Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. ápr. 28. 9h:08' EZ A 272. JÁTÉKHETED, 262. FORDULÓD 273. játékheted kezdete: ápr. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5484 SZÁMLA : XXXX |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (1 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (8 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A ryuku futárbérenc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű. 1160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 96 96 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[96,106] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
h 1576 30 | használod az 1576. tárgyat |
Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel iszonyatosan megcsapod az útonálló fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
93 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 574 4 | bemész az 574. épületbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 80 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal megütöd a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyengén megütöd a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 8 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar mágus fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 20, gyógyulás: 2, összesen: -18 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 12 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar mágus jobb oldalát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (11 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Nem sikerült a varkaudar mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 25, gyógyulás: 2, összesen: -23 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 76 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos bal oldalát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (36 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar iszákos jobb oldalát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel párszor súrolva eltalálod a varkaudar iszákos nyakát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (10 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Kétfejű csatabárddal gyengén megütöd a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel meghorzsolod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (7 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A varkaudar iszákos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált nőstény varkaudar trófeát, és diadalmasan beszerzel egy varkaudar iszákos trófeát. 2918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 185, gyógyulás: 30, összesen: -155 ÉP}
fog 419 274 | elfogod a 419. szörnyet a 274. tárggyal |
v 84 419 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 5 1 8 | mozogsz délnyugatra, északkeletre, északra |
Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyengén megütöd a ragyás burástya bal csápját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 16, gyógyulás: 1, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [130,72] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
(Továbbmész...) [130,71] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Észreveszel egy phua-kúpot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy nyuhaj karbin!
Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nyuhaj karbin testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
h 1576 30 | használod az 1576. tárgyat |
Elszántan a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
93 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1639 | használod az 1639. tárgyat |
fa 312 2150 12 | feladod a 312. tárgyat a 2150. kalandozónak (12 darabot) |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[130,71] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
(Továbbmész...) [129,70] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti.
m 6 7 8 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [127,69] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy xirnox. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a xirnox bal első lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a xirnox testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) A xirnox meglök agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A xirnox most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 528 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [127,68] A terep változik: ismét síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
szk 765 778 | keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet |
e 40 | élelemszerzés 30 pontért |
h 1576 90 | használod az 1576. tárgyat |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1576. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
Erő: | 30 (34) | Szint: | 23 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 175 cm |
IQ: | 23 (29) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 26 (28) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 7/7 év |
Egészség: | 33 (37) | Életpont: | 353/313 | Jellem: | semleges (+8) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 36 (38) | Varázspont: | 563/260 | Pénz: | 7579 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 23/0 | Pszi pont: | 129/367 | EFejl: | 25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/42 | ökölvívás: | 1/39 | szúrófegyverek: | 1/26 |
vágófegyverek: | 20/6 | ütőfegyverek: | 26/4 (+3%) | lőfegyverek: | 25/68 (+3%) |
dobófegyverek: | 3/23 |
Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << varkaudar szablya (#516) << pásztorbot (#513) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -16.); tünde nyíl (#554) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/83 | 2. nyomkövetés: | 70/63 (+24%) | 3. lopás: | 1/15 |
4. mászás: | 11/26 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 27/32 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 5/15 |
7. gyógyítás: | 19/6 | 8. titkosírás: | 4/69 | 9. felderítés: | 17/56 |
10. szörnyidomítás: | 12/30 | 11. teológia: | 34/49 (+15%) | 12. taumaturgia: | 41/61 (+19%) |
13. szerencsejáték: | 1/72 | 14. versengés: | 15/32 | 15. zene: | 123/71 (+68%) |
16. szörnyismeret: | 40/19 (+34%) | 17. pszi: | 21/31 (+1%) | 18. zárnyitás: | 9/9 |
19. vadászat: | 8/54 (+46%) | 20. bányászat: | 20/70 | 21. úszás: | 11/17 |
22. főzés: | 4/26 | 23. csapatmunka: | 5/42 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3454. karakternek |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219), Pikolót (#7010) szuper hálócsapdával (#274), halálhozót (#419) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), tormikus egér (#218) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
mélység fattya (#199), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), szárazság (#48), éhínség (#39), természet haragja (#141) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | 20. szintű lényekre | |
banshee-sikoly (#373) | >> | csontváz lord (#177) | banshee-sikoly (#373) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
3.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 15 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
2 | gromak bőr (#268) | 3 | gyöngymangó (#135) | 5 | moa üveggömb (#383) | |||
1 | nagy vaspajzs (#161) | 3 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rákpajzs (#98) | |||
1 | réz papi karkötő (#307) | 5 | spiritusz (#170) | 2 | tankány karom (#237) | |||
27 | ugh méreg (#166) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
648 | arany (#50) | 1 | acéltű (#334) | 1 | álompor (#396) | |||
2 | aranytű (#272) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 4 | tüske (#22) | |||
1 | xirnox szív (#213) |