Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 20. 9h:24' EZ A 297. JÁTÉKHETED, 267. FORDULÓD 298. játékheted kezdete: jún. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #3485 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
lm 19 | mozogsz 19 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a mélység fattya alaktalan testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). A mélység fattya csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
gyk | gyakorolsz |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
lm 15 | mozogsz 15 |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lény tintát köp! Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a kacagó szépia testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kacagó szépia testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). A kacagó szépia csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélység fattya alaktalan testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A mélység fattya csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
A lény tintát köp! Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a diuretikus kráken jobb oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (12 életpontot sebezve). Csápjaival a diuretikus kráken lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 16 életpontot vesztettél. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a diuretikus kráken testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}
gyk | gyakorolsz |
lm 16 10 | mozogsz 16 10 |
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a diuretikus kráken gigászi testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 16 életpontot vesztettél. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a diuretikus kráken testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 8 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az opati polip egyik csápját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). Az opati polip csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
gyk | gyakorolsz |
lm 7 | mozogsz 7 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a hínárevő piranha pikkelyes testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). A hínárevő piranha belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
gyk | gyakorolsz |
lm 32 | mozogsz 32 |
gyk | gyakorolsz |
lm 41 | mozogsz 41 |
v 88 1 | elmormolod a 88. varázslatot |
lm 1 | mozogsz 1 |
m 3 3 2 | mozogsz a 2. ponthoz |
m 2 2 1 | mozogsz az 1. ponthoz |
usz 20 | úszol 2 pontért |
usz 20 | úszol 2 pontért |
m 2 2 2 | mozogsz a 2. ponthoz |
m 2 2 2 | mozogsz a 2. ponthoz |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | alakváltás 10 |
* 3. BP: | keresed a 361. szörnyet |
* 4. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat -3 pontért |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG SMARAGDJA (1115. TÁRGY) Hihetetlen, ahogy a mesés Örökkévalóság Gyémántja egyik reggelre Smaragddá változik! Ez az ősi relikvia mindig tud meglepetésekkel szolgálni. A gyémánt ezernyi apró csiszolt lapkáját is gyönyörködve csodáltad, de ez a mindent magába fogadó, a fű selymes zöldjét, a tengermély haragos zöldjét és még ki tudja hányféle élményt egyesítő csoda mindent felülmúl. Ahogy megtapintod, azonnal érzed a tüzet a smaragdban - nyilvánvalóan, a smaragd ereje nőtt. Izgatottan reméled, hogy még korántsem érte el végső fejlettségét. A mágikus drágakő evolúcióját sajnos nem lehet siettetni, kizárólag az idő az egyetlen tényező. A smaragd speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +30 max ép-t, +20 max vp-t, +1 szerencsét és +2 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +2 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
MÉLYSÉG FATTYA (199. SZÖRNY) A mélység fattya az édesvizek egyik legundorítóbb teremtménye, a legendák szerint egy mélytengeri szörny korcs leszármazottja. Alaktalan, nyálkás fekete tömeg, amely csápjaival és nyúlványaival kimondhatatlan borzalmakban részesíti áldozatát, mielőtt kiszívná (a még élő) áldozat testnedveit. Mivel a fatty érintése tulajdonságcsökkenést is okozhat, ha nincs rajtad tulajdonságpajzs, csak akkor fogod megtámadni, ha feltételes támadást adsz ki rá. |
DIURETIKUS KRÁKEN (207. SZÖRNY) A diuretikus kráken a tavak csúcsragadozója, óriási, pusztító erejű polip. Ha békés fürdőzés vagy kincsvadászat közben ilyenre bukkansz, jobb rögtön elhúzni a csíkot, nehogy esetleg otthagyd a fogad (meg a fürdőnadrágod). Ha képes vagy legyőzni egy diueritkus krákent, és még a levegőd sem fogy el közben, akkor méltó szakértője vagy mind az úszásnak, mind a víziharcnak és elkezdheted fontolgatni, hogy átkelj az alanori csatornán. |
Erő: | 27 (32) | Szint: | 21 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 186 cm |
IQ: | 30 (32) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 26 (28) | Védekezés: | 46 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/40 év |
Egészség: | 31 (35) | Életpont: | 315/146 | Jellem: | jó (450) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (30) | Varázspont: | 455/378 | Pénz: | 2711 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 9/6 | Pszi pont: | 88/78 | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/6 (+84%) | ökölvívás: | 1/33 | szúrófegyverek: | 7/1 |
vágófegyverek: | 22/54 | ütőfegyverek: | 25/24 | lőfegyverek: | 22/6 |
dobófegyverek: | 5/84 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (120%) << ryuku buzogány (#696) (140%) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/81 | 2. nyomkövetés: | 44/29 | 3. mászás: | 8/44 |
4. csapdakészítés: | 12/78 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 8/69 | 6. gyógyítás: | 81/15 |
7. titkosírás: | 3/60 | 8. felderítés: | 20/29 | 9. szörnyidomítás: | 6/51 |
10. teológia: | 28/15 (+6%) | 11. taumaturgia: | 26/62 (+1%) | 12. szerencsejáték: | 4/74 |
13. versengés: | 7/30 | 14. zene: | 25/88 | 15. szörnyismeret: | 11/3 |
16. pszi: | 10/21 (+3%) | 17. zárnyitás: | 2/70 | 18. vadászat: | 19/2 |
19. bányászat: | 26/58 | 20. úszás: | 9/90 | 21. főzés: | 2/13 |
22. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 60 TVP-ért |
udvarolsz a 3879. karakternek |
kutatsz max. 30 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
autentikus vámpír (#154), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
vízionár (#66), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | becsületjel (#158) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43), kisebb tűzlehelet (#110), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agyroppantás (#91), gyóntatás (#56), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | gonoszok (#988) | energiatüskék (#29) | >> | sötét gnóm (#132) | |
agyroppantás (#91) | >> | nők (#999) | agyroppantás (#91) | >> | férfiak (#998) | |
tisztítótűz (#44) | >> | 13. szintű lényekre | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | varázsvédelem (#34) | >> | férfiak (#998) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nők (#999) | tüskepajzs (#30) | >> | sötét gnóm (#132) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Más istenek követői már rég túl vannak ezen a mérhetetlenül egyszerű feladaton: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián. |
Összsúly: 124.46 kg | Megterheltség: 105% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
49 | arany (#50) | 1 | gyöngymangó (#135) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 1 | kaja (#2) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
6 | polip szívóka (#391) |