266. forduló, 268. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 13. 15h:03'
EZ A 566. JÁTÉKHETED, 267. FORDULÓD
567. játékheted kezdete: márc. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
18 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [115,77] koordinátán.
Az aranytermő erszény 52 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+85 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+21 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy homokvarány nyomára vezet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 398.]

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 393.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-acéltorony. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 388.]

* 3. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 338 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 386.]

* 4. KP: v 1 10 10 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 381.]

* 5. KP: v 63 0 0 elmormolod a 63. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad az erőpajzs II varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 376.]

* 6. KP: v 72 0 0 elmormolod a 72. varázslatot
Mélyen koncentrálni kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 371.]

* 7. KP: vv 224 12 24 elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 371.]
Nincs értelme elmondanod a varázslatot, mert már van rajtad egy erősebb verzió. [0 pontot használtál fel, van még 371.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 369.]

t 766 1 támadod a 766. szörnyet
FT 766 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

dd 56 eldobod az 56. tárgyat
Elhajítasz 22 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

d 268 1 eldobod a 268. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 gromak bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+41 életerő). [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 364.]

kt 43 7 elkészíted a 43. tárgyat (7 darabot)
Begyűjtöttél 7 tükröt. IQ-d TF-elődött. [35 pontot használtál fel, van még 329.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 327.]

ef 10 521 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 257.]

m 5 4 3 mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre
[114,78] Továbbra is dombság. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy quwarg bolyt. Nyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy ekharion bébi nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi az ekharion bébi testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az ekharion bébi jobb oldalát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ekharion bébi bal oldalát. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az ekharion bébi megüti a jobb karodat a mancsával. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Varkaudar szablyával végigvagdosod az ekharion bébi lába tövét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed az ekharion bébi bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az ekharion bébi megüti a bal karodat a mancsával. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 558 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 76, gyógyulás: 65, összesen: -11 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy csontváz lord. {max. életpontja: 123-142.}

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz lord bal karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a csontváz lord testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 409 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 33, gyógyulás: 36, összesen: +3 ÉP}

A következő ellenfél egy Thargodan csontváz. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+10.}

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a Thargodan csontváz nyakát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 13 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a Thargodan csontváz görbe csontjait. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Méregfoggal megérinted a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A Thargodan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 008 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 75, gyógyulás: 52, összesen: -23 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 ezüsttollú nyilat. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 16 (limit: 280), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1600.
Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [114,79] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pordémon. {max. életpontja: 106-115.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a pordémon portestét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Méregfoggal eltalálod a pordémon testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a pordémon megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 9, gyógyulás: 39, összesen: +30 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy quwarg bolyt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos!

Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos torát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos jobb oldalát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal megérinted a quwarg harcos torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1 200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 19, gyógyulás: 46, összesen: +27 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 aranytűt. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [115,80] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez a boszorkány biztosan kincset rejteget, üvöltve ugrasz neki. A banya hangosan felkiált: - Átok rád, halandó! - Érzed, hogy a karjaidból kiszáll az erő, lépéseid bizonytalanok lesznek, de ez még nem akadályoz meg abban, hogy elbánjál egy törékeny vénasszonnyal. Miután leütötted, átkutatod a csomagját. Egy botot találsz benne. Az erőd nagyon lassan tér vissza, szerencsére az átok rövidtávú volt. (+2 gonoszság.) Szereztél egy botot.
Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy széljárás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy ragyás burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (9 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ragyás burástya bal csápját. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Méregfoggal megdöföd a ragyás burástya testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 743 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 16, gyógyulás: 31, összesen: +15 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy Thargodan csontváz száll szembe veled. {támadása: 40.}

Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A Thargodan csontváz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 15 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a Thargodan csontváz bal lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal meghorzsolod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A Thargodan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1 008 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 68, gyógyulás: 50, összesen: -18 ÉP}

Második ellenfeled egy Thargodan csontváz. {max. életpontja: 121-140.}

Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a Thargodan csontváz testét. (5 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Thargodan csontváz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 12 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával végigvágod a Thargodan csontváz bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal megkarcolod a Thargodan csontváz nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A Thargodan csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 008 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 76, gyógyulás: 51, összesen: -25 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 spirituszt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 18 (limit: 280), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1800.
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sullár. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sullár jobb oldalát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal megdöföd a sullár testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A sullár szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A sullár feléd rúg, de nem talál el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 498 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 2, gyógyulás: 23, összesen: +21 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 nyílvesszőt. IQ-d TF-elődött. [106 pontot használtál fel, van még 151.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 146.]

m 3 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra
[116,81] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gorombilla. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kilukasztod a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átdöföd a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A gorombilla szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy élőholt sullár. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 15 ütő ellen.}

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt sullár hatalmas testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal többször eltalálod az élőholt sullár bal első lábát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 30, gyógyulás: 37, összesen: +7 ÉP}

A fák között biztos búvóhelyet találsz. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy noth szellem. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 sallank nyilat. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 nyílvesszőt. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [115,82] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy ryuku gárdista. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Méregfoggal eltalálod a ryuku gárdista bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
801 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 9, gyógyulás: 35, összesen: +26 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy élőholt sullár. {max. életpontja: 129-138.}

Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt sullár fejét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az élőholt sullár fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Szarvaival az élőholt sullár megböki a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

A következő ellenfél egy élőholt tigris.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt tigris jobb oldalát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt tigris foszladozó testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted az élőholt tigris foszladozó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Előremozdulva, az élőholt tigris kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az élőholt tigris most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. 1 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 62, gyógyulás: 13, összesen: -49 ÉP}

Találsz nála 25 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 21 (limit: 280), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2100.
Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 sallank nyilat. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 nyílvesszőt. IQ-d TF-elődött. [54 pontot használtál fel, van még 92.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

m 3 1 7 mozogsz délkeletre, északkeletre, északnyugatra
[116,83] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy erszényes elkarog. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az erszényes elkarog bal vállát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az erszényes elkarog bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 061 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy dermesztő lidérc.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a dermesztő lidérc egyik csápját. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). A dermesztő lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}

Második ellenfeled egy Thargodan csontváz. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+10.}

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a Thargodan csontváz jobb vállát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 10 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan csontváz görbe csontjait. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a Thargodan csontváz bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 64, gyógyulás: 12, összesen: -52 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 5 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 23 (limit: 280), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2300.
Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy szekérkaravánt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [117,82] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy templomot. Chara-din hívői építették. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy szubreális vámpír.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 52 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 76, gyógyulás: 17, összesen: -59 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [116,81] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy liumbe. {max. életpontja: 95-102.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a liumbe vaskos szárát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a liumbe vaskos szárát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A liumbe csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A liumbe meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A liumbe nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A liumbe összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 liumbe hajtást. 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 18, gyógyulás: 3, összesen: -15 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy drakolich. {egyik sebzési módja: 2x 3d12+18.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (27 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a drakolich testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Varkaudar szablyával felnyitod a drakolich farkát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 141, gyógyulás: 24, összesen: -117 ÉP}

Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy noth szellem. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 74.]

m 6 mozogsz nyugatra
[115,81] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni.
- Ez egy kék rothasztó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+4.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kék rothasztó bal első lábát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 29, gyógyulás: 7, összesen: -22 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. Hamar felismered, hova keveredtél: ugyanolyan küllemű falak, ugyanolyan széles járatok mindenütt, a szélrózsa minden irányában. Ez egy labirintus. Eleinte még sikerül memorizálni, melyik úton jöttél, és ennek függvényében merre haladhatnál tovább, viszont ez a magabiztosság hamar szertefoszlik. Eltévedsz. Csak amikor ott bukkansz ki, ahol bejöttél, lélegzel fel kicsit. 483 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy élőholt sullár. {támadása: 22.}

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi eredménye! Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt sullár testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az élőholt sullár testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 54, gyógyulás: 11, összesen: -43 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet. (ld. enc.) Második ellenfeled egy zombi mester. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 42 ütő ellen.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 55 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a zombi mester testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 998 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 keg gombát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 26 (limit: 280), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2605.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+41 életerő). [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. [36 pontot használtál fel, van még 38.]

szk 38 19 18 keresed a 38. szörnyet a 19. szörnyet a 18. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy kavadut. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 28.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 18.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a törpemammut. 2 kaját nyel le a garokk. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 408 pontot. A következő körben tehát 408 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI-ACÉLTORONY (98. PSZI VÉDEKEZŐ KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor védekező varázslatot használnál. A program a TV listából legfeljebb akkor fogja ezt a védekezést választani, ha ellenfeled pszivel rendelkezik, ugyanis a pszi-acéltorony tökéletes védelmet nyújt az Agykorbács, a Tudatrombolás, az Agybénítás és a Teljes őrület ellen. Nem segít azonban, ha ellenfeled Direkt kontaktussal próbálkozik, és semmilyen egyéb támadás ellen sem nyújt védelmet. A pszi-acéltorony felrakása 8 pszi pontba kerül.

EKHARION BÉBI (768. SZÖRNY)
A kicsi ekharionok (persze csak ha kicsinek lehet nevezni egy tíz ember magas groteszk csecsemőt) nagyon szeretnek játszani. Általában megtermett parasztlegényekkel babáznak, mert azoknak jól lehet csavargatni a karját. Alapvetően az emberek szagát nem nagyon szeretik, így gyakran fürdetik őket folyókban, nagyobb tavakban és különböző pocsolyákban. További dolog, ami a kalandozókkal kapcsolatban zavarja őket, hogy sokat rugdalnak, miközben ők az apjuk hőstetteit játsszák el a kedvenc "babáikkal". Általában ezek a hőstettek olyanok szoktak lenni, hogy a papa fejével kettétört egy nagy sziklát, vagy hogy megevett harminc bárányt és három szűz elflányt reggelire. Szüleikhez képest a pszi képességük még elenyésző így nem is használják igazán, csak különböző dolgokra (például, hogy a szemben álló, következő babának mi a gyenge pontja és hol érdemes megmarkolni ahhoz, hogy könnyebben lehessen lóbálni). Ha sikerülne egy ekharion bébit beidomítanod a saját céljaidra, a kirakókockák iránt is érdeklődő "csöppség" minden bizonnyal pillanatok alatt képes lenne felhúzni neked egy-két épületet.

EZÜSTTOLLÚ NYÍLVESSZŐ (363. TÁRGY)
Ahogy jobban megnézed ezt a különös nyílvesszőt, azonnal feltűnik néhány különös dolog: először is, a hegye valamilyen kemény, kőszerű anyagból készült, mégis meglepően éles. Maga a vessző nem fából, hanem valamilyen kristályszerű anyagból készült. Amikor kipróbálod, még két kellemes tulajdonságára derül fény: 1) ha használod, +8 támadást kapsz; 2) Csak nagyon-nagyon ritkán veszik el; 3) Sebzése 5D4+4; 4) Képes csak mágikusan megsebezhető lényeket is megsebezni. Az ezüsttollú nyílvesszőt hosszú íjhoz használhatod.

ÉJKŐ (2369. TÁRGY)
Néha tenyérnyi, sötét éjköveket találsz a Negatív létsíkról átszökött élőholtaknál. Amikor megvizsgálod alaposabban, rájössz, hogy az éjkő különleges nekromanta energiájának speciális következményei vannak. Egyrészt számodra hátrányos, hogy ha éjkövet tartasz magadnál, akkor egyfajta nekroenergia vesz körbe állandóan. Minél több éjköved van, annál erősebb ez a nekroaura. Miért hátrányos ez? Mert növeli minden élőholt erejét a közeledben, így azét is, akivel éppen harcolsz. (Játéktechnikailag mindez azt jelenti, hogy minden éjkő 5%-kal erősíti az invázió élőholtjait, amikor harcolsz ellenük.) Van azonban előnyös oldala is az éjköveknek. Egyrészt, ha elhasználsz egy éjkövet a H 2369 paranccsal 5 TVP-ért, akkor megidézhetsz vele egy élőholtat. Persze azt nem tudod befolyásolni, hogy milyen élőholt érkezik, de az biztos, hogy a használatkor az éjkő megsemmisül. Arra is rájössz a vizsgálat folyamán, hogy magad is tudsz éjkövet készíteni a KT 2369 paranccsal egy halálvirágból és 10 bomló esszenciából mindössze 10 TVP-ért. Érzed, hogy van még további lehetőség az éjkőben, de egyelőre nem jössz rá arra, hogy mire lehet még jó. Talán egy F 2369 segíthet!

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah apostola vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 267. fordulód.

Erő: 31 (40) Szint: 21 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 30 (32) Támadás: 23 (25) Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 27 (34) Védekezés: 33 (37) Menekülés: 30 % Életkor: 163/163 év
Egészség: 25 (29) Életpont: 333/207 Jellem: gonosz (517) Tul. pont: 0
Szerencse: 34 (40) Varázspont: 431/212 Pénz: 2583 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 42/9 Pszi pont: 92/17 EFejl: 15
Eddig összesen 2064 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23 813 TP-t kaptál. Jelenleg 755 611 TP-d van. A következő szinthez még 44 389 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, éjkornis, zoloboo sámán.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: *22/100 (+1%) vágófegyverek: *26/100 (+22%)
ütőfegyverek: 16/50 lőfegyverek: 22/73 (+12%) dobófegyverek: 9/63

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); sallank nyíl (#129) (16 -18.); bronzhegyű nyíl (#94) (19 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 20 százalék;
115,81 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/63 (+22%) 2. nyomkövetés: 68/31 (+49%) 3. lopás: 5/69
4. mászás: 13/62 (+7%) 5. csapdakészítés: 23/62 (+6%) 6. csapdaészlelés: 21/2
7. gyógyítás: 26/77 8. titkosírás: 16/65 9. felderítés: 16/98
10. szörnyidomítás: 7/83 11. teológia: 31/2 (+22%) 12. taumaturgia: 20/80 (+2%)
13. szerencsejáték: 1/71 14. versengés: 9/18 (+18%) 15. zene: 17/84 (+3%)
16. szörnyismeret: 39/74 (+20%) 17. pszi: 11/37 (+38%) 18. zárnyitás: 3/60
19. vadászat: 23/90 20. bányászat: 25/9 (+16%) 21. főzés: 12/35 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 21 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az emberektől (1) bármit, a törpéktől (3) bármit, az elfektől (2) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot )
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), jók (#990), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994), élőholt tigris (#766)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) erőpajzs II (#63)
mentális pajzs (#72) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Ahol sok a csont, ott sok a halott. A következő áldozat legyen 20 lapockacsont!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 53, 54, 63.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 26 (limit: 280), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2605.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 67 TU.
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 95 TU. szükséges még: 15 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 969 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 142.08 kg Megterheltség: 128%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 1 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 160 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gromak bőr (#268) 1 gyöngymangó (#135) 10 kaja (#2)
9 madártoll (#112) 14 mákrózsa virág (#56) 6 ragasztó (#83)
6 sallank karom (#128) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
62 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 bot (#4)
1 éjkő (#2369) 1 elkarog szőr (#665) 1 ezüsttollú nyíl (#363)
1 keg gomba (#1615) 1 lapockacsont (#33) 1 liumbe hajtás (#655)
3 nyílvessző (#108) 1 rézdarab (#70) 4 sallank nyíl (#129)
2 spiritusz (#170) 1 sullár hólyag (#168) 8 tigroszlán fog (#63)
6 tükör (#43) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

113 114 115 116 117 118
76
77
78
79
80
81
82
83
84
(114,78) vaskohó (#155), oltár, érclelőhely, ekharion bébi (#768), csontváz lord (#177), Thargodan csontváz (#297)
(114,79) pordémon (#253), quwarg boly (#359), oltár, szent tölgyfa (#393), quwarg harcos (#201)
(115,80) Tharr rúnaköve, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), Fairlight oltár, 32. jellempróba, tündöklő szobor (#1587), ragyás burástyák (#111), Thargodan csontváz (#297), sullár (#101)
(115,81) Raia rúnaköve, Tharr oltár, kék rothasztó (#421), élőholt sullár (#216), zombi mester (#251)
(115,82) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, szopógödör (#177), ryuku gárdista (#360), élőholt sullár (#216), élőholt tigris (#766)
(116,81) gorombillák (#38), élőholt sullár (#216), liumbe (#349), drakolich (#760)
(116,83) erszényes elkarog (#354), dermesztő lidérc (#645), Thargodan csontváz (#297), Leah rúnaköve, oltár
(117,82) oltár, oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szubreális vámpír (#223)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A Kiégett Földek egyik város mezőjére (513, 48) felkerült egy vaskohó.

Üzenet küldése a karakternek