Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. ápr. 22. 9h:08' EZ A 276. JÁTÉKHETED, 268. FORDULÓD 277. játékheted kezdete: ápr. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3471 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vörös rakolits testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával megvágod a vörös rakolits bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vörös rakolits száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
hu 127 166 | hulladék: 127 166 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
tv 32 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot |
tv 162 | támadó/véd. varázslat a 162. varázslatot |
vps 14 | VP spórolása: 14 |
id 103 20 | idomítod a 103. szörnyet 20 pontért |
sze 103 | elengeded a 103. szörnyet |
v 159 245 | elmormolod a 159. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
kb 483 1 | kiveszel a bankból a 483. tárgyat (1 darabot) |
tf 1 30 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért |
bb 483 1 | beraksz a bankba a 483. tárgyat (1 darabot) |
m 2 1 8 | mozogsz keletre, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [92,87] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy krómkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [92,86] Amerre csak a szem ellát, dombok. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Mallon botjával párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a pattanóböde testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A pattanóböde belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. [kaktusztüske ->eldobod] 800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [91,84] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Ráismersz a lényre. Egy északi aurach. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Az északi aurach összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [91,83] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy púdersziklát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 A bajnok manifesztációja, 1 Orzag bilincse, 1 Orbitális mackósajt, 1 Ellenvarázslat. Ez egy pár! Mielőtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de ő sem akarja tovább emelni. 3 lapot cserélsz. Faarccal megvizsgálod, mi változott a kezedben: 3 A bajnok manifesztációja, 1 Piromenyét, 1 Tisztítótűz. Ez terc! Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 1 Influenza, 1 Piromenyét, 1 Illúziópalota, 1 Szerencsejáték, 1 Orbitális mackósajt. Nyertél. 2. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Kisebb quwarg istenség, 1 Szerencsejáték, 1 Kaszabolósáska, 1 Illúziópalota. Ez egy pár! Faarccal az asztal közepére tolsz pár aranyérmét. Az árnymanó idegesen a kártyáiba pillant, majd úgy dönt, nem hajlandó tartani a tétet. Könnyű győzelem. 3. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Szerencsejáték, 2 Influenza, 1 Orzag bilincse. Ez két pár! Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. 528 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 74 aranyat legközelebb visszanyered tőle.
Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy világítótorony van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő rőtmanó berzerker nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a rőtmanó berzerker jobb lábát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) A rőtmanó berzerker karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
661 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 1 1 3 | mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre |
Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 57 életpontot sebeztél. A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a rőtmanó berzerker jobb lábát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A rőtmanó berzerker karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rőtmanó kacagány [rőtmanó kacagány ládikóba-> (100,80)-> 5 arany, -2 ÉP]. 661 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [93,81] Továbbra is dombság. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy rőtmanó berzerker. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Félrehajolsz, de a rőtmanó berzerker karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
661 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [94,82] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pattanóböde lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A szörny hideget lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a pattanóböde testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A pattanóböde fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a pattanóböde testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A pattanóböde fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. [kaktusztüske ->eldobod] 800 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
szk 366 | keresed a 366. szörnyet |
vpf 14 | VP elővétele: 14 |
vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
fkt 6 1 | felt. készítesz a 6. tárgyat (1 darabot) |
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 254. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 7 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 7 pontért |
RUGHAR FAMILIÁRISA (245. SZÖRNY) Ezt az apró, csintalan, ördögforma lényt elsőként Rughar fedezte fel és idézte meg más létsíkokról. Nagyon kíváncsi természetű, és rettenetesen izgága, úgyhogy nem árt, ha fél szemedet mindig rajta tartod! Amíg a varázslat hozzád köti, taumaturgia szakértelmed 4-el magasabb, de ha megpróbálod elengedni, azonnal visszatér saját létsíkjára. De vigyázz: a familiáris erősebben kötődik a gazdájához, mint hinnéd. Akár elpusztul, akár elhagy ez az állatka, max. ép-d csökkenni fog. |
Erő: | 39 (46) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 255 cm |
IQ: | 40 (55) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 30 (33) | Védekezés: | 37 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/22 év |
Egészség: | 32 (34) | Életpont: | 389/259 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 42 (56) | Varázspont: | 725/8 | Pénz: | 4911 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 23/19 | Pszi pont: | 172/235 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/10 | szúrófegyverek: | 8/51 | vágófegyverek: | 18/53 (+21%) |
ütőfegyverek: | 27/8 | lőfegyverek: | 25/65 | dobófegyverek: | 4/73 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); tüske (#22) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/57 | 2. nyomkövetés: | 40/30 (+28%) | 3. mászás: | 15/43 |
4. csapdakészítés: | 21/15 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 14/53 | 6. gyógyítás: | 37/36 |
7. titkosírás: | 6/79 | 8. felderítés: | 18/43 | 9. szörnyidomítás: | 12/28 (+20%) |
10. teológia: | 37/35 (+18%) | 11. taumaturgia: | 38/74 (+419%) | 12. szerencsejáték: | 6/69 (+10%) |
13. versengés: | 13/88 (+7%) | 14. zene: | 11/46 | 15. szörnyismeret: | 33/44 (+30%) |
16. pszi: | *22/100 | 17. zárnyitás: | 11/2 | 18. vadászat: | 16/5 |
19. bányászat: | 27/30 (+90%) | 20. testépítés: | 36/36 (+24%) | 21. úszás: | 5/4 |
22. főzés: | 7/90 | 23. csapatmunka: | 5/17 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), erőserkentőt (#1405) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
kavadu (#19) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 12) |
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), Amos Kaelpyr (#3338), purifikátor (#157), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +9 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzeső (#61) | >> | szutykos remák (#191) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | 18. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | burástya királynő (#759) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | autentikus vámpír (#154) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | hadroszaurusz (#162) | tompítás (#40) | >> | quwarg szabotőr (#301) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Tguarkhan (#212) | fehér glóbusz (#47) | >> | purifikátor (#157) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem tűz ellen (#38) | >> | bíbor szulfagor (#358) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | griffőniksz (#106) | védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) | |
örvénykerítés (#42) | >> | nők (#999) | örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ork sámán (#345) | |
tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
2.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 11 |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | amniosz (#203) | 12 | darázsszárny (#652) | |||
9 | kaja (#2) | 2 | lajhár csont (#236) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
35 | ugh méreg (#166) | 20 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
48 | arany (#50) | 3 | aurach fog (#657) | 1 | rakolits por (#669) | |||
1 | tükör (#43) |