Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. febr. 21. 23h:24' EZ A 988. JÁTÉKHETED, 264. FORDULÓD 989. játékheted kezdete: febr. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 305 0 0 | használod a 305. tárgyat |
vv 224 182 364 | elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 364. varázslatot |
v 1 15 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 26 57 12 | elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 12. varázslatot |
vv 24 4 27 | elmormolod a 24. varázslatot a 4. varázslatot a 27. varázslatot |
p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
ek 134 152 1 | t. energia kisütése: 134 152 1 |
ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 3. KP: vv 78 0 0 | elmormolod a 78. varázslatot |
* 4. KP: ef 1 0 0 | energia fejlesztése 1 |
* 5. KP: h 1602 2 16 | használod az 1602. tárgyat |
* 6. KP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tükörpajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdvámpír áttetsző testét. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával jól megszurkálod a smaragdvámpír testét. (7 támadással 515 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a smaragdvámpír testét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a smaragdvámpír. (4 támadástól 320 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A smaragdvámpír fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Teriád lándzsával többször eltalálod a smaragdvámpír fejét. (7 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) Cápafoggal jól megszurkálod a smaragdvámpír áttetsző testét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Többször beletép húsodba a smaragdvámpír. (4 támadástól 310 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A smaragdvámpír fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1722, sebződés: 839, gyógyulás: 462, összesen: -377 ÉP}
* 7. KP: ef 5 526 0 | energia fejlesztése 5 |
* 8. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
tno 4 4 | növeled a 4. tulajdonságodat |
m 2 | mozogsz keletre |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 99 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra ugrasz. Teriád lándzsával megdöfködöd a drótszőrű mópat bal oldalát. (7 támadással 525 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a drótszőrű mópat testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Agyarával a drótszőrű mópat véres sebet ejt a bal karodon. (1 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Patájával a drótszőrű mópat többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-17 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Teriád lándzsával többször eltalálod a drótszőrű mópat testét. (7 támadással 495 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat agyarát a véknyadba döfi. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-13 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1674, sebződés: 437, gyógyulás: 83, összesen: -354 ÉP}
h 697 1000 | használod a 697. tárgyat |
kno 12 20 | képesség-növelés 12 |
vv 263 | elmormolod a 263. varázslatot |
hu 829 1698 328 | hulladék: 829 1698 328 |
ff | felt. fegyverváltás: |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
ff 367 | felt. fegyverváltás: 367 |
h 585 | használod az 585. tárgyat |
h 585 | használod az 585. tárgyat |
v 198 312 116 | elmormolod a 198. varázslatot |
385 | 386 | 387 | 388 | |
63 | |
|
|
|
64 | |
|
|
|
65 | |
|
|
|
[312,116] Lakott területre érkeztél. Távol tartod magad az izzóan forró lávafolyótól, amelyen több helyen is gránitból épült groteszk híd ível keresztül. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
be 676 | bemész a 676. épületbe |
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, | lángcsóva (#31) 25 aranyért, | izomernyesztés (#33) 50 aranyért, | mágiatörés (#35) 38 aranyért, |
védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, | tompítás (#40) 38 aranyért, | jégcsóva (#41) 80 aranyért, | örvénykerítés (#42) 80 aranyért, |
fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, | gigaököl (#49) 56 aranyért, | elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, | mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, |
fúzió (#77) 94 aranyért, | savhurrikán (#107) 1100 aranyért, | varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, | inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, |
varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, | a halál szava (#152) 800 aranyért, | var.tárgy készítés (#153) 18000 aranyért, | varázslatlopás (#154) 400 aranyért, |
tűzgolyó (#155) 850 aranyért, | varázspáncél (#156) 700 aranyért, | tűzmágia (#157) 510 aranyért, | varázsszem (#184) 65 aranyért, |
háló (#186) 5600 aranyért, | állatvédelem (#192) 210 aranyért, | a hatalom szava (#196) 12000 aranyért, | villámmágia (#227) 462 aranyért, |
jégoszlop (#231) 5200 aranyért, | Asylux csapdája (#233) 4500 aranyért, | Asylux átka (#234) 5800 aranyért, | ősvillám (#235) 7000 aranyért, |
elnyelés (#236) 7100 aranyért, | minta formázása (#237) 12000 aranyért, | időtorzítás (#243) 16000 aranyért, | sivatagi vihar (#244) 6700 aranyért, |
filofaxáció (#277) 800 aranyért, | jégmágia (#279) 3100 aranyért, | speciális védelem (#292) 4000 aranyért, | mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, |
emléktörlés (#338) 800 aranyért, | Morgan rúnája (#363) 9500 aranyért, | sebezhetőség (#366) 5400 aranyért, | klónozás (#367) 2500 aranyért, |
szívküldi (#368) 10 aranyért, | múltidézés (#369) 6000 aranyért, | oldás (#372) 160 aranyért, | banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, |
távolbalátás (#374) 480 aranyért, | analízis (#375) 70 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért, | helyreállítás (#398) 3000 aranyért, |
harci induló (#443) 200 aranyért, | filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, | gázpajzs (#467) 75 aranyért, | savmágia (#477) 500 aranyért, |
fekete mágia (#479) 500 aranyért, | méregmágia (#480) 500 aranyért, | kinematurgia (#482) 1000 aranyért, | ómatéria formázása (#542) 333 aranyért. |
vtn 243 | varázslat tanulás: a 243. varázslatot |
vtn 330 | varázslat tanulás: a 330. varázslatot |
vv 243 | elmormolod a 243. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tükörpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fattylord jobb karját. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fattylord fejét. (7 támadással 502 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) Cápafoggal jól megszurkálod a fattylord testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) A fattylord megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Egy energiacsóva varázslatot dob rád a másik. 175 életpontot vesztettél. Teriád lándzsával megdöfködöd a fattylord testét. (3 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Cápafoggal épp hogy megszúrod a fattylord testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 131 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiacsóva varázslatot. 161 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 16 225 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1238, sebződés: 635, gyógyulás: 260, összesen: -375 ÉP}
ea 1559 1 | eladod az 1559. tárgyat 1 |
ea 1530 4 | eladod az 1530. tárgyat 4 |
ve 170 50 | megveszed a 170. tárgyat 50 |
ea 272 11 | eladod a 272. tárgyat 11 |
ve 584 13 | megveszed az 584. tárgyat 13 |
ve 331 6 | megveszed a 331. tárgyat 6 |
ve 101 50 | megveszed a 101. tárgyat 50 |
ve 198 28 | megveszed a 198. tárgyat 28 |
ve 1221 15 | megveszed az 1221. tárgyat 15 |
ve 213 22 | megveszed a 213. tárgyat 22 |
ve 133 30 | megveszed a 133. tárgyat 30 |
ve 284 8 | megveszed a 284. tárgyat 8 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét ölész jobb karját. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát a másikra támadsz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét ölész elmosódó alakját. (7 támadással 464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Cápafoggal jól megszurkálod a sötét ölész testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). A sötét ölész karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A sötét ölész karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét ölész testét. (7 támadással 455 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Cápafoggal megbököd a sötét ölész fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Karmait felemelve, a sötét ölész meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A sötét ölész karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Véres nyál csordul ki a sötét ölész száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 191 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1280, sebződés: 262, gyógyulás: 293, összesen: +31 ÉP}
be 673 | bemész a 673. épületbe |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár fejét. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát a másikra rohansz. Trákin csákányával néhányszor megcsapod az ében halálhajcsár fejét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Cápafoggal több döféssel felnyársalod az ében halálhajcsár bal lábát. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Trákin csákányával néhányszor megcsapod az ében halálhajcsár jobb oldalát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Cápafoggal kicsit megsebzed az ében halálhajcsár testét. Kritikus ütés! (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ében halálhajcsár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP] 6 970 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 552, sebződés: 32, gyógyulás: 90, összesen: +58 ÉP}
(Továbbmész...) [314,116] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (adamantit) van! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ében sziklatornyot. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy épület van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő zafír sárkány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 62 szúró, 62 vágó, 62 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy sötét halál varázslatot. 465 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! (Köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 134 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. 238 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány jobb szárnyát. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (101 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a zafír sárkány óriási karmát. (7 támadással 497 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a zafír sárkány bal hátsó lábát. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP], 3 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (313,117)-> 60 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (313,117)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 100 arany, -2 ÉP] 20 771 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1317, sebződés: 651, gyógyulás: 179, összesen: -472 ÉP}
im | imádkozol |
kt 284 8 | elkészíted a 284. tárgyat (8 darabot) |
im | imádkozol |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát a másikra ugrasz. Trákin csákányával párszor keményen megütöd az ében halálhajcsár testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Cápafoggal tökéletesen perforálod az ében halálhajcsár fejét. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Trákin csákányával párszor keményen megütöd az ében halálhajcsár testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Cápafoggal megkarcolod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az ében halálhajcsár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP] 6 970 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 68, gyógyulás: 96, összesen: +28 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 50 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében hadúr testét. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod az ében hadúr testét. (7 támadással 492 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Cápafoggal több döféssel felnyársalod az ében hadúr testét. Kritikus ütés! (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: az ében hadúr vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP] 8 805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 753, sebződés: 103, gyógyulás: 165, összesen: +62 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 251 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány drakón jobb szárnyát. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (39 életpontot vesztettél.) Meglengetve a teriád lándzsát a másikra ugrasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a márvány drakón csontos pofáját. (7 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Cápafoggal kicsit megsebzed a márvány drakón bal első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A márvány drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8 357 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 665, sebződés: 128, gyógyulás: 93, összesen: -35 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy sötét halál varázslatot. 318 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 94 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Sötétség Hercege testét. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra ugrasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (7 támadással 518 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Cápafoggal megérinted a Sötétség Hercege gigászi alakját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 96 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Sötétség Hercege száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (313,117)-> 16 arany, -2 ÉP], 13 arany, 5 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (313,117)-> 30 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (313,117)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. 10 925 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 988, sebződés: 254, gyógyulás: 129, összesen: -125 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. 278 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 50 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás testét. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát ellenfeledre támadsz. Trákin csákányával többször eltalálod a viharóriás bal oldalát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a viharóriás testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 46 életpontot vesztettél. A viharóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. 9 602 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 753, sebződés: 175, gyógyulás: 85, összesen: -90 ÉP}
(Továbbmész...) [316,114] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (adamantit) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északnyugatra látsz egy gejzírt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
(Továbbmész...) [316,113] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy viharóriás. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról sötét halál varázslatot lősz a másikra. 278 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 48 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás bal oldalát. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan a másikra támadsz. Trákin csákányával párszor keményen megütöd a viharóriás testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a viharóriás testét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A viharóriás megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 41 életpontot vesztettél. A viharóriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. 9 602 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 774, sebződés: 156, gyógyulás: 88, összesen: -68 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az albinó küklopsz szőrös lábát. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (88 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát a másikra rohansz. Trákin csákányával meghorzsolod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Cápafoggal tökéletesen perforálod az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Az albinó küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Trákin csákányával néhányszor épp csak megérinted az albinó küklopsz testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Cápafoggal megbököd az albinó küklopsz testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az albinó küklopsz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 5 877 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 568, sebződés: 282, gyógyulás: 101, összesen: -181 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 493 | bemész a 493. épületbe |
kt 1172 | elkészíted az 1172. tárgyat |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
SMARAGDVÁMPÍR (605. SZÖRNY) Mintha egy olvasztókemence belsejéből lépett volna eléd, annyira különös, drágakő csillogású a smaragdvámpírok zöldes bőre. Persze csak ami látszik belőle, hiszen az egyéb misztikus figurákhoz híven hosszú, karimás öltönyt viselnek, mely annyira ébenfekete, mint a legsötétebb sötét. A smaragdvámpírok szökevények, akik az árnytündérek engedetlensége által okozott felfordulást kihasználva az anyagi síkra érkeztek. Amikor Leah rádöbbent árulásukra, mindenkit meglepve a bosszú helyett az engedelmesség újfajta béklyóját bocsátotta e teremtményekre, a smaragdvámpírok pedig azóta is buzgón teljesítik uruk ekkor kiadott parancsát: minél több élőt toborozni a Halál istenének hadseregébe. Mint a legtöbb vámpír, ezek a lények is csak egyféleképpen győzhetőek le: ha valamilyen hegyes tárggyal keresztüldöföd testüket. Valószínűleg nem az ütőfegyvered lesz erre a legmegfelelőbb. Egészségcsökkentő harapása miatt csak FT paranccsal, vagy tulajdonságpajzs védelme alatt fogod megtámadni őt. |
IDŐTORZÍTÁS (243. VARÁZSLAT) Ősi mágia, melyet csak a leghatalmasabb Thargodan mágusok ismernek. Segítségével úgy hosszabbítod meg az életedet, hogy lelassítod magad körül az idő folyását. A varázslat minden elmondásakor apró bemetszést végzel az idő szövetében: ezért aztán nem szabad túl gyakran használnod, legfeljebb körönként egyszer. A bemetszéshez egy mágikusan formázott aranyszikét használsz, emiatt a varázslat anyagi komponense 50 arany. A varázslat elmondása 10 TVP-be és 35 VP-be kerül, és hatása igen egyszerű: kapsz 30 TVP-t. |
MÁGIKUS GYORSÍTÁS (330. VARÁZSLAT) A mágikus gyorsítás valójában nem egy varázslat, hanem egy képesség, melyet miután elsajátítottál egy mágusiskolában, varázspont elköltése nélkül, permanensen működik. Innentől egy parancsban három tárgyat is használni képes leszel. Ehhez a H parancs helyett a HH <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell kiadnod. Az idő valamiképp máshogy múlik az ilyetén tárgyhasználat során. Hiába érzed úgy, hogy gyorsabb lettél, minden egyes sikeres H parancsod után +1 TVP-t el kell költened. A HH parancs paraméterének csak olyan tárgyat van értelme megadni, amelynek használata amúgy nem igényli második paraméter megadását (ugyanis olyan, mintha második paraméter nélkül adtad volna meg a H parancsot). Amennyiben a későbbiekben elfelejted vagy elfelejtetik veled a mágikus gyorsítást, a HH parancsot sem tudod majd használni. Két dolog van, amiben ennek a parancsnak a használatát korlátoznunk kell. Az egyik egy tárgy, melyet nem használhatsz a HH paranccsal, a sáfránypor (egy adag elhasználása 5 TVP-t ad), melynek kirívó táposságát eddig is a parancshely költsége gyengítette. A másik korlátozás a Sötét Földön gyakori mópat bolyokat érinti, ahol a mópatok különböző érdekes dolgokat csinálnak, ha H parancsot használsz bolyuk közelében. HH parancs használata esetén nem következnek be efféle reakciók. |
MÁRVÁNY DRAKÓN (322. SZÖRNY) A márvány drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a fagyos leheletű fattyat legfeljebb ütőfegyverrel lehet megsebezni. |
SÖTÉTSÉG HERCEGE (296. SZÖRNY) A Sötétség Hercege nagyhatalmú Thargodan, amely képes alakváltoztatásra. Általában egy hatalmas és gyönyörű sötét elf képében tetszeleg, de ugyanígy kedveli a sárkány vagy a hatlábú, oroszlánfejű, gyíktestű fenevad alakját. Igazi alakja állítólag egy sötét, minden fényt magában nyelő, jellegtelen árny. A Sötétség hercege általában palotájából, erődítményéből tervezi a többi herceg elleni hadjáratokat, és ritkábban - ha egy dimenziókaput sikerül megnyittatnia egy rabul ejtett kóbor mágussal - akkor a halandók létsíkjára való kiruccanásait. A Sötétség hercege hihetetlen mágikus hatalommal rendelkezik, és általában erős Thargodanok veszik körül - úgyhogy semmi értelme sincs szembeszállnod vele. |
REJTETT KOLOSTOR (493. ÉPÍTMÉNY) A füstölgő sziklák és bugyborékoló kátránytavak között egyszercsak megpillantasz valami furcsát. Először azt hiszed, hogy csak a szemed káprázik, de azért közelebb mész. Hirtelen egy rejtett szurdok tárul fel előtted! A szurdok belsejében pedig - alig hiszel a szemednek! - egy szerzetesi kolostort látsz! Legalábbis annak kell lennie, kinézete alapján. A sziklába vájt épület úgy lapul meg a Sötét Föld fenyegető környezetében, mint valami ősi rom. Azonban láthatóan élet van benne. Hogyan volt képes átvészelni a Thargodanok pusztító haragját, elképzelésed sincs - hacsaknem valami nagyhatalmú illúziómágia által. Akkor viszont te hogy voltál képes észrevenni? Mindegy, kár ezen töprengeni. Közelebb merészkedsz, de persze csak óvatosan, hiszen ez könnyen lehet valami sötét Thargodan csapda is! Amikor egész közel érsz a bejárati nyíláshoz, egy kobudera szerzetes bukkan fel előtted. Bizalmatlanul méreget, de aztán meghajol. Üdvözlésképp te is meghajolsz. - Bámulatos ez a kolostor! Hogyan voltatok képesek megépíteni, túlélni... - A hit és az eltökéltség számos csodára képes. - válaszol a szerzetes. - De kerülj beljebb, vándor! - A kolostor belseje alig több mint darabosan kivájt sziklabarlang. Azonban látod, hogy a nagy teremben számos szerzetes gyakorol, meditál vagy dolgozik. A szerzetes közben egy idős paphoz vezet. Illendően meghajolsz előtte, majd amikor int, helyet foglalsz a kemény földön. - Üdvözlet, vándor! Örömmel látjuk, hogy egyre többen érkeztek a Sötét Földre. Imádkozunk, hogy a világunkra leselkedő fenyegetés elháruljon általatok. - nem tudod pontosan, hogy az éjfattyakra vagy a Thargodanokra gondolt az öreg, de bölcsebbnek látod, ha hallgatsz. - Szívesen látunk itt, ha pihenni vágysz, és ha járatos vagy a harcművészetekben, akár oktatásodra is vállalkozunk. Maradj, amíg kedved tartja, és jelentkezz nálam, ha készen állsz a tanításra! [A tanuláshoz a BE 493 parancsot kell kiadnod, 300 TVP árán. Csak akkor fognak tanítani, ha harcművészeted legalább 38-as. Ekkor - első lépésként - elsajátíthatsz egy új technikát, amelynek segítségével tested minden porcikáját alkalmazhatod a harcban. A játék nyelvére lefordítva ez azt jelenti, hogy ezentúl ha bal kezedben nincs sem fegyver, sem pajzs, akkor azzal is támadhatsz, a balkezes harc szabályai szerint. Harcművész technikát a balkezes támadásnál nem alkalmazol. Az oktatás jellemtől független.] |
OLDALZSÁK (1172. TÁRGY) A kolostor szerzetesénél megpillantasz egy tárgyat, ami leginkább egy vászon hátizsákra hasonlít. Ő azonban nem a hátán, hanem az oldalán hordja, hosszú, széles övön keresztül a vállára akasztva. - Tetszik ez a csecsebecse - jegyzed meg. - Mennyit kér érte? - Ilyet csak rendünk tagjai hordanak, de persze semmi akadálya, hogy kiterjesszük ezt a kört további személyekre. Nem kérünk érte nagy árat, elvégre mi szerényen élő lelkek vagyunk, úgyhogy inkább csak a rátermettségedről szeretnénk megbizonyosodni, s rögtön tied is lehet a tárgy. Hozz 30 Thargodan esszenciát, hogy lássuk, egyetértesz a Sötét Föld megtisztítására irányuló terveinkkel! Az oldalzsákot a szerzetesek enyhe meditációs mágiával védték le, így még ha hozzádkerülése után el is akarnád ajándékozni, ez nem fog sikerülni. Amíg magadnál hordod +50 típusú tárgynak lesz hely a hátizsákodban. [A küldetést a KT (Küldetés Teljesítése) 1172 paranccsal adhatod le, bármelyik rejtett kolostorban.] |
Erő: | 33 (61) | Szint: | 41 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 37 (52) | Támadás: | 68 (72) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 38 (60) | Védekezés: | 82 (90) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 71/142 év |
Egészség: | 37 (52) | Életpont: | 1133/828 | Jellem: | gonosz (410) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 41 (76) | Varázspont: | 1576/340 | Pénz: | 5771 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 88/52 | Pszi pont: | 231/212 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/74 | ökölvívás: | 9/90 | szúrófegyverek: | 41/14 (+6%) |
vágófegyverek: | 24/0 | ütőfegyverek: | 10/44 (+40%) | lőfegyverek: | 23/21 |
dobófegyverek: | 30/87 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: Trákin csákánya (#367) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -17.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
317,112 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 387 |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp teriád lándzsa fegyverre kenve. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5, 6. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/72 | 2. nyomkövetés: | 51/24 | 3. lopás: | 6/37 |
4. mászás: | 17/34 (+12%) | 5. csapdakészítés: | 16/41 | 6. csapdaészlelés: | 7/34 |
7. gyógyítás: | 27/27 | 8. titkosírás: | 4/80 | 9. felderítés: | 26/84 |
10. szörnyidomítás: | 11/21 | 11. teológia: | 59/23 (+32%) | 12. taumaturgia: | 84/32 (+2018%) |
13. szerencsejáték: | 4/3 | 14. versengés: | 10/89 | 15. harcművészetek: | 1/47 |
16. zene: | 16/20 | 17. szörnyismeret: | 22/5 | 18. pszi: | *19/100 |
19. zárnyitás: | 18/40 | 20. vadászat: | 56/66 | 21. vitalitás: | 3/99 |
22. bányászat: | 31/97 (+17%) | 23. testépítés: | 3/55 | 24. úszás: | 15/97 |
25. főzés: | 12/56 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 18 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
lopsz a trolloktól (5) hebrencs csapdát (#147) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 80 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a kristálypalota (401) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
dehidrátor (#151), bűbájlidérc (#761), massza (#217) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), átokosztó (#372) (csak egyszer), aranyfecske (#283), hattyúkirály (#776), quwargok (#9093) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), városi sámán (#675) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
skarlátia (#293) | vámpirizáció (#1) (3,0) | szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) |
tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) | láth. észlelése (#78) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
28. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46), méregfelhő (#37) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +19 lopás ellen) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK |
király szilmill (#7459) (+9 védettség) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +57 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Látogass meg birodalmamban! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 331. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). barbár barlang (692): 107. labirintus (254,73). tolvajcéh (699): új. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 136. labirintus (189,42). tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): 1. lépésnél tartasz. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 99, 107, 121, 122, 123, 126, 127, 129, 130, 131, 136, 171, 192, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 11, 12, 15, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 40, 41, 43, 44, 46, 49, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 45, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4600. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás | ||
Megölt szörnyek: 111. Szerzett pont: 12757. Beállított erő: 0 Összpont: 36529 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 305, vv 224 182 364, v 1 15, vv 26 57 12, vv 24 4 27, p 64, p 65 2, ek 134 152 1, ek 145 2, p 72. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 85 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Összsúly: 339.61 kg | Megterheltség: 111% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 86 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 321 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
13775 | arany (#50) | 1 | agyartőr (#420) | 11 | aranytű (#272) | |||
2 | csalánvirág (#582) | 1 | dlathog kőzet (#829) | 3 | drótszőr (#37) | |||
48 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fénytelen gyöngy (#1698) | 19 | kaja (#2) | |||
1 | királyi korona (#338) | 1 | kőszem (#304) | 11 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | mentát korona (#1559) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
7 | mópat tetem (#584) | 13 | nyu-shuriken (#157) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
4 | ryuku futárcsizma (#1530) | 1 | ryuku köpeny (#693) | 34 | Thargodan esszencia (#328) | |||
2 | tükör (#43) | 1 | vasérc (#152) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 23 | csuklyavirág (#133) | 20 | isteni könnycsepp (#260) | |||
3 | jégkristály (#593) | 10 | kerek kő (#19) | 1 | küklopsz szem (#643) | |||
1 | moa üveggömb (#383) | 1 | mutáns csont (#331) | 2 | pular kristály (#239) | |||
1 | sárkányfog (#617) | 3 | sötét ital (#284) | 38 | spiritusz (#170) | |||
22 | trikornis szarv (#198) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 16 | xirnox szív (#213) |
311 | 312 | 313 | 314 | 315 | 316 | 317 | 318 | |
111 | |
|
|
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
|
|
|