Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jún. 25. 9h:07' EZ A 667. JÁTÉKHETED, 266. FORDULÓD 668. játékheted kezdete: júl. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3728 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | energia fejlesztése 2 |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 213 |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
v 1 150 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [131,67] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délnyugatra látsz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy arató csattanat. Itt csata lesz.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat testét. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Bőszen dalolni kezdesz. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az arató csattanat egyik lábát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az arató csattanat fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 925 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 8, gyógyulás: 18, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [131,68] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy arató csattanat. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat jobb oldalát. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Nagy hangon énekelni kezdesz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Rövid karddal súrolod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az arató csattanat belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 925 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 27, gyógyulás: 22, összesen: -5 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Bőszen dalolni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a korinthai amőba testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod a korinthai amőba testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 20 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a korinthai amőba cuppogó masszáját. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Rövid karddal végigvágod a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápjával megérint a korinthai amőba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 902 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 38, gyógyulás: 31, összesen: -7 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a karmos tankány testét. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod a karmos tankány bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A karmos tankány szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 779 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 10, gyógyulás: 15, összesen: +5 ÉP}
(Továbbmész...) [131,70] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Látsz egy gumifát. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Tharr templom van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [131,71] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy élőholt quwarg. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Bőszen dalolni kezdesz. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Rövid karddal súrolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 24 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg torát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Rövid karddal megkarcolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 17 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1501 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 94, gyógyulás: 34, összesen: -60 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [131,73] A sík vidéket bozótos váltja fel.
(Továbbmész...) [131,74] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csontváz készül a lemészárlásodra.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Bőszen dalolni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Rövid karddal alaposan megvágod a csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 55 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Rövid karddal végigvágod a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 609 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 12, gyógyulás: 15, összesen: +3 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Nagy hangon énekelni kezdesz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Nyekk! A csapás szele kettérepesztette a sisakodat. Ököllel eltalálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Rövid karddal megkarcolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 953 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 52, gyógyulás: 22, összesen: -30 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az élőholt mágus testét. (4 támadással 7 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mágus fejét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod az élőholt mágus testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mágus testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Rövid karddal végigvágod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1060 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 74, gyógyulás: 23, összesen: -51 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 153. szörnyet a 254. szörnyet a 156. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 37 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 37 pontért |
Erő: | 30 (36) | Szint: | 15 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 30 | Támadás: | 18 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 32 | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 30 | Életpont: | 245/224 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -8 |
Szerencse: | 30 | Varázspont: | 366/250 | Pénz: | 1034 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 14/8 | EFejl: | 38 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 22/48 (+4%) | szúrófegyverek: | 23/48 (+3%) | vágófegyverek: | 16/8 (+21%) |
ütőfegyverek: | 8/35 | lőfegyverek: | *23/100 | dobófegyverek: | 5/47 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (100%) << ököl (#28) (175%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/96 | 2. nyomkövetés: | 64/59 (+16%) | 3. mászás: | 5/78 |
4. csapdakészítés: | 11/43 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/60 | 6. gyógyítás: | 75/63 (+20%) |
7. titkosírás: | 8/34 | 8. felderítés: | 14/14 (+15%) | 9. szörnyidomítás: | 4/12 |
10. teológia: | 21/18 (+13%) | 11. taumaturgia: | 24/33 (+1%) | 12. szerencsejáték: | 4/2 |
13. versengés: | 1/79 (+8%) | 14. harcművészetek: | 9/0 | 15. zene: | 40/50 |
16. szörnyismeret: | 23/98 (+18%) | 17. zárnyitás: | 1/10 | 18. vadászat: | 17/32 |
19. bányászat: | 11/13 | 20. dalolás: | 21/31 (+9%) | 21. csapatmunka: | 1/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), távcsövet (#42), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 60 darabot ), tükröt (#43) (max. 15 darabot ) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
borzalmas varkaudar (#166), adószedő (#234) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), hordóagyú mameluk (#254) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás (#6) | tulajdonságpajzs (#26) | vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 harcos, 4 királynő, 12 élőholt, 5 vadász, 2 nagymester. |
Összsúly: 119.19 kg | Megterheltség: 145% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 35 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | bronzsisak (#88) | 1 | kaja (#2) | |||
7 | tüske (#22) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | aranygyűrű (#193) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | tankány karom (#237) |