263. forduló, 265. forduló, Tork Bendor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. júl. 2. 15h:06'
EZ A 669. JÁTÉKHETED, 264. FORDULÓD
670. játékheted kezdete: júl. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1436
SZÁMLA : XXXX

TORK BENDOR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,102] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 kis ónixkulcsot (3100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+8 tvp ). Az aranytermő erszény 50 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+68 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+32 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 409.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 404.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 399.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 399.]

* 5. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 399.]

hh 1133 201 348 használod az 1133. tárgyat a 201. tárgyat a 348. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy manakút elkészítéséhez. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 378.]
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [5 pontot használtál fel, van még 373.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

tno 6 5 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

hu 329 187 159 hulladék: 329 187 159
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontpálcát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérgezett vasnyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

hu 193 307 265 hulladék: 193 307 265
Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranygyűrűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz réz papi karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kristálygömböt. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

hu 152 89 65 hulladék: 152 89 65
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vasércet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

kb 65 89 17 kiveszel a bankból a 65. tárgyat (89 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 szöges páncélt. Kiveszel a bank széfjéből 1 bronzpajzsot. Kiveszel a bank széfjéből 5 szögletes követ. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 373.]

v 96 100 80 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[100,80] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 1 csontpálcát 15 aranyért, 3 kis vaspajzsot 48 aranyért, 2 kristálygömböt 20 aranyért, 1 mérg. vas dobónyilat 10 aranyért, 2 mérgezett vasnyilat 16 aranyért, 17 vasércet 34 aranyért, 1 vassisakot 18 aranyért, 1 bronzpajzsot 16 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 363.]

bb 17 70 434 beraksz a bankba a 17. tárgyat (70 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 szögletes követ. Beraksz a bank széfjébe 12 rézdarabot. Beraksz a bank széfjébe 1 bányászcsákányt. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[140,102] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kifaggatod a lányt a betegségről és tüneteiről. Nem okoz gondot felismerni a kórt, ismered a gyógyszerét is. Hosszabb kutakodással rálelsz a megfelelő füvekre. A lány hálálkodik, és már szalad is családjához. Jó érzéssel a szívedben mész tovább. (+4 jóság.)
Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy arató csattanat. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az arató csattanat testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszurkálod az arató csattanat testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval eltalálod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 912 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)
[37 pontot használtál fel, van még 326.]

v 96 99 82 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(140,102) művészi porolit (#720), 46. jellempróba, arató csattanatok (#144)

[99,82] Lakott területre érkeztél.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csodák kútját. Van itt egy fejvadászcéh (758. épület.).
Összefutsz NaUgyanKiivel. Fairlight kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku sisakot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vérpettyes gyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te zárnyitás szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a nyomkövetés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz Trebeki Zenga ával . Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy vérszomjas csüldő trófea, egy ork sámán trófea és egy sullár trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te nyomkövetés szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a nyomkövetés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 316.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Innen keletre 39, délre 45 mérföldre van egy mély szakadék. Látogasd meg, ha egy kis izgalomra vágysz!" Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 312.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Innen keletre 66, északra 147 mérföldre nappal sok tetemember mászkál." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 308.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "A következő varázslat, amit megtanulsz az életszívás legyen! Ez a papi varázslatok egyike." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 304.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Lebegő látomásként egy női fej jelenik meg előtted. Áttetsző ajkai elrebegnek néhány dolgot a zene szakértelemről. (Szakértelmed 9 százalékkal nőtt.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 300.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Könnyed szellő támad, és néhány esőcsepp is aláhull az égből. Összébb húzod a hátizsákod, nehogy baja essen a benne tárolt értékeknek, és ekkor veszed észre, hogy valami különös nyomja kifelé az oldalát. Kipakolod, hogy szemügyre vehesd mi az. A leltár 17 ovimon-bogyó többletet jelez. (A tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 296.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkező elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tőle 1 vas dobónyilat. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 292.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Hogy miért ne fuss el a Mallon elől? Hát mert a legyőzésével járó zsákmány nagyon ritkán ugyan, de egy Mallon botja." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 288.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Ölj ragyás burástyát, mert mindig szenzációs zsákmányt: ugh mérget találhatsz nála!" Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [4 pontot használtál fel, van még 284.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Ha újat tanulni támad kedved, a csábmosolyt tudom ajánlani. Ez egy gyöngyszem a papi varázslatok sorában." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 280.]

ek 145 1 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 270.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[140,102] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Elszántan a másikra ugrasz. Ezüsttőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 48, gyógyulás: 2, összesen: -46 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Megmarkolva az ezüsttőrt a másikra támadsz. Ezüsttőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 38, gyógyulás: 2, összesen: -36 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [32 pontot használtál fel, van még 238.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +91 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 238.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsttőrt a másikra ugrasz. Ezüsttőrrel jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 52, gyógyulás: 2, összesen: -50 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ezüsttőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel jól megszurkálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 49, gyógyulás: 2, összesen: -47 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsttőrt a másikra ugrasz. Ezüsttőrrel jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 40, gyógyulás: 2, összesen: -38 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [30 pontot használtál fel, van még 208.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +99 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 208.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Megmarkolva az ezüsttőrt a másikra rohansz. Ezüsttőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel néhány helyen meghorzsolod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 46, gyógyulás: 2, összesen: -44 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Megmarkolva az ezüsttőrt a másikra rohansz. Ezüsttőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 45, gyógyulás: 2, összesen: -43 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsttőrt ellenfeledre támadsz. Ezüsttőrrel többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 38, gyógyulás: 3, összesen: -35 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [30 pontot használtál fel, van még 178.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +96 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +82 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 178.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Marokra fogva a cápaölő tőrt a másikra rontasz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa farkát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 47, gyógyulás: 9, összesen: -38 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a cápaölő tőrt a másikra rohansz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 47, gyógyulás: 9, összesen: -38 ÉP}

Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Megmarkolva a cápaölő tőrt ellenfeledre támadsz. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 55, gyógyulás: 9, összesen: -46 ÉP}

Gyorsan odébb siklasz, hátrahagyva a tetemet. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Marokra fogva a cápaölő tőrt a másikra rontasz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 52, gyógyulás: 7, összesen: -45 ÉP}

Kétségbeesetten tempózol odébb, amikor látod a lakomára közelgő cápákat. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Megmarkolva a cápaölő tőrt ellenfeledre ugrasz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 45, gyógyulás: 7, összesen: -38 ÉP}

Azonnal továbblököd a hólyagot, távolodva a harc színhelyétől. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [30 pontot használtál fel, van még 148.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +92 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +88 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 148.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Marokra fogva a cápaölő tőrt ellenfeledre rohansz. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 49, gyógyulás: 7, összesen: -42 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Marokra fogva a cápaölő tőrt a másikra rontasz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 48, gyógyulás: 6, összesen: -42 ÉP}

Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Elszántan a másikra támadsz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel teljesen átszúrod a vércápa farkát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 55, gyógyulás: 7, összesen: -48 ÉP}

Gyorsan odébb siklasz, hátrahagyva a tetemet. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Marokra fogva a cápaölő tőrt a másikra támadsz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa farkát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel teljesen átdöföd a vércápa farkát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 44, gyógyulás: 7, összesen: -37 ÉP}

Kétségbeesetten tempózol odébb, amikor látod a lakomára közelgő cápákat. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [30 pontot használtál fel, van még 118.]
(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+48 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 78.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Marokra fogva a cápaölő tőrt ellenfeledre rontasz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 43, gyógyulás: 7, összesen: -36 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 28, gyógyulás: 5, összesen: -23 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [30 pontot használtál fel, van még 48.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 48.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 15, 12.
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 48 pontod maradt, ebből a következő körre 48 pontot vihetsz át. Kapsz még 405 pontot. A következő körben tehát 453 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MANAKÚT (1774. TEREPTÁRGY)
Sokat töprengtél rajta, hogy miként lehetne bezárni, végleg megsemmisíteni a Sötét Földre nyílt dimenzióréseket, hogy a belőlük áradó fenyegetés megszűnjön végre. Nos, van rá mód, de nem egyszerű, és bizony áldozatot kíván mindenkitől, aki a szívén viseli az ilyen "nagy" ügyeket. A manakút egy rég elfeledett mágiafókusz, amit már évezredek óta nem használt senki, hiszen sosem volt rá szükség. A működését felesleges volna elmagyaráznom, valószínűleg nem értenéd. Lássuk hát inkább a gyakorlati teendőket! A manakút valójában nem hasonlít egy közönséges kúthoz, hiszen nem lefelé való ásással készül, sokkal inkább tartálynak, vagy kádnak lehetne nevezni, ha épp találóbb kifejezést keresnénk a kinézetére. Ezt a tárolót azon mezőkön tudod felépíteni, ahol van dimenziórés. A kutat közvetlenül a rés alatt, az EP 1774 <TVP> paranccsal éptítheted és 1000 TVP árán készül el teljesen. (Nem szükséges egyedül, egyetlen nekifutásból feléptítened, mások is segíthetnek, és a korábban félbehagyott munkát bármikor folytathatod. Fontos azonban megjegyezni, hogy egyszerre legalább 20 TVP-t költs el, mert ennél kevesebbért az éptítés egyáltalán nem halad.) A manakutat csakis a kisebb dimenziórések közelében lehet, és érdemes feléptíteni, másutt ezzel kár próbálkoznod. (Sajnos vannak olyan dimenziórések is, amelyeket méretük okán ezzel a módszerrel sem lehet bezárni.) A kút alapszerkezetét a mindenütt megtalálható anyagokból, kőből és földből készítheted el, ezért kőkalapácsra, és ásóra is szükséged lesz a művelethez.
Ha elkészült a nagy mű, akkor megkezdheted a kút feltöltését. Ehhez a H 1774 <varázspont> parancsot add ki. A kút feltöltésére is ugyanaz a szabály érvényes, mint a megépítésére: bárki besegíthet neked, és te is folytathatod később, a korábban elkezdett munkát. A kút 20000 VP-vel tölthető fel teljesen. Ha befejeződött a feltöltés, az utolsó cseppnyi mana bekerülésekor a kútban tárolt mágikus energia felszabadul, és bezárja a dimenziórést, az (remélhetőleg örökre) megszűnik.
Aki hozzájárul a kutak feltöltéséhez, az a rés bezáródásakor hősként ünnepelheti magát és tettét a világ sosem fogja elfelejteni.

KARAKTERLAP

Tork Bendor, egy fekete hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia főpap-jelöltje vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 264. fordulód.

Erő: 25 (29) Szint: 22 Merészség: 5/1 Magasság: 174 cm
IQ: 32 (51) Támadás: 27 Agresszió: 3 Testsúly: 95 kg
Ügyesség: 26 (28) Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 330/73 Jellem: jó (706) Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (37) Varázspont: 657/207 Pénz: 653 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 28/22 Pszi pont: 135/156 EFejl: 18
Eddig összesen 1416 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6633 TP-t kaptál. Jelenleg 809097 TP-d van. A következő szinthez még 190903 TP szükséges. Trófeáid: Ciang Csí, ongóliant, norpadolótika. A 259. fordulódban 5026 arany került a bankszámládra. 5151 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/68 (+122%) ökölvívás: 2/0 szúrófegyverek: 20/44
vágófegyverek: 20/0 ütőfegyverek: 20/48 (+2%) lőfegyverek: 10/91
dobófegyverek: *24/100

Feltételes fegyverváltás: bányászcsákány (#434) (200%) << vasalt bunkó (#181) (200%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/65 2. nyomkövetés: 69/89 (+1%) 3. mászás: 9/54
4. csapdakészítés: 15/53 5. csapdaészlelés: 7/96 6. gyógyítás: 20/45 (+46%)
7. titkosírás: 10/18 8. felderítés: 21/85 9. szörnyidomítás: 9/8
10. teológia: 33/90 (+3%) 11. taumaturgia: 45/55 (+11%) 12. szerencsejáték: 6/20
13. versengés: 10/31 14. zene: 13/89 (+10%) 15. szörnyismeret: 17/4
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 1/39 (+1%) 18. vadászat: 9/16
19. bányászat: 29/65 20. úszás: 9/91 (+61%) 21. csapatmunka: 3/45

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 40 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), borzalmas varkaudar (#166), autentikus vámpír (#154), gnóm szolgáló (#181), bunthar (#396), ongóliant (#159) (csak egyszer), norpadolótika (#226), Zinthurg (#180) (csak egyszer), Tguarkhan (#212) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
nektoraf (#355), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), tűzeső (#61), agykorbács (#97), energiafolyam (#136)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
lángcsóva (#31) >> élőholt mágus (#175) lángcsóva (#31) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146) villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> velociraptor (#161)
lángcsóva (#31) >> vortexmágus (#418)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> miksziszi húsgólem (#126) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
varázsvédelem (#34) >> xirnox (#122) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy élőholt mágus maradványait a szélben! (számláló: 2)
2.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység.
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 4
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bakkura csizma (#96) 1 bányászcsákány (#434) 1 csontpálca (#329)
2 gyíkfű (#201) 6 gyógykenőcs (#313) 3 kis vaspajzs (#159)
2 kristálygömb (#265) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 2 mérgezett vasnyíl (#187)
12 rézdarab (#70) 5 szögletes kő (#17) 17 vasérc (#152)
1 vassisak (#160) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
253 arany (#50) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(140,102) művészi porolit (#720), 46. jellempróba, arató csattanatok (#144), vércápa (#193)

Üzenet küldése a karakternek