TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2008. júl. 21. 9h:07'
EZ A 284. JÁTÉKHETED, 267. FORDULÓD
285. játékheted kezdete: júl. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5484
SZÁMLA : XXXX
|
HALATIR MAURLOTH KALANDJAI
14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,59] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Sendiel, a dalnok kal . Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Meglepetésedre látszik nála egy lant, ami a régi korok míves hangszereit idézi. Elenios tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy lánckesztyűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vas fejpántot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy karmos tankány trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy karmazsin huhogó trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy sullár a hátasa. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon találkozol egy barna, hosszú hajú, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Sziklazúzó Roni. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon találkozol Vérvörösalkonyfénnyel. A nála lévő tárgyak közül feltűnik számodra egy gyönyörűen feldíszített dorony duda. Leah püspöke. Egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy koponya szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy párducbőr övtáskát, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar páncélt, egy vérpettyes gyűrűt és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy zombi! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, sötét, akárcsak a lelke. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A koncert résztvevői: Sendiel, a dalnok , Vérvörösalkonyfény és jómagad. Miután a megbeszélt helyre érkezel, nekilátsz az előkészületeknek. Nyugodt, szakértő mozdulatokkal kezdesz szeretett hangszered hangolásába. Kisvártatva megérkezik első dalnoktársad, s a köszöntés után - hozzád hasonló odaadással - ő is készülődni kezd. Miután mindnyájan összegyűltetek, körbejár a jófajta borral teli flaska, lemosván az utak porát a torkokról. Majd elkezditek. Először csak halk, finom dallamokkal, majd egyre hangosabban, lendületesebben játszotok. A sokaság is nő körülöttetek, elragadtatottan hallgatják gyönyörű dalaitokat, s csendül az arany földön lévő sisakokban. A nap már lenyugvóban van, amikor befejezitek. Elrakjátok hangszereiteket, elköszöntök a hálás közönségtől, majd pihenni tértek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). A befolyt pénzből a te részed 73 arany.
A 2. napon összeakadsz egy barna, zilált hajú, kék szemű, többnapos borostájú mutáns férfival. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... Auráját érzékelve máris tudod, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Sakamoto Takumi . Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 2. napon összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf nővel. Bőre színe zöld. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy tünde tegezt és egy umbatari karkötőt visel. Ruházatát egy trikornis trófea, egy rőtmanó berzerker trófea és egy ragyás burástya trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Anuta. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 2. napon megintcsak összefutsz Anutával. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 3. napon összeakadsz egy barna, hosszú hajú, szürke szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy aranyláncot, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ryuku légiós trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy harcos trófea színesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Egy sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sörényes ubuk viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Összeismerkedtek. Az ő neve Gronkh. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 4. napon összeakadsz Dulminával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Fairlight kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy lánckesztyűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. zafírját, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasállata egy spagulár! Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 4. napon találkozol Carbon nal . A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy bíbor erőövet, egy csontamulettet, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Rangja: inkvizítori szolga. Ruházatát egy varkaudar behemót trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy Mély Grum trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 4. napon Odüsszeusz lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Feltehetően a csapdád okozta kudarcát. Az őrségért kiáltasz. A mindenhol jelenlevő éber őrök egykettőre elkapják a tolvajt, és elhurcolják!
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+10 tvp ). Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-35 életerő.) Reggelizés közben különös látomásod támad, mikor csak nézed a halott húst kezedben. Mennyivel elegánsabb, tisztább módja a táplálkozásnak a vérszívás! Talán egyszer téged is magukhoz ölelnek Gazdáid. Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselő leánnyal. A lány tényleg gyönyörű, érthető partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüstdarabot. A méregtermő iszák termelt 3 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+33 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+17 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 772. hetének nyerőszámai: 29, 25, 22. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ork bérgyilász nyomára bukkanj. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja az ork bérgyilász testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 514.]
* 1. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 509.]
* 2. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 509.]
* 3. KP: |
elmormolod a 88. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 509.]
* 4. KP: |
használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat |
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 507.]
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy gondolatolvasás varázs hatalmát. Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [1 pontot használtál fel, van még 506.]
* 5. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 501.]
a 210 4848 5 |
átadod a 210. tárgyat a 4848. kalandozónak (5 darabot) |
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 5 fűszertartót Sendiel, a dalnok részére. [5 pontot használtál fel, van még 496.]
ek 500 7 |
t. energia kisütése: 500 7 |
A tudati entitás manifesztálására költesz 7 TU-t A tudati térben már 5594 tudatpontot raktároztatok el. [5 pontot használtál fel, van még 491.]
v 15 312 6 |
elmormolod a 15. varázslatot |
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 461.]
[74,58] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 10150 TVP épült bele.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Ördögi Kör (709. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 452.]
be 709 |
bemész a 709. épületbe |
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Szemed előtt rögtön meg is jelenik az igénybe vehető bérvarázs-szolgáltatások listája: kitartó ló (#19) - 30 arany, tulajdonságpajzs (#26) - 30 arany, hadiszerencse III (#59) - 30 arany, vasszervezet (#86) - 30 arany, halálkapu (#126) - 30 arany, erőpajzs III (#127) - 30 arany, széljárás (#138) - 50 arany, mágikus ütés (#147) - 50 arany, fürkésző szemek (#213) - 75 arany, hatalomvarázs (#220) - 75 arany.
[5 pontot használtál fel, van még 447.]
be 709 147 220 |
bemész a 709. épületbe |
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy mágikus ütés [Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére.] és egy hatalomvarázs [(+2 minden tulajdonságodra.)] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 442.]
m 2 8 8 |
mozogsz keletre, északra, északra |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[133,46] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Tharr híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ebor vigyorog kajánul. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét. Egészséged TF-elődött.
(Továbbmész...) [133,45] A bozótos terep átvált hegyvidékre. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Találsz egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Marcho Ven-Saak formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felfedeztél egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy tüskés harci gromak. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 38 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz egy kopasz, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Összeismerkedtek. Az ő neve Nox Del Torryl. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
(Továbbmész...) [133,44] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy. A távolban felsejlik egy oázis délibábja. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bunthar. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 38 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a bunthar jobb hátsó lábát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal eltalálod a bunthar jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a bunthar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Patájával a bunthar többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A bunthar többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A bunthar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Syrac Hold.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben.
- Ez egy halálhozó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen halálhozó nyomokra bukkansz! Dobóhálódat a kezedbe fogod, majd megkeresed a szörnyet. Csendben megpróbálod a hálót rádobni. Felsültél, de nagyon! Vagy a halálhozó sejtette meg, hogy mire készülsz, vagy túl nyilvánvaló volt a csapda - az eredmény az, hogy sikertelen voltál. Bánatosan továbbállsz. Később elgondolkozol még a dolgon egy kicsit, és arra a következtetésre jutsz, hogy ez a csapda teljesen alkalmatlan ennek a lénynek az elfogására. [Az értelmetlen FOG parancs törölve.] [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy érző szívű dromedár. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [51 pontot használtál fel, van még 391.]
m 7 7 7 |
mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
[132,43] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz.
Találsz egy nekrofunt. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [131,42] A terep változik, dombok közt vagy. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Látsz egy hóhérbimbót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Wassermann Bobó, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy trappoló dinymák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (9 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A trappoló dinymák szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [130,41] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! Találsz egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bemászol a hatalmas fészekbe. A ritka hegyi levegőtől nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. A fészek túlsó végében megmozdul egy óriási test. Egy griffőniksz!
A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (12 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a griffőniksz nyakát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A griffőniksz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 21, gyógyulás: 2, összesen: -19 ÉP}
Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy fekete griff!
Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a fekete griff testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a fekete griff bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A fekete griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Hopp, valami van a fészekben! Találtál 1 szent jogart. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.]
Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz Zúgószéllel. Fairlight hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy nodonrod kitűzőt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Rodrig trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy mutáns pók a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[56 pontot használtál fel, van még 335.]
m 1 8 8 |
mozogsz északkeletre, északra, északra |
[131,40] Továbbra is magashegységben vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy vadtroll. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a vadtroll testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (3 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) A vadtroll karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-9 életpont)! A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 11, gyógyulás: 1, összesen: -10 ÉP}
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sziklafészket. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Thar'dan hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Nem gondoltad, hogy ilyen óriási a fészek! Lentről sokkal kisebbnek látszott. Bemászol. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. A fészek túlsó végében megmozdul egy óriási test. Egy fekete griff!
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a fekete griff jobb vállát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a fekete griff pikkelyes szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csőrével a fekete griff belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a fekete griff száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy griffőniksz!
A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (18 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a griffőniksz farkát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a griffőniksz bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a griffőniksz csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A griffőniksz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 21, gyógyulás: 1, összesen: -20 ÉP}
Hopp, valami van a fészekben! Találtál 1 vaskulcsot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [131,39] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély szakadékot. Találsz egy templomot. Elenios hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Lord Kis Se irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy mosolygó rettenet!
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a mosolygó rettenet bal vállát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a mosolygó rettenet jobb csápját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 14 életpontot vesztettél. Csápjaival a mosolygó rettenet lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A mosolygó rettenet szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 22, gyógyulás: 2, összesen: -20 ÉP}
Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg felderítő!
Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő bal középső lábát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel meghorzsolod a quwarg felderítő jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 borostyán függőt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Továbbmész...) [131,38] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Utad során felfedezel egy púdersziklát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Zárlatos Inkubátor irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [71 pontot használtál fel, van még 264.]
be 72 |
bemész a 72. titkos labirintusba |
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Odabent sötét van. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 259.]
t 210 159 |
támadod a 210. szörnyet a 159. szörnyet |
FT 210 parancs tárolva. FT 159 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 259.]
flh 8 554 |
felt. lőfegyver haszn. 8 az 554. tárggyal |
Ok, FLH 8 554 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 259.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [2. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-451 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Egy degradátort pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a degradátor testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a degradátor jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a degradátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varázskövet. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy joviális m.szockó van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a joviális m.szockó testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) A joviális m.szockó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kneopatikus mollusk van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kneopatikus mollusk testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a kneopatikus mollusk testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kneopatikus mollusk csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A kneopatikus mollusk csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a kneopatikus mollusk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 molluszk házat. 321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 szopókövet. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 254.]
h 1576 30 |
használod az 1576. tárgyat |
Megszólaltatod a sípot. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+71 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 224.]
v 88 1 |
elmormolod a 88. varázslatot |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szopókőpusztítás varázslatot! Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 219.]
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [4. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vízionár. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a vízionár jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel iszonyatosan megcsapod a vízionár fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vízionár mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A vízionár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 66 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Nincs megállás - továbbtotyogsz. [7. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 12 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [8. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 204.]
h 1576 30 |
használod az 1576. tárgyat |
Megszólaltatod a sípot. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+71 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 174.]
lm 9 18 18 |
mozogsz 9 18 18 |
Továbbsuhansz a folyosón. Az út itt elkanyarodik. [9. PONT.] Elszántan mész előre. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Egy nagyobb terembe érkezel. [18. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy pszi elementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Semmi hatás! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi elementál testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi elementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 616 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy pszi elementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi hatás! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi elementál ködlő zsumókját. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 616 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy pszi elementál lakik itt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi elementál bal lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 616 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Egy pszi elementált veszel észre magad előtt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi elementál testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) A pszi elementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 616 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy pszi elementál. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi elementál jobb lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 616 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Megnyomod. Miért is ne? Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Egyhelyben toporogsz.
[10 pontot használtál fel, van még 164.]
lm 12 12 11 |
mozogsz 12 12 11 |
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [15. PONT.] Egy ongóliant lakik itt. Ismeretlen fegyvert szorongat. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked átfúrja az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 33 arany, 2 aranygyűrű és egy nagy bronzkulcs. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [12. PONT.] A fal mellett találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy bronzkulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 smaragd védőgyűrű, 80 arany, 30 drótszőr és 2 csontpálca. Gyorsan kiüríted a ládát. Rábukkansz a pórul járt futár maradványaira. Egyhelyben toporogsz.
Bekukkantasz a kis terembe. [11. PONT.] A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [15 pontot használtál fel, van még 149.]
flh |
felt. lőfegyver haszn. |
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 149.]
* 1. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 146.]
* 2. BP: |
használod a 396. tárgyat |
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 146.]
* 3. BP: |
használod az 1576. tárgyat |
Dallamos sípolásba kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+71 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 116.]
* 4. BP: |
elmormolod a 3. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 116.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 19, 30.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába az érző szívű dromedár. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben 116 pontod maradt, ebből a következő körre 116 pontot vihetsz át. Kapsz még 408 pontot. A következő körben tehát 524 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Halatir Maurloth, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran felszentelt papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 267. fordulód.
Erő: |
30 (36) |
Szint: |
23 |
Merészség: |
10/3 |
Magasság: |
175 cm |
IQ: |
27 (35) |
Támadás: |
25 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
61 kg |
Ügyesség: |
26 (30) |
Védekezés: |
35 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
7/7 év |
Egészség: |
33 (39) |
Életpont: |
353/251 |
Jellem: |
semleges (+8) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
36 (40) |
Varázspont: |
569/156 |
Pénz: |
4970 arany |
Kép. pont: |
1 |
Tudatpont: |
23/0 |
Pszi pont: |
134/189 |
|
|
EFejl: |
31 |
Eddig összesen 1619 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12590 TP-t kaptál. Jelenleg 1056346 TP-d van. A következő szinthez még 143654 TP szükséges. Trófeáid:
Rodrig,
varkaudar iszákos,
ongóliant. A 224. fordulódban 7132 arany került a bankszámládra. 8665 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
9/47 |
ökölvívás: |
1/39 |
szúrófegyverek: |
1/26 |
vágófegyverek: |
20/6 |
ütőfegyverek: |
26/19 (+1%) |
lőfegyverek: |
25/90 (+4%) |
dobófegyverek: |
3/23 |
|
|
|
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
13/83 |
2. nyomkövetés: |
72/7 (+54%) |
3. lopás: |
1/15 |
4. mászás: |
11/55 (+14%) |
5. csapdakészítés: |
27/62 (+6%) |
6. csapdaészlelés: |
5/33 (+18%) |
7. gyógyítás: |
19/40 |
8. titkosírás: |
4/69 |
9. felderítés: |
18/23 (+33%) |
10. szörnyidomítás: |
12/30 |
11. teológia: |
35/13 (+10%) |
12. taumaturgia: |
42/19 (+6%) |
13. szerencsejáték: |
1/72 |
14. versengés: |
15/56 (+8%) |
15. zene: |
129/27 (+102%) |
16. szörnyismeret: |
41/7 (+34%) |
17. pszi: |
22/8 (+1%) |
18. zárnyitás: |
9/9 |
19. vadászat: |
9/9 |
20. bányászat: |
21/36 (+22%) |
21. úszás: |
11/23 |
22. főzés: |
4/46 |
23. csapatmunka: |
5/42 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3454. karakternek |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219), Pikolót (#7010) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), tormikus egér (#218), degradátor (#210) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
mélység fattya (#199), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
|
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) |
|
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
|
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
3.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 15 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 5594. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 234. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(130,41) sziklafészek (#167), griffőniksz (#106), fekete griff (#107), Zúgószél (2460. kalandozó)
(131,38) a 72. labirintus bejárata, púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Sheran rúnaköve, oltár, tündöklő szobor (#1587), 31. jellempróba, degradátor (#210), joviális m.szockó (#211), kneopatikus mollusk (#209), vízionár (#66), pszi elementál (#221), ongóliant (#159)
(131,39) mély szakadék (#154), Elenios oltár, oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), mosolygó rettenet (#97), quwarg felderítő (#299), érclelőhely
(131,40) vadtrollok (#70), sziklafészek (#167), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), fekete griff (#107), griffőniksz (#106)
(131,42) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), 50. jellempróba, érclelőhely, trappoló dinymákok (#118)
(132,43) nekrofun (#173)
(133,44) buntharok (#396), művészi porolit (#720), halálhozó (#419), érző szívű dromedár (#753)
(133,45) Tharr oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), tüskés harci gromakok (#156), Nox Del Torryl (4332. kalandozó)
(133,46) nekrofun (#173), Tharr oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), oltár
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* A 13 kifejlesztett képességgel rendelkező KT-k jelenleg nem tudják használni az EF parancsot a tudati teret blokkoló entitás kártékony jelenléte miatt. Ők az EK 500 <TU> paranccsal tudnak tudati energiát gyűjteni az entitás manifesztálásához.