel. 9. gyors fejlődés: Legmagasabb fegyver szakértelmed kivételével az összes többi közelharc fegyver szakértelmed gyorsabban fejlődik (kb. 5%-kal) 10. vp regeneráció: minden parancsod végén vp-t regenerálsz, az előző parancs óta elköltött TVP és a vp regeneráció szintjének arányában. Ez a [... pontot használtál fel..] boxban jelenik meg, és az ott kiírt TVP-re kapod meg. 11. kincskeresés: kapsz +1% esélyt, hogy egy szörnynél olyan mágikus kincset találsz, amely annál a lénynél csak bizonyos eséllyel fordul elő. 12. halhatatlanság: +1% halhatatlanságot kapsz. Minden kalandozó vágya, hogy halhatatlanná váljon... Ez fontosabb annál, mint hogy némi csip-csup bónuszt kapjon a sebzésére vagy a támadására! A fenti lista a későbbiekben bővülhet. Fontos, hogy egy fejlesztésre legfeljebb 5 pontot költhetsz. Ha legalább 7 féle képességre költöttél egyenként legalább 3 pontot, akkor az egy fejlesztésre költhető pontszám maximum 10. A fejlesztéshez az FNO <képesség> <mennyiség> parancsot kell kiadnod, ahol <képesség> a fenti listából egy sorszám, mennyiség pedig hogy hányszor 100 fejlesztési pontot akarsz elkölteni rá. Példa: FNO 4 2 parancs hatására 200 fejlesztési pont árán max. ép-d megnő 20-szal. Megjegyzés: bár előfordulhat, hogy egy esthari szörny kevesebb TP-t ér, mint egy Sötét Földes (hiszen itt a TP egy részét fejlesztési pontban kapod), azért a trófeát le fogod cserélni, hiszen ez egyértelműen erősebb lény. |
Erő: | 35 (53) | Szint: | 34 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 259 cm |
IQ: | 36 (51) | Támadás: | 59 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 475 kg |
Ügyesség: | 35 (52) | Védekezés: | 71 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/30 év |
Egészség: | 35 (49) | Életpont: | 750/312 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 37 (57) | Varázspont: | 1320/437 | Pénz: | 8447 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 35/17 | Pszi pont: | 159/0 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/81 | ökölvívás: | 18/53 (+75%) | szúrófegyverek: | 9/57 |
vágófegyverek: | 28/70 (+7%) | ütőfegyverek: | 37/64 (+9%) | lőfegyverek: | 25/31 |
dobófegyverek: | 31/94 (+15%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád pöröly (#1283) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -18.); ubuk dobónyíl (#138) (19 -23.); vas dobónyíl (#189) (24 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ekharion dárda (#1557) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
202,57 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 207 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 62, 63, 61, 88, 90 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 62 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 319 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 66/31 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 47/81 | 3. mászás: | 16/98 (+11%) |
4. csapdakészítés: | 19/47 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 4/79 | 6. gyógyítás: | 45/9 |
7. titkosírás: | 19/74 (+850%) | 8. felderítés: | 24/78 (+4%) | 9. szörnyidomítás: | 8/42 |
10. teológia: | 39/89 (+42%) | 11. taumaturgia: | 74/99 (+4%) | 12. szerencsejáték: | 2/26 |
13. versengés: | 11/81 | 14. harcművészetek: | 14/15 | 15. zene: | 10/36 |
16. szörnyismeret: | 28/63 (+37%) | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 1/74 |
19. vadászat: | 18/59 | 20. vitalitás: | 1/76 | 21. bányászat: | 33/76 |
22. úszás: | 10/69 | 23. főzés: | 20/15 (+11%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt tigris (#766), szubreális vámpír (#223), kputtyintó csalán (#247), Lady Amélia (#966) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 50) |
noth szellem (#250), csontgólem (#392), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274), animált hókutya (#651), királyi őrjáratos (#7006), kronotapír (#286), mammut zombi (#654), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | 10. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
gyilkos szilmill (#7456) (+2 sebzés közelharcban) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
ragyás burástya (#111) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös! |
2.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 9, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 53, 61, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 88, 90. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 16, 18, 43, 44, 47, 49. |
HŐSTETTEID | ||
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 719, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 76415. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 183. Szerzett pont: 26581. Beállított erő: 0 Összpont: 26581 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
szent tölgyfa (133) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a fák ereje (170) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
felt.revitalizáció (245) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
varázstöltődés II. (296) |
druida áldás (300) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
mászás határ nélkül (406) |
Sheran haragja (413) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 46 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 2 TU. szükséges még: 48 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
manapajzs töltése (565) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4933 TU szükséges.) |
isteni regeneráció (572) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
Összsúly: 384.76 kg | Megterheltség: 135% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 16 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 3 | ametiszt medál (#275) | 2 | arany papi karkötő (#309) | |||
4 | bíbor erőöv (#291) | 5 | bordacsont (#16) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | dentor bőr (#551) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | Eldaran karkötője (#373) | 20 | ezüst kulcs (#184) | 22 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 4 | gyöngymangó (#135) | 2 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
8 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kis vaspajzs (#159) | 1 | kreiton esszencia (#892) | |||
12 | kristálygömb (#265) | 1 | lánckesztyű (#230) | 1 | manakristály (#500) | |||
4 | mandibulapenge (#125) | 9 | nagy bronzkulcs (#185) | 5 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | nyu-shuriken (#157) | 4 | réz papi karkötő (#307) | 1 | rézpáncél (#71) | |||
1 | spiritusz (#170) | 6 | szent jogar (#150) | 1 | varkaudar páncél (#294) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 3 | zafír erőöv (#397) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2601 | arany (#50) | 1 | bronzpenge (#126) | 1 | csillagbot (#929) | |||
1 | denevér szimbólum (#140) | 17 | drótszőr (#37) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 2 | kaja (#2) | |||
4 | mágiaszilánk (#2668) | 8 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 3 | mutáns csont (#331) | |||
1 | pular kristály (#239) | 6 | Thargodan esszencia (#328) | 3 | ubuk tüske (#131) | |||
1 | varkaudar lándzsa (#224) | 14 | víz (#27) |
201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | |
55 | |
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|