Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 18. 9h:33' EZ A 610. JÁTÉKHETED, 268. FORDULÓD 611. játékheted kezdete: ápr. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4784 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 2. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
at 3296 10 | TU-t adsz át a 3296. kalandozónak 10 |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
fog 240 218 | elfogod a 240. szörnyet a 218. tárggyal |
fog 43 274 | elfogod a 43. szörnyet a 274. tárggyal |
fog 82 274 | elfogod a 82. szörnyet a 274. tárggyal |
fog 55 274 | elfogod az 55. szörnyet a 274. tárggyal |
fog 184 274 | elfogod a 184. szörnyet a 274. tárggyal |
ek 4 2441 | t. energia kisütése: 4 2441 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [26,49] Tovább barangolsz a fák között. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy varkaudar kósza. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megmarkolva a raptor szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar kósza testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a varkaudar kósza vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 33, gyógyulás: 2, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [25,49] Tovább barangolsz a fák között. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szőrös bozsó. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Marokra fogva a raptor szablyát a másikra támadsz. Raptor szablyával párszor kilyukasztod a szőrös bozsó bal karját. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A szőrös bozsó fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szőrös bozsó mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a szőrös bozsó szőrös mellkasát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A szőrös bozsó belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szőrös bozsó mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 17, gyógyulás: 5, összesen: -12 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a szutykos remák testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 TU.) Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szutykos remák nyakát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 TU.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [23,49] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Az isuli csatamező nyugati széléhez értél. Itt állította meg annak idején II. Ulem az Árnyékbirodalomból nyugatra özönlő seregeket. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg királynő. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő bal vállát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vasalt bunkóval eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A quwarg királynő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [22,49] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Vastag liánok fonják át-meg át a fák kiálló gyökereit. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy bandita nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bandita testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bandita sunyi fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A bandita még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vasérc, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 15 aranyat. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [20,47] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy erszényes elkarog. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erszényes elkarog jobb lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd az erszényes elkarog bal karját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [19,46] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy olvasztókemencét. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tintacsiga. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tintacsiga testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [10 pontot használtál fel, van még 17.]
im 0 2 | imádkozol |
* 1. BP: | VP elővétele: 100 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat 7 pontért |
* 5. BP: | keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet |
ÉBEN HALÁLHAJCSÁR (295. SZÖRNY) Az ében halálhajcsárok ébenfekete testű, izmos, humanoid alakú, kb. 3 méter magas Thargodanok. Különösen élvezik, ha szenvedést okozhatnak, ezért a legtöbb Thargodan úr ében halálhajcsárokat tart rabszolgái felügyelésére. Az ében halálhajcsárnak a szolgák kínzása sokkal több örömet okoz, mint részt venni a Thargodanok közötti hatalmi harcban. A Sötét Föld hegységeiben hatalmas bányarendszerek húzódnak meg, ahol a halálhajcsárok felügyelete mellett rengeteg alacsonyabbrangú életforma dolgozik. Néha idekerül egy-egy másik létsíkról származó utazó is, de ezek legtöbbször nem bírják tovább néhány napnál. Az ében halálhajcsár tökéletesen immúnis a mágia minden formájára, viszont sebezhető nem-mágikus fegyverrel is. |
TEKNŐCPAJZS (417. TÁRGY) Hát, nem egy bonyolult találmány, de igencsak hatékony! Hosszas munkával kiszáríthatod, megtisztíthatod a teknőcteknőt, és a belsejére egy bőrpántot erősíthetsz, amellyel megfoghatod: már is kész a hatalmas és kemény teknőcpajzs! Amellett, hogy a védettségedet 8-al megnöveli, 2-t ad a szerencsédhez (és így a mentődobásaidhoz) is. A teknőcpajzs elkészítése 40 TVP-t és egy teknőcteknőt igényel. |
VARKAUDAR KÓSZA (347. SZÖRNY) Néhány varkaudar a törzstől elszakadva, magányosan járja a vadont. Ezek a természetet kedvelő, az állatokkal szót értő varkaudarok ugyan nem gonoszak, de fajtársaikhoz hasonlóan, gondolkodás nélkül megtámadják a humanoid lényeket, igaz, más okból, mint a többi varkaudar - ők úgy gondolják, a földet meghódító kalandozók idővel a természet elpusztítói lesznek. Ezek a renegát varkaudarok képzettek bizonyos mértékig a mágia használatában is. |
BANDITA (758. SZÖRNY) Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Ő volt az, aki az első rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Később azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevő társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelső bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, ők csak az értékeidre hajtanak, és nem tűrnek ellentmondást. |
Erő: | 36 | Szint: | 22 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 33 | Támadás: | 21 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 34 | Védekezés: | 39 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 108/108 év |
Egészség: | 23 (25) | Életpont: | 326/165 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 34 | Varázspont: | 860/729 | Pénz: | 795 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 28/9 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/35 | ökölvívás: | 1/48 | szúrófegyverek: | 13/33 (+9%) |
vágófegyverek: | 19/50 (+6%) | ütőfegyverek: | 27/62 (+1%) | lőfegyverek: | 27/72 |
dobófegyverek: | 18/69 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%) << raptor szablya (#482) (100%) << vasalt bunkó (#181) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -10.); tüske (#22) (11 -16.); nyílpuska lövedék (#547) (17 -26.); mérg. nyílp.lövedék (#548) (27 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérg. nyílp.lövedék (#548) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/39 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 76/30 (+12%) | 3. lopás: | 1/23 |
4. mászás: | 12/63 | 5. csapdakészítés: | 29/39 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 4/24 |
7. gyógyítás: | 20/99 (+120%) | 8. titkosírás: | 11/16 | 9. felderítés: | 26/97 (+43%) |
10. szörnyidomítás: | 12/99 | 11. teológia: | 39/31 (+5%) | 12. taumaturgia: | 38/54 (+1%) |
13. zene: | 11/68 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 14/78 (+18%) | 15. zárnyitás: | 1/9 |
16. vadászat: | 6/13 | 17. bányászat: | 7/92 | 18. úszás: | 14/40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 7 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ), mérg. nyílp.lövedéket (#548) (max. 10 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) ketrec-csapdával (#218), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274), spagulárt (#82) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), ezoterikus mardelt (#184) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 120 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 12) |
Sheran hívők (#995), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), ember (#1), Leah hívők (#991), elf (#2), mutáns (#9), troll (#5), Kerekkorsó Rendje (#9136), Összhangzat (#9152), Mélysötét Vándorai (#9149) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
becsületjel (#158) | méregsemlegesítés (#14) | revitalizáció (#52) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tormikus egér (#218) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
természet haragja (#141) | >> | Zan Rendje (#9110) | természet haragja (#141) | >> | Mesterek Bandája (#9112) | |
villámcsapás (#50) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | jégcsóva (#41) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg nagymester (#214) | villámcsapás (#50) | >> | trikornis herceg (#261) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | Leah hívők (#991) | varázsvédelem (#34) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | varázsvédelem (#34) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | trikornis (#104) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
3.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 8 királynő, 6 élőholt, 6 vadász, 6 nagymester, 5 parafenomén, 4 rohamosztagos. |
Összsúly: 62.70 kg | Megterheltség: 51% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
15 | arany (#50) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
2 | vasérc (#152) |