Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. nov. 12. 9h:22' EZ A 476. JÁTÉKHETED, 268. FORDULÓD 477. játékheted kezdete: nov. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5944 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
v 6 9999 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 86 | elmormolod a 86. varázslatot |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
bb 260 15 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (15 darabot) |
m 4 4 2 | mozogsz délre, délre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó nyakát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálhozó jobb lábát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 59 életpontot sebeztél. Rövid karddal végigvágod a halálhozó hosszú csőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 18 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1386 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az agglomerátor puha masszáját. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Rövid karddal végigvágod az agglomerátor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az agglomerátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az agglomerátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
288 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [77,80] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy umor-pióca került az utadba. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd az umor-pióca testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod az umor-pióca gumiszerű testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az umor-pióca állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki az umor-pióca száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
29 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [78,80] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy lápi hajlékot. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy köpködő bruhatag. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a köpködő bruhatag testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Rövid karddal megvágod a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Nyelvével a köpködő bruhatag úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A köpködő bruhatag összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 742 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a szürke rinocérosz jobb vállát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. Rövid karddal megkarcolod a szürke rinocérosz bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
665 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
im 0 1 | imádkozol |
bb 260 20 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (20 darabot) |
im 0 1 | imádkozol |
bb 260 20 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (20 darabot) |
im 0 1 | imádkozol |
bb 260 20 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (20 darabot) |
im 0 1 | imádkozol |
m 8 2 2 | mozogsz északra, keletre, keletre |
Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut ormányát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. Rövid karddal kissé megkarcolod a törpemammut ormányát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a törpemammut agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 665 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [80,80] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.
Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyengén megütögeted a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a manaelementál jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Mallon botjával párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. Rövid karddal súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a tetemember fejét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a tetemember testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
393 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [81,80] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
ek 40 5 | t. energia kisütése: 40 5 |
m 2 2 4 | mozogsz keletre, keletre, délre |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 27 életpontot sebeztél. Rövid karddal megvágod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
393 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [83,80] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy uzbány. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 57 életpontot sebeztél. Rövid karddal alaposan megvágod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 338 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [83,81] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy tűzbokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gyilkos sallank került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 56 életpontot sebeztél. Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a gyilkos sallank testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sallank karmot. 169 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a rájanyék fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
133 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 3 | elmormolod a 3. varázslatot |
szk 85 | keresed a 85. szörnyet |
* 1. BP: | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (5 darabot) |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 243. tárgyat a 396. tárgyat |
A SZIRÉN KÖPENYE (820. TÁRGY) Ez az átlátszó, halványkék színben úszó, bokáig érő köpeny nem csupán a kinézete miatt vált a szirének kedvenc ruhadarabjává. A méltóságteljesség és szépségérzet mellett, ami viselőjét övezi, a következő előnyökkel jár magadra ölteni: +5 védettséget, +2 teológiát (de csak ha már legalább 1), +2 intelligenciát ad. Ezenkívül lesz +2% esélyed, hogy egy ritka tárgyat találj egy szörnyben. A tárgy nem átadható. |
UMOR-PIÓCA (63. SZÖRNY) A mocsarak e lakói méltán félelmetesek és undorítóak: hatalmas, puha testük, harapókákkal teli szájuk, egész működésük a vérszívást szolgálja. A méretbeli különbségből adódik a másik eltérés kisebb rokonaiktól: míg egy humanoid véréből akár két tucat hagyományos pióca is jól tud lakni, addig egy umor-pióca étvágyának kielégítésére elég akár egy fél tucat humanoid vére is... |
KÖPKÖDŐ BRUHATAG (773. SZÖRNY) A köpködő bruhatag egy hatalmasra nőtt béka. Világoszöld teste olyan nyálkás, hogy ha ütőfegyvert használsz ellene, csapásaid rendre félre fognak csúszni - hacsak nem társul az ütések mellé jókora erő a karodban. A bruhatag a mocsarak lakója, többnyire a bűzös gyíkfűcsomokón sütkérezik, és termetéhez képest hatalmas elszántsággal támad arra, aki a közelébe merészkedik. Először köp, aztán hosszú nyelvét kiöltve megragadja áldozatát. Támadása akár még veszélyt is jelenthet rád, ha nem vagy elég ügyes kalandozó. |
Erő: | 46 (60) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 262 cm |
IQ: | 31 (50) | Támadás: | 34 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 495 kg |
Ügyesség: | 37 (39) | Védekezés: | 42 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/24 év |
Egészség: | 28 (30) | Életpont: | 322/249 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 38 (46) | Varázspont: | 474/26 | Pénz: | 6663 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 22/4 | Pszi pont: | 104/3 | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 4/62 (+18%) | szúrófegyverek: | 19/70 | vágófegyverek: | 18/16 (+6%) |
ütőfegyverek: | 25/11 (+3%) | lőfegyverek: | 22/48 (+2%) | dobófegyverek: | 1/80 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); mérg. ubuk tüske (#137) (13 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/69 | 2. nyomkövetés: | 46/68 (+4%) | 3. lopás: | 1/9 |
4. mászás: | 11/81 (+1%) | 5. csapdakészítés: | 12/69 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 2/78 |
7. gyógyítás: | 56/45 (+11%) | 8. titkosírás: | 14/5 | 9. felderítés: | 21/45 |
10. szörnyidomítás: | 4/19 | 11. teológia: | 26/68 (+47%) | 12. taumaturgia: | 23/6 (+6%) |
13. szerencsejáték: | 1/21 | 14. versengés: | 7/18 (+18%) | 15. zene: | 19/92 (+45%) |
16. szörnyismeret: | 15/37 (+20%) | 17. pszi: | 9/51 (+28%) | 18. zárnyitás: | 1/19 |
19. vadászat: | 20/71 (+11%) | 20. bányászat: | 30/5 (+11%) | 21. testépítés: | 46/10 (+23%) |
22. főzés: | 7/98 | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus (21) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
ongóliant (#159), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) |
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0) |
2.) Hihetetlen nagy kihívás a következő: szerezz egyetlen körben legalább 3500 Tapasztalati Pontot! |
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 25 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
16 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bruhatagnyelv (#1230) | |||
18 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | 5 | sallank karom (#128) | |||
5 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szirén köpenye (#820) | 1 | tüske (#22) | |||
1 | uzbány csőr (#169) |