267. forduló, 270. forduló, Tork Bendor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. szept. 5. 15h:59'
EZ A 679. JÁTÉKHETED, 268. FORDULÓD
680. játékheted kezdete: szept. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1436
SZÁMLA : XXXX

TORK BENDOR KALANDJAI


46 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [147,103] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű ember férfival. Bőre teljesen fehér! Fairlight főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy démoni palástot, egy fattylord derékövet, egy Gorhud gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hókeresztet, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy nodonrod kitűzőt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vállvédőt, egy szerencsetalizmánt, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy villám szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy vark. kardtáncos trófea, egy viharóriás trófea és egy Thargodan légiós trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Összeismerkedtek. Az ő neve Jockey Ewing. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött taumaturgia szakértelmed, míg te őt a zene szakértelemre oktattad. Találkozol egy félelmetes, rettegést keltő lénnyel, alakját tündöklő misztikus fény övezi, felette óriási éjfekete felhők gomolyognak. A jelenség ugyan nem takarja el a napot, de a részleteket képtelen vagy kivenni. Az ismeretlentől való félelem érzésével állsz tovább. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lad. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te titkosírás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket.
A 9. napon összefutsz Kőaggyal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tárgyai között kitűnik egy Ma'yia furulyája, melyen látszik, hogy elkészítésére nagy hangsúlyt fektetett. Ő Sneki férje! Sheran személyes tanácsadója. Egy cetbőr válltömést, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku nadrágot, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy tleikan hadúr trófea és egy bo'adhun lidérc trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te zene szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a rejtőzködés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Ő Apa Tifusz a Jégmágusok Makker Tréfamestere. Fején bohócsapkát /meleg béléssel/, arcán mosolyt visel. Jobb kezében jégcsapot, bal kezében Jégboros tömlőt tart. Hatalma hóra és jégre épül. Hideg van, vagy csak te fázol? Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Apa Tifusz. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött gyógyítás szakértelmed, míg te őt a csapdakészítés szakértelemre oktattad.
A 9. napon összefutsz Dan McGee-vel. Raia főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bozontfonatot, egy díszes tunikát, egy értépő sarkantyút, egy Gorhud gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy ogre övet, egy örökkéval.gyémántját, egy Raia csataszoknyáját, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy ryuku vállvédőt, egy tűzúr csizmáját és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy élőholt ősmágus trófea, egy vezérfarkas trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is a jó oldalhoz tartozik. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te gyógyítás szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a titkosírás szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 10. napon összeakadsz Tohony a Melákkal. Tharr halandók felett uralkodó helyettese. Egy agori szegecscsizmát, egy Amélia köpenyét, egy árnygyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy drakolder gyűrűt, egy életköves gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy hősiesítő medált, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkévaló ametiszét, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy torz fülkarikát, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy ősféreg trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy ezüstveretes pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Tohony a Melákot kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött teológia szakértelmed, míg te őt a nyomkövetés szakértelemre oktattad.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az előre megbeszélt időpontban találkozol társaiddal, hogy közös kalandban vegyetek részt. A találkozóra a következő kalandozók jöttek el rajtad kívül: Apa Tifusz, Tohony a Melák, Jockey Ewing, Dan McGee, Czuccbanma-That és Gilgames. Czuccbanma-That egy lélekkővel kezd bohóckodni. Hamarosan sikerül is megidéznie a bele zárt lelket, mely hozzá hasonló testben ölt formát. A csapat egy újabb taggal gazdagodott! Tohony a Melák kijelenti, hogy majd ő beszél a családdal, és máris bekopog a tanya ajtaján. A bosszúszomjas suhanc kissé lehiggadt már, de nem kevésbé elszánt. Vezetőtök elmagyarázza neki, hogy a harcot bízza csak nyugodtan rátok. Neki csupán annyi a feladata, hogy próbáljon meg életben maradni. A tanya közvetlen közelében erdő kezdődik. A suhanc útmutatása szerint arra indultok, amerre a kentauruszokat távozni látta. Alaposan szétnéztek a környéken, minél több információt összegyűjtve a szörnyekről. Hamarosan ráleltek a kentauruszok csapására. Meg kell hagyni, alaposan megkoptak már a nyomok, és igencsak nehéz volt rájuk bukkanni, de nektek szerencsére mégis sikerült. Pontosan tudjátok, hogy az efféle felderítéshez nagy óvatosság szükséges, ezért megpróbáltok a lehető legkisebb zajjal haladni a csapáson, nehogy idő előtt felhívjátok magatokra a szörnyek figyelmét. Aztán egyszercsak, hirtelen egy tisztáshoz értek. Egy kentaurusz tábor! Még sosem láttál ilyet, és nem ismersz olyat sem, aki már látott volna! Hosszan figyelitek a tábort, és várjátok a kedvező alkalmat. Az őrök gyanútlannak tűnnek. Érdekes, hogy nem láttok nőstényeket, sem kentaurusz csikókat. Talán valami törzsi gyűlés lehet? Ki tudja? Néma jelbeszéddel kiosztjátok a feladatokat, és elhelyezkedtek, aztán egy megadott jelre támadásba lendültök! Nincs mese, harcolnod kell. Ellenfeled egy kentaurusz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz.
Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! A lény gyors egymásutánban néhány sallank nyilat lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 102 életpontot vesztettél.
Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a kentaurusz bal első lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel néhányszor megkarcolod a kentaurusz jobb oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A kentaurusz patái acélkalapácsokként csapódnak a hasadba. (4 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 66 életpontot vesztettél. A küzdelem reménytelen, inkább elszaladsz a csatából. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 263, gyógyulás: 0, összesen: -263 ÉP}


Megvárod, míg a csapat végez az ellenséggel, majd újra csatlakozol hozzájuk. (Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] (Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] (Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] (Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] (Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] (Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] (Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] (Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] (Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] (Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.]
Huh, micsoda remek mészárlás volt! Kellemesen kimelegedtetek a csatában, hisz nincs is jobb egy kis testmozgásnál ilyentájt! A suhancon nem látszik, hogy elégedett volna, sőt! Az átélt vérengzés hatására falfehéren vonul a bokorba. Micsoda puhány! - gondolod. No de ő nem kalandozó, mint ti, ezt ne feledd! Gyorsan szétnéztek a táborban, mit lehetne összeszedni. Megbeszélt döntésetek alapján a te jutalmad 1 telerótt rúnalap (ld. enc.), 1 íjászkence (ld. enc.), 5 mérgezett vasnyíl és 4 mérg. vas dobónyíl jut. (Apa Tifusz 1 telerótt rúnalappal, 1 kentaurusz szőttessel, 5 mérgezett vasnyíllal és 4 mérg. vas dobónyíllal , Czuccbanma-That 1 telerótt rúnalappal, 1 íjászkencével, 4 mérgezett vasnyíllal, 4 mérg. vas dobónyíllal és 1 hosszú íjjal , Tohony a Melák 1 telerótt rúnalappal, 1 íjászkencével, 4 mérgezett vasnyíllal és 5 mérg. vas dobónyíllal , Jockey Ewing 1 telerótt rúnalappal, 2 íjászkencével, 4 mérgezett vasnyíllal és 4 mérg. vas dobónyíllal , Gilgames 1 telerótt rúnalappal, 1 kentaurusz kürttel, 4 mérgezett vasnyíllal és 5 mérg. vas dobónyíllal , Dan McGee 1 telerótt rúnalappal, 1 íjászkencével, 4 mérgezett vasnyíllal, 4 mérg. vas dobónyíllal és 1 hosszú íjjal lett gazdagabb.) Mikor visszatértek a tanyához, szegény asszony ismét zokog. Szabadkozik, hogy nincs semmijük, amit fizetség gyanánt felajánlhatna nektek, minden vagyonuk a tanya, és az a néhány jószág, amit nevelnek. Hiába erősködtök, hogy nem tartozik semmivel, és hogy kötelességeteknek éreztétek a segítséget, csak nehezen törődik bele. Nem győz hálálkodni. Aztán elköszöntök és a dicsőséges csatán elmélkedve ki-ki visszatér saját táborhelyére. 10900 tapasztalati pontot kaptál. [90 pontot használtál fel, van még 487.]
A 11. napon összeakadsz Tankcsapdával. Egy angyali sisakot, egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy kreiton palástot, egy Natharion amulettet, egy natharion talizmánt, egy ogre övet, egy Raia csataszoknyáját, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy szirén köpenyét és egy teriadan karkötőt visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy quwarg b.háborító trófea és egy fertőzött dr.lárva trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy sivatagi doareg. Elég egy mentális pillantás aurájára: ártatlan fehér, mint a Tied is. 11 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: A Mesterünk tudásánál csak becsületessége irigylésre méltóbb. Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött teológia szakértelmed, míg te őt a zene szakértelemre oktattad.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Nicsak, míg aludtál, csomagot kaptál a Trikornis Futárpostától! Jockey Ewing küldte a következőt: 1 Pusztítás Botját. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 möszehát pajzsot, 1 Rhatt páncélját, 1 mithril kesztyűt. Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Tohony a Melák a feladója! Na nézzük, mit küldött: 1 Raia csataszoknyáját. Megadeathka átutalt a bankszámládra 2000 aranyat a táborozásod 46. napján.
Tohony a Melák, amikor összefutottatok, adott neked 3 térhajlító kavicsot (ld. enc.) és egy mágikus gyertyát (ld. enc.). Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az ezerszemű bestia (ld. enc.), a tűzfőnix (ld. enc.) és a Leoneydeas (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) Ramirez feszítővasát (ld. enc.). A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+9 tvp ).
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
Az aranytermő erszény 47 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+137 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+30 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-12 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. [A két forduló között 6 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 491.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 486.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 481.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 481.]

* 5. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 481.]

* 6. KP: elmormolod a 127. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 476.]

kf 316 kézbeveszed/felveszed a 316. tárgyat
Elrakod a vasalt bunkót, majd a jobb kezedbe veszed a Pusztítás Botját. [0 pontot használtál fel, van még 476.]

d 2 50 eldobod a 2. tárgyat (50 darabot)
Elhajítasz 50 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 476.]

h 1602 27 20 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Képességeit 18 víz beledobásával teszteled. Meg is történik a transzformáció, jussod 18 isteni könnycsepp. (Nincs mibe rakni 14 isteni könnycseppet.) [3 pontot használtál fel, van még 473.]

kf 463 458 kézbeveszed/felveszed a 463. tárgyat a 458. tárggyal
Leveszed a lánckesztyűt, majd felhúzod a kezedre a mithril kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 473.]
Lecsatolod a vasvértet, majd magadra öltöd a Rhatt páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 473.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[144,61] Lakott területre érkeztél.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 463.]

pki 500 kiveszel a bankból 500 aranyat
Kiveszel a bankból 500 aranyat. A számládon van még 6471 arany. [0 pontot használtál fel, van még 463.]

be 706 bemész a 706. épületbe
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. Az Ezüstmágus régi ismerősként üdvözöl, és elmondja, hogy melyek azok a varázslatok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni az Ezüst Kódexből (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
mágiatörés (#35) 38 aranyért, örvénykerítés (#42) 80 aranyért, gigaököl (#49) 56 aranyért, varázslat olvasása (#67) 70 aranyért,
mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, láthatatlanság (#76) 62 aranyért, fúzió (#77) 94 aranyért, láth. észlelése (#78) 42 aranyért,
varázsital főzése (#100) 150 aranyért, tükörpajzs (#101) 155 aranyért, savhurrikán (#107) 1100 aranyért, varázsvédelem II (#108) 620 aranyért,
felszínre ugrás (#109) 390 aranyért, inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, a halál szava (#152) 800 aranyért,
var.tárgy készítés (#153) 18000 aranyért, varázslatlopás (#154) 400 aranyért, tűzgolyó (#155) 850 aranyért, varázspáncél (#156) 700 aranyért,
tűzmágia (#157) 510 aranyért, városi teleport II (#181) 220 aranyért, Symulf rúnája (#182) 80 aranyért, vízlélegzés (#185) 430 aranyért,
háló (#186) 5600 aranyért, állatvédelem (#192) 210 aranyért, a hatalom szava (#196) 12000 aranyért, villámmágia (#227) 462 aranyért,
Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért, jégmágia (#279) 3100 aranyért, időcsere (#285) 100 aranyért,
speciális védelem (#292) 4000 aranyért, Morgan rúnája (#363) 9500 aranyért, tolvajvér (#364) 90 aranyért, sebezhetőség (#366) 5400 aranyért,
klónozás (#367) 2500 aranyért, szívküldi (#368) 10 aranyért, banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, analízis (#375) 70 aranyért,
böfögtető átok (#380) 140 aranyért.
Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [5 pontot használtál fel, van még 458.]

vtn 67 varázslat tanulás: a 67. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázslat olvasása. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 423.]

v 67 elmormolod a 67. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a varázslat olvasása varázslatot! Hosszas böngészésbe kezdesz, hogy megfejthesd a kezed ügyébe került telerótt rúnalapot. Az alapos munka meghozza gyümölcsét. A levésett rúnák egy varázslat használatának módjáról regélnek. Új varázslatot tanultál, melynek neve légelem-idézés. (ld. enc.) Meglepetten tapasztalod, hogy miután az ábrák szétfolytak a kezedben tartott tekercsen, a papiros darabokra szakadva hull ki a kezedből. [-30 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 403.]

fa 1231 3042 1 feladod az 1231. tárgyat a 3042. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Twang to Whit részére szánod. Átadsz 1 möszehát pajzsot. Ennek elküldése 28 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 400.]

faa 269 535 328 feladod a 269. tárgyat az 535. tárgyat a 328. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Twang to Whit részére szánod. Átadsz 2 purifikátor hájat. Ennek elküldése 26 arany lesz. A hölgy megcsóválja a fejét, mikor látja, hogy sötét tekercset akarsz feladni. Ennek a tárgynak a szállítását tiltja a szabályzatuk. Átadsz 3 Thargodan esszenciát. Ennek elküldése 27 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [6 pontot használtál fel, van még 394.]

be 710 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Szemed előtt rögtön meg is jelenik az igénybe vehető bérvarázs-szolgáltatások listája: kitartó ló (#19) - 30 arany, tulajdonságpajzs (#26) - 30 arany, hadiszerencse III (#59) - 30 arany, vasszervezet (#86) - 30 arany, halálkapu (#126) - 30 arany, erőpajzs III (#127) - 30 arany, széljárás (#138) - 50 arany, mágikus ütés (#147) - 50 arany, fürkésző szemek (#213) - 75 arany, hatalomvarázs (#220) - 75 arany.
[5 pontot használtál fel, van még 389.]

bb 316 2 beraksz a bankba a 316. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 Pusztítás Botját. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

m 4 2 1 mozogsz délre, keletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[147,103] Síkság, továbbra is csak síkság.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Chara-din híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a petézés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [mákrózsa virág ->eldobod] Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [148,103] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy púdersziklát. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Észreveszel egy vaskohót. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy tűzfőnix vigyorog kajánul.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ilkin érc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szeppent rákfatty. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szeppent rákfatty páncélos testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a szeppent rákfatty páncélos testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 103 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szeppent rákfatty feléd harap, de sikertelenül. A szeppent rákfatty még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 599 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [149,102] A domb lábánál egy sűrű erdő kezdődik. Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve beóvakodsz a mínosz-kúp belsejébe. Odabent hatalmas kőszobrok vannak, a valaha drágakő szemet és egyéb díszítéseket azonban valaki már rég kilopta. Egyszercsak megakad valamin a szemed. Egy titkosírás, a falon! Kiböngészed.

Odakint is körülnézel.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Skinhead, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal tudod, hogy egy noth szellem volt a rémület okozója. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Találsz néhány eldobott tárgyat: 4 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [75 pontot használtál fel, van még 314.]

jlk 1726 jelszó kimondása 1726
Izgatottan lépsz be a mínosz-kúpba, és hadarva mondod ki a jelszót. Dübörögve félrecsusszan egy szobor. Alatta a mélybe vezető lépcsőt látsz, a falon pedig egy térkép rajzolódik ki. 536 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás).

6 8 9 13 14
23 18 21
4 15
28
1 2 24 26 30 27 19 17
29
3 16
25 22 20
5 7 10 11 12
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
30: 2. térkép 1. pont
31 11 13
30 7 36 37
10
12 14
29
6 2 35
1
25 5 4 38
8 3 32
26
16 18
15
9 33 34
27 28 17 19
24 23 20 21 22
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 30. pont

Ez a 93. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 309.]

m 4 7 8 mozogsz délre, északnyugatra, északra
[149,103] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy arató csattanat nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával többször eltalálod az arató csattanat testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 116 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel meghorzsolod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 877 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kristálypalotát. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).

(Továbbmész...) [148,102] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku csapásvezető közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 128 életpontot sebeztél. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dob rád a másik. 109 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezető bal lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc. 1582 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Sardullah Sharpa orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...) [148,101] Még mindig füves síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kristálypalotát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Nem igazán érted, hogy mi olyan sürgős, átadod a kért tárgyat. A gnóm bekapja és fejest ugrik a legközelebbi bozótba. Pár perc múlva megkönnyebbülten kijön. Elmeséli, hogy majdnem kikelt belőle egy púpos burástya, de az utolsó pillanatban megakadályoztad. (+2 jóság.)
A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy roguena. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 84 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a roguena malacfejét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával többször eltalálod a roguena testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel megkarcolod a roguena testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 1811 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] [83 pontot használtál fel, van még 226.]

m 2 4 mozogsz keletre, délre
[149,101] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hamar megtalálod a csizmát és odaadod a lánynak. Közben mesélsz neki arról, hogy mennyivel jobb, ha az emberek segítik egymást. Megígéri, hogy ezentúl segíteni fog másokon, és nem bánt senkit. (+4 jóság.)
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy arató csattanat. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 877 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy magger. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a magger testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd a magger éles mandibuláját. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 117 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel párszor épp hogy megérintgeted a magger fejét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2105 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [149,102] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Skinhead vigyorog kajánul. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss emberi nyomok vezetnek délre. [58 pontot használtál fel, van még 168.]

szk 144 keresed a 144. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy arató csattanatot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

at 2869 2 TU-t adsz át a 2869. kalandozónak 2
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 2 TU árán átcsúsztatsz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

ek 500 100 t. energia kisütése: 500 100
A tudati entitás manifesztálására költesz 2 TU-t A tudati térben már 23360 tudatpontot raktároztatok el. [5 pontot használtál fel, van még 163.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 163.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 18, 7.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Üzeneted érkezett a Fairlight bankhálózattól. Bérelhetsz náluk extra széfhelyet. (ld. enc.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 163 pontod maradt, ebből a következő körre 163 pontot vihetsz át. Kapsz még 409 pontot. A következő körben tehát 572 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÉRHAJLÍTÓ KAVICS (1539. TÁRGY)
Nem tudni, hogy ez a tárgy hogyan került a quwarg ősmágusok birtokába. Lehet, hogy közvetlenül a Quwargok Földjének nevezett síkról származik, vagy lehet, hogy a quwargok által elpusztított számtalan civilizáció egyikének alkotása. Nem is lényeges. Annál inkább figyelemre méltóbb a tárgy hatása a különféle teleportáló mágiákra. A térhajlító kavics ugyanis - különleges kisugárzásának köszönhetően - duplájára növeli a városi teleportok és a tiltott teleport hatótávolságát. Ahhoz, hogy a hatását kifejtse, a teleport varázslat elmondásakor a térhajlító kavicsnak a hátizsákodban kell lennie. Több kavics hatása nem adódik össze.

MÁGIKUS GYERTYA (1600. TÁRGY)
A nagyobb hatalmú, bonyolultabb pentagrammák, idézőkörök, és egyéb mágikus rajzolatok működtetéséhez általában nem elegendő a rúnák megidézése, szükséges azok hatásának időleges stabilizálása is. Nos, erre való ez a gyertya. A hozzávalók: 3 nektoraf faggyú, 1 sáfránypor, 1 álompor, 1 Thargodan esszencia, a varázstárgykészítés varázslat és 50 TVP. Persze a gyertya önmagában, a varázsrúnák ismerete nélkül semmire sem jó, ezért nem kell (és mivel értelmetlenség lenne, ezért nem is fogod) a H paranccsal használni. Ne aggódj, amikor szükséged lesz erre az alkarnyi, vaskos, és nehéz mágia fókuszra, automatikusan elő fogod venni!

EZERSZEMŰ BESTIA (288. SZÖRNY)
Egy őrült mágus a világégés előtt kísérletet tett arra, hogy megismételje annak idején az alkímia csodáját, és a triklem drakolderekhez hasonló hatalmú lényt alkosson, amely ezúttal a jó oldalon harcol, a varkaudarok ellen. A kísérlet ugyan sikerült, valóban sikerült egy nagyhatalmú, mágikus létformát létrehozni, a mágusnak azonban semmilyen ellenőrzése nem volt a számtalan, kocsányon lógó szemet birtokló, irtózatos hatalmú amőbaszerű lény felett, így aztán őt falták fel elsőként a kísérleti példányok. Az ezerszemű bestiák azóta is az Alanori Királyság pusztáin kóborolnak, néha felfalnak egy-egy tanyát, de csekély számuk és nagy hatalmuk miatt az alanori mágusok nem foglalkoznak velük.

TŰZFŐNIX (215. SZÖRNY)
A tűzfőnix - nevével ellentétben - sokkal közelebbi rokonságban van a griffekkel, mint a főnixekkel. Nevét onnan kapta, hogy a regék szerint a főnixhez hasonlóan képes hamvaiból feltámadni. Külsőre is a griffekre hasonlít: párductestű, világos szőrzetű lény, a hátán két hatalmas, tollas szárnnyal. A tűzfőnix nagyon ritka állat - ennek egyik oka, hogy csak azok előtt mutatkozik, akiket arra érdemesnek talál. Régi feljegyzések szerint a legtöbb tűzfőnix VI. Atriniu, az "Ezüstkirály" uralkodása alatt élt a világon, számukat ekkor mintegy százötvenre becsülték. Magának Atriniunak az udvarában is megtalálhatók voltak: gyorsaságuk és bátorságuk miatt elsősorban felderítő- és futárfeladatokat láttak el. Izmos testük miatt nagyon jó hátasoknak bizonyultak (ekkor sajnos nem tudtak felemelkedni a földről), ha hajlandók voltak megtűrni lovasukat a hátukon. Mert a tűzfőnixet nem lehet "megszelídíteni" vagy "beidomítani". Erre nincs is szükség, mivel nagyon intelligensek (telepatikus képességeik is igen fejlettek), de csak azoknak segítenek, és tűrnek meg maguk mellett, akiknek tetteikkel sikerült elnyerniük a tűzfőnixek barátságát. Érthető módon a Namír-háborúk kitörése óta - azaz több mint 130 éve - senki sem találkozott velük...

LEONEYDEAS (976. SZÖRNY)
Leoneydeas az egyetlen olyan noth szellem, akinek való életéről máig fennmaradt néhány feljegyzés. Állítólag ez az egykor oly délceg elf férfiú, sok ezer évvel ezelőtt messzi földön híres vándor és prémvadász volt, akinek íjásztechnikáját még az armingtoni akadémián is oktatták. Aztán a véletlen úgy hozta, hogy a helytartói udvarba került, s néhány év elteltével már az utód nélkül eltávozó uralkodó helyébe, annak fogadott fiaként lépett. Persze intrika és ármány áldozata lett, ahogyan azt barátai jó előre megjósolták. Előbb évekre börtönbe vetették, majd száműzték. Leoneydeas hosszúra nyúlt életét a bosszúnak szentelte, és egyre elvakultabbá, egyre gonoszabbá vált, s mikor pedig az elkerülhetetlen halál elragadta, békétlen lelke aenouth-ként, azaz noth-szellemként kísértett tovább. Jobb, ha nem háborgatod őt, mert érintése képes aszott múmiává öregíteni téged! Épp ezért csak FT paranccsal fogod megtámadni, de mágikus fegyver hiányában ez eszedbe se jusson!

RAMIREZ FESZÍTŐVASA (1261. TÁRGY)
"Mindig is utáltam, mikor egy fránya ajtó megakadályozta, hogy megtudjam, mit rejt! Egy ilyen alkalommal kezembe akadt egy fémrúd (ugyanis épp egy alakváltót könnyítettem meg vele). Akkor még nem sikerült erőkarként használni, és így kinyitni az ajtót, annál az egyszerű oknál fogva, hogy az istenért se sikerült beerőszakolni a kis helyre a durung végű rudat. El is határoztam: a legközelebbi vaskohónál ezt megváltoztatom! Így is lett, most már tökéletes, úgyhogy hajrá testvéreim, használjátok ti is ezt!"
A fentiekben Ramirez Crashed a tárgy születésének körülményeire való visszaemlékezését olvashatjátok.
A feszítővas legyártásához kell egy fémrúd, hat pirkit a vaskohó felfűtéséhez, az elmaradhatatlan kőkalapács és 20 TVP-nyi türelem. Ramirez Crashed feszítővasát akkor veszed elő, ha másképp nem tudsz kinyitni egy zárt ajtót, ekkor az erőd hetedével megnő az ajtóbetörő technikád.

TELERÓTT RÚNALAP (1661. TÁRGY)
Ezen a korong formájú pergamenlapon mithril-rúnák sorakoznak, melyek nyilvánvalóan fontos tudást, talán épp egy varázslat igéit tartalmazzák. Nem tudni, hogy miféle mágus véste azt oda, vagy hogy mi is áll rajta konkrétan, hacsak az általad elsőre ismeretlennek tűnő rúnák jelentését meg nem fejted valahogy. A telerótt rúnalap mágikusan ragaszkodik ahhoz, aki megtalálta, így nem adhatod át másik karakternek azt.

ÍJÁSZKENCE (1225. TÁRGY)
Először fogalmad sincs, hogy ezt a kis dobozt, benne ezzel a különös, színtelen, ragasztóállagú folyadékkal, mire is használhatnád. Aztán némi töprengés meghozza gyümölcsét, és ráébredsz a nemes egyszerűséggel általad csak íjászkencének elnevezett anyag felhasználásának lehetőségeire. Kend csak be vele az íjadat, valamint a nyílvesszőidet, és meglásd, sokkal hatékonyabban fogod őket a jövőben használni. Legalábbis egy ideig, míg a kence le nem kopik a fegyveredről. Játéktechnikailag ez a következőképpen néz ki: add ki a H 1225 parancsot, és a következő fordulód elejéig az elhasználódott íjászkence áldásos hatását élvezheted: eggyel többször fogsz távfegyvereddel támadni. Az akció, vagyis az íjad alapos bekenegetése 5 TVP-be kerül. Ha a fordulód során különböző lőfegyvereket használsz, mindegyikre kapod a plusz támadást, ha azonban nincsen bekészítve lőfegyvered, nem tudod a kencét felhasználni. Több íjászkence hatása természetesen nem adódik össze, sőt lerontja az egy adag által adott hatást.

RAIA CSATASZOKNYÁJA (1537. TÁRGY)
Raia szent lovagjainak alapfelszerelése a csataszoknya. E tárgy mithril láncszemekből összefűzött, éjkornisbőr övvel felcsatolható, a combot és a térdet is kiválóan védő, nadrágként KFelhető páncéldarab. A szoknya Raia személyes áldásának köszönhetően viselőjének védettségéhez 5-t, teológiájához 12-t ad, valamint energia alapú varázslatai szintenként eggyel többet sebeznek. Ahhoz, hogy ezt a páncélruha darabot felcsatolhasd, legalább 30. tapasztalati szintűnek és jó jellemű kalandozónak kell lenned.

MITHRIL KESZTYŰ (463. TÁRGY)
A mithril kesztyű elegáns, és kényelmes viselet, keménysége ellenére: védettségedet öttel növeli meg, és emellett ad egyet az ügyességedhez is. A mithril kesztyű elkészítése egyszerű, mindössze egy gór formázó mintát, 6 mithrilt és 3 ezüstöt kell beszerezned, és a KT 463 paranccsal, 80 arany felhasználásával egy vaskohónál a varázstárgy készítéssel legyárthatod 80 TVP árán. A mithril kesztyűt csak legalább 17. szintű kalandozó veheti fel.

RHATT PÁNCÉLJA (458. TÁRGY)
Egyesek szerint ez az ősi relikvia magának Rhattnak, az elfeledett istennek áldását viseli. Annyi bizonyos, hogyha hordod, védettséged megnő 25-el, méreg, hideg és halál elleni mentődobásodhoz kapsz +4-et, viszont az energia elleni mentődobásod lecsökken 2-vel, és erőd is 2-vel kevesebb lesz. Ha esetleg arra vetemednél, hogy megpróbálod saját kezűleg, a varázstárgy készítéssel előállítani ezt a csodás relikviát, használnod kell egy arx formázó mintát, 10 mithrilt, 10 kvazárt, 10 galachmitot, 3 pular kristályt, 100 aranyat, és 20 isteni könnycseppet, valamint szükséges egy vaskohó és 150 TVP. Rhatt páncélját csak akkor öltheted fel, ha legalább 20. szintű vagy.

MÖSZEHÁT PAJZS (1231. TÁRGY)
Elmerengve nézegetted egy darabig a mösze uralkodó lemetszett hátpáncélját, és végül sikerült rájönnöd, mire is használhatnád teknőforma kinézetét. Pajzsot készíthetnél belőle. Először is kellene 10 smirglilevél, amivel letisztíthatod a túlságosan nyers, még möszehúsdaraboktól dús felületét. Ezek a levelek sajnos tönkre fognak menni a súrolás során, így másra már nem fogod tudni őket használni. Ezután kellene valami egzotikus tárgy, amivel fogódzód csinálhatnál a pajzs másik oldalán. Erre négy darab bruhatagnyelv pont elég lesz. Feszítsd ki őket, majd csöpögtess rájuk 16 csepp ragasztót, hogy jobban megszilárduljanak. Hagyd állni kb. 36 TVP-nyi ideig, és máris kész a möszehát pajzs. Az élesre csiszolt élek miatt játéktechnikailag vágófegyvernek minősülő balkezes pajzs sebezni ugyan minimálisat sebez, viszont van rá esély, hogy az ellenfeledre, amikor a pajzsodat támadja, egy valódi pszi varázslat sújt le a még mindig tudati energiáktól duzzadó piros-fekete csíkos mösze hátpáncélnak köszönhetően. A möszehát pajzs használatához legalább 28. szintű vágófegyver szakértelemre lesz szükséged. Ha a kezedben van +9 védettséget kapsz.

VARÁZSLAT OLVASÁSA (67. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ha egy varázstekercsre bukkansz, az általában számodra érthetetlen ákombákomokkal, mágikus rúnákkal van tele. A varázslat olvasása azonban lehetőséget nyújt arra, hogy ezt az írást megfejtsd. Ha kiadod a V 67 parancsot, 30 varázspontért, 20 TVP-ért, akkor megfejtesz egy nálad levő varázstekercset. Ha szerencséd van, a varázstekercs egy általad eddig nem ismert varázslatot tartalmaz! Ezt a varázslatot rögvest megtanulhatod, és a továbbiakban használhatod is.

LÉGELEM-IDÉZÉS (384. VARÁZSLAT)
Bizony, ehhez már komoly mágikus hatalom kell... Elementálokat idézni meg az őselemi síkokról! Most felvillant ez a lehetőség előtted is, képessé váltál arra, hogy egy időre szolgálatodba állíts egy elementált. Jelen esetben egy légelementált. Ehhez el kell végezned egy bonyolult szertartást, ami 20 TVP-nyi időt, 80 varázspontot, 1 mágikus gyertyát és 12 madártollat igényel. (A gyertya az idézés végén megmarad.) Ha ezt megteszed, a fordulód végéig egy szinte láthatatlan légelementál fog követni, és besegít neked a harcban. (Ha van olyan szörnyed, ami szintén segítene harcolni, most nem fogja ezt megtenni, ösztönei nem engedik a tomboló elementál közelébe.) És hogy még szebb legyen a dolog, az elementálból áradó friss levegő miatt a méreg alapú varázslatok 10%-kal kevesebbet fognak rajtad sebezni. Egyszerre csak egy elementál lehet a szolgálatodban, és a víziharcban nem harcol az oldaladon.

NOTH SZELLEM (250. SZÖRNY)
A noth szellem egy valaha élt gonosz elf bolyongó lelke. Már évszázadok, évezredek óta bolyong, és gonosztettei miatt, amiket életében elkövetett, nem talál megnyugvást. A noth szellem egyike a legfélelmetesebb élőholtaknak: érintése természetellenes öregedést okoz. Ha valakit "megölel" egy noth szellem, előfordulhat, hogy az ősi elf karjai közt fiatalemberből ráncos öreggé, kiszáradt múmiává válik néhány perc leforgása alatt. Mivel ennek köszönhetően permanensen elpusztulhatsz, úgy, hogy még a deus ex machina sem menthet meg, a noth szellemet csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá kiadva. A szellemet kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni.

ROGUENA (779. SZÖRNY)
Ez a vörös foltokkal tarkított rózsaszín vaddisznó a garokk keleti pusztákon élő távoli rokona. Bár buta állat, mégis a legjobb, ha távolról elkerülöd tompa, széles metszőfogait, illetve hegyes karmait, hiszen agresszivitása legendás. Mindenre és mindenkire rátámad, ami és aki bemerészkedik élőhelyére. Bár húsa ízletes, meglehetősen erős gyomrot kíván annak megszerzése. A roguena bőre ugyanis olyan bűzt áraszt ki magából, ami azonnali émelygést okoz, így csak a bőr lenyúzásával lehet hozzájutni a finomabb falatokhoz. Az orkok, akiknek szaglása csekély, előszeretettel használják őket hátasállatnak. A történelem feljegyzett olyan eseteket is, amikor parasztgazdák a roguenát földjeik megművelésére, felásására használták - azóta azonban ezek az állatok teljesen visszavadultak, már nyoma sincs viselkedésükben annak, hogy rabszolgasorsra vágynának.

MAGGER (747. SZÖRNY)
A magger leginkább egy hatalmas szöcskére emlékeztet. Izmos hátsó lábaival elrugaszkodva, a levegőben vitorlázva támad, s közben óriási mandibuláinak keresztirányú csapásaival szinte felszabdalja áldozatát. S ha mindez még nem lenne elég ahhoz, hogy az ellenfél deus ex machinája működésbe lépjen, messzire rugaszkodik, majd újra támad, kivédhetetlenül, halálosan. Ha te vagy az áldozat, örülhetsz, ha sikerül egyáltalán eltalálod.

EXTRA SZÉFHELYEK A BANKOKBAN
A Fairlight bank az igazán hűséges és megbízható ügyfeleik számára extra széfhely bérlésére kínál lehetőséget. Ez azt jelenti, hogy többféle tárgyadat is tarthatod a bankban. A 12 alap tárgyhelyen felül tehát további tárgyhelyek lelhetnek gazdára. Egy-egy plusz hely 1000 aranyba kerül, és a kibérléséhez személyesen meg kell jelenni a bankban.
Vagyis: add ki a bank mezőjén a BE <banképület száma> <mennyi extra széfhelyet szeretnél> parancsot, és máris létrejön az üzlet. Annyiszor 1000 aranyat kell fizetned, amennyi széfhelyet szeretnél. Alapból ezt a karaktered készpénz formájában nyújtja át, de ha inkább a bankszámládról szeretnél fizetni, a harmadik paraméternek adj meg egy 1-est.
Ha ezt megtetted, a bankba tárgyakat pakolni továbbra is a BB paranccsal tudsz, kivenni őket onnan a KB parancsot kell használnod. Ezeket a széfhelyeket örök életedre adják, tehát a későbbiekben, vagy rendszeres időközönként nem kell érte fizetned.
A fenti szolgáltatást csakis azok számára ajánlja fel a bank, akik a csatorna keleti oldalán vannak, és forduló végén tele van a széfjük, azaz 12 különféle tárgyat tartanak benne. Ha a szolgáltatást felajánlották neked, attól fogva bármikor igénybe veheted, függetlenül attól, hogy hányféle tárgyat tartasz a széfben.

KARAKTERLAP

Tork Bendor, egy fekete hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia főpap-jelöltje vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 268. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 22 Merészség: 5/5 Magasság: 174 cm
IQ: 31 (35) Támadás: 34 Agresszió: 3 Testsúly: 95 kg
Ügyesség: 25 (28) Védekezés: 56 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 324/276 Jellem: jó (721) Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (36) Varázspont: 666/60 Pénz: 460 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 135/154 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 18
Eddig összesen 1441 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8387 TP-t kaptál. Jelenleg 849737 TP-d van. A következő szinthez még 150263 TP szükséges. Trófeáid: őrült varázsló, ongóliant, norpadolótika. A 268. fordulódban 6471 arany került a bankszámládra. 6471 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/10 ökölvívás: 2/0 szúrófegyverek: 20/52 (+4%)
vágófegyverek: 20/0 ütőfegyverek: 20/88 (+14%) lőfegyverek: 10/91
dobófegyverek: 25/11 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (200%) << vámpírtőr (#364) (200%) << kőkés (#6)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/90 (-989%) 2. nyomkövetés: 70/47 (+18%) 3. mászás: 9/54
4. csapdakészítés: 15/53 5. csapdaészlelés: 7/96 6. gyógyítás: 20/51
7. titkosírás: 12/13 (+23%) 8. felderítés: 22/77 (+23%) 9. szörnyidomítás: 9/8
10. teológia: 34/99 (+23%) 11. taumaturgia: 45/81 (+10%) 12. szerencsejáték: 6/20
13. versengés: 10/31 14. zene: 13/98 15. szörnyismeret: 17/4
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 1/57 18. vadászat: 9/16
19. bányászat: 30/16 (+17%) 20. úszás: 10/7 21. csapatmunka: 3/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 40 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), borzalmas varkaudar (#166), autentikus vámpír (#154), gnóm szolgáló (#181), bunthar (#396), ongóliant (#159) (csak egyszer), norpadolótika (#226), Zinthurg (#180) (csak egyszer), Tguarkhan (#212) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
nektoraf (#355), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP) légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), tűzeső (#61), agykorbács (#97), energiafolyam (#136)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
lángcsóva (#31) >> élőholt mágus (#175) lángcsóva (#31) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146) villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> velociraptor (#161)
lángcsóva (#31) >> vortexmágus (#418)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> miksziszi húsgólem (#126) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
varázsvédelem (#34) >> xirnox (#122) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy élőholt mágus maradványait a szélben! (számláló: 2)
2.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 4
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 23360. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 856.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
50 kaja (#2) 1 móri gyümölcs (#116) 2 pirkit (#153)
2 purifikátor háj (#269) 2 Pusztítás Botja (#316) 1 szögletes kő (#17)
3 Thargodan esszencia (#328) 1 tükör (#43) 22 víz (#27)
1 möszehát pajzs (#1231) 1 telerótt rúnalap (#1661)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
396 arany (#50) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 ilkin érc (#232)
2 isteni könnycsepp (#260) 1 kék orchidea (#68) 2 mandibulapenge (#125)
4 rákfatty váladék (#333)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(147,103) oltár, 255. jellempróba, tündöklő szobor (#1587)
(148,101) kristálypalota (#401), Dornodon oltár, 40. jellempróba, roguena (#779)
(148,102) ryuku csapásvezető (#778), 47. jellempróba, 30. többszemélyes kaland, Leah oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(148,103) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Sheran oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, szeppent rákfattyak (#186)
(149,101) 36. jellempróba, arató csattanatok (#144), magger (#747)
(149,102) mínosz-kúp (#178), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), noth szellem (#250), a 93. labirintus bejárata
(149,103) arató csattanatok (#144), kristálypalota (#401), Tharr oltár, 43. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek