Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 25. 9h:19' EZ A 474. JÁTÉKHETED, 266. FORDULÓD 475. játékheted kezdete: okt. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5944 SZÁMLA : XXXX |
Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén bal hátsó lábát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Rövid karddal megcsapod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}
* 1. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
v 6 999 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 86 | elmormolod a 86. varázslatot |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
m 6 5 4 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [72,67] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Baltás Bödön formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vadtroll közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a vadtroll bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-12 életpont)! Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
194 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [72,68] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy világítótorony van. Elteszed a látcsövet.
m 3 4 1 | mozogsz délkeletre, délre, északkeletre |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a vadtroll testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal végigmetszed a vadtroll testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-2 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
194 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [73,70] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vadtroll. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-6 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
194 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fekete griff ébenfekete testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. Rövid karddal végigvágod a fekete griff fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csőrével a fekete griff nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a fekete griff száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 454 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az aranygriff csillogó szárnyát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal megvágod az aranygriff csillogó szárnyát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az aranygriff többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az aranygriff feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. 675 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 7, gyógyulás: 24, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [74,69] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy manaelementál egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
A névnek ugyan nagy hatalma van, de csak egyetlen dolog fölött bírhatsz olyan hatalommal, hogy azonnal megtöröd, amint megnevezed. Mi ez a dolog?
Találsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délre egy mély szakadék van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szeppent rákfatty. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Rövid karddal megcsapod a szeppent rákfatty bal első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Apró karcolást ejt rajtad a szeppent rákfatty ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 594 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 9, gyógyulás: 19, összesen: +10 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
tim 90 | titkosírás megfejtése 90 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a massza bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a massza fejét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Rövid karddal végigvágod a massza pikkelyes combját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Néhány döfést ejt rajtad a massza agyarával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Bár ügyesen védekezel, a massza sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 17 életpontot vesztettél. Siralmas támadást intéz farkával a massza, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-3 pszi pont.) (-3 TU.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 púderkövet. [púderkő ->eldobod] 1051 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 44, gyógyulás: 24, összesen: -20 ÉP}
m 4 4 1 | mozogsz délre, délre, északkeletre |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a téfea magoflux testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. Rövid karddal alaposan megvágod a téfea magoflux fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A téfea magoflux most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 264 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya bal csápját. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 692 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 14, gyógyulás: 22, összesen: +8 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kőszáli disznó fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a kőszáli disznó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kőszáli disznó sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A kőszáli disznó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 38 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,71] Még mindig hegyvidéken vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " E helyen alapították meg szövetségüket a misztikum létrehozásáért az <<Illúzió Mesterei>> " Felfedeztél egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Elenios oltár van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki:. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő alpesi tehén nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén nyakát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. Rövid karddal megvágod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer jobb oldalát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 25 életpontot sebeztél. Rövid karddal végigvágod a fémbontó szójer fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő fémrúd felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A fémbontó szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [75,70] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Észreveszel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Folyton fon, pedig nincs szála,
Nem főz, de övé a kályha,
Koldul, pedig nincs hiánya.
Felfedeztél egy vaskohót. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din oltár van. Elrakod a távcsövet.
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
tim 90 | titkosírás megfejtése 90 pontért |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked átfúrja a massza rothadó lebenyét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza rothadó lebenyét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. Rövid karddal épp hogy eltalálod a massza fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A massza nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a massza agyarával a testeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fémrudat. 927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriás patkány bal hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod az óriás patkány testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az óriás patkány feléd harap, de sikertelenül. Az óriás patkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szürke rinocérosz jobb hátsó lábát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
659 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 3 | elmormolod a 3. varázslatot |
szk 42 | keresed a 42. szörnyet |
* 1. BP: | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (5 darabot) |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 243. tárgyat a 396. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere változott az eddigiekhez képest. A versenyzők nyolc kategóriában indulnak, a hetedik kategória eddigi dobogósai nem kerülnek automatikusan a nyolcadik kategóriába, oda is a kategóriaőr legyőzésével juthatnak be. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
GROMAK PÁNCÉL (270. TÁRGY) Sikerült egy nagyszerű páncélt feltalálnod! Elkészítéséhez először is tíz csepp spiritusz segítségével készíts ki két gromak bőrt. Ezután a kissé felpuhult (de továbbra is hihetetlenül ellenálló) bőröket össze kell varrnod, viselhető páncélformára. Ehhez egy rostjaira bontott szuperkötelet kell felhasználnod. A gromak páncél nem nehezebb a bronzpáncélnál, mégis 9-el növeli a védettségedet - a tüskés bőrfelületen ugyanis nehezen talál az ellenfél sebezhető pontot. Emellett ellenállóbb a savval szemben, és nem tudják felfalni a fémbontó lények. Elkészítése mindössze 50 TVP-be kerül. |
Erő: | 46 (60) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 262 cm |
IQ: | 31 (50) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 495 kg |
Ügyesség: | 36 (38) | Védekezés: | 42 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/24 év |
Egészség: | 28 (30) | Életpont: | 321/435 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 38 (46) | Varázspont: | 451/25 | Pénz: | 6607 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 22/11 | Pszi pont: | 92/0 | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/98 (+50%) | szúrófegyverek: | 19/70 | vágófegyverek: | 18/6 (+10%) |
ütőfegyverek: | 25/5 (+3%) | lőfegyverek: | 22/42 (+4%) | dobófegyverek: | 1/80 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); mérg. ubuk tüske (#137) (13 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/69 | 2. nyomkövetés: | 46/32 (+47%) | 3. lopás: | 1/9 |
4. mászás: | 11/78 (+9%) | 5. csapdakészítés: | 12/57 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 2/78 |
7. gyógyítás: | 56/34 | 8. titkosírás: | 13/59 (+92%) | 9. felderítés: | 21/33 (+24%) |
10. szörnyidomítás: | 4/19 | 11. teológia: | 25/76 (+48%) | 12. taumaturgia: | 22/93 (+3%) |
13. szerencsejáték: | 1/21 | 14. versengés: | 7/0 | 15. zene: | 19/14 (+34%) |
16. szörnyismeret: | 14/92 (+25%) | 17. pszi: | 8/96 (+27%) | 18. zárnyitás: | 1/19 |
19. vadászat: | 20/60 | 20. bányászat: | 29/72 (+55%) | 21. testépítés: | 45/67 (+20%) |
22. főzés: | 7/98 (+14%) | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 50 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus (21) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
ongóliant (#159), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) |
óriáserő (#53) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0) |
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gyenge méreg (#26) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | spiritusz (#170) | |||
1 | tüske (#22) | 14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
83 | arany (#50) | 1 | aranytoll (#572) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 38 | kaja (#2) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | obszidián karkötő (#229) | 4 | rákfatty váladék (#333) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | téfea-agy (#172) | 3 | ugh méreg (#166) | |||
2 | vasérc (#152) |