Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 6. 9h:52' EZ A 267. JÁTÉKHETED, 266. FORDULÓD 268. játékheted kezdete: márc. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat az 527. tárggyal |
* 7. KP: | beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot) |
* 8. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat |
ff | felt. fegyverváltás: |
h 830 | használod a 830. tárgyat |
hu 17 201 377 | hulladék: 17 201 377 |
fkt 17 3 1 | felt. készítesz a 17. tárgyat (3 darabot) |
kf 467 | kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
kb 2 10 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
vv 205 364 109 | elmormolod a 205. varázslatot a 364. varázslatot a 109. varázslatot |
ek 7 8 4 | t. energia kisütése: 7 8 4 |
h 1168 8 | használod az 1168. tárgyat |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
ftv 92 279 | felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 279. szörnyet |
lm 905 27 900 | mozogsz 905 27 900 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a tüskés gigaféreg farkát. Kritikus ütés! (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). A tüskés gigaféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Daramoula pálcájával megpöccinted a tüskés gigaféreg farkát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 92 életpontot sebeztél. 23 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a tüskés gigaféreg bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 30 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). A tüskés gigaféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A tüskés gigaféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 3018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 115, gyógyulás: 28, összesen: -87 ÉP}
lm 36 38 905 | mozogsz 36 38 905 |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 70 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1958 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 22, gyógyulás: 79, összesen: +57 ÉP}
lm 40 | mozogsz 40 |
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 900 41 39 | mozogsz 900 41 39 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. (Felizzik az angyalok gyűrűje!) Szerencsére nem hatott rád. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálelementál ébentestét. (6 támadással 252 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan a másikra rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálelementál ébentestét. (7 támadással 407 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 78 életpontot sebeztél. 23 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a halálelementál ébentestét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). A halálelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A halálelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8279 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 798, sebződés: 70, gyógyulás: 29, összesen: -41 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálelementál vörösen izzó képét. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálelementál ébentestét. Kritikus ütés! (5 támadással 450 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 78 életpontot sebeztél. 64 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod a halálelementál ébentestét. Kritikus ütés! (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). A halálelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 898, sebződés: 61, gyógyulás: 68, összesen: +7 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord testét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz lord nyakát. (6 támadással 391 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 61 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted a csontváz lord bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5481 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 681, sebződés: 39, gyógyulás: 67, összesen: +28 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 96 188 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[188,106] Épületek tűnnek fel.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a korinthai amőba testét. Kritikus ütés! (6 támadással 540 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 39 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 908, sebződés: 73, gyógyulás: 39, összesen: -34 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod az ősi szellem testét. Kritikus ütés! (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Az ősi szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3546 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 632 3 | bemész a 632. épületbe |
im 0 2 | imádkozol |
m 8 6 4 | mozogsz északra, nyugatra, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod az őrült varázsló nyakát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy karbin plazma. 2343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 7, gyógyulás: 73, összesen: +66 ÉP}
(Továbbmész...) [187,105] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csapat őrjáratozó katona. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Daramoula pálcájával többször eltalálod az őrjáratozó katona fejét. (6 támadással 241 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod az őrjáratozó katona jobb oldalát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 62 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (11 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted az őrjáratozó katona fejét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Az 5 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (5 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Az 5 őrjáratozó katona összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 9280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1069, sebződés: 138, gyógyulás: 157, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [187,106] Továbbmész a város utcáján. Utad során felfedezel egy templomot. Raia hívei emelték. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Szomjazva veted magad a vízre. Feltöltöd a vizestömlőt. Utad során felfedezel egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 22950 pontot kell rákölteni.) Látsz egy Vlagyimir szobrát. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hmm, csak egy részeg kalandozó. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó bal lábát. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a részeg kalandozó jobb vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 38, gyógyulás: 78, összesen: +40 ÉP}
be 652 | bemész a 652. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Barnega jobb oldalát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a Barnega bal lábát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a Barnega testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). A Barnega a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (3 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A Barnega most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 varázskorsó. 1969 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 73, gyógyulás: 85, összesen: +12 ÉP}
ve 16 5 | megveszed a 16. tárgyat 5 |
ve 101 12 | megveszed a 101. tárgyat 12 |
ve 2 200 | megveszed a 2. tárgyat 200 |
bb 2 200 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (200 darabot) |
m 4 3 1 | mozogsz délre, délkeletre, északkeletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 60 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Blounther apó bal lábát. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a Blounther apó bal lábát. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a Blounther apó bal lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). A Blounther apó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 balkezes gyűrű [balkezes gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 200 arany, -2 ÉP]. 3418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 91, gyógyulás: 92, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [187,108] Folytatod sétádat a házak közt. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Barnega. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Barnega bal karját. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Barnega fejét. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a Barnega jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (3 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A Barnega szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 25 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 Huddens alkarvédője (ld. enc.). 1969 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 63, gyógyulás: 89, összesen: +26 ÉP}
(Továbbmész...) [188,107] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy őrült varázsló. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 23 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló bal lábát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával megcsapod az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod az őrült varázsló fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 38, gyógyulás: 78, összesen: +40 ÉP}
be 689 | bemész a 689. épületbe |
be 689 | bemész a 689. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 22: 2. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 22. pont 27: 3. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 1. pont |
Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 226.]
m 4 1 8 | mozogsz délre, északkeletre, északra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 63 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 22 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 40 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Blounther apó törékeny testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a Blounther apó törékeny testét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a Blounther apó testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). A Blounther apó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A Blounther apó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] és 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.). Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 balkezes gyűrű [balkezes gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 200 arany, -2 ÉP]. 3418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 427, sebződés: 158, gyógyulás: 74, összesen: -84 ÉP}
(Továbbmész...) [189,107] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával kegyetlenül megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod az őrült varázsló bal oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy karbin plazma és egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 7, gyógyulás: 92, összesen: +85 ÉP}
(Továbbmész...) [189,106] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy őrült varázsló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Daramoula pálcájával kegyetlenül megütöd az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. 38 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 4 pirkit és 8 madártoll [madártoll ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 13, gyógyulás: 38, összesen: +25 ÉP}
szk 274 | keresed a 274. szörnyet |
a 313 5622 100 | átadod a 313. tárgyat az 5622. kalandozónak (100 darabot) |
aa 1572 532 363 | átadod az 1572. tárgyat az 532. tárgyat a 363. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
* 4. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 309. tárggyal |
DALEBGAD KRISTÁLYVÉRT (564. TÁRGY) Az ősi idők érce, a dalebgad mára már csak a legendák ködébe vesző tündérmese, létezésében legfeljebb a legvénebb törpék hisznek. És erre most tessék - egy teljes vértezet, amely ebből a leheletkönnyű, ámde mégis elpusztíthatatlan ércből készült! Ez a kristályos kinézetű, türkizkék páncél úgy illeszkedik a testedre, mint a legkényelmesebb selyemruha, a fegyverek azonban úgy pattannak le róla, mintha egy sziklafalba ütköznének - te pedig meg sem érzed a csapást! A dalebgad kristályvért harmincat ad a védekezésedhez, és ha mindez nem lenne elég, kettővel megnöveli mind az öt alaptulajdonságodat! Sajnos, a dalebgad páncél készítésének titka elveszett, és ha még valaha valaki találna is dalebgad ércet, valószínűleg ezt a törp mesterművet akkor sem tudná utánozni. A dalebgad kristályvértet 24.-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem öltheti magára, mert csontjait szilánkokra repeszti a mágikus nyomás. |
TUDÁS KÖNYVE (567. TÁRGY) A Tudás Könyve egy mágikus kötet, amelyet már az ősidők óta kalandozók ezrei próbálták felkutatni. Állítólag ez a könyv tartalmaz minden bölcsességet, minden tudást, köztük a halhatatlanság titkát. A legenda azonban azt is mondja, hogy aki nem rendelkezik az istenek intelligenciájával és zsenialitásával, az nyomban beleőrül, amint belelapoz a könyvbe. Vajon megéri kísérletezni? Ép elmédet kockára tenni? Talán, ha IQ-d eléri a 99-et, érdemes megpróbálnod, de addig inkább add át megőrzésre olyasvalakinek, aki alkalmas erre a feladatra. |
A MÁGIA MEGÉRTÉSE (226. VARÁZSLAT) Istened végre garantált számodra egy varázslatot, amelynek segítségével megértheted a mágia működését, a mana átszivárgásának módját a Mágia létsíkjáról. Mostantól tapasztalatot jelenthet számodra még a legegyszerűbb varázslat elmondása is! A mágia megértése varázslatot soha nem kell elmondanod, ugyanis állandóan aktív. Mostantól ha olyan varázslatot használsz, amely alacsony VP költsége miatt nem fejlesztené a teológiádat vagy taumaturgiádat, nos, ezek esetén is van esély, hogy a szakértelem mégis fejlődni fog 1%-nyit! Az esély annyiszor 5%, amennyi a varázslat VP költsége. A mágia megértése nincs hatással arra a szakértelemre, amely már 500 vagy nagyobb. |
HUDDENS ALKARVÉDŐJE (1550. TÁRGY) Barnega fűnek-fának azt híresztelte a söntéspultnál, hogy alkarvédője egyenesen Huddens mestertől, a valaha élt leghíresebb kobudera harcművésztől származik. Ehhez kapcsolódó kalandjait is bőszen ecsetelte mindenfelé, hogy hogyan talált rá az eldugott labirintus bejáratára Libertantól pár mérföldnyire, és hogy milyen szörnyekkel kellett megvívnia a hely kincseiért. Nos, hogy ennek sok lenne a valóságtartalma, az Barnega előadásmódját és múltját ismerve erősen kétséges, mindenesetre a karvédővel érdemes egy próbát tenni. A csuklódra egy karkötő helyett KF-elheted, és ha rajtad van, +2 ügyességet és +1 ökölsebzést kapsz, valamint a tüskés szörnyek tüskéi többet nem sebezhetnek meg. A tárgy viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned. |
Erő: | 49 (65) | Szint: | 33 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 44 (47) | Támadás: | 50 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 35 (48) | Védekezés: | 75 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 63/145 év |
Egészség: | 43 (53) | Életpont: | 986/976 | Jellem: | semleges (-5) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 46 (62) | Varázspont: | 1294/91 | Pénz: | 10427 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 28/9 | Pszi pont: | 393/75 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | 28/0 | ütőfegyverek: | 36/97 (+12%) | lőfegyverek: | 7/22 |
dobófegyverek: | 31/44 (+7%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/99 | 2. nyomkövetés: | 62/15 | 3. mászás: | 20/7 |
4. csapdakészítés: | 18/54 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/47 (+30%) | 6. gyógyítás: | 30/27 |
7. titkosírás: | 3/70 (+11%) | 8. felderítés: | 25/88 (-294%) | 9. szörnyidomítás: | 15/49 |
10. teológia: | 98/55 (+24%) | 11. taumaturgia: | 87/14 (+22%) | 12. szerencsejáték: | 2/31 (+11%) |
13. versengés: | 15/75 (+40%) | 14. harcművészetek: | 3/63 | 15. zene: | 15/35 |
16. szörnyismeret: | 32/93 | 17. pszi: | 21/6 (+4%) | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 6/6 (+11%) | 20. vitalitás: | 1/61 | 21. bányászat: | 31/81 |
22. úszás: | 6/75 | 23. főzés: | 13/33 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 12 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (61) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), varkaudar katona (#691), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), térfaló (#783), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), adamantit gólem (#750), Raia szent lovagja (#239), trikornis herceg (#261), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +22 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +34 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | áldomás II (#169) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
Pörhemór köre (#205) (95,24,4) | méregsemlegesítés (#14) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
puha ütés (#60) | >> | purifikátor császár (#393) | izomernyesztés (#33) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Mnebolath (#237) | villámcsapás (#50) | >> | kamionoszaurusz (#767) | |
puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | villámcsapás (#50) | >> | szubreális vámpír (#223) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | halálelementál (#279) | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | ongóliant tombolás (#146) | >> | kamionoszaurusz (#767) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) | ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára! |
3.) Tharr papjának nincs szüksége páncélra. Áldozd fel oltáromnál Rhatt páncélját! |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 3 | bíbor erőöv (#291) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | eknozol (#540) | |||
1 | életköves gyűrű (#1572) | 1 | ezüstdarab (#326) | 2 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 13 | gyíkfű (#201) | 8 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | iknegurin (#541) | 2 | kaja (#2) | 1 | mihlanil (#539) | |||
6 | moa smaragd (#377) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
4 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | 3 | tinta (#101) | |||
2 | varázskő (#305) | 1 | zafír védőgyűrű (#532) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3412 | arany (#50) | 6 | angyalok gyűrűje (#529) | 4 | bordacsont (#16) | |||
1 | dalebg.kristályvért (#564) | 1 | Huddens alkarvédője (#1550) | 12 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | karbin plazma (#199) | 1 | Luthius karkötője (#527) | 3 | manakristály (#500) | |||
1 | moa katalizátor (#386) | 4 | pirkit (#153) | 3 | sáfránypor (#211) | |||
4 | spiritusz (#170) | 3 | tudás gyöngye (#522) | 1 | varázskorsó (#1546) | |||
23 | víz (#27) |