Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. jún. 7. 12h:07' EZ A 695. JÁTÉKHETED, 266. FORDULÓD 696. játékheted kezdete: jún. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4102 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Rövid karddal megkarcolod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}
* 2. KP: | használod a 238. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
kb 1 1 | kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot) |
h 1 50 20 | használod az 1. tárgyat |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
ef 90 518 | energia fejlesztése 90 |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [140,51] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Rövid karddal kissé megkarcolod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel megbököd a ryuku csapásvezető jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 61, gyógyulás: 13, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa uszonyát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [140,49] Továbbra is síkságon vagy. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy vadász tatu irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [140,48] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa uszonyát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 55, gyógyulás: 12, összesen: -43 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 42 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel megkarcolod a karmos tankány jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A karmos tankány karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel megbököd a karmos tankány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [140,46] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. {CSTT:} {KCC:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [140,45] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " The truth is out there: az igazság odaát van!? - Dae 5274: Varázslómester " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint M.C. Silverhand. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manaelementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal kicsit megvágod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a manaelementál jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Elszántan a másikra rontasz. {KCC:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [140,43] Még mindig dombos terepen vagy.
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
* 1. BP: | VP elővétele: 100 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat -2 pontért |
* 5. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
Erő: | 26 (29) | Szint: | 16 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 26 (31) | Támadás: | 16 (17) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 27 (31) | Védekezés: | 36 (39) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 29 (35) | Életpont: | 265/111 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | -6 |
Szerencse: | 36 (41) | Varázspont: | 324/47 | Pénz: | 10549 arany | Kép. pont: | -4 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 55/42 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/0 (+36%) | ökölvívás: | *20/101 | szúrófegyverek: | *19/100 |
vágófegyverek: | 3/25 (+29%) | ütőfegyverek: | 8/61 | lőfegyverek: | *20/100 |
dobófegyverek: | 2/44 |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (100%) << rövid kard (#171) (100%) << rövid kard (#171) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); bronzhegyű nyíl (#94) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/97 | 2. nyomkövetés: | 38/62 | 3. mászás: | 5/40 |
4. csapdakészítés: | 17/55 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 4/87 | 6. gyógyítás: | 36/53 |
7. titkosírás: | 9/9 | 8. felderítés: | 32/7 | 9. szörnyidomítás: | 6/54 |
10. teológia: | 37/29 (+19%) | 11. taumaturgia: | 7/57 (+6%) | 12. versengés: | 7/87 |
13. harcművészetek: | 19/10 | 14. zene: | 54/85 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 10/86 |
16. pszi: | 6/61 (+5%) | 17. vadászat: | 15/56 | 18. bányászat: | 17/98 (+25%) |
19. úszás: | 10/12 (+18%) | 20. csapatmunka: | 1/4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 8 darabot ) |
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274), bolhakutyát (#17) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097), tormikus egér (#218), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), energiatüskék (#29), éhínség (#39), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVI. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 35 TU. tudatkinézis II (511) OK tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 63 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 476 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | deus ex machina (#1) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | rézdarab (#70) | |||
18 | víz (#27) |