Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 30. 12h:05' EZ A 474. JÁTÉKHETED, 267. FORDULÓD 475. játékheted kezdete: okt. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5944 SZÁMLA : XXXX |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd az óriás patkány testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az óriás patkány testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az óriás patkány feléd harap, de sikertelenül. Az óriás patkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
16 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
h 1 50 | használod az 1. tárgyat |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
v 6 999 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 86 | elmormolod a 86. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
im 0 3 | imádkozol |
tim 90 | titkosírás megfejtése 90 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza tömpe orrát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a massza tömpe orrát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Rövid karddal súrolod a massza tömpe orrát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A massza sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza ragyás testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a massza tömpe orrát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 karbin plazmát. 1893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
m 4 3 5 | mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra |
Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 49 életpontot sebeztél. Rövid karddal kilukasztod a mélységi grittang testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [76,72] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Melyik állat szégyelli magát holta után?
Felfedeztél egy szent tölgyfát. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. Odalent félhomály van. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy százfogú!
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a százfogú bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a százfogú testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
58 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [75,73] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Észreveszel egy amniosz-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Chara-din oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy szürke rinocérosz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szürke rinocérosz bal első lábát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Rövid karddal megcsapod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
665 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [76,75] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Látsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 220 pontot kell rákölteni.) Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Arisztotelész előtt.
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy mérges nyukmár!
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mérges nyukmár fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang farkát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 57 életpontot sebeztél. Rövid karddal alaposan megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a kőszáli disznó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a kőszáli disznó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kőszáli disznó sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A kőszáli disznó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 38 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [76,76] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Felfedeztél egy oltárt. Chara-din híveié.
m 4 4 2 | mozogsz délre, délre, keletre |
(Továbbmész...) [76,78] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy élőholt quwarg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg torát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg bal oldalát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. Rövid karddal épp hogy megvágod az élőholt quwarg bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [77,78] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Ezt a mocsarat sokan Maad szívének tartják, a mágia és boszorkányság eleven termőtalajának. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy félelem-járó. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a félelem-járó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a félelem-járó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A félelem-járó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A félelem-járó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A félelem-járó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
114 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 3 | elmormolod a 3. varázslatot |
szk 352 | keresed a 352. szörnyet |
* 1. BP: | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (5 darabot) |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 243. tárgyat a 396. tárgyat |
KÉTFEJŰ CSATABÁRD (1754. TÁRGY) Akarsz egy igazán brutális fegyvert? Készítsd el magadnak! Szükséged lesz hozzá először is egy vaskohóra és egy kőkalapácsra, no és persze némi jártasságra a fémmegmunkálás terén (10-es bányászat). Először is fűtsd fel a kohót 10 pirkit elégetésével, majd izzíts fel benne 12 vasércet. Ezután 50 TVP-ért k ovácsolj ki belőle egy nagy, kétélű bárdfejet, rögzítsd egy fémrúdra, majd a markolati részt, hogy ne csússzon, vondd be két rájabőrrel. És készen is van ez a félelmetes kinézetű fegyver! Ha ezzel odacsapsz, ott hús szakad, csont törik... Ennek viszont ára van: A nehéz, pengére súlyozott fegyver szakszerű forgatásához sokszor mindkét kezedre szükséged lesz, ezért a védelmed csökken. Bár a fegyver pengével öl, de mégis inkább ütőfegyveres technikával használod, így ezt a szakértelmet kell ismerned legalább 15-ös szinten. Cserébe viszont kapsz egy 3d12+6-ot sebző ütőfegyvert. |
MOLEKULAÁTRENDEZÉS (74. PSZI KÉPESSÉG) Egy-egy fémet tartalmazó anyag, érc molekuláinak, atomjainak, sőt atomszerkezetének átrendezése nem lehetetlen feladat egy fejlett pszi szakértő számára. 5 TVP és 10 pszi pont elköltésével képes vagy egy-egy fém vagy ércdarabot másikká alakítani. Természetesen nem minden érc állítható így elő minden ércből. Ónt csak rézből, vasat csak ónból lehet készíteni. Egyéb átalakítások nem ismertek, de a kísérletezés esetleg újabb eredményekhez vezet. A P 74 <érc> parancs kiadásával megpróbálod <érc>-et előállítani a nálad levő anyagokból. A fentiekből nyilvánvaló például, hogy egy P 74 85 csak akkor lesz sikeres, ha van a birtokodban réz. Ha felfedezel valamilyen új fémet, ásványt, érdemes kísérletezni, hátha elő tudod állítani valamilyen más ércből. Megadhatsz, egy 3., mennyiségi parancsot is. Vigyázz, a képesség ilyenkor 10x annyi pszi pont lesz, mint amennyi a 3. paraméter volt (akkor is, ha esetleg nincs nálad elegendő komponens.) |
DEUS EX MACHINA KREÁLÁSA (95. VARÁZSLAT) Végre, istened megtanította, hogy hogyan kreálhatsz deus ex machinát! Először is a kőkalapácsoddal ketté kell roppantani egy pular kristályt, és beleönteni egy remák szívét. Ekkor mondod el a varázslat első részét, amely visszahívja az elpusztult remák lelkét, és megköti. Ezután 3 vasérc és 6 pirkit felhasználásával kikovácsolod a d.e.m. burkát (vaskohó nem szükséges, elegendő a varázslat által fejlesztett hő), hogy tartós és elpusztíthatatlan legyen. Végül elmondod a varázslat második felét, amely megalkotja, és véglegessé formálja a tárgyban rejlő nagyhatalmú varázserőt. A varázslat elmondása összesen 50 VP-t igényel, és 10 TVP-nyi koncentrációt. A fent felsoroltakon kívül még 10 isteni könnycsepp az anyagi komponens. |
Erő: | 46 (60) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 262 cm |
IQ: | 31 (50) | Támadás: | 34 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 495 kg |
Ügyesség: | 36 (38) | Védekezés: | 42 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/24 év |
Egészség: | 28 (30) | Életpont: | 322/336 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 38 (46) | Varázspont: | 474/26 | Pénz: | 6647 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 22/10 | Pszi pont: | 104/7 | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 4/44 (+46%) | szúrófegyverek: | 19/70 | vágófegyverek: | 18/10 (+4%) |
ütőfegyverek: | 25/8 (+3%) | lőfegyverek: | 22/46 (+4%) | dobófegyverek: | 1/80 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); mérg. ubuk tüske (#137) (13 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/69 | 2. nyomkövetés: | 46/64 (+32%) | 3. lopás: | 1/9 |
4. mászás: | 11/80 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 12/63 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 2/78 |
7. gyógyítás: | 56/34 | 8. titkosírás: | 14/5 (+46%) | 9. felderítés: | 21/45 (+12%) |
10. szörnyidomítás: | 4/19 | 11. teológia: | 26/21 (+45%) | 12. taumaturgia: | 23/0 (+7%) |
13. szerencsejáték: | 1/21 | 14. versengés: | 7/0 | 15. zene: | 19/47 (+33%) |
16. szörnyismeret: | 15/17 (+25%) | 17. pszi: | 9/23 (+27%) | 18. zárnyitás: | 1/19 |
19. vadászat: | 20/60 | 20. bányászat: | 29/94 (+22%) | 21. testépítés: | 45/87 (+20%) |
22. főzés: | 7/98 | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus (21) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
ongóliant (#159), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) | áldomás (#6) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0) |
2.) Hihetetlen nagy kihívás a következő: szerezz egyetlen körben legalább 3500 Tapasztalati Pontot! |
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű! |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
40 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 3 | amniosz (#203) | |||
2 | borkonyó bibe (#312) | 5 | drótszőr (#37) | 3 | gyenge méreg (#26) | |||
15 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | királygyík bőr (#44) | 1 | mocsári penke (#148) | 2 | óndarab (#85) | |||
1 | pszi kő (#248) | 6 | spiritusz (#170) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
257 | víz (#27) |