267. forduló, 269. forduló, Bunkós Bódin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 3. 12h:04'
EZ A 1140. JÁTÉKHETED, 268. FORDULÓD
1141. játékheted kezdete: szept. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3527
SZÁMLA : XXXX

BUNKÓS BÓDIN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [134,31] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Nem volt helyed elrakni az aukción nyert 1 teriád pörölyt (1000 arany). Ezeket az ügynök hamarosan újra próbálja kézbesíteni. A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét.
A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fabontót. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+106 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 464.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 459.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 454.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 449.]

v 96 99 19 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

133 134 135
30
31
32

[99,19] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat.

Épületeket látsz: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Találkozol Selymes Salinával. Elenios felszentelt papja. Egy aranygyűrűt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea díszíti. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Egy mutáns pók a hátasa. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz Süppeddel. Sheran bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz Felefellel. Fairlight főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 439.]

ee 65 255 1553 eladod a 65. tárgyat a 255. tárgyat az 1553. tárgyat
Eladtál 1 szöges páncélt. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 1 tatu ködmönt. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 méregfogat. 240 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 439.]

ee 322 225 72 eladod a 322. tárgyat a 225. tárgyat a 72. tárgyat
Eladtál 1 ezüsttőrt. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 2 orgyilkos tőrt. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 2 rézsisakot. 14 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 439.]

ee 304 151 198 eladod a 304. tárgyat a 151. tárgyat a 198. tárgyat
Eladtál 6 kőszemet. 30 aranyat kaptál.
Eladtál 7 szvó-ektoplazmát. 70 aranyat kaptál.
Eladtál 3 trikornis szarvat. 36 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 439.]

kf 693 kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat
Felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

ee 85 70 268 eladod a 85. tárgyat a 70. tárgyat a 268. tárgyat
Eladtál 16 óndarabot. 32 aranyat kaptál.
Eladtál 17 rézdarabot. 17 aranyat kaptál.
Eladtál 8 gromak bőrt. 64 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 439.]

ee 150 665 331 eladod a 150. tárgyat a 665. tárgyat a 331. tárgyat
Eladtál 1 szent jogart. 50 aranyat kaptál.
Eladtál 6 elkarog szőrt. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 8 mutáns csontot. 32 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 439.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

kt 108 1 elkészíted a 108. tárgyat (1 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

kt 243 1 elkészíted a 243. tárgyat (1 darabot)
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen nyílcsapdát is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

kt 347 1 elkészíted a 347. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 súlyzót. Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 429.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[98,18] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy sötét gnóm. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Megmarkolva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a sötét gnóm jobb lábát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a sötét gnóm jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Van itt egy fegyvermester háza (562. épület.) és egy fekete mágustorony (596. épület.). [14 pontot használtál fel, van még 415.]

be 562 3 bemész az 562. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 115 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 365.]

be 562 5 bemész az 562. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 115 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 315.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[134,31] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a hátadat. Az első helyen nem jársz sikerrel, ásni kezdesz egy másik ponton. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel kilukasztod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rövid íj és egy bumeráng. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy óriás csontváz támad rád.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz bal lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriás csontváz jobb oldalát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy szintszívó jön feléd.

Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel kilukasztod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a szintszívó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy autentikus vámpír intéz feléd kihívást.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 65 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rákpajzs, 4 bronzhegyű nyíl és 5 ubuk tüske. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Találsz egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy gyilkos mókus formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kérődző etra. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a kérődző etra duzzadt tőgyét. Kritikus ütés! (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a kérődző etra jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra kissé megtaszít. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[44 pontot használtál fel, van még 271.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[135,30] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy bávatag golombár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manilla-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy gyilkos mókus lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot.

(Továbbmész...) [136,29] Az erdőt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy arató csattanat. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [137,28] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy varkaudar felderítő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél. Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar felderítő jobb lábát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar felderítő bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}

Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ki-Nyú Vacc előtt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [42 pontot használtál fel, van még 229.]

be 56 bemész az 56. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Semmi fényt nem látsz odabent. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 224.]

lm 17 1 mozogsz 17 1
Bekukkantasz a kis terembe. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Mész tovább, előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [6. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 18 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó! Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [17. PONT.] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-5 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 ragasztó [*], 1 púderkő és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [10. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [6. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A folyosó kanyarodik. [5. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [2. PONT.] Végre, a kijáratnál vagy! Kimész. [72 pontot használtál fel, van még 152.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[137,29] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Mágusölővel néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Alaron orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy halálhozó.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 26 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 mérg. ubuk tüske. Alaposan megsorozod a halálhozó bal vállát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (7 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a halálhozó fejét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a halálhozó jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 24 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 1 324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}


Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Déja vu, 2 Sötét halál, 1 Sötét motyogó. Ez két pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerő lapokat kaptál-e: 2 Déja vu, 2 Sötét halál, 1 A bajnok manifesztációja. Semmi változás. Megmutatjátok a lapjaitokat, az árnymanónál ez volt: 3 Tisztítótűz, 2 Kisebb quwarg istenség. Ez full! Vesztettél. 440 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 34 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkű kalandozókat sodor erre a balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot őrző cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerő pillantást elcsípve a sátorba lépsz. Egy sötét folyosó végében állsz, a másik végén némi fény pislákolására leszel figyelmes. A mellékjáratokat figyelmen kívül hagyva egyenesen indulsz, míg nyilvánvalóvá nem válik számodra, hogy zsákutcába kerültél. Visszasétálsz az első elágazásig, majd abba az irányba folytatod utad. Hamarosan újra lezárt falba botlasz. Miután következő próbálkozásaid sem koronázza siker, kedveszegetten visszasétálsz a kiindulási pontra. 440 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [136,30] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Körbevizsgálódsz. Még egész friss törpe nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [135,31] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy ryuku csapásvezető. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a ryuku csapásvezető testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku csapásvezető fejét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Mágusölővel megvágod a ryuku csapásvezető bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a ryuku csapásvezető bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű. Magad mögé lököd a pitiáner varkaudar felderítő trófeát, és diadalmasan beszerzel egy ryuku csapásvezető trófeát. 1 524 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek nyugatra. [72 pontot használtál fel, van még 80.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[134,32] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Találsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Egy darabokra tört tűzköpő mellett ott hever a teljes gnóm kezelőszemélyzet, valamilyen fehér, savas anyag okozta halálukat. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű bal szárnyát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a dögkeselyű csupasz nyakát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Folytatod a kutatást. Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy tetemember jön feléd.

Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a tetemember fejét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a tetemember testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy élőholt mágus támad rád.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 17 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt mágus bal oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod az élőholt mágus fejét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az élőholt mágus testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű, egy obszidián karkötő és 7 arany. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
Utad során felfedezel egy álomvirágot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Reno Rainess formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [133,33] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy élőholt quwarg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg fejét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvágod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).

(Továbbmész...) [132,34] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Észreveszel egy márványtornyot. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ki-Nyú Vacc, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza.

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. [62 pontot használtál fel, van még 18.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

* 2. BP: h 233 30 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Produkciód határozott zenei értéket képvisel. Lassan már talán fel is léphetnél valahol. [18 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 200 arany fejpénzt kaptál. Eleged van az állandó ugrálásból és trenírozásból, ma valami mondvacsinált ok segítségével kihúzod magad a kiképzés alól és lazsálsz egy kicsit. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját töm magába a ryuku ostromteknős. 2 kaját töm magába a goldugar. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 409 pontot. A következő körben tehát 409 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FAIRLIGHT SZÜTYŐJE (2108. TÁRGY)
A mágia, villámok, pénz és kereskedelem istene Fairlight valaha, korokkal ezelőtt egyszerű kalandozóként kezdte pályafutását. Meglehetősen kapzsi lévén, sajnált bármilyen kis értékű zsákmányt is otthagyni. Mikor már nem fért el a sok tárgya a hatalmas zsákjában, kifejlesztett egy apró varázslatot, amelyet ráolvasva egy közönséges apró zsákra, extradimenzionális tárolóeszköz lett belőle. A varázslat már rég elveszett, nem ismeri senki, de a Fairlight által gyártott kis szütyők még mindig fel-felbukkannak itt-ott. Egy szütyőbe 10 tárgyadat rakhatod be. Ha több szütyőt is szerzel, akkor használhatod őket, de vigyázz, állítólag 10-nél több szütyő közel egymáshoz extradimenzionális robbanást okoz, így minden ott tárolt tárgyadat elvesztenéd. Természetesen eszed ágában sincs ezt kockáztatni, így 10-nél többet nem szerzel ebből az apró relikviából. Az biztos, hogy átadni sem fogod senkinek.

RYUKU CSAPÁSVEZETŐ (778. SZÖRNY)
Amikor a ryuku császár őfensége egy újabb sziget és civilizáció meghódítására készül, általában kijelöl néhány gárdistát a legjobbak közül, hogy álljanak egy-egy hódító hadosztály élére. Ők lesznek a gyarmatosító sereg vezetői. Ennek a felemelő tisztségnek az elérésénél csak egy nehezebb van, megtartani azt, hiszen éppen az első sorokban harcoló csapásvezetők azok, akik biztosan elbuknak az ütközetek során. Persze nem adják könnyen az életüket.

KARAKTERLAP

Bunkós Bódin, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Tharr kisebb papja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: strázsa (84). Ez a 268. fordulód.

Erő: 45 (59) Szint: 20 Merészség: 5/5 Magasság: 122 cm
IQ: 31 (37) Támadás: 27 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 37 (42) Védekezés: 49 Menekülés: 30 % Életkor: 59/59 év
Egészség: 31 (36) Életpont: 433/433 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (40) Varázspont: 481/124 Pénz: 2588 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 10/1
Eddig összesen 1517 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 143 TP-t kaptál. Jelenleg 470 853 TP-d van. A következő szinthez még 129 147 TP szükséges. Trófeáid: renegát törpe, ryuku csapásvezető, Ayagira Tanaka. A 231. fordulódban 4 arany került a bankszámládra. 6 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/78 szúrófegyverek: 17/75 vágófegyverek: 23/16 (+15%)
ütőfegyverek: 24/34 lőfegyverek: 23/4 (+4%) dobófegyverek: 10/16 (+25%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) << mágusölő (#422) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -15.); nyílvessző (#108) (16 -19.); mérg. ubuk tüske (#137) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
132,34 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 64, 56, 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 678 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/33 2. nyomkövetés: 60/50 (+32%) 3. lopás: 1/7
4. mászás: 9/79 5. csapdakészítés: 16/36 6. csapdaészlelés: 7/8 (+10%)
7. gyógyítás: 47/50 8. titkosírás: 10/24 9. felderítés: 11/32 (+25%)
10. szörnyidomítás: 8/0 11. teológia: 22/65 (+5%) 12. taumaturgia: 26/65 (+14%)
13. szerencsejáték: 2/43 (+10%) 14. versengés: 8/3 (+24%) 15. zene: 8/54 (+18%)
16. szörnyismeret: 5/58 17. zárnyitás: 3/26 (-500%) 18. vadászat: 24/92
19. bányászat: 32/24 20. testépítés: 19/38

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
udvarolsz a 3. fajúaknak az 5788. karakternek
kutatsz max. 110 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
mászol max. 130 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus (29)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
szárnyas gömböc (#12) (csak egyszer), trikornis (#104), vadász tatu (#10) (csak egyszer), szintszívó (#96), tyrannoszaurusz rex (#160), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 42 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 569 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 198.75 kg Megterheltség: 114%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 161 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 drótszőr (#37) 6 elkarog szőr (#665) 1 ezüsttőr (#322)
1 fémrúd (#104) 8 gromak bőr (#268) 10 kaja (#2)
6 kőszem (#304) 1 méregfog (#1553) 3 mérg. ubuk tüske (#137)
8 mutáns csont (#331) 2 nehezék (#258) 1 nyílvessző (#108)
16 óndarab (#85) 2 orgyilkos tőr (#225) 17 rézdarab (#70)
2 rézsisak (#72) 1 szent jogar (#150) 1 szöges páncél (#65)
4 szvó-ektoplazma (#151) 1 tatu ködmön (#255) 3 trikornis szarv (#198)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
555 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 1 aranytű (#272)
4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bumeráng (#249) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 fabontó (#106) 1 galachmit (#310) 1 halálhozó talizmán (#813)
7 madártoll (#112) 1 obszidián karkötő (#229) 1 púderkő (#119)
1 rákpajzs (#98) 1 rövid íj (#107) 3 spiritusz (#170)
1 súlyzó (#347) 5 ubuk tüske (#131) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

131 132 133 134 135 136 137 138
27
28
29
30
31
32
33
34
35
(132,34) márványtorony (#175), Sheran oltár, művészi porolit (#720), szent liget (#439)
(133,33) élőholt quwarg (#202), 48. jellempróba
(134,31) szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), autentikus vámpír (#154), ősi csatamező (#263), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent liget (#439), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 41. jellempróba, kérődző etra (#368)
(134,32) dögkeselyű (#174), tetemember (#123), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), oltár, tavacska, 40. jellempróba
(135,30) bávatag golombár (#165), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(135,31) ryuku csapásvezető (#778), oltár, 26. jellempróba
(136,29) arató csattanatok (#144), Dornodon oltár, 28. jellempróba
(136,30) 40. jellempróba
(137,28) varkaudar felderítő (#7133), az 56. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 42. jellempróba
(137,29) manaelementál (#290), művészi porolit (#720), oltár, halálhozó (#419)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2016.09.03 12:02 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szüty‹je -> 1.)
2016.09.03 12:02 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviatán hólyag -> 3.)
˙

Üzenet küldése a karakternek