Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 10. 9h:13' EZ A 268. JÁTÉKHETED, 267. FORDULÓD 269. játékheted kezdete: márc. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat az 527. tárggyal |
* 7. KP: | beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot) |
* 8. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat |
cir | vándorcirkusz látogatása |
hu 421 514 386 | hulladék: 421 514 386 |
hu 199 390 1550 | hulladék: 199 390 1550 |
hu 5 99 280 | hulladék: 5 99 280 |
kb 458 1 | kiveszel a bankból a 458. tárgyat (1 darabot) |
kb 2 20 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 23 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó jobb lábát. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 81 életpontot sebeztél. 27 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Elhajolsz a részeg kalandozó ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 34, gyógyulás: 27, összesen: -7 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 19 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó testét. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. 30 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 53 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). A részeg kalandozó egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 29, gyógyulás: 30, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [186,106] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csapat őrjáratozó katona lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Szerencsére nem hatott rád. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrjáratozó katona fejét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrjáratozó katona testét. Kritikus ütés! (6 támadással 546 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 81 életpontot sebeztél. 8 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (10 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 25 arany, -2 ÉP] és 4 arany. 9280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1027, sebződés: 91, gyógyulás: 10, összesen: -81 ÉP}
ve 205 11 | megveszed a 205. tárgyat 11 |
ve 280 2 | megveszed a 280. tárgyat 2 |
ve 99 5 | megveszed a 99. tárgyat 5 |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó bal lábát. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 56 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 18, gyógyulás: 75, összesen: +57 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[210,107] A síkság után kisebb hegyek következnek. Egy óriási piramis magasodik itt. Nem látsz bejáratot. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy hegyi óriás lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hegyi óriás bal lábát. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. 30 életpontot gyógyultál. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). A hegyi óriás rávág a derekadra. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Ezt a támadást elhibáztad! Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). A hegyi óriás megüti a bal válladat. (1 támadástól 133 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 250, gyógyulás: 124, összesen: -126 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt testét. Kritikus ütés! (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az orbitális mackósajt idétlen testét. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 69 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 523, sebződés: 0, gyógyulás: 92, összesen: +92 ÉP}
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 905 27 900 | mozogsz 905 27 900 |
lm 31 | mozogsz 31 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. Kritikus ütés! (5 támadással 455 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod az ongóliant hadúr testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Az ongóliant hadúr kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 191 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 71 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd az ongóliant hadúr testét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Az ongóliant hadúr kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 194 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 67 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy, 3 arany, 4 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 24 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP], 2 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 24 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 6598 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1173, sebződés: 533, gyógyulás: 163, összesen: -370 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 1 7 8 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a woorgard testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a woorgard testét. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a woorgard testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával többször eltalálod a woorgard testét. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 74 életpontot sebeztél. 2 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod a woorgard testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1039, sebződés: 25, gyógyulás: 7, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [210,105] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Találsz egy xantusz-kaktuszt. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ősdentor. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor bal lábát. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. 10 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az ősdentor testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 3944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 574, sebződés: 22, gyógyulás: 14, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [210,104] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találsz egy ovimon-bokrot. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kronotapír. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronotapír bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 195 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a kronotapír pörsenéses hátát. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 36 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod a kronotapír tekergő ormányát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-9 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kronotapír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 27, gyógyulás: 40, összesen: +13 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az átokmurgattyú bal lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálosztó kain tüskés bőrét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával iszonyatosan megcsapod a halálosztó kain farkát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. 5 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a halálosztó kain fekete testét. Kritikus ütés! (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). A halálosztó kain többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 1571 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 26, gyógyulás: 5, összesen: -21 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronokukac gumiszerű testét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kronokukac jobb oldalát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 77 életpontot sebeztél. 26 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a kronokukac farkát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-2 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-2 TVP). A kronokukac szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 19, gyógyulás: 26, összesen: +7 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az ősdentor testét. (5 támadással 332 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 82 életpontot sebeztél. 17 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod az ősdentor testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 3944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 714, sebződés: 38, gyógyulás: 21, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [212,102] Továbbra is síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ősdentor került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősdentor bal vállát. Kritikus ütés! (5 támadással 355 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az ősdentor fejét. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 68 életpontot sebeztél. 34 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted az ősdentor testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi eredménye! Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 3944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 690, sebződés: 40, gyógyulás: 38, összesen: -2 ÉP}
szk 287 | keresed a 287. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
* 4. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 309. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja fejét. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a Raia szent lovagja bal vállát. (3 támadással 213 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 74 életpontot sebeztél. 14 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a Raia szent lovagja jobb oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A Raia szent lovagja most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 504, sebződés: 2, gyógyulás: 18, összesen: +16 ÉP}
tf 2 22 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 22 pontért |
OGRE ÖV (834. TÁRGY) Az ogrék húsos, hájas testükön ilyen apró drágakövekkel kirakott öveket viselnek, melyek különös varázshatalommal bírnak. Elkészítésének módjáról csupán a leghatalmasabb ogrék tudnak, de ők semmi pénzért nem tennék közkinccsé ezt az információt. Ha nem vagy elég tapasztalt, az ogre öv egyszerűen összeroppantana, így csupán 25. szintet elért kalandozók tekerhetik derekuk köré. A pluszok pedig, melyet az öv ad viselőjének: +2 védettség, +2 erő és +1 sebzés minden egyes közelharcban leadott ütésre. |
CSAPDAÉSZLELÉS (222. VARÁZSLAT) Milyen hasznos varázslat! Egészen kör végéig megnöveli a csapdaészlelésedet hattal, így aztán a labirintusokban, és egyéb, khm, esetekben is nagy hasznát is veheted. A csapdaészlelés elmondása 12 VP-t és két tüskét igényel. |
Erő: | 49 (65) | Szint: | 33 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 44 (47) | Támadás: | 50 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 35 (48) | Védekezés: | 75 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 63/145 év |
Egészség: | 43 (53) | Életpont: | 988/986 | Jellem: | semleges (-7) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 46 (62) | Varázspont: | 1322/779 | Pénz: | 6361 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 28/13 | Pszi pont: | 393/116 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | 28/0 | ütőfegyverek: | *36/101 (+4%) | lőfegyverek: | 7/22 |
dobófegyverek: | 31/49 (+5%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/99 | 2. nyomkövetés: | 62/15 | 3. mászás: | 20/14 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 18/60 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/53 (+6%) | 6. gyógyítás: | 30/27 |
7. titkosírás: | 3/70 | 8. felderítés: | 21/88 (-400%) | 9. szörnyidomítás: | 15/49 |
10. teológia: | 98/73 (+18%) | 11. taumaturgia: | 87/53 (+39%) | 12. szerencsejáték: | 2/31 |
13. versengés: | 15/75 | 14. harcművészetek: | 3/63 | 15. zene: | 15/35 |
16. szörnyismeret: | 33/11 (+18%) | 17. pszi: | 21/10 (+4%) | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 6/6 | 20. vitalitás: | 1/61 | 21. bányászat: | 31/83 (+2%) |
22. úszás: | 6/75 | 23. főzés: | 13/33 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 12 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 250 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), varkaudar katona (#691), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), térfaló (#783), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), adamantit gólem (#750), Raia szent lovagja (#239), trikornis herceg (#261), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +22 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +34 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | áldomás II (#169) | Pörhemór köre (#205) (95,24,4) | méregsemlegesítés (#14) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
puha ütés (#60) | >> | purifikátor császár (#393) | izomernyesztés (#33) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Mnebolath (#237) | villámcsapás (#50) | >> | kamionoszaurusz (#767) | |
puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | villámcsapás (#50) | >> | szubreális vámpír (#223) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | halálelementál (#279) | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | ongóliant tombolás (#146) | >> | kamionoszaurusz (#767) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) | ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára! |
3.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 15 | halcsont (#390) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | karbin plazma (#199) | 1 | moa katalizátor (#386) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | 11 | ragasztó (#83) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | tyrex bunkó (#421) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
433 | arany (#50) | 6 | fekete gyöngy (#99) | 12 | kaja (#2) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 4 | sáfránypor (#211) | 2 | tyrex csont (#280) |