263. forduló, 265. forduló, Bélabá' összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. júl. 10. 13h:51'
EZ A 977. JÁTÉKHETED, 264. FORDULÓD
978. játékheted kezdete: júl. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1261
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

BÉLABÁ' KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 70. pontnál.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 66 aranyat termelt. A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+106 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+260 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat.

* 1. KP: vv 71 247 478 elmormolod a 71. varázslatot a 247. varázslatot a 478. varázslatot
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-21 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 526. Kapsz 6 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 524.]
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 522.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 522.]

* 2. KP: vv 28 53 178 elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 178. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 520.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+5% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 518.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

* 3. KP: vv 377 220 57 elmormolod a 377. varázslatot a 220. varázslatot az 57. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 518.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 518.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

* 4. KP: vv 443 363 0 elmormolod a 443. varázslatot a 363. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 518.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

* 5. KP: vv 185 224 172 elmormolod a 185. varázslatot a 224. varázslatot a 172. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 516.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 516.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 516.]

* 6. KP: p 69 15 0 használod a 69. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 511. Kapsz 1 VP-t.]

* 7. KP: hh 1629 1228 1945 használod az 1629. tárgyat az 1228. tárgyat az 1945. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy auralátás varázslat! Felkészültél az aurák kilesésére. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 510.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 510.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

* 8. KP: hh 745 1100 1546 használod a 745. tárgyat az 1100. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 509.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 508.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 506.]

bb 522 975 2238 beraksz a bankba az 522. tárgyat (975 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 tudás gyöngyét. Beraksz a bank széfjébe 2 tapasztalatkövet. Beraksz a bank széfjébe 100 quwarg kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

kf 1088 kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [+1% tau] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 504.]

ek 215 15 t. energia kisütése: 215 15
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 504.]

h 248 6 használod a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-69 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-58 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-62 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-68 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-62 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-61 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [30 pontot használtál fel, van még 474. Kapsz 6 VP-t.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. (Önanalízis: +11% főzés.) 2 100 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 473.]

h 1387 95 107 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

105 106 107
95
96
97
(106,96) a 244. labirintus bejárata

[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Felfedeztél egy Arénagödröt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy smaragdgólem.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 458 életpontot sebeztél. [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem smaragd testét. (6 támadással 405 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem bal oldalát. (3 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Ököllel súrolod a smaragdgólem jobb karját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 216 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 806 életpontot vesztettél. A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 621 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1265, sebződés: 1022, gyógyulás: 112, összesen: -910 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit! (Önanalízis: +5% versengés.)
Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz.
- Nincs itt minden - förmed rád rögtön a boszorka, majd mérgesen végigvizsgálja mi van nálad a kértekből. - Itt a mocsári penke. Még szerencse, erre épp most szükségem van. - mondja, és a sarokba hajítja a tárgyadat. A boszi kis morgolódás után úgy dönt, más tárgyakat kér tőled. Mielőtt kilépnél az ajtón, emlékezetedbe vésed, miket kell hoznod: 8 fülemüle agyar, 1 rézpáncél, 1 súlyzó, 2 téfea-agy, 3 igazgy. fülbevaló. (Önanalízis: +5% versengés.)
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 16 aranyat. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (577. épület.).
A titkos teleportkő, ami ide repített, teljesen kimerült, nem képes többet efféle "csodára". Akkor minek cipeld tovább? Inkább eldobod. [30 pontot használtál fel, van még 443. Kapsz 6 VP-t.]

le 1541 leveszed/lerakod az 1541. tárgyat
Leveszed az Arsa potrohgyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

kf 1551 1559 kézbeveszed/felveszed az 1551. tárgyat az 1559. tárggyal
A csuklódra húzod a mentát karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 443.]
Leveszed a jégkoronát, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar böllér.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mély levegőt veszel, és lehelsz. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ében dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar böllér fejét. (7 támadással 844 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Ököllel néhányszor súrolod a varkaudar böllér bal lábát. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A varkaudar böllér mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar böllér testét. (7 támadással 852 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod a varkaudar böllér duzzadó felkarját. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A varkaudar böllér megüti a jobb karodat a mancsával. (1 támadástól 224 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a varkaudar böllér száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 19 041 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2224, sebződés: 432, gyógyulás: 435, összesen: +3 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy ében halálhajcsár.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében halálhajcsár jobb karját. (6 támadással 715 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Ököllel gyengén megütöd az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Az ében halálhajcsár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7 928 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 0, gyógyulás: 127, összesen: +127 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy kronoelementál.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy armageddon varázslatot. (A(z) tűztagadó védett meg.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kronoelementál testét. (7 támadással 664 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod a kronoelementál bal lábát. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A kronoelementál mancsával oldalba lök. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Mancsával a kronoelementál végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor keményen megütöd a kronoelementál bal lábát. (3 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Ököllel megpöccinted a kronoelementál jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A kronoelementál meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 7 260 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1072, sebződés: 122, gyógyulás: 206, összesen: +84 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy ongóliant hadúr.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 87 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant hadúr testét. (7 támadással 687 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd az ongóliant hadúr jobb oldalát. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Az ongóliant hadúr nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 182 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 79 életpontot vesztettél. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször eltalálod az ongóliant hadúr bal lábát. (3 támadással 365 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Ököllel csak érinted az ongóliant hadúr bal oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ongóliant hadúr pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Összetipor lábával. 77 életpontot vesztettél. Az ongóliant hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (96,108)-> 24 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (96,108)-> 14 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (96,108)-> 14 arany, -2 ÉP]. 8 816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1392, sebződés: 516, gyógyulás: 290, összesen: -226 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy magnetikus praglonc.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 148 életpontot sebeztél. Távolról inst.szingularitás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a magnetikus praglonc testét. (7 támadással 742 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Ököllel súrolod a magnetikus praglonc jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A magnetikus praglonc elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (97,107)-> 200 arany, -2 ÉP] 9 097 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 918, sebződés: 7, gyógyulás: 129, összesen: +122 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vadász varkaudar.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ököllel iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar jobb karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 541 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy kronoelementál.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy armageddon varázslat. (A(z) tűztagadó védett meg.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronoelementál gigantikus testét. (7 támadással 673 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Ököllel gyengén megütögeted a kronoelementál fejét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Mancsával a kronoelementál végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Mancsával a kronoelementál megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Ököllel többször eltalálod a kronoelementál nyakát. (4 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Ököllel meghorzsolod a kronoelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 4 csepp sáfrányport. 7 246 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1074, sebződés: 136, gyógyulás: 211, összesen: +75 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy magnetikus praglonc.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 150 életpontot sebeztél. Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a magnetikus praglonc egyik csápját. (7 támadással 751 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Ököllel megpöccinted a magnetikus praglonc testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A magnetikus praglonc meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (97,107)-> 200 arany, -2 ÉP] 9 276 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 928, sebződés: 8, gyógyulás: 131, összesen: +123 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 358. Kapsz 17 VP-t.]

le 1551 leveszed/lerakod az 1551. tárgyat
Leveszed a mentát karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

kf 1978 1541 kézbeveszed/felveszed az 1978. tárgyat az 1541. tárggyal
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed a jégkoronát. [0 pontot használtál fel, van még 358.]
A csuklódra húzod az Arsa potrohgyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

m 2 8 mozogsz keletre, északra
[96,107] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy sötét gnóm nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+633 varázspont.)

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sötét gnóm testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ököllel kegyetlenül megütöd a sötét gnóm bal vállát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 651 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 8, gyógyulás: 25, összesen: +17 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Feltöltöd a vizestömlőt. Találsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sörsátrat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Khór szobrát. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 14 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Fősátor (770. épület.).
Összefutsz Diz-ohhal. Dornodon misszionáriusa. Egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy Jerome köpenyét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ritualista övet, egy ryuku függőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy királyi lovag trófea, egy királyi őrjáratos trófea és egy tektonikus kvatáns trófea díszíti. Övén 25 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy kvatáns pajzsot tart. Egy csataremák a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz.
A harc elkerülhetetlen, ezt mindketten tudjátok. Akkor essünk túl rajta minél hamarabb!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 142 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan a másikra ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered Diz-oh testét. (7 támadással 862 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod Diz-oh testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Ököllel Diz-oh néhányszor megcsapja a fejedet. (5 támadástól 281 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +57 ÉP.) Ellenfeled meginog, majd zsákként dől el. Halott! A következő másodpercben súlyos csalódás ér: áldozatod csak úgy hipp-hopp, eltűnik! Valószínűleg deus ex machinája volt, el kellett volna lopni tőle azt előbb. 24 000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] {Csatastatisztika; sebzés: 1220, sebződés: 281, gyógyulás: 238, összesen: -43 ÉP}


(Továbbmész...) [96,106] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.). [16 pontot használtál fel, van még 342. Kapsz 3 VP-t.]

vtn 443 varázslat tanulás: a 443. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: harci induló. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 307. Kapsz 7 VP-t.]

vtn 363 varázslat tanulás: a 363. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: Morgan rúnája. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 272. Kapsz 7 VP-t.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[106,96] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy ragyás burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (13 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 928 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 13, gyógyulás: 36, összesen: +23 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A II. quwarg invázió leküzdésében a Fekete Druidák KT (9165) is kivette a részét. " Látsz egy beomlott q. gödröt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy kisebb quwarg isten irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
[8 pontot használtál fel, van még 264. Kapsz 1 VP-t.]

h 1387 72 61 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

105 106 107
95
96
97
(106,96) a 244. labirintus bejárata, ragyás burástyák (#111), beomlott q. gödör (#2096), oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)

[72,61] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11900 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 19 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Van itt egy Fossilium Occidentalis (818. épület.).
[10 pontot használtál fel, van még 254. Kapsz 2 VP-t.]

vtn 298 varázslat tanulás: a 298. varázslatot
Nem bírsz a kíváncsiságoddal, megközelíted a helyet. A kő lakója csak annyit kér, hogy engedd le a mentális védelmedet. Megteszed, bár kicsit tartasz a következménytől. Feleslegesen. Az idegen tudat az agyadban történt rövid kutakodása után, kifejleszthetsz végre egy új pszi képességet magadban: gyilkos ösztönök. (ld. enc.) Vegyes érzelmekkel lelkedben hagyod ott a monumentet. [35 pontot használtál fel, van még 219. Kapsz 7 VP-t.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[106,96] A síkságot ritka erdő váltja fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A II. quwarg invázió leküzdésében a Fekete Druidák KT (9165) is kivette a részét. " Látsz egy beomlott q. gödröt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy kisebb quwarg isten vigyorog kajánul. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Találsz egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
[8 pontot használtál fel, van még 211. Kapsz 1 VP-t.]

id 903 130 idomítod a 903. szörnyet 130 pontért
Nekikezdesz a szőrös azuka idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 11 lépést tehetsz meg körönként, 9 TVP-be kerül egy lépés, 4 ponttal jobb a védettséged a szabadban vívott harcokban. 487 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +150% szörnyidomítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+2 szörnyidomítás). [120 pontot használtál fel, van még 91. Kapsz 24 VP-t.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 86. Kapsz 1 VP-t.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 7, 17.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a szőrös azuka. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása.
Ebben a körben 86 pontod maradt, ebből a következő körre 86 pontot vihetsz át. Kapsz még 405 pontot. A következő körben tehát 491 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HARCI INDULÓ (443. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Minden valamirevaló bárd képes arra, hogy nem csak másokat, de saját magát is inspirálja, ezáltal emberfeletti teljesítményre ösztönözze. Nem kivétel ezek alól sem az emberek énekmondói, sem a törpék harcidudásai, a trollok harcidobosai, az elfek hangbűvölői vagy a kobuderák ütemharcosai sem. Sőt, mindenki, aki képes a mágia alapfokú használatára, és rendelkezik némi alap zeneismerettel, képes arra, hogy kifejlesszen magának egy belső dalt, nótát, ütemet - mindegy, hogyan nevezzük -, amire ráhangolódva a maximumot hozza ki magából az élethalál harcokban. [Játéktechnikailag ez azt jelenti, hogy minden fordulódben egyszer kiadhatod a V 443 parancsot 5 TVP-ért és 50 VP-ért. Ekkor a következő táborozásig zene szakértelem/10 támadást kapsz, de max. 20-at.

MORGAN RÚNÁJA (363. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT)
Morgan nem csak trükkös varázstárgyairól volt híres, hanem hatékony varázslatairól is. Ezek közül az egyiket tanultad meg éppen. Kiadva a V 363 parancsot, 33 VP felhasználásával képlékeny, lüktető masszát hozol létre 333 aranypénzből. A folyamat hosszas koncentrálást igényel, így ez a művelet 33 TVP-nyi időbe kerül. Cserébe viszont a forduló hátralevő részében és a következő táborozásod alatt nem kell semmilyen anyagi komponenst felhasználnod harci védekező varázslataidhoz (legalábbis a többségükhöz) - a rúna biztosítja azt, miközben lassan felemészti a létrehozott anyagcsomót. Sajnos Morgan rúnája némi negatív hatással is jár, elmondása után, illetve amíg a varázslat rajtad van, max. ÉP-d 33-mal csökken.

GYILKOS ÖSZTÖNÖK (298. PSZI KÉPESSÉG)
Elméd és igazi bensőd feltárása közben rémisztő felfedezést tettél. Személyiséged egy része tulajdonképpen nem más, mint egy, a saját fennmaradása érdekében mindenre képes fenevad. Természetesen ezeket a gyilkos ösztönöket a legtöbb ember képes kordában tartani, te azonban rájössz arra, hogy bizonyos esetekben szükség lehet rá. Némi gyakorlás árán képes leszel rá, hogy bármikor elfojtsd a logikus gondolkozásodat, és egy csak gyilkolni vágyó, őrjöngő vadállattá váljál. Nyilván a dolognak nem sok értelme lenne, ha nem tudnál magadhoz térni a csata után, de némi nehézség árán megoldod ezt a problémát is. Amikor az aktuális ellenfeled halott, vagy jó messze menekültél tőle, érvénybe lép a mentális kondíció, és háttérbe szorítja a dühöngő fenevadat.
A P 298 parancs hatására a következő csatánál aktiválod gyilkos ösztöneidet, ami pszi szakértelem/5 támadás és pszi szakértelem/10 sebzést ad. (250-es pszi felett, már csak 375-ös szakértelemnél ad 1 támadást, és 500-as szakértelemnél még egy támadást és egy sebzést. 500 felett nem nő tovább a képesség hatékonysága, ekkor összesen 62 támadást és 26 sebzést ad. Olimpián azonban 500-as szakértelnél 100 támadást és 50 sebzést ad.) A képesség hátulütője, hogy a pszi szakértelmeddel csökkenti a védettségedet. A felkészülés megterhelő mind mentálisan (50 pszi pont), mind fizikailag (100 ÉP). Ha akarod, megadhatsz a parancsnak egy második paramétert, ekkor a Gyilkos ösztönök inaktívan lapul mindaddig, amíg nem találkozol a paramétert elérő vagy meghaladó szintű szörnnyel, majd ekkor - még a csata előtt - aktivizálódik.

KARAKTERLAP

Bélabá', egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű, harcsabajszos alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr fanatikusa vagy. Papi hited: 172. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 264. fordulód.

Erő: 54 (72) Szint: 50 Merészség: 8/5 Magasság: 141 cm
IQ: 37 (49) Támadás: 134 (139) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 30 (57) Védekezés: 148 (158) Menekülés: 1 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 27 (61) Életpont: 1542/1014 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 11
Szerencse: 35 (76) Varázspont: 1498/1329 Pénz: 30431 arany Kép. pont: 75
Tudatpont: 84/65 Pszi pont: 573/32
Eddig összesen 3938 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 110 112 TP-t kaptál. Jelenleg 21 034 443 TP-d van. A következő szinthez még 3 965 557 TP szükséges. Trófeáid: tleikan főbíra, quwarg széltáncos, bumshir óriásmacska. A 10. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5660 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/80 ökölvívás: 41/52 (+6%) szúrófegyverek: 16/15
vágófegyverek: 7/35 ütőfegyverek: 7/34 lőfegyverek: 7/17
dobófegyverek: 33/50

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -39.); ében dobónyíl (#849) (40 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 20 százalék;
106,96 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 96,100
Az idő kódexe: legutóbb 262. fordulóban.
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 50 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 162 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/81 2. nyomkövetés: 39/9 (+10%) 3. mászás: 37/48
4. csapdakészítés: 35/97 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/26 6. gyógyítás: 3/35
7. titkosírás: 27/22 8. felderítés: 13/67 9. szörnyidomítás: 9/23 (+150%)
10. teológia: 27/66 (+22%) 11. taumaturgia: 92/78 (+6%) 12. szerencsejáték: 8/13
13. versengés: 20/93 (+10%) 14. harcművészetek: 38/0 15. zene: 4/28
16. szörnyismeret: 13/30 17. pszi: *76/100 (+100%) 18. zárnyitás: 1/19
19. vadászat: 5/38 20. bányászat: 22/18 21. testépítés: 5/77
22. úszás: 15/8 23. főzés: 21/38 (+11%) 24. csapatmunka: 4/79

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 30 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
gonoszok (#988), Diz-oh (#6103), Alaran (#6127), massza (#217), piromenyét (#99) (csak egyszer), kronoelementál (#287), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), északi tűzsárkány (#219), Tguarkhan (#212), sötét ölész (#314), kreiton idéző (#510), halált okozó lények (#9098)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP)
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) gyilkos ösztönök (#298, 50 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (341,0) szürkeáll. aktiv (#71) elme dominanciája (#247) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) vízlélegzés (#185) kí koncentráció (#69) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> csápos otagi (#395)
direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329) direkt kontaktus I (#121) >> varkaudar katona (#691)
agybénítás II (#246) >> sötét ülnök (#508) agybénítás II (#246) >> tleikan főbíra (#512)
direkt kontaktus I (#121) >> varkaudar böllér (#692) direkt kontaktus I (#121) >> varkaudar bajnok (#190)
direkt kontaktus I (#121) >> vark. nekromanta (#173) direkt kontaktus I (#121) >> varkaudar che-pap (#704)
direkt kontaktus I (#121) >> ongóliant hadúr (#178) direkt kontaktus I (#121) >> vark. kardtáncos (#693)
direkt kontaktus I (#121) >> magnetikus praglonc (#200) élőholt pozdorja (#134) >> ősi szellem (#422)
agybénítás II (#246) >> kreiton jótündér (#538) fehérál.roncsolása (#248) >> ködmágus (#597)
direkt kontaktus I (#121) >> Nateilena úrnő (#404) fehérál.roncsolása (#248) >> tleikan behemót (#511)
fehérál.roncsolása (#248) >> Moa hatalmasság (#841) fehérál.roncsolása (#248) >> ezeréves lélek (#634)
direkt kontakt. II (#122) >> ében hadúr (#294) fehérál.roncsolása (#248) >> kisebb quwarg isten (#213)
élőholt pozdorja (#134) >> kísértetvarázsló (#424) agybénítás II (#246) >> kreiton bűvölő (#506)
agybénítás II (#246) >> tleikan hajadon (#533) direkt kontaktus I (#121) >> bo'adhun éjhozó (#468)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> zafír sárkány (#329) pszi-acéltorony (#98) >> varkaudar katona (#691)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Shaddar) (539): új. városháza (Gatin) (540): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
50, 51, 52, 67, 68, 72, 73, 121, 122, 123, 187, 189, 190, 191, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 47.
Kész: 16, 17, 82, 83.

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1455, a megölt vezérek száma: 24, a pontszámod: 276 980.
2014. II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 113, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 9, a pontszámod: 17 931.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 293, pontszámod: 4 599.
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 9, az összesen kapott pontszám: 900.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny
Megölt szörnyek: 600. Szerzett pont: 129952. Beállított erő: 130 Összpont: 241522

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) OK
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) OK
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 109 TU. szükséges még: 61 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
tudatáthelyezés III (594) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3547 TU szükséges.)
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10124 arany (#50) 1 halcsont (#390) 3 kaja (#2)
1 manakristály (#500) 2 mocsári penke (#148) 6 pszi kő (#248)
100 quwarg kristály (#2238) 1 sallank karom (#128) 1 spiritusz (#170)
2 tapasztalatkő (#975) 1 titkos teleportkő (#1387) 5 tudás gyöngye (#522)
2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 sáfránypor (#211) 1 Thargodan esszencia (#328) 30 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

105 106 107
95
96
97
(106,96) a 244. labirintus bejárata, ragyás burástyák (#111), beomlott q. gödör (#2096), oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)

Üzenet küldése a karakternek