Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. dec. 20. 9h:13' EZ A 1042. JÁTÉKHETED, 265. FORDULÓD 1043. játékheted kezdete: dec. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5298 |
* 1. KP: vv 71 26 224 | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: vv 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: h 841 0 0 | használod a 841. tárgyat |
amt 4051 1 | MXTU-t adsz át a 4051. kalandozónak 1 |
tno 6 1 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kt 19 27 | elkészíted a 19. tárgyat (27 darabot) |
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az ekharion szőrös kezét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Az ekharion összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 35 aranyat. 2 627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Tüzet köpsz. 133 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a hordóagyú mameluk szőrös testét. Kritikus ütés! (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kígyópengét a másikra rohansz. Kígyópengével végigvágod a hordóagyú mameluk fejét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 185 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével végigvágod a hordóagyú mameluk testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a hordóagyú mameluk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 24 aranyat. 3 283 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 726, sebződés: 26, gyógyulás: 36, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [174,41] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy magger. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Tüzet köpsz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 147 életpontot sebeztél. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a magger testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 788 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 67 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó bal vállát. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (30 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre rontasz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a halálhozó bőrszárnyát. (6 támadással 531 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Transzformálsz! (+53 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével kissé megkarcolod a halálhozó jobb lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lény huhog! 52 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 45 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1016, sebződés: 320, gyógyulás: 156, összesen: -164 ÉP}
kt 259 27 | elkészíted a 259. tárgyat (27 darabot) |
ep 534 100 | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
im 0 3 | imádkozol |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet köpsz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 70 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (21 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kígyópengét a másikra rohansz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod az ongóliant jobb lábát. (4 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 193 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével kicsit megvágod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (183,31)-> 50 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (183,31)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 arany és egy vas dobónyíl. 4 220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 990, sebződés: 52, gyógyulás: 84, összesen: +32 ÉP}
(Továbbmész...) [174,39] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy hóhérbimbót. Látsz egy olvasztókemencét. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy borkonyó cserje van. Délnyugatra egy hóhérbimbó van. Nyugatra egy kihívás tornya van. Északnyugatra egy gránátkaktusz van. Északra egy Chara-din monolitja van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy woorgard. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Tüzet köpsz. 129 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a woorgard szörcsögő hátát. Kritikus ütés! (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a woorgard testét. (6 támadással 534 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Transzformálsz! (+53 varázspont.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével épp hogy megvágod a woorgard testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A woorgard csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 031 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1095, sebződés: 7, gyógyulás: 119, összesen: +112 ÉP}
(Továbbmész...) [174,38] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy kihívás tornya van. Nyugatra egy gránátkaktusz van. Északnyugatra egy Thargodan csatamező van. Északra egy tűzbokor van. Jól kivehetőek a távolban. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy roguena nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet köpsz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 143 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a roguena malacfejét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) A roguena most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 2 kaját. 2 398 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 6 8 6 | mozogsz nyugatra, északra, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja az ekharion jobb vállát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 37 aranyat. 2 627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Tüzet köpsz ellenfeledre. 140 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre rontasz. Kígyópengével párszor kilyukasztod az ongóliant testét. (3 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 185 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével kissé megkarcolod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián karkötő, egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranytű, 6 arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. 4 220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 859, sebződés: 85, gyógyulás: 77, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [173,37] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.
(Továbbmész...) [172,37] Továbbra is síkságon vagy.
m 4 | mozogsz délre |
im 0 1 | imádkozol |
m 3 | mozogsz délkeletre |
szk 150 | keresed a 150. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
ARANYTERMŐ ERSZÉNY (819. TÁRGY) Ez a vándorcirkuszban nyerhető tárgy csecsebecséktől és ékes díszítésektől mentes külseje ellenére minden kalandozó kedvence lehet, különleges tulajdonsága miatt: minden forduló elején aranyat termel gazdájának. A termelt arany mennyisége két dologtól függ: a kalandozó szintjétől és jelenlegi vagyonától. A tárgyat nem lehet átadni. |
SZOPÓKŐPUSZTÍTÁS (88. VARÁZSLAT) Végre egy varázslat, amelynek segítségével megsemmisítheted a gyűlölt és undok szopóköveket! Elmondásához 5 TVP és 21 VP szükséges. A nálad levő szopókövek közül egyet ilyenkor atomjaira robbantasz. Ha több szopókövet akarsz megsemmisíteni, akkor ezt megadhatod a parancs második paramétereként, de természetesen ez arányosan több VP-be is kerül. |
CSAPDAÉSZLELÉS (222. VARÁZSLAT) Milyen hasznos varázslat! Egészen a következő táborozásod végéig megnöveli a csapdaészlelésedet hattal, így aztán a labirintusokban, és egyéb, khm, esetekben is nagy hasznát is veheted. A csapdaészlelés elmondása 12 VP-t és két tüskét igényel. |
VARÁZSFESTÉK (9. VARÁZSLAT) Bármilyen ügyes is egy tolvaj, néha-néha lebukik, és lassan elterjed a személyleírása. Ezért néha szükség lehet arra, hogy megváltoztassa külső megjelenését. Ezzel a varázslattal a hajad, szemed és bőröd színét változtathatod meg. Ha a hajad színét változtatod, második paraméternek 1-et írj, harmadiknak pedig a hajszín kódját (1: szőke, 2: barna, 3: fekete, 4: vörös, 5: ezüst, 6: arany, 7: ősz). Ha a szemed színét, 2 legyen a 2. paraméter, a 3. a szemszín kódja (1: barna, 2: szürke, 3: zöld, 4: kék, 5: piros, 6: csillogó, 7: félszemű is lehetsz, ennek a játék szempontjából nincs külön jelentősége). Ha 3 a 2. paraméter, a bőrszínt állítod. 3. paraméter lehetséges értékei: 1: normál, 2: sötét, 3: fekete, 4: világos, 5: kreol, 6: rózsaszín, 7: bronz, 8: fehér, 9: sárga, 10: zöld. Példa: V 9 2 3 hatására a szemed színe zöldre változik. A varázslat elmondása 4 VP-be kerül, és feltétlenül szükséges hozzá, hogy legyen nálad egy tükör. Azok, akik már amúgy is ismerik a karaktered számát, sajnos nem fogják az új személyleírást megkapni, csak a nevedet - a színek mássága ellenére is fel tudnak ismerni. |
Erő: | 57 (72) | Szint: | 41 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 34 (44) | Támadás: | 116 (120) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 25 (32) | Védekezés: | 96 (104) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 7/8 év |
Egészség: | 24 (40) | Életpont: | 1231/1334 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 38 (70) | Varázspont: | 1627/878 | Pénz: | 5972 arany | Kép. pont: | 58 |
Tudatpont: | 90/25 | Pszi pont: | 153/271 | Halhatatlanság: | 2 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/36 | ökölvívás: | 1/93 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 41/28 (+6%) | ütőfegyverek: | 7/9 | lőfegyverek: | 2/55 |
dobófegyverek: | 32/45 (+6%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
173,39 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 58, 61, 65, 62, 56, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 199 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/19 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 82/24 | 3. lopás: | 1/37 |
4. mászás: | 8/51 | 5. csapdakészítés: | 31/48 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 10/52 |
7. gyógyítás: | 40/47 | 8. titkosírás: | 3/60 | 9. felderítés: | 19/32 |
10. szörnyidomítás: | 4/40 | 11. teológia: | 45/0 (+8%) | 12. taumaturgia: | 70/83 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 2/91 (+11%) | 14. versengés: | 5/72 (+27%) | 15. zene: | 10/12 |
16. szörnyismeret: | 25/54 (+20%) | 17. pszi: | *26/100 | 18. zárnyitás: | 14/12 |
19. vadászat: | 5/8 | 20. bányászat: | 20/33 (+55%) | 21. testépítés: | 36/21 |
22. úszás: | 7/68 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot, csak egyszer), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod fémbontó szójert (#150) szuper hálócsapdával (#274) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
bávatag golombár (#165), massza (#217), noth szellem (#250), átokmurgattyú (#225), mélység fattya (#199), nagyobb vércápa (#246) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) |
káoszcsapás (#200, 10 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 9 vp; taumaturgia: 13 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (816,0) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
energiatüskék (#29) | >> | ragyás burástya (#111) | villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | |
villámcsapás (#50) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
villámcsapás (#50) | >> | manifesztátor (#124) | tudatrombolás (#111) | >> | ezoterikus mardel (#184) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ez tetszeni fog: Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót. |
2.) ez a feladat a kitartásodat teszi próbára: szerezz egyetlen körben legalább tízezer Tapasztalati Pontot! (teljesítve) |
3.) Most egy sötét ceremóniában lesz részed: áldozz az oltáromon egy élő fémbontó szójert! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Az új képesség készen van, de még 46 nap szükséges, hogy használhassátok. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
27 | ragasztó (#83) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
714 | arany (#50) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytű (#272) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | obszidián karkötő (#229) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
171 | 172 | 173 | 174 | 175 | |
36 | |
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|