Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 3. 9h:31' EZ A 299. JÁTÉKHETED, 268. FORDULÓD 300. játékheted kezdete: júl. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #3485 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
lm 7 | mozogsz 7 |
gyk | gyakorolsz |
lm 15 | mozogsz 15 |
A szörny tintát bocsát ki magából. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a diuretikus kráken testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 15 életpontot vesztettél. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a diuretikus kráken testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). A diuretikus kráken csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a diuretikus kráken, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 polip szívókát. 671 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}
gyk | gyakorolsz |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
lm 16 16 16 | mozogsz 16 16 16 |
lm 1 | mozogsz 1 |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tisztítótűz varázslatot. Semmi eredménye! Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog bal vállát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). Az erszényes elkarog patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [129,47] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Marcho Ven-Saak előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy bundás csirmáz!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 64 életpontot sebeztél. A bundás csirmáz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tisztítótűz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg potrohát. Kritikus ütés! (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 23 életpontot vesztettél. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg fejét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 20 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [37 pontot használtál fel, van még 8.]
usz 20 | úszol 8 pontért |
usz 20 | úszol 8 pontért |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
v 96 94 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
ea 107 2 | eladod a 107. tárgyat 2 |
ee 224 249 189 | eladod a 224. tárgyat a 249. tárgyat a 189. tárgyat |
ee 159 338 237 | eladod a 159. tárgyat a 338. tárgyat a 237. tárgyat |
ee 410 162 197 | eladod a 410. tárgyat a 162. tárgyat a 197. tárgyat |
ee 195 191 194 | eladod a 195. tárgyat a 191. tárgyat a 194. tárgyat |
be 376 | bemész a szentélybe |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | alakváltás 10 |
* 3. BP: | keresed a 361. szörnyet |
* 4. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 3 pontért |
CÁPAÖLŐ TŐR (480. TÁRGY) Ezt a különleges mágikus tárgyat az elf mesterharcos készítette a csatornán átkelni szándékozó kalandozók számára. Ez egy rozsdás fémdarab, amely azonban 4D4+4 sebzésű vízifegyverré változik, ha a csatornában kelet felé úszol, és vércápával találkozol! Ilyenkor a cápaölő tőr 36-os erővel ruház fel! Semmilyen más esetben nem tudod a cápaölő tőrt használni. A használatához szükséges minimális víziharc szakértelem 6-os. |
Erő: | 27 (32) | Szint: | 21 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 186 cm |
IQ: | 30 (32) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 26 (28) | Védekezés: | 46 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/40 év |
Egészség: | 31 (35) | Életpont: | 315/66 | Jellem: | jó (454) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (30) | Varázspont: | 455/345 | Pénz: | 2662 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 9/6 | Pszi pont: | 88/78 | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/61 (+55%) | ökölvívás: | 1/33 | szúrófegyverek: | 7/1 |
vágófegyverek: | 22/54 | ütőfegyverek: | 25/26 (+2%) | lőfegyverek: | 22/6 |
dobófegyverek: | 5/84 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (120%) << ryuku buzogány (#696) (140%) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/91 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 44/37 (+8%) | 3. mászás: | 8/47 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 12/83 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 8/69 | 6. gyógyítás: | 81/15 |
7. titkosírás: | 3/60 | 8. felderítés: | 20/29 | 9. szörnyidomítás: | 6/51 |
10. teológia: | 28/23 (+8%) | 11. taumaturgia: | 26/69 (+7%) | 12. szerencsejáték: | 4/74 |
13. versengés: | 7/30 | 14. zene: | 25/88 | 15. szörnyismeret: | 11/3 |
16. pszi: | 10/24 (+3%) | 17. zárnyitás: | 2/70 | 18. vadászat: | 19/2 |
19. bányászat: | 26/58 | 20. úszás: | 9/90 | 21. főzés: | 2/13 |
22. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 60 TVP-ért |
udvarolsz a 3879. karakternek |
kutatsz max. 30 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
autentikus vámpír (#154), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
vízionár (#66), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | becsületjel (#158) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43), kisebb tűzlehelet (#110), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agyroppantás (#91), gyóntatás (#56), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | gonoszok (#988) | energiatüskék (#29) | >> | sötét gnóm (#132) | |
agyroppantás (#91) | >> | nők (#999) | agyroppantás (#91) | >> | férfiak (#998) | |
tisztítótűz (#44) | >> | 13. szintű lényekre | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | varázsvédelem (#34) | >> | férfiak (#998) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nők (#999) | tüskepajzs (#30) | >> | sötét gnóm (#132) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Más istenek követői már rég túl vannak ezen a mérhetetlenül egyszerű feladaton: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián. |
Összsúly: 124.52 kg | Megterheltség: 105% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
49 | arany (#50) | 1 | drótszőr (#37) | 2 | fáklya (#36) | |||
2 | kerek kő (#19) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | cápaölő tőr (#480) | 1 | elkarog szőr (#665) | 2 | kaja (#2) | |||
6 | polip szívóka (#391) | 1 | szent jogar (#150) |