Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. júl. 25. 9h:18' EZ A 285. JÁTÉKHETED, 268. FORDULÓD 286. játékheted kezdete: júl. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5484 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
ek 500 3 | t. energia kisütése: 500 3 |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
flh 7 22 | felt. lőfegyver haszn. 7 a 22. tárggyal |
flh 16 554 | felt. lőfegyver haszn. 16 az 554. tárggyal |
flh 997 323 | felt. lőfegyver haszn. 997 a 323. tárggyal |
flh 999 554 | felt. lőfegyver haszn. 999 az 554. tárggyal |
lm 19 19 19 | mozogsz 19 19 19 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az acélkolosszus fémes combját. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal párszor keményen megütöd az acélkolosszus testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel párszor súrolva eltalálod az acélkolosszus mellkasát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Az acélkolosszus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Kétfejű csatabárddal többször eltalálod az acélkolosszus fémes combját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel csak érinted az acélkolosszus fémes combját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Nem sikerült az acélkolosszus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis varkaudar iszákos trófeát, és diadalmasan beszerzel egy acélkolosszus trófeát. 4334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 131, gyógyulás: 27, összesen: -104 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 31 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan bal oldalát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy szent jogar és egy ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
h 1576 30 | használod az 1576. tárgyat |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
lm 21 21 21 | mozogsz 21 21 21 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 35 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a jégtroll jeges testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (19 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a jégtroll jobb vállát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a jégtroll fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A jégtroll leken néhány pofont. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-11 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 63, gyógyulás: 7, összesen: -56 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika testét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal megcsapod a norpadolótika egyik csápját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel meghorzsolod a norpadolótika bal középső lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 59, gyógyulás: 12, összesen: -47 ÉP}
h 1633 | használod az 1633. tárgyat |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 35 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a földsárkány testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel súrolod a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a földsárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A földsárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a földsárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rubinkő. 990 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a mosolygó rettenet testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő potrohát. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal iszonyatosan megcsapod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a quwarg felderítő bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [131,40] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy vadtroll. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Elszántan a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadtroll jobb lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (4 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vadtroll, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-9 életpont). A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 11, gyógyulás: 1, összesen: -10 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a griffőniksz jobb vállát. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja az aranygriff testét. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az aranygriff bal lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel meghorzsolod az aranygriff testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az aranygriff karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Apró csípést ejt rajtad az aranygriff csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. 687 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [130,41] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás griff testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás griff testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod az óriás griff tollas testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az óriás griff karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Csőrével az óriás griff belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az óriás griff szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 429 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a fekete griff testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a fekete griff ébenfekete testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a fekete griff jobb vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A fekete griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A fekete griff összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák jobb oldalát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [132,43] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy. Utad során felfedezel egy nekrofunt.
(Továbbmész...) [133,44] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Syrac Hold. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Hmm, csak egy bunthar. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a bunthar testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a bunthar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 36 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dehidrátor testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a dehidrátor jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (10 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A dehidrátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A dehidrátor farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 35 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (8 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [132,46] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy.
be 665 | bemész a 665. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 236.]
vtn 159 | varázslat tanulás: a 159. varázslatot |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 106 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus ködlő lábát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vortexmágus nyakát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (4 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megpöccinted a vortexmágus testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 116 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 vortex talizmán. 2812 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 222, gyógyulás: 0, összesen: -222 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezető testét. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (9 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (6 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel épp hogy eltalálod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 6 arany és egy ezüst gyűrű. 1597 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [132,44] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy.
szk 396 | keresed a 396. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1576. tárgyat |
Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a homokféreg ízelt testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (12 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a homokféreg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (1 életpontot sebezve.) A homokféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A homokféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
FAMILIÁRIS IDÉZÉSE (159. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A mágusok köreiben teljesen megszokott dolog, hogy különféle bizarr fajú és kinézetű segítőket, úgynevezett familiárisokat alkalmaznak. Ezek gyakran származnak más létsíkokról ezért megidézésük nem kis energiát, és utánajárást igényel. A kívánt familiárist a V 159 <szörny száma> paranccsal idézheted meg, 20 TVP árán, és ha a szörnyből kinyerhető valamilyen komponens, akkor arra is szükség van. Az idézéshez szükséges varázspont annyiszor 40 VP, ahányadik szintű a lény. [A lényt idomítanod nem kell - ezt a varázslat elvégzi helyetted - de az idézés csak akkor lesz sikeres, ha már legalább minimális szinten tisztában vagy a szörnyekkel való bánásmóddal]. Megjegyzés: ha még egyetlen familiárist sem ismersz, próbálkozz Rughar familiárisával (245-ös lény, 3. szintű, nem kell hozzá komponens)! Újabb familiárisokat a második paraméter nélküli V 159 paranccsal ismerhetsz meg. |
Erő: | 30 (34) | Szint: | 23 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 175 cm |
IQ: | 27 (33) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 26 (28) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 7/7 év |
Egészség: | 33 (37) | Életpont: | 353/122 | Jellem: | semleges (+8) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 36 (38) | Varázspont: | 569/66 | Pénz: | 5138 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 23/0 | Pszi pont: | 134/204 | EFejl: | 31 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/47 | ökölvívás: | 1/39 | szúrófegyverek: | 1/26 |
vágófegyverek: | 20/6 | ütőfegyverek: | 26/34 (+15%) | lőfegyverek: | 25/99 (+9%) |
dobófegyverek: | 3/23 |
Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << varkaudar szablya (#516) << pásztorbot (#513) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tüske (#22) (7 -15.); tünde nyíl (#554) (16 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/83 | 2. nyomkövetés: | 72/67 (+60%) | 3. lopás: | 1/15 |
4. mászás: | 11/67 (+12%) | 5. csapdakészítés: | 27/68 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 5/45 (+12%) |
7. gyógyítás: | 20/8 (+68%) | 8. titkosírás: | 4/69 | 9. felderítés: | 18/34 (+11%) |
10. szörnyidomítás: | 12/30 | 11. teológia: | 35/28 (+15%) | 12. taumaturgia: | 42/34 (+15%) |
13. szerencsejáték: | 1/72 | 14. versengés: | 15/64 (+8%) | 15. zene: | 129/95 (+68%) |
16. szörnyismeret: | 41/7 | 17. pszi: | 22/9 (+1%) | 18. zárnyitás: | 9/9 |
19. vadászat: | 9/9 | 20. bányászat: | 21/69 (+33%) | 21. úszás: | 11/23 |
22. főzés: | 4/46 | 23. csapatmunka: | 5/42 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3454. karakternek |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219), Pikolót (#7010) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), tormikus egér (#218), degradátor (#210) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
mélység fattya (#199), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | szürkeáll. aktiv (#71) | varázsvédő varázs (#370) |
tulajdonságpajzs (#26) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), szárazság (#48), éhínség (#39), természet haragja (#141) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | 20. szintű lényekre | |
banshee-sikoly (#373) | >> | csontváz lord (#177) | banshee-sikoly (#373) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
3.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 15 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 7585. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 306. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 4 | gyöngymangó (#135) | 5 | kaja (#2) | |||
4 | spiritusz (#170) | 15 | tüske (#22) | 1 | varázskő (#305) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
228 | arany (#50) | 1 | aranytoll (#572) | 1 | bíbor erőöv (#291) | |||
6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bunthar bőr (#733) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 2 | grifftojás (#179) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
1 | halcsont (#390) | 1 | jégszív (#282) | 1 | kvazár sisak (#266) | |||
7 | madártoll (#112) | 3 | pirkit (#153) | 1 | rubinkő (#679) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | szöges bőrpajzs (#66) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 5 | tinta (#101) | 2 | ugh méreg (#166) | |||
1 | vortex talizmán (#812) | 1 | zöld üveg (#82) |