Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 27. 9h:41' EZ A 304. JÁTÉKHETED, 268. FORDULÓD 305. játékheted kezdete: máj. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1723 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 4. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
ek 7 21 5 | t. energia kisütése: 7 21 5 |
v 1 99 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 99 | elmormolod a 6. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal eltalálod a vércápa uszonyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Szigonnyal megdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal eltalálod a vércápa uszonyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Szigonnyal jól megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 58, gyógyulás: 8, összesen: -50 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Elszántan a másikra támadsz. Szigonnyal felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Szigonnyal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}
v 187 | elmormolod a 187. varázslatot |
v 187 | elmormolod a 187. varázslatot |
v 187 | elmormolod a 187. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Szigonnyal jól megszúrod a vércápa uszonyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 39, gyógyulás: 7, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Szigonnyal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 46, gyógyulás: 7, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Szigonnyal jól megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 46, gyógyulás: 7, összesen: -39 ÉP}
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal eltalálod a vércápa farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Szigonnyal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 60, gyógyulás: 7, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 44, gyógyulás: 14, összesen: -30 ÉP}
v 15 201 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 201. varázslatot |
* 4. BP: | használod az 1271. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 27 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 27 pontért |
Erő: | 34 (41) | Szint: | 20 | Merészség: | 8/6 | Magasság: | 257 cm |
IQ: | 26 (32) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 25 (28) | Védekezés: | 40 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 30 (32) | Életpont: | 289/111 | Jellem: | gonosz (510) | Tul. pont: | -2 |
Szerencse: | 30 (32) | Varázspont: | 432/111 | Pénz: | 2128 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 21/7 | Pszi pont: | 136/257 | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4 (+1) | szúrófegyverek: | 21 | ütőfegyverek: | 28 |
lőfegyverek: | 6 | dobófegyverek: | 25 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 54 | 3. lopás: | 5 |
4. mászás: | 4 | 5. csapdakészítés: | 19 | 6. csapdaészlelés: | 9 |
7. gyógyítás: | 58 | 8. titkosírás: | 6 | 9. felderítés: | 21 |
10. szörnyidomítás: | 6 | 11. teológia: | 37 | 12. taumaturgia: | 40 |
13. szerencsejáték: | 1 | 14. versengés: | 11 | 15. zene: | 15 |
16. szörnyismeret: | 16 | 17. pszi: | 20 | 18. zárnyitás: | 7 |
19. vadászat: | 7 | 20. bányászat: | 24 | 21. úszás: | 8 |
22. főzés: | 7 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ) |
elfogod goldugart (#65) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 100 TVP-ért |
mászol max. 90 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12) |
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), tormikus egér (#218), degradátor (#210), semlegesek (#989), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer), 9922. szövetség (#9922) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
nómenklatúra (#158), áeratikus hasnyák (#243), acéldarázs (#140), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
láth. észlelése (#78) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), káoszcsapás (#200), villámcsapás (#50), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
káosz szava (#207) | >> | autentikus vámpír (#154) | káosz szava (#207) | >> | semlegesek (#989) | |
káosz szava (#207) | >> | jók (#990) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
jégcsóva (#41) | >> | velociraptor (#161) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku ostromteknős (#362) | |
káoszcsapás (#200) | >> | kobudera (#8) | villámcsapás (#50) | >> | tormikus egér (#218) | |
villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | káoszcsapás (#200) | >> | pszi elementál (#221) | |
káoszcsapás (#200) | >> | 66. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) | |
villámcsapás (#50) | >> | gonoszok (#988) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | 12. szintű lényekre | hhaar burka II (#162) | >> | 13. szintű lényekre | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ezoterikus mardel (#184) | hhaar burka (#32) | >> | szintszívó (#96) | |
hhaar burka II (#162) | >> | jók (#990) | hhaar burka II (#162) | >> | semlegesek (#989) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítékául a jóság pusztulásának, törj össze oltáromnál egy szem szimbólumot! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
30 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 6 | gyíkfű (#201) | |||
2 | sötét tekercs (#535) |