Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. júl. 2. 15h:06' EZ A 669. JÁTÉKHETED, 264. FORDULÓD 670. játékheted kezdete: júl. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1436 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
hh 1133 201 348 | használod az 1133. tárgyat a 201. tárgyat a 348. tárgyat |
tno 6 5 | növeled a 6. tulajdonságodat |
hu 329 187 159 | hulladék: 329 187 159 |
hu 193 307 265 | hulladék: 193 307 265 |
hu 152 89 65 | hulladék: 152 89 65 |
kb 65 89 17 | kiveszel a bankból a 65. tárgyat (89 darabot) |
v 96 100 80 | elmormolod a 96. varázslatot |
[100,80] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
bb 17 70 434 | beraksz a bankba a 17. tárgyat (70 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az arató csattanat testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszurkálod az arató csattanat testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval eltalálod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 912 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
v 96 99 82 | elmormolod a 96. varázslatot |
[99,82] Lakott területre érkeztél.
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
ek 145 1 | t. energia kisütése: 145 1 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Elszántan a másikra ugrasz. Ezüsttőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 48, gyógyulás: 2, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Megmarkolva az ezüsttőrt a másikra támadsz. Ezüsttőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 38, gyógyulás: 2, összesen: -36 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsttőrt a másikra ugrasz. Ezüsttőrrel jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 52, gyógyulás: 2, összesen: -50 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ezüsttőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel jól megszurkálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 49, gyógyulás: 2, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsttőrt a másikra ugrasz. Ezüsttőrrel jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 40, gyógyulás: 2, összesen: -38 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva az ezüsttőrt a másikra rohansz. Ezüsttőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel néhány helyen meghorzsolod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 46, gyógyulás: 2, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Megmarkolva az ezüsttőrt a másikra rohansz. Ezüsttőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 45, gyógyulás: 2, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsttőrt ellenfeledre támadsz. Ezüsttőrrel többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 38, gyógyulás: 3, összesen: -35 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Marokra fogva a cápaölő tőrt a másikra rontasz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa farkát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 47, gyógyulás: 9, összesen: -38 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a cápaölő tőrt a másikra rohansz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 47, gyógyulás: 9, összesen: -38 ÉP}
Megmarkolva a cápaölő tőrt ellenfeledre támadsz. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 55, gyógyulás: 9, összesen: -46 ÉP}
Marokra fogva a cápaölő tőrt a másikra rontasz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 52, gyógyulás: 7, összesen: -45 ÉP}
Megmarkolva a cápaölő tőrt ellenfeledre ugrasz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 45, gyógyulás: 7, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [30 pontot használtál fel, van még 148.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +92 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +88 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 148.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Marokra fogva a cápaölő tőrt ellenfeledre rohansz. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 49, gyógyulás: 7, összesen: -42 ÉP}
Marokra fogva a cápaölő tőrt a másikra rontasz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 48, gyógyulás: 6, összesen: -42 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel teljesen átszúrod a vércápa farkát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 55, gyógyulás: 7, összesen: -48 ÉP}
Marokra fogva a cápaölő tőrt a másikra támadsz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa farkát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel teljesen átdöföd a vércápa farkát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 44, gyógyulás: 7, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [30 pontot használtál fel, van még 118.]
(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+48 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 78.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Marokra fogva a cápaölő tőrt ellenfeledre rontasz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 43, gyógyulás: 7, összesen: -36 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 28, gyógyulás: 5, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [30 pontot használtál fel, van még 48.]
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
MANAKÚT (1774. TEREPTÁRGY) Sokat töprengtél rajta, hogy miként lehetne bezárni, végleg megsemmisíteni a Sötét Földre nyílt dimenzióréseket, hogy a belőlük áradó fenyegetés megszűnjön végre. Nos, van rá mód, de nem egyszerű, és bizony áldozatot kíván mindenkitől, aki a szívén viseli az ilyen "nagy" ügyeket. A manakút egy rég elfeledett mágiafókusz, amit már évezredek óta nem használt senki, hiszen sosem volt rá szükség. A működését felesleges volna elmagyaráznom, valószínűleg nem értenéd. Lássuk hát inkább a gyakorlati teendőket! A manakút valójában nem hasonlít egy közönséges kúthoz, hiszen nem lefelé való ásással készül, sokkal inkább tartálynak, vagy kádnak lehetne nevezni, ha épp találóbb kifejezést keresnénk a kinézetére. Ezt a tárolót azon mezőkön tudod felépíteni, ahol van dimenziórés. A kutat közvetlenül a rés alatt, az EP 1774 <TVP> paranccsal éptítheted és 1000 TVP árán készül el teljesen. (Nem szükséges egyedül, egyetlen nekifutásból feléptítened, mások is segíthetnek, és a korábban félbehagyott munkát bármikor folytathatod. Fontos azonban megjegyezni, hogy egyszerre legalább 20 TVP-t költs el, mert ennél kevesebbért az éptítés egyáltalán nem halad.) A manakutat csakis a kisebb dimenziórések közelében lehet, és érdemes feléptíteni, másutt ezzel kár próbálkoznod. (Sajnos vannak olyan dimenziórések is, amelyeket méretük okán ezzel a módszerrel sem lehet bezárni.) A kút alapszerkezetét a mindenütt megtalálható anyagokból, kőből és földből készítheted el, ezért kőkalapácsra, és ásóra is szükséged lesz a művelethez. Ha elkészült a nagy mű, akkor megkezdheted a kút feltöltését. Ehhez a H 1774 <varázspont> parancsot add ki. A kút feltöltésére is ugyanaz a szabály érvényes, mint a megépítésére: bárki besegíthet neked, és te is folytathatod később, a korábban elkezdett munkát. A kút 20000 VP-vel tölthető fel teljesen. Ha befejeződött a feltöltés, az utolsó cseppnyi mana bekerülésekor a kútban tárolt mágikus energia felszabadul, és bezárja a dimenziórést, az (remélhetőleg örökre) megszűnik. Aki hozzájárul a kutak feltöltéséhez, az a rés bezáródásakor hősként ünnepelheti magát és tettét a világ sosem fogja elfelejteni. |
Erő: | 25 (29) | Szint: | 22 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 32 (51) | Támadás: | 27 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 95 kg |
Ügyesség: | 26 (28) | Védekezés: | 33 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 330/73 | Jellem: | jó (706) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (37) | Varázspont: | 657/207 | Pénz: | 653 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 28/22 | Pszi pont: | 135/156 | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/68 (+122%) | ökölvívás: | 2/0 | szúrófegyverek: | 20/44 |
vágófegyverek: | 20/0 | ütőfegyverek: | 20/48 (+2%) | lőfegyverek: | 10/91 |
dobófegyverek: | *24/100 |
Feltételes fegyverváltás: bányászcsákány (#434) (200%) << vasalt bunkó (#181) (200%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/65 | 2. nyomkövetés: | 69/89 (+1%) | 3. mászás: | 9/54 |
4. csapdakészítés: | 15/53 | 5. csapdaészlelés: | 7/96 | 6. gyógyítás: | 20/45 (+46%) |
7. titkosírás: | 10/18 | 8. felderítés: | 21/85 | 9. szörnyidomítás: | 9/8 |
10. teológia: | 33/90 (+3%) | 11. taumaturgia: | 45/55 (+11%) | 12. szerencsejáték: | 6/20 |
13. versengés: | 10/31 | 14. zene: | 13/89 (+10%) | 15. szörnyismeret: | 17/4 |
16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 1/39 (+1%) | 18. vadászat: | 9/16 |
19. bányászat: | 29/65 | 20. úszás: | 9/91 (+61%) | 21. csapatmunka: | 3/45 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 40 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12) |
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), borzalmas varkaudar (#166), autentikus vámpír (#154), gnóm szolgáló (#181), bunthar (#396), ongóliant (#159) (csak egyszer), norpadolótika (#226), Zinthurg (#180) (csak egyszer), Tguarkhan (#212) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
nektoraf (#355), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), tűzeső (#61), agykorbács (#97), energiafolyam (#136) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | |
lángcsóva (#31) | >> | élőholt mágus (#175) | lángcsóva (#31) | >> | xirnox (#122) | |
villámcsapás (#50) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | velociraptor (#161) | |
lángcsóva (#31) | >> | vortexmágus (#418) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | miksziszi húsgólem (#126) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
varázsvédelem (#34) | >> | xirnox (#122) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy élőholt mágus maradványait a szélben! (számláló: 2) |
2.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység. |
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 4 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | bányászcsákány (#434) | 1 | csontpálca (#329) | |||
2 | gyíkfű (#201) | 6 | gyógykenőcs (#313) | 3 | kis vaspajzs (#159) | |||
2 | kristálygömb (#265) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
12 | rézdarab (#70) | 5 | szögletes kő (#17) | 17 | vasérc (#152) | |||
1 | vassisak (#160) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
253 | arany (#50) | 1 | vas dobónyíl (#189) |