Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. nov. 12. 9h:10' EZ A 285. JÁTÉKHETED, 263. FORDULÓD 286. játékheted kezdete: nov. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2948 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: vv 19 26 165 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
* 4. KP: hh 1409 1618 1554 | használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidérckirály köpenyét. (7 támadással 314 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a lidérckirály bal karját. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-1 max. varázspont.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lidérckirály testét. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megbököd a lidérckirály bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lidérckirály csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-3 max. varázspont.) A lidérckirály összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 7 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 742, sebződés: 109, gyógyulás: 22, összesen: -87 ÉP}
* 5. KP: v 1 25 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját ellenfeledre támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd az orbitális mackósajt idétlen testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod az orbitális mackósajt idétlen testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az orbitális mackósajt jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 27 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 2 956 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 59, gyógyulás: 58, összesen: -1 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 410 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 47 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (33 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a quwarg szellem ködlő potrohát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg szellem testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 44 életpontot vesztettél. A quwarg szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 3 235 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 149, gyógyulás: 31, összesen: -118 ÉP}
Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 417 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját a másikra rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az animált hókutya farkát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod az animált hókutya testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Az animált hókutya többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Az animált hókutya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 3 700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 555, sebződés: 99, gyógyulás: 50, összesen: -49 ÉP}
be 700 | bemész a 700. épületbe |
kt 176 20 | elkészíted a 176. tárgyat (20 darabot) |
ef 10 510 | energia fejlesztése 10 |
m 1 8 1 | mozogsz északkeletre, északra, északkeletre |
A mackósajt kegyetlenkedik! Átszúrja egy bottal a fejét. A füléből zöldes folyadék ömlik, közben a mackósajt mosolyog. Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Az orbitális mackósajt nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (6 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 21 életpontot vesztettél. {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod az orbitális mackósajt bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az orbitális mackósajt bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (6 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 20 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 2 956 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 125, gyógyulás: 84, összesen: -41 ÉP}
Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 43 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (33 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szellem testét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {GYD:} Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a quwarg szellem kísértetauráját. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 41 életpontot vesztettél. A quwarg szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 3 235 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 533, sebződés: 227, gyógyulás: 124, összesen: -103 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 111 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel megbököd a zombi mester testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [182,102] Továbbra is alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy hordóagyú mameluk került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hordóagyú mameluk nyakát. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Elmegy a kedved a harctól. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [183,101] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy troll bányász volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol.
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve kontinuum-tágítás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 311 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a korinthai amőba testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 27 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 462, sebződés: 97, gyógyulás: 14, összesen: -83 ÉP}
(Továbbmész...) [181,99] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elhagyott bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy asztrális vortexet. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy hegyi góliát. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [180,98] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Felismered. Ez egy troll bányász. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [182,96] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Utad során felfedezel egy pézsmatököt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy troll bányász. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
szk 679 | keresed a 679. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 11 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 11 pontért |
ACÉLTŰZ NYÍLHEGY (1132. TÁRGY) Az acéltűz nyílhegy fénytelen ragyogása nem egy természetes dolog. A mágikusan létrehozott tárgy felületén a tűz lobogásához hasonló árnyak futkároznak, talán épp innen kapta a nevét. Kicsit később, a lenyűgöző látványtól való aléltságodból felocsúdva talán azt is megvizsgálod, eléggé hegyes-e ez a fegyvertartozék ahhoz, hogy felhasználhasd a saját céljaidra. Még ha ez nem is sikerül: a nyílhegy semleges ragyogása annyira elbűvölt, hogy nem fogod azt soha senkinek elajándékozni. |
VÖRÖS ZYEL (606. TÁRGY) Misztikus, vörös fénnyel lüktető, tojás alakú tárgy a vörös zyel. Egyesek szerint hihetetlen mennyiségű mágikus energia formázására és koncentrálására alkalmas, de hogy hogyan, és milyen formában, azt el sem tudod képzelni. Mindenesetre, a vörös zyel mágiája annyira erős, hogy gyakorlatilag képtelenség megszabadulni tőle. |
KONTINUUM-TÁGÍTÁS (105. PSZI KÉPESSÉG) Egy nagyhatalmú pszi-használó képes korlátozott mértékben kitágítani a tér-idő kontinuumot és az idő folyását egy picikét lelassítani. Ez valamivel nagyobb mozgási lehetőséget jelent, azonban komoly sokkot helyez a pszi használó szervezetére, amely gyakori használat esetén egyre komolyabb permanens hatást jelent számára. A kontinuum tágítás komoly koncentrációt igényel, a P 105 parancs kiadása 60 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Ezenkívül szükséges egy xirnox szív, amely a tér-idő kontinuum és az agyi energiák összecsapásakor keletkező feszültséget szénné égve levezeti. A kontinuum-tágítás eredményeképp kapsz egy újabb EXTra fordulót, vagyis a használat utáni legközelebbi UL-re már rá is írhatod a Spec. Kódok rovatba az EXT kódot. Az idővel való játszadozás veszélyes, a kontinuum-tágítás első használatakor 1 max. pszi pontot vesztesz permanensen, a második alkalommal kettőt, a harmadiknál hármat, stb. A veszteség annál gyorsabban nő, minél többször használtad. |
Erő: | 26 (53) | Szint: | 30 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 30 (39) | Támadás: | 50 (53) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 20 (31) | Védekezés: | 52 (58) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/257 év |
Egészség: | 20 (31) | Életpont: | 690/148 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 32 (45) | Varázspont: | 944/4 | Pénz: | 7495 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 60/0 | Pszi pont: | 155/117 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/34 | ökölvívás: | 25/73 (+2%) | szúrófegyverek: | 25/77 (+2%) |
vágófegyverek: | 25/40 (+2%) | ütőfegyverek: | *25/100 | lőfegyverek: | *27/100 |
dobófegyverek: | 16/11 |
Feltételes fegyverváltás: Din cséphadarója (#840) << biami kvazárlándzsa (#568) << Zinthurg pallos (#716) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -29.); hajító csillag (#939) (30 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
182,96 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 1129 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 142/87 (+221%) | 2. nyomkövetés: | 46/35 (+10%) | 3. mászás: | 16/22 |
4. csapdakészítés: | 31/26 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 6/27 | 6. gyógyítás: | 9/88 |
7. titkosírás: | 9/22 | 8. felderítés: | 21/52 | 9. szörnyidomítás: | 13/48 |
10. teológia: | 47/97 (+13%) | 11. taumaturgia: | 48/87 | 12. szerencsejáték: | 2/40 |
13. versengés: | 12/23 (+9%) | 14. harcművészetek: | 29/21 | 15. zene: | 6/45 |
16. szörnyismeret: | 14/25 | 17. pszi: | 17/0 (+9%) | 18. zárnyitás: | 1/63 |
19. vadászat: | 7/49 | 20. vitalitás: | 7/34 | 21. bányászat: | 31/19 (+23%) |
22. testépítés: | 11/65 (+164%) | 23. úszás: | 15/75 | 24. főzés: | 18/5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 135 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 2) |
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 1. lépésnél tartasz. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): 121. labirintus (184,93). cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 72, 73, 81, 99, 121, 165, 170, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 6, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1230 (limit: 1500), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 106902. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 104. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 49 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 270 TU szükséges.) |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
54 | arany (#50) | 5 | csillagbot (#929) | 2 | kaja (#2) | |||
6 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 2 | óndarab (#85) | |||
6 | rézdarab (#70) | 3 | tinta (#101) | 1 | vasérc (#152) | |||
1 | vörös zyel (#606) |
179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | |
95 | |
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|