Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. júl. 4. 12h:09' EZ A 670. JÁTÉKHETED, 265. FORDULÓD 671. játékheted kezdete: júl. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #1436 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
hh 150 201 1133 | használod a 150. tárgyat a 201. tárgyat az 1133. tárgyat |
ek 145 1 | t. energia kisütése: 145 1 |
v 127 | elmormolod a 127. varázslatot |
v 96 99 82 | elmormolod a 96. varázslatot |
[99,82] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csodák kútját.
v 6 99 | elmormolod a 6. varázslatot |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
ek 116 80 1 | t. energia kisütése: 116 80 1 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy arató csattanat közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az arató csattanat testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Ezüsttőrrel megdöfködöd az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Vasalt bunkóval megütöd az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Ezüsttőrrel eltalálod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 912 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
572 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 28, gyógyulás: 2, összesen: -26 ÉP}
Meglengetve a cápaölő tőrt a másikra ugrasz. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Cápaölő tőrrel felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
572 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 12, gyógyulás: 7, összesen: -5 ÉP}
Marokra fogva a cápaölő tőrt ellenfeledre rontasz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
572 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 27, gyógyulás: 8, összesen: -19 ÉP}
Meglengetve a cápaölő tőrt ellenfeledre ugrasz. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
572 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 28, gyógyulás: 9, összesen: -19 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel felnyársalod a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
572 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 36, gyógyulás: 6, összesen: -30 ÉP}
Marokra fogva a cápaölő tőrt ellenfeledre rohansz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
572 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 8, gyógyulás: 8, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a cápaölő tőrt a másikra támadsz. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Cápaölő tőrrel teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
572 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 19, gyógyulás: 7, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [143,102] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hamar megtalálod a csizmát és odaadod a lánynak. Közben mesélsz neki arról, hogy mennyivel jobb, ha az emberek segítik egymást. Megígéri, hogy ezentúl segíteni fog másokon, és nem bánt senkit. (+4 jóság.)
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) Ezüsttőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Ezüsttőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 8, gyógyulás: 27, összesen: +19 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [145,102] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő burástya királynő nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a burástya királynő bal oldalát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Nincs időd félrehajolni. (31 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a burástya királynő fejét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Ezüsttőrrel megdöföd a burástya királynő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Marásokat ejt rajtad a burástya királynő. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Valami golyószerű a testedbe csusszant! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 45, gyógyulás: 9, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [146,102] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [148,102] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sebesült manaelementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Ezüsttőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Vasalt bunkóval gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Ezüsttőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 8, gyógyulás: 25, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [149,102] Vált a terep: sűrű erdőben vagy.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
BUNTHAR ZSÁK (734. TÁRGY) Tíz bunthar bőrből egy aranytű segítségével egy fantasztikusan praktikus hátizsákot varrhatsz magadnak 40 TVP árán! A zsákba rengeteg hasznos holmi fér - ezentúl +25 különböző fajta tárgy lehet nálad (ha azt semmi nem módosítja, 150 lehet). Ha több bunthar zsák van a birtokodban, a hatásuk nem adódik össze. A bunthar zsák nem ellopható, és nem átadható. Persze így is előfordulhat, hogy elveszted esetleg valamiképp - de ne aggódj, meglevő tárgyaid ilyenkor nem vesznek el, persze újabb tárgyat nem vehetsz fel addig, amíg 150 vagy több tárgyad van. |
ÁTKELTÉL A CSATORNÁN! Hát igen, ez valóban döbbenetes teljesítmény volt. A csatorna keleti oldalán egy kicsit mások a szabályok, és ezekkel meg kell ismerkedned, ha életben akarsz maradni. Először is, az eddigi 12 helyett mostantól egyszerre 16 BA és T parancsod lehet érvényben. 6 helyett 12 FLH parancsot használhatsz. Mostantól valamivel több varázspontot regenerálsz (a kedvező mágikus környezetnek köszönhetően), minden 40 max. vp-d után kapsz +1 vp-t.) Ezenkívül a legalább 18. szintű szörnyekkel való harctól a jobbkezes fegyver szakértelmed duplán fejlődik. A csatornán túl nincs helye a gyáváknak: kalandozókkal szembeni merészségedet nem állíthatod 5 alá (illetve, ha az alatt volt, most automatikusan 5 lett). Hasonlóképpen, a menekülés% maximális értéke itt 60%. A csatornán keresztül visszafelé nem hajtható végre tudatkinézis, de társaid továbbra is tudnak tárgyakat küldeni neked. A csatornán való átkelés nyugatra még nagyobb kellemetlenségekkel jár, mint a keletre való átjutás. |
HALHATATLANSÁG Igen! Gigászi hőstetteddel megtetted az első lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1 százalékban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra előbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60 százalékos halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100 százalékot, lehetőséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélők Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, ő is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel. |
FEKETE LÓTUSZ (446. NÖVÉNY) Gyönyörű, szemkápráztató virág a fekete lótusz, amely csak a legeldugottabb helyeken található meg, a legodaadóbb botanikus számára. Nagy óvatossággal (KT 447 parancs, 3 TVP) begyűjtheted a lótuszvirágot, ezt a csodálatos kincset. Egy körben max. két virágot lehet leszedni, ha egyáltalán virágzik a lótuszvirág. A fekete lótusz állítólag kiváló ellenszere a mérgeknek, ha a megfelelő formulát alkalmazod. |
A SÖTÉT FÖLD Elérkezett a várva várt pillanat: Borax udvari mágusai publikus térkapukat nyitottak a Sötét Földre, amelyen keresztül a kalandozók végre megtisztíthatják az ocsmány teremtményektől ezt a távoli világot! A nagyhatalmú mágia teljesen biztonságossá teszi az utazást, Thargodanok nem képesek a kapun átkelni (de hogy a Sötét Földön barangoló nevenincs Rémekkel, sárkányokkal és más borzalmakkal mi a helyzet, arról nincs tájékoztatás). Az Alanori királyság kereskedelme fellendülését reméli a Sötét Földről beáramló legendás relikviáktól és egyéb egzotikus anyagoktól, mind pl. sárkánypikkely és hasonlók. A térkapukat a dimenzióugrás varázslattal használhatod, amelyet a csatorna nyugati oldalán, Sutor Kragoru tornyaiban tanítják. Ha valamilyen okból nem tudtad ott a varázslatot megvásárolni, ne ess kétségbe: a varázslatot Borax mágusai is megvették és oktatják a varázslótornyokban, igaz, eléggé borsos áron, és csakis pult alól. A varázslat elsajátításához a toronyban a VTN 163 163 parancsot add ki, ekkor 10,000 arany árán elsajátítod a dimenzióugrást. Persze nem mindenki ilyen krőzus: a varázslat árát le is lehet dolgozni! 500 TVP erejéig kell takarítanod, mosnod és egyéb szolgamunkát végezned a varázslótoronyban, ehhez a VTN 163 <TVP> parancsot add ki a tornyon. A munkát nem kell egyszerre elvégezned, lehet több részletben is. Ha az 500 TVP-t elköltötted, automatikusan és ingyen megtanulod a varázslatot (persze a 35 TVP-t a tanulásra így is el kell költeni.) A dimenzióugrás használatáról ld. részletesebben a varázslat leírását. Itt csak annyit fűzünk hozzá, hogy az egymásnak megfelelő térkapuk a következők: (188,31) <-> (364,61). (190,60) <-> (364,64). (191,105) <-> (364,67). Ezek egyenesen a Sötét Föld középpontjába repítenek. Tehát pl. a (188,31)-es térkapun a V 163 364 61 paranccsal lehet átkelni. Két fontos figyelmeztetés a Sötét Földre vezető térkapukkal kapcsolatban: Legalább 20. szintű kalandozók használhatják, és egy körben összesen egyszer utazhatsz ilyen kapun, tehát vagy oda mész a körben, vagy visszajössz. Bár a Sötét Föld egyenlőre még igencsak ismeretlen terület, mégis, az első felfedezők jelentései alapján már tudunk róla néhány dolgot, ezek: A manakristályok legfeljebb 500 varázspontot adnak vissza a Sötét Földön; a kör végén a max. ép-d bármeddig nőhet; a Sötét Föld igen gazdak ércekben, Trákin csákányának mágiája is hatékonyabban működik; az éhezés sokkal drasztikusabban megviseli a szervezetedet, mint ezen a világon; a GY parancs - Raia angyalai mágiájának köszönhetően - kétszer hatékonyabban működik, mint a halandó világban. Végezetül felhívjuk a figyelmedet, ha olyan tárgyat találsz a Sötét Földön, amelyet szövege szerint nem adhatsz át és el, azokat a tárgyakat a D paranccsal továbbra is eldobhatod (de ekkor más nem fogja megtalálni őket, és elrejteni sem tudod). Ez persze nem vonatkozik a 'klasszikus' átkozott tárgyakra, mint pl. szopókő, azt ott sem dobhatod el. Jó kalandozást kívánunk! |
TÖBB KEZDETI ÉS BEFEJEZŐ PARANCS Mostantól nem csak öt, hanem 10-10 kezdeti és befejező parancsot használhatsz. A használat módja hasonló az eddigihez, a KPB, BPB parancsokkal állíthatsz be új parancsokat, a KPK, BPK parancsokkal vehetsz ki bentlévő parancsokat. Egyetlen dolog van, amit mostantól máshogy kell csinálnod, az összes kezdeti parancs törléséhez a KPK 6 parancs helyett a KPK 11 parancsot kell kiadnod. A BPK parancsnál is hasonlóképpen kell eljárnod az összes befejező parancs törléséhez. A plusz 5 kezdeti és befejező parancsot azok használhatják, akik már átúsztak a csatornán, és legalább 200. fordulónál tartanak. |
Erő: | 24 (28) | Szint: | 22 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 31 (50) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 95 kg |
Ügyesség: | 25 (27) | Védekezés: | 38 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 25 (27) | Életpont: | 319/276 | Jellem: | jó (713) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 30 (36) | Varázspont: | 634/625 | Pénz: | 281 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 28/17 | Pszi pont: | 135/156 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/10 (+42%) | ökölvívás: | 2/0 | szúrófegyverek: | 20/44 |
vágófegyverek: | 20/0 | ütőfegyverek: | 20/52 (+4%) | lőfegyverek: | 10/91 |
dobófegyverek: | *24/100 |
Feltételes fegyverváltás: bányászcsákány (#434) (200%) << vasalt bunkó (#181) (200%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/76 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 69/94 (+5%) | 3. mászás: | 9/54 |
4. csapdakészítés: | 15/53 | 5. csapdaészlelés: | 7/96 | 6. gyógyítás: | 20/45 |
7. titkosírás: | 10/18 | 8. felderítés: | 22/8 (+23%) | 9. szörnyidomítás: | 9/8 |
10. teológia: | 34/7 (+17%) | 11. taumaturgia: | 45/60 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 6/20 |
13. versengés: | 10/31 | 14. zene: | 13/89 | 15. szörnyismeret: | 17/4 |
16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 1/57 (+18%) | 18. vadászat: | 9/16 |
19. bányászat: | 29/65 | 20. úszás: | 10/7 (+16%) | 21. csapatmunka: | 3/45 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 40 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), borzalmas varkaudar (#166), autentikus vámpír (#154), gnóm szolgáló (#181), bunthar (#396), ongóliant (#159) (csak egyszer), norpadolótika (#226), Zinthurg (#180) (csak egyszer), Tguarkhan (#212) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
nektoraf (#355), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | áldomás (#6) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), tűzeső (#61), agykorbács (#97), energiafolyam (#136) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | |
lángcsóva (#31) | >> | élőholt mágus (#175) | lángcsóva (#31) | >> | xirnox (#122) | |
villámcsapás (#50) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | velociraptor (#161) | |
lángcsóva (#31) | >> | vortexmágus (#418) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | miksziszi húsgólem (#126) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
varázsvédelem (#34) | >> | xirnox (#122) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy élőholt mágus maradványait a szélben! (számláló: 2) |
2.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység. |
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 4 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
372 | arany (#50) | 2 | gyíkfű (#201) | 2 | madártoll (#112) | |||
2 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | tükör (#43) | |||
2 | ubuk tüske (#131) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | réz papi karkötő (#307) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | 33 | víz (#27) |