Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. jún. 3. 9h:23' EZ A 828. JÁTÉKHETED, 264. FORDULÓD 829. játékheted kezdete: jún. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5516 SZÁMLA : XXXX |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gyóntatás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy becsületjel varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. 64 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a trikornis herceg bal vállát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trikornis herceg fehér hátát. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). {KCC:} Nitmák pengével súrolod a trikornis herceg jobb hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A trikornis herceg szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A trikornis herceg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 trikornis szarvat. 3460 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 70, gyógyulás: 71, összesen: +1 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 59. varázslatot a 4. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
fkt 578 21 1 | felt. készítesz az 578. tárgyat (21 darabot) |
tv 32 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot |
m 1 3 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos jobb karját. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (36 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3202 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 486, sebződés: 73, gyógyulás: 96, összesen: +23 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) {KCC:} Nitmák pengével megvágod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vasérc, egy arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2029 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 20, gyógyulás: 54, összesen: +34 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar bal oldalát. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Nitmák pengével felnyitod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2029 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 19, gyógyulás: 49, összesen: +30 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 7 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Nitmák pengével megvágod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 10 arany. 2029 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 26, gyógyulás: 48, összesen: +22 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar bal karját. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) {KCC:} Nitmák pengével felnyitod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2029 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 19, gyógyulás: 60, összesen: +41 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Nitmák pengével megcsapod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1774 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 31, gyógyulás: 36, összesen: +5 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos bal lábát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (37 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar iszákos bal oldalát. (5 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Nitmák pengével kicsit megvágod a varkaudar iszákos jobb vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3202 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 590, sebződés: 80, gyógyulás: 95, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [200,113] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tímárkunyhót. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy fürkésző szemek varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elpusztított borkonyó cserjét. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Skinhead formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Észreveszel egy álomvirágot. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő csataremák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csataremák testét. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor keményen megütöd a csataremák testét. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a csataremák testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. Egy méregcsók varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. A csataremák csápjai nem ismernek kegyelmet: már véres pép a jobb vállad. (12 támadástól 171 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a csataremák testét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a csataremák testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregcsók varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 18 életpontot sebeztél. A csataremák vastag csápjai óriási ütéseket mérnek bal karodra és kézfejedre. (12 támadástól 162 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 774, sebződés: 333, gyógyulás: 135, összesen: -198 ÉP}
(Továbbmész...) [201,114] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
h 697 650 | használod a 697. tárgyat |
m 5 3 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [201,116] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.
(Továbbmész...) [202,117] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő csataremák nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csataremák feléd kúszó csápját. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor megcsapod a csataremák testét. (7 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a csataremák feléd kúszó csápját. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Üdvözlésképpen egy méregcsók varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 13 életpontot sebeztél. A csataremák csápjait vérre éhesen a bal lábadra tapasztja. (12 támadástól 163 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször eltalálod a csataremák jobb oldalát. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a csataremák testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregcsók varázslat. 26 életpontot sebeztél. A csataremák csápjait vérre éhesen a jobb lábadra tapasztja. (12 támadástól 150 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 827, sebződés: 313, gyógyulás: 177, összesen: -136 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar hírnök bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hírnök nyakát. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével felnyitod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1846 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével megvágod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1846 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar jobb karját. (3 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {KCC:} Nitmák pengével megcsapod a borzalmas varkaudar nyakát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2029 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 23, gyógyulás: 63, összesen: +40 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar jobb lábát. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Nitmák pengével megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 2029 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 27, gyógyulás: 53, összesen: +26 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök jobb lábát. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Nitmák pengével végigvágod a varkaudar hírnök jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 98 életpontot sebeztél. A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1846 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 0, gyógyulás: 54, összesen: +54 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar jobb lábát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nőstény varkaudar bal vállát. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Nitmák pengével kicsit megvágod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3169 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 12, gyógyulás: 64, összesen: +52 ÉP}
kf 727 820 475 | kézbeveszed/felveszed a 727. tárgyat a 820. tárggyal a 475. tárgyat |
vv 243 182 78 | elmormolod a 243. varázslatot a 182. varázslatot a 78. varázslatot |
kf 817 467 831 | kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat a 467. tárggyal a 831. tárgyat |
kt 29 | elkészíted a 29. tárgyat |
kt 1231 | elkészíted az 1231. tárgyat |
v 96 183 30 | elmormolod a 96. varázslatot |
[183,30] Lakott területre érkeztél.
be 647 | bemész a 647. épületbe |
ea 470 | eladod a 470. tárgyat |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[202,117] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Felfedeztél egy varkaudar falut. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Találsz egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Rowena orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy bíborcserjét. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
[24 pontot használtál fel, van még 216.]
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Észreveszel egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Felfedeztél egy Arénagödröt.
kb 500 328 1398 | kiveszel a bankból az 500. tárgyat (328 darabot) |
a 257 2445 2 | átadod a 257. tárgyat a 2445. kalandozónak (2 darabot) |
aa 151 570 | átadod a 151. tárgyat az 570. tárgyat |
fa 1321 2228 1 | feladod az 1321. tárgyat a 2228. kalandozónak (1 darabot) |
fa 336 2228 1 | feladod a 336. tárgyat a 2228. kalandozónak (1 darabot) |
faa 531 1158 1156 | feladod az 531. tárgyat az 1158. tárgyat az 1156. tárgyat |
faa 1638 1482 533 | feladod az 1638. tárgyat az 1482. tárgyat az 533. tárgyat |
faa 511 727 1211 | feladod az 511. tárgyat a 727. tárgyat az 1211. tárgyat |
faa 561 615 1528 | feladod az 561. tárgyat a 615. tárgyat az 1528. tárgyat |
faa 722 1536 211 | feladod a 722. tárgyat az 1536. tárgyat a 211. tárgyat |
faa 1755 1139 1133 | feladod az 1755. tárgyat az 1139. tárgyat az 1133. tárgyat |
faa 1271 671 1539 | feladod az 1271. tárgyat a 671. tárgyat az 1539. tárgyat |
faa 947 1260 1141 | feladod a 947. tárgyat az 1260. tárgyat az 1141. tárgyat |
faa 500 328 1398 | feladod az 500. tárgyat a 328. tárgyat az 1398. tárgyat |
faa 1231 313 1107 | feladod az 1231. tárgyat a 313. tárgyat az 1107. tárgyat |
faa 170 100 135 | feladod a 170. tárgyat a 100. tárgyat a 135. tárgyat |
faa 108 578 504 | feladod a 108. tárgyat az 578. tárgyat az 504. tárgyat |
faa 562 642 326 | feladod az 562. tárgyat a 642. tárgyat a 326. tárgyat |
faa 847 148 264 | feladod a 847. tárgyat a 148. tárgyat a 264. tárgyat |
pki 32000 | kiveszel a bankból 32000 aranyat |
pki 32000 | kiveszel a bankból 32000 aranyat |
pbe 32000 2228 | beraksz a bankba 32000 aranyat |
pbe 32000 2228 | beraksz a bankba 32000 aranyat |
ef 10 501 | energia fejlesztése 10 |
tk 44 2445 | többszemélyes kaland 44 2445 |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
Erő: | 37 (42) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 38 (43) | Támadás: | 28 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 37 (44) | Védekezés: | 78 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/35 év |
Egészség: | 24 (28) | Életpont: | 458/580 | Jellem: | gonosz (328) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 34 (52) | Varázspont: | 753/294 | Pénz: | 2755 arany | Kép. pont: | 26 |
Tudatpont: | 35/34 | Pszi pont: | 149/105 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/0 | ökölvívás: | 29/44 (+20%) | szúrófegyverek: | 3/10 |
vágófegyverek: | *28/100 (+3%) | ütőfegyverek: | 2/35 | lőfegyverek: | 12/84 |
dobófegyverek: | 29/54 (+9%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/8 | 2. nyomkövetés: | 76/28 (+20%) | 3. lopás: | 3/28 |
4. mászás: | 12/75 | 5. csapdakészítés: | 18/48 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 11/45 (+300%) |
7. gyógyítás: | 34/83 | 8. titkosírás: | 7/84 | 9. felderítés: | 25/8 (+308%) |
10. szörnyidomítás: | 11/68 | 11. teológia: | 45/39 (-964%) | 12. taumaturgia: | 40/67 (-1954%) |
13. szerencsejáték: | 5/48 | 14. versengés: | 5/50 | 15. harcművészetek: | 25/89 |
16. zene: | 2/0 | 17. szörnyismeret: | 31/57 (-166%) | 18. pszi: | 15/92 (+7%) |
19. zárnyitás: | 1/68 | 20. vadászat: | 8/17 (-200%) | 21. vitalitás: | 1/9 |
22. bányászat: | 12/53 | 23. úszás: | 9/7 | 24. főzés: | 7/6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó; |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 21 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
Elenios hívők (#994), szintszívó (#96), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), Notermanthi (#257) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) |
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | fürkésző szemek (#213) |
Symulf rúnája (#182) | láth. észlelése (#78) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | |
méregfelhő (#37) | >> | Zinthurg (#180) | Asylux csapdája (#233) | >> | varkaudar hírnök (#686) | |
méregfelhő (#37) | >> | varkaudar bajnok (#190) | Asylux csapdája (#233) | >> | Raia szent lovagja (#239) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, vagy-e már félúton az abszolút tökéletességhez? [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 333-as gonoszságot]. |
2.) Fosztogasd a Pua-kúpokat, mert hamarosan onnan kell áldozatot hoznod. Igyekezeted egy imával jelezd, amint titkosírás szakértelmed elérte a 8-as szintet! |
3.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 1) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati lenyomat (105) gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) fekete bugyor (180) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) sötét rúna (297) kedvenc táborhely (395) szórd két kézzel (397) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 14 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 144 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1936. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | mágusölő (#422) | 1 | * | nitmák penge (#837) | ||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | |||||
Lövedékek | ||||||||
2 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 5 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 10 | tolmokov-koktél (#351) | |||
27 | * | vas dobónyíl (#189) | ||||||
Pajzsok | ||||||||
1 | kis vaspajzs (#159) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | Bufa páncélja (#538) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | gyémántsisak (#467) | 1 | holdezüst fejpánt (#1555) | 1 | Mágikus Koponya (#279) | ||
1 | Morgan sipkája (#466) | |||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | fekete csuha (#375) | 1 | láthatatlan köpeny (#441) | 1 | őselemek köpenye (#560) | |||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | Batharak vállemeze (#831) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | Huddens kesztyűje (#649) | 2 | mászókarom (#78) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | ||
Övek és övcsatok | ||||||||
1 | * | ogre öv (#834) | 1 | rinóbőr öv (#685) | ||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | törpe bakancs (#475) | ||||||
Fülbevalók | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | hókereszt (#843) | 3 | zafír fülbevaló (#477) | ||
Nyakláncok | ||||||||
2 | gólem talizmán (#811) | 2 | * | koponya szimbólum (#139) | 1 | korinthai talizmán (#814) | ||
1 | * | Natharion amulett (#742) | 1 | natharion gömb (#865) | 1 | * | szerencsetalizmán (#366) | |
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | * | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 1 | * | Huddens alkarvédője (#1550) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |
Gyűrűk | ||||||||
1 | * | regeneráló gyűrű (#254) | 1 | * | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 1 | * | zafír védőgyűrű (#532) |
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
8 | Fekete Kehely (#283) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
15 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 75] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 36] | ||||||
7 | kavadu iszák (#25) | [bennük 15 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 55] | ||||||
6 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 120] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
6 | uzbány csőr (#169) | [bennük 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 60] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 55 korty víz (#27), fér még: 45] | ||||||
8 | zöld üveg (#82) | [bennük 72 csepp ragasztó (#83), fér még: 88] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 1 | ásó (#34) | 3 | bájital (#261) | |||
1 | bunthar zsák (#734) | 4 | deus ex machina (#1) | 1 | Ezüstmágus kürt (#697) | |||
4 | fáklya (#36) | 10 | kaja (#2) | 1 | kaleidoszkóp (#1269) | |||
14 | kristályfolyadék (#449) | 15 | krónika (#1725) | 1 | kulcskarika (#648) | |||
1 | Leah tekercse (#1258) | 1 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 9 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | ||
1 | roxati zárfaló (#314) | 1 | shinai gömb (#348) | 4 | + | sötét tekercs (#535) | ||
1 | szeksztáns (#32) | 2 | szent jogar (#150) | 1 | szerencsekocka (#1693) | |||
1 | szuper dobóháló (#273) | 1 | távcső (#42) | 3 | tenger gyümölcse (#1155) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | teriád dobóháló (#1281) | 16 | tl'urlang fiola (#788) | |||
1 | tűzfény (#686) | 13 | varázskő (#305) | 19 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
38 | álompor (#396) | 1 | aurach bőr (#658) | 7 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | csalánvirág (#582) | 10 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | darázsfarok (#654) | |||
11 | fekete gyöngy (#99) | 30 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
6 | galachmit (#310) | 1 | grákóbőr (#41) | 5 | grifftojás (#179) | |||
20 | halcsont (#390) | 3 | karbin plazma (#199) | 1 | kavadu lebeny (#24) | |||
3 | kazmár gyökér (#205) | 7 | kék orchidea (#68) | 18 | kőszem (#304) | |||
1 | lajhár csont (#236) | 21 | lótuszvirág (#447) | 55 | madártoll (#112) | |||
1 | Morgan kristálya (#659) | 1 | mösze hátpáncél (#1229) | 12 | mutáns csont (#331) | |||
4 | ormánygőte csont (#21) | 25 | pirkit (#153) | 2 | purifikátor háj (#269) | |||
11 | quwarg tojás (#360) | 4 | rézdarab (#70) | 1 | rinóbőr (#651) | |||
4 | rókafarok (#124) | 6 | sallank karom (#128) | 2 | sáska amulett (#668) | |||
10 | smirglilevél (#29) | 1 | szulfin (#676) | 3 | téfea-agy (#172) | |||
6 | trikornis szarv (#198) | 7 | tükör (#43) | 2 | vasérc (#152) |
Összsúly: 112.11 kg | Megterheltség: 78% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 199% alatt van. | |
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 195 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 11 | bumeráng (#249) | 325 | kaja (#2) | 45 | polip szívóka (#391) | 21 | rézdarab (#70) | 14 | tinta (#101) | 56 | tl'urlang fiola (#788) | 8 | trikornis szarv (#198) | 51 | vasérc (#152) | 11 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 3 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 2 | tl'urlang fiola (#788) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
3 | trikornis szarv (#198) | 4 | ugh méreg (#166) | 2 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
1 | vasérc (#152) |