261. forduló, 263. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 9. 12h:13'
EZ A 285. JÁTÉKHETED, 262. FORDULÓD
286. játékheted kezdete: nov. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [184,93] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 7. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 Fekete Kehely (eladási ár: 5000 arany, ebből a kezelési költség: 500 arany) ellenértékét.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Az aranytermő erszény 62 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+112 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 407.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 402.]

* 3. KP: vv 19 26 165 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 400.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 398.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 396.]

* 4. KP: hh 1409 1618 1554 használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 396.]
Ideje egy kis fegyverápolásnak, megélezed őket a fenőkővel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 387.]
Kigondolod, melyik dalt játszd, majd megszólaltatod a Leoneydeas ködkürtjét. Csupán az első traktusig jutsz a szívhezszóló melódiában, amikor meglepő dolog történik. A tér szövete közvetlen előtted szétnyílik, és egy ködmedúza hömpölyög keresztül az anyagi és a túlvilág között húzódó kapun. A szörny nem tűnik barátságosnak, sőt mi több, megidézőjére támad! Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. [16 pontot használtál fel, van még 371.]

* 5. KP: v 1 25 0 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 366.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 361.]

m 4 mozogsz délre
[184,94] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vérvágyó sólyom. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 105 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját a másikra rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a vérvágyó sólyom bal szárnyát. (5 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a vérvágyó sólyom testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Többször megcsíp a vérvágyó sólyom. (4 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont.) (-3 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. (ld. enc.) 4 057 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 633, sebződés: 80, gyógyulás: 122, összesen: +42 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy zombi mester száll szembe veled.

Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját a másikra rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Karmait felemelve, a zombi mester meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 903 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 10, gyógyulás: 63, összesen: +53 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy lidércúr.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját ellenfeledre támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércúr testét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a lidércúr testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A lidércúr néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Manakortexed sérült! (-3 max. varázspont.) A lidércúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2 940 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 9, gyógyulás: 59, összesen: +50 ÉP}

Találsz nála 1 szent jogart.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1221 (limit: 1485), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 105977.
Találsz egy törpe bányát.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Az odabent lapuló smaragdgólem harciasan megindul feléd.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a smaragdgólem testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem bal karját. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 gólem talizmán. 4 982 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 634, sebződés: 262, gyógyulás: 174, összesen: -88 ÉP}


Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (adamantit) rejt.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 adamantitot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kolostor (662. épület.). [24 pontot használtál fel, van még 337.]

h 434 használod a 434. tárgyat
Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy jó nagy lukat ástál. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 329.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[183,95] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély szakadékot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy sziklafészket. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ekharion közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi eredménye! Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (19 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját a másikra rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion jobb lábát. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az ekharion ragyás testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az ekharion belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 36 aranyat. 1 911 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 47, gyógyulás: 63, összesen: +16 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 7 vashegyű nyilat. [70 pontot használtál fel, van még 259.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[182,96] A vidék továbbra is alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy troll bányász. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a troll bányász testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a troll bányász testét. (5 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a troll bányász bal lábát. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A troll bányász kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel néhányszor megcsapod a troll bányász jobb vállát. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a troll bányász testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A troll bányász újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-20 életpont). A troll bányász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 071 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 877, sebződés: 277, gyógyulás: 188, összesen: -89 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy mammut zombi.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 23 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mammut zombi bal első lábát. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a mammut zombi testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Agyarával a mammut zombi a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 73 életpontot vesztettél. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd a mammut zombi jobb oldalát. (6 támadással 282 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a mammut zombi fagyott bőrét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Agyarával a mammut zombi a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 80 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 872, sebződés: 355, gyógyulás: 41, összesen: -314 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy pézsmatököt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy orbitális mackósajt nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt idétlen testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az orbitális mackósajt idétlen testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (6 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 18 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 51, gyógyulás: 7, összesen: -44 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [14 pontot használtál fel, van még 245.]

kt 933 20 elkészíted a 933. tárgyat (20 darabot)
Sajnos azt a tárgyat nem tudod elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[182,97] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy ekharion közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ekharion ragyás testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az ekharion belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ekharion szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 33 aranyat. 1 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 54, gyógyulás: 6, összesen: -48 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy élőholt ősmágus.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 70 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt ősmágus törékeny testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod az élőholt ősmágus fejét. (4 támadással 247 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod az élőholt ősmágus fejét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-2 varázspont.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. 114 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 264, gyógyulás: 12, összesen: -252 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!

(Továbbmész...) [182,98] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (mithril) közelében vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din templomot. Délre egy asztrális vortex van. Délnyugatra egy elhagyott bánya van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy Whurphöl. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Whurphöl jobb karját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a Whurphöl testét. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a Whurphöl testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A Whurphöl mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 jégpasztilla. 1 738 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 76, gyógyulás: 13, összesen: -63 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy csontgólem.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel gyengén megszurkálod a csontgólem testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontgólem testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a csontgólem gigászi testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Véres nyál csordul ki a csontgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 260, gyógyulás: 53, összesen: -207 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy quwarg szellem.

Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 42 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szellem testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel tökéletesen perforálod a quwarg szellem kísértetauráját. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a quwarg szellem bal karját. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 42 életpontot vesztettél. A quwarg szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 087 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 529, sebződés: 237, gyógyulás: 16, összesen: -221 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 pszi követ.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1223 (limit: 1485), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 106177.
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [182,99] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy hegyi góliát lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a hegyi góliát oszlopos lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját a másikra támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a hegyi góliát jobb oldalát. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megbököd a hegyi góliát testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A hegyi góliát összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 10 aranyat. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 93, gyógyulás: 14, összesen: -79 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy szubreális vámpír.

Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan a másikra támadsz. Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

A következő ellenfél egy lidércúr.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr nyakát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidércúr fejét. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a lidércúr testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A lidércúr többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) A lidércúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 940 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1225 (limit: 1485), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 106377.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy asztrális vortexet. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (pular kristály) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din templomot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy elhagyott bánya van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [34 pontot használtál fel, van még 211.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[181,100] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ekharion került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion szőrös kezét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját a másikra támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion jobb lábát. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az ekharion nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ekharion ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 33 aranyat. 1 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 66, gyógyulás: 11, összesen: -55 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy szubreális vámpír.

Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szubreális vámpír fejét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a szubreális vámpír bal karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 29, gyógyulás: 7, összesen: -22 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt ősmágus.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 48 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus jobb oldalát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt ősmágus fejét. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod az élőholt ősmágus bal oldalát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Te 23 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Agyartőrrel többször eltalálod az élőholt ősmágus jobb karját. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 136 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 716, sebződés: 376, gyógyulás: 46, összesen: -330 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy elhagyott bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [181,101] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy mammut zombi.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mammut zombi tömzsi lábát. (7 támadással 363 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a mammut zombi bal vállát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a mammut zombi néhányszor agyarával! (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Patájával a mammut zombi többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Összetipor lábával. 79 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 508, sebződés: 216, gyógyulás: 28, összesen: -188 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillezsályát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy sziklafészek van. Nyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [181,102] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Észreveszel egy sziklafészket. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy tűzfőnix irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. [18 pontot használtál fel, van még 193.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Nem gondoltad, hogy ilyen óriási a fészek! Lentről sokkal kisebbnek látszott. Bemászol. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Peched van - a fészekfosztogatást nem lehet harc nélkül megúszni... Egy griffőniksz! A rettegés megsokszorozza az erődet: nyaktörő sebességgel mászol le a sziklafalon. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. [24 pontot használtál fel, van még 169.]

m 4 mozogsz délre
[181,103] Továbbra is magashegységben vagy. Találsz egy mély szakadékot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Dr. Dragon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt templomot. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy épület van. Nyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [6 pontot használtál fel, van még 163.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

szk 224 keresed a 224. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy nandát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 158.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 11. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 158.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 26, 20.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 158 pontod maradt, ebből a következő körre 158 pontot vihetsz át. Kapsz még 403 pontot. A következő körben tehát 561 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉRVÁGYÓ SÓLYOM (772. SZÖRNY)
A hóhatár felett veszélyesebbnél veszélyesebb élőlények laknak. Többnyire csupafog lények, akik a kevés élelem miatt megtámadnak bármit, ami mozog, még téged is. Ám ezeket a lényeket is levadássza valami, egy embernagyságú madár, a vérvágyó sólyom. Mendemondákból hallottál már erről a lényről, de eddig még nem találkoztál vele. Ahogy az árnyéka rád vetül szinte összegömbölyödsz és kis apró kőnek álcázod magad, hogy ne vegyen észre, bár az igyekezeted dicséretes, de hasztalan. A vérvágyó sólyom kiváló vadász, éles szeme minden apró mozdulatot észrevesz a magasból, és az áldozat megtalálásában segít kifejlett pszi képessége is. Ha úgy döntesz, szembeszállsz ezzel a madárral, készülj fel rá, hogy a vérvágyó sólyom ritkán véti el a célt, amikor zuhanórepülésben egy 150 kilós madarat próbálsz megállítani könnyen eltörhet a karod, ha pedig pajzsot viselsz akár le is szakadhat. A sólymot gyorsasága miatt elég nehéz eltalálni, a tollairól pedig szinte minden ütés, vágás és szúrás lecsusszan a hatalmas sebesség miatt.

SÓLYOMCSŐR (1223. TÁRGY)
Ha legyőztél egy sólymot, törvényszerű, hogy valamilyen trófeát magaddal vigyél belőle. Mondjuk a csőrét. Metszd le tőből egy vágófegyverrel, és rakd csak el a hátizsákodba, hátha később még nagy szükséged lehet rá. Például lehetne benne valamilyen folyadékot tartani, mint más, már korábban is ismert csőrökben. De ha mégsem, akkor még mindig ott a helyi vegyesbolt, ahol minden kacatot megvesznek.

TROLL BÁNYÁSZ (679. LÉNY)
Hogy mi mutat igazán jól egy trollon? Egy hátára vetett csákány, vagy egy, a szájáig megtömött zsák, melynek aranyrögök, vagy adamantit rudak nyomják kifelé az oldalát, biztos hogy nem tartozik ezen dolgok közé. Valójában ez a lehető legtermészetellenesebb dolgok egyike. Márpedig a Roxat közeli hegység buckáit mostanában ellepték ezek a gazdagságról álmodó egyedek. A bányászathoz persze kevesebbet kanyítanak, mint mondjuk egy lila brekk. Az információ, miszerint az itt húzódó földalatti labirintusrendszer minden idők legbecsesebb kincseit rejti, a helyi kocsmában kapott lábra, majd gyors futótűzként terjedt a törzsvendégek között. A vége pedig ez lett: a kapzsiság által vérszomjassá vált trollok ölni lennének képesek azért, hogy a kincseskamra tartalma az övék lehessen. (A troll bányász nem SZörnyKereshető.)

WHURPHÖL (7007. SZÖRNY)
A hegyvidék örök hóval borított világában mindenütt a jégtroll az igazi úr, s noha ők egymástól távol, magányosan, vagy esetleg párban élik le életüket, azért létezik valamiféle laza kötelék közöttük. Mióta a kalandozók tizedelik a jégtrollok sorait, e kötelék egyre erősödik, s lám, elérkezett az idő, mikor a jégtrollok végre vezetőt választottak maguk közül. Whurphöl mindegyiküknél idősebb, erősebb és tapasztaltabb. Jópár csatát vívott már a területére tévedt kalandozókkal, és mindeddig ő bizonyult erősebbnek. Ha kész vagy kezet emelni rá, a szúró- vagy vágófegyvert felejtsd el, mert azokkal biztosan nem tudsz kárt tenni benne.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 262. fordulód.

Erő: 25 (52) Szint: 30 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 30 (39) Támadás: 50 (53) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 20 (31) Védekezés: 52 (58) Menekülés: 30 % Életkor: 35/257 év
Egészség: 20 (31) Életpont: 690/114 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 32 (45) Varázspont: 948/0 Pénz: 6851 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 60/0 Pszi pont: 146/81 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3136 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 44 373 TP-t kaptál. Jelenleg 3 333 417 TP-d van. A következő szinthez még 166 583 TP szükséges. Trófeáid: lidérckirály, mammut zombi, élőholt ősmágus. A 206. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2080 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/34 ökölvívás: 25/71 (+10%) szúrófegyverek: 25/75 (+8%)
vágófegyverek: 25/38 (+2%) ütőfegyverek: *25/100 lőfegyverek: *27/100 (+6%)
dobófegyverek: 16/11

Feltételes fegyverváltás: Din cséphadarója (#840) << biami kvazárlándzsa (#568) << Zinthurg pallos (#716)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -29.); hajító csillag (#939) (30 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
181,103 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 1129 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 140/66 2. nyomkövetés: 46/25 (+25%) 3. mászás: 16/22 (+5%)
4. csapdakészítés: 31/19 (+7%) 5. csapdaészlelés: 6/27 6. gyógyítás: 9/88
7. titkosírás: 9/22 8. felderítés: 21/52 9. szörnyidomítás: 13/48
10. teológia: 47/84 (+5%) 11. taumaturgia: 48/87 (+8%) 12. szerencsejáték: 2/40
13. versengés: 12/14 (+9%) 14. harcművészetek: 29/21 15. zene: 6/45
16. szörnyismeret: 14/25 17. pszi: 16/91 (+19%) 18. zárnyitás: 1/63
19. vadászat: 7/49 20. vitalitás: 7/34 21. bányászat: 30/96 (+23%)
22. testépítés: 10/1 23. úszás: 15/75 24. főzés: 18/5

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 135 darabot, csak egyszer)
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 2)
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 1. lépésnél tartasz. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): 121. labirintus (184,93). cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 72, 73, 81, 99, 121, 165, 170, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1226 (limit: 1485), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 106482.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 59 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 367 TU szükséges.)
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszőr (#37) 4 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 isteni könnycsepp (#260)
7 madártoll (#112) 14 pirkit (#153) 5 vasérc (#152)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
154 arany (#50) 1 adamantit (#627) 1 éjkő (#2369)
1 gólem talizmán (#811) 2 jégpasztilla (#1566) 1 kaja (#2)
1 pszi kő (#248) 1 pular kristály (#239) 2 rézdarab (#70)
1 sólyomcsőr (#1223) 1 szent jogar (#150) 2 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

180 181 182 183 184 185
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
(181,100) ekharionok (#232), szubreális vámpír (#223), élőholt ősmágus (#179), Dornodon oltár, érclelőhely
(181,101) mammut zombi (#654), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), érclelőhely
(181,102) sziklafészek (#167), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), művészi porolit (#720), érclelőhely
(181,103) mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), oltár, érclelőhely
(182,96) troll bányászok (#679), mammut zombi (#654), Sheran oltár, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), érclelőhely, orbitális mackósajt (#229)
(182,97) Raia oltár, érclelőhely, ekharion (#232), élőholt ősmágus (#179)
(182,98) érclelőhely, Whurphöl (#7007), csontgólem (#392), quwarg szellem (#676)
(182,99) hegyi góliát (#244), szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252), asztrális vortex (#2324), érclelőhely
(183,95) mély szakadék (#154), Fairlight oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, ekharion (#232)
(184,94) vérvágyó sólyom (#772), zombi mester (#251), lidércúr (#252), kolostor (#662), törpe bánya (#435), smaragdgólem (#417), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek