Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. máj. 21. 9h:22' EZ A 827. JÁTÉKHETED, 261. FORDULÓD 828. játékheted kezdete: máj. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5516 SZÁMLA : XXXX |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pordémon testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a pordémon portestét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A pordémon mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
938 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 59. varázslatot a 4. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
hh 1133 1269 | használod az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat |
kf 727 | kézbeveszed/felveszed a 727. tárgyat |
vv 243 78 182 | elmormolod a 243. varázslatot a 78. varázslatot a 182. varázslatot |
kf 817 | kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat |
vv 23 73 73 | elmormolod a 23. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
ftv 233 239 | felt. tám/véd. varázslat a 233. varázslatot a 239. szörnyet |
f 124 27 | kísérletezel a 124. tárggyal a 27. tárggyal |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
v 22 271 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 271 | elmormolod a 22. varázslatot |
bb 500 198 152 | beraksz a bankba az 500. tárgyat (198 darabot) |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Nitmák pengével végigvágod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1759 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 0, gyógyulás: 51, összesen: +51 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök bal lábát. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Nitmák pengével megvágod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1759 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar jobb lábát. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Nitmák pengével megvágod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1933 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 14, gyógyulás: 48, összesen: +34 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász jobb karját. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Nitmák pengével végigvágod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1690 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 31, gyógyulás: 38, összesen: +7 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével felnyitod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1933 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 19, gyógyulás: 31, összesen: +12 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Tharr haragja varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Nitmák pengével megvágod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 12 arany, egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és 3 vasérc. 3082 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 51, gyógyulás: 36, összesen: -15 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Észreveszel egy főutcát. Felfedeztél egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Arénagödröt.
pki 5000 | kiveszel a bankból 5000 aranyat |
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
fa 153 2445 400 | feladod a 153. tárgyat a 2445. kalandozónak (400 darabot) |
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 702 6 | bemész a 702. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
m 6 1 1 | mozogsz nyugatra, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,119] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manilla-fát. Találsz egy varkaudar falut. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy elpusztított borkonyó cserjét. Találsz egy csillagbozótost. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy pézsmatököt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Rhiannon előtt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy óriás liánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben.
- Ez egy vortexmágus! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 119 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus jobb lábát. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus fejét. (4 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Nitmák pengével végigvagdosod a vortexmágus fejét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 68 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 126 életpontot vesztettél. A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4337 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 533, sebződés: 245, gyógyulás: 93, összesen: -152 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 29 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel többször eltalálod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a varkaudar katona jobb lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregcsók varázslat. 44 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (3 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod a varkaudar katona csillogó páncélját. (6 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a varkaudar katona kivillanó vállát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregcsók. 44 életpontot sebeztél. A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 762, sebződés: 222, gyógyulás: 155, összesen: -67 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Találsz egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Véres Holló előtt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy zoloboo sámán lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zoloboo sámán testét. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Nitmák pengével megvágod a zoloboo sámán bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2300 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 37, gyógyulás: 38, összesen: +1 ÉP}
m 2 1 7 | mozogsz keletre, északkeletre, északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nőstény varkaudar bal karját. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) {KCC:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de a nőstény varkaudar karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3018 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 8, gyógyulás: 65, összesen: +57 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar hírnök. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Nitmák pengével megvágod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1759 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 0, gyógyulás: 57, összesen: +57 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Nitmák pengével felnyitod a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és 3 arany. 1933 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 18, gyógyulás: 50, összesen: +32 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Egy agyroppantás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Elszántan a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével végigvágod a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 9 arany. 1933 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 15, gyógyulás: 46, összesen: +31 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nitmák pengével felnyitod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngymangó, egy arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1933 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 17, gyógyulás: 42, összesen: +25 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász nyakát. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével felnyitod a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 29, gyógyulás: 51, összesen: +22 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar jobb lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Nitmák pengével végigvágod a borzalmas varkaudar bal vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1933 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 24, gyógyulás: 45, összesen: +21 ÉP}
Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar jobb lábát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nőstény varkaudar fejét. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) {KCC:} Nitmák pengével megkarcolod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a nőstény varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3018 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 38, gyógyulás: 15, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [201,116] Az erdőt dombvidék váltja fel.
h 697 600 | használod a 697. tárgyat |
m 7 7 1 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre |
(Továbbmész...) [199,114] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Gyanús mozgást látsz a fák között. A fák között biztos búvóhelyet találsz. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy csataremák. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [200,113] Még mindig az erdőben vagy. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal tudod, hogy egy csataremák volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Nitmák pengével megvágod a varkaudar hírnök nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1759 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 0, gyógyulás: 51, összesen: +51 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök jobb oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök nyakát. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Nitmák pengével felnyitod a varkaudar hírnök jobb vállát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1759 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 0, gyógyulás: 53, összesen: +53 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 21 életpontot sebződsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével felnyitod a varkaudar íjász bal vállát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar íjász karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 37, gyógyulás: 36, összesen: -1 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 20 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász bal lábát. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Nitmák pengével végigvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A varkaudar íjász karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 1690 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 42, gyógyulás: 36, összesen: -6 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász bal lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász testét. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Nitmák pengével megvágod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Karmait felemelve, a varkaudar íjász meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 29, gyógyulás: 52, összesen: +23 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök jobb lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Nitmák pengével felnyitod a varkaudar hírnök jobb karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1759 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar nyakát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nőstény varkaudar jobb lábát. (4 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 77 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a nőstény varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3018 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 12, gyógyulás: 74, összesen: +62 ÉP}
v 198 230 114 | elmormolod a 198. varázslatot |
[230,114] Változik a terep: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ó! Hiszen ez egy kettéroppantó. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
szk 261 | keresed a 261. szörnyet |
ek 395 | t. energia kisütése: 395 |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
h 1755 500 | használod az 1755. tárgyat |
vv 55 55 55 | elmormolod az 55. varázslatot az 55. varázslatot az 55. varázslatot |
vv 55 55 55 | elmormolod az 55. varázslatot az 55. varázslatot az 55. varázslatot |
vv 55 55 55 | elmormolod az 55. varázslatot az 55. varázslatot az 55. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
CSODÁLATOS NYAKLÁNC (1211. TÁRGY) A legendák szerint az ősi idők egy hőse, Naripumotelész hordta ezt a csodálatos nyakláncot. Az aranyból készült láncra 9 drágakövet illesztett az ősi mester, mindegyik más: van itt gyémánt, rubin, zafír, smaragd. Minden drágakő más bűbájt hordoz magában, így összességében a nyaklánc félelmetes hatalmat garantál viselőjének: max. ÉP-d és max. VP-d 65-tel, támadásod, sebzésed és egészséged 4-gyel nő meg. A tárgy ugyan átadható, de viseletéhez legalább 35. szintűnek kell lenned. |
GRÁNÁTCSAPDA (431. TÁRGY) A robbanó kaktuszbogyó újabb találmány ötletét adja - készíts belőle csapdát! A gránátcsapda elkészítése viszonylag egyszerű: végy négy kaktuszbogyót, és négy manifesztátor nyúlványt. Reszeld le a nyúlványokat, és kend be ezzel a bogyókat. A bogyók áttetszők, elmosódottak lesznek: ha beásod őket a földbe, és port szórsz rájuk, gyakorlatilag lehetetlen észrevenni. Nem véletlen, hogy a gránátcsapda egyike a leghatékonyabbaknak, és emellett 5D4 sebzést okoz annak, aki lopni próbál tőled. Sajnos, a bogyók gyakran tönkremennek, akár úgy, hogy egy tolvaj rájuk lép, akár úgy, hogy maguktól kipukkannak. Ezért minden egyes alkalommal, amikor a gránátcsapdát a H 431 paranccsal, 6 TVP-ért felállítod, el kell használnod egy kaktuszbogyót. Újabb nyúlványokra nincs szükség, feltesszük, hogy maradt még a reszelékből ill. át tudod kenni a felrobbant bogyóról. A gránátcsapda elkészítése a KT 431 paranccsal történik, 10 TVP árán. Megjegyzés: A H 431 parancsnak megadhatsz egy második paramétert is, egy második csapdát, ha nincs nálad kaktuszbogyó, akkor a másodikként megadott csapdát fogod felállítani. |
ROPOGÓS RÓKAFAROK (16. RECEPT) Foszd meg a ravaszdi farkát a vörös és fehér szőrszálaktól, majd az így kapott húscafatot dobd az üstbe. Remélhetőleg előtte 2 csepp vizet is öntöttél alá, ez feltétlenül szükséges ahhoz, hogy a készülő étel oda ne kozmáljon. Lefedett üstben kell főzni, kb. 2 TVP-nyi ideig. Az eredmény elfogyasztása különös hatással lesz szervezetedre: a köröd végéig sokkal szerencsésebb leszel! Ez amellett, hogy +4 szerencsét kapsz, abban is megmutatkozhat, hogy elvesztett pénzt találsz a fordulódban. |
VARKAUDAR KATONA (691. SZÖRNY) A varkaudar invázió kudarcot vallott, és a hadsereg tagjainak többsége odaveszett a háborúban. Az alanori híradások szerint minden varkaudar ott pusztult a csatamezőkön, és Ghalla büszke kalandozói csírájában elfojtották a gonosz fenyegetést. Sajnos az igazság sarkalatosabb ennél, ugyanis voltak túlélők. Méghozzá harcosok a legjobbak közül, akik a nagy sereg szétoszlása után kénytelenek voltak bujdoklásba menekülni. Aztán így vagy úgy újra varkaudarok közé csöppentek, és megkezdték az utánpótlás nevelését. A varkaudar katonák tökéletes harcosok, kiképzésük nem is akármilyen, hosszú és fáradalmas folyamat. Jó, ha százból egy varkaudar képes végigmenni rajta. Aki azonban inváziós katonai rangra emelkedett, már nem félhet semmitől, legfőképpen nem az olyan dolgoktól, hogy egy öngyilkos kalandozó kivont karddal a kezében beront a varkaudar településre, ahol ő tartózkodik. Egyértelmű, mi lesz a soron következő csata kimenetele. |
KETTÉROPPANTÓ (471. SZÖRNY) Ha a bo'adhun erdőket járod, és egyszer csak arra leszel figyelmes, hogy előtted a fák recsegve-ropogva széthajlanak, hogy utat engedjenek egy nagytestű lénynek, előfordulhat, hogy egy kettéroppantó közeledik. Aztán amikor felismered, hogy ennek a barnabőrű óriásnak te a combja közepéig sem érsz, elgondolkozhatsz az esélyeiden. Vicsorgó pofájából eszméletlen bűz árad, mely már magában is olyan gyomorfelkavaró, hogy ha nem vagy elég edzett, gondolkozás nélkül futásnak eredsz az ellenkező irányba. |
Erő: | 37 (41) | Szint: | 26 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 38 (57) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 37 (43) | Védekezés: | 77 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/35 év |
Egészség: | 24 (28) | Életpont: | 419/484 | Jellem: | gonosz (271) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 34 (57) | Varázspont: | 713/96 | Pénz: | 5753 arany | Kép. pont: | 23 |
Tudatpont: | 35/25 | Pszi pont: | 149/40 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/0 | ökölvívás: | 28/75 (+32%) | szúrófegyverek: | 3/10 |
vágófegyverek: | 28/83 (+5%) | ütőfegyverek: | 2/35 | lőfegyverek: | 12/84 |
dobófegyverek: | 29/11 (+12%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/76 (+48%) | 2. nyomkövetés: | 75/16 (+49%) | 3. lopás: | 3/28 |
4. mászás: | 12/75 | 5. csapdakészítés: | 18/30 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 8/45 |
7. gyógyítás: | 34/83 | 8. titkosírás: | 7/67 | 9. felderítés: | 21/72 (+10%) |
10. szörnyidomítás: | 11/68 | 11. teológia: | 51/79 (+114%) | 12. taumaturgia: | 58/0 (+103%) |
13. szerencsejáték: | 5/37 (+11%) | 14. versengés: | 5/32 (+18%) | 15. harcművészetek: | 25/89 (+70%) |
16. zene: | 2/0 | 17. szörnyismeret: | 32/69 (+34%) | 18. pszi: | 15/45 (+56%) |
19. zárnyitás: | 1/68 | 20. vadászat: | 10/17 | 21. vitalitás: | 1/9 |
22. bányászat: | 12/36 (+17%) | 23. úszás: | 9/7 | 24. főzés: | 6/90 (+16%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó; |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
Elenios hívők (#994), szintszívó (#96), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), Notermanthi (#257) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) |
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | láth. észlelése (#78) |
Symulf rúnája (#182) | jellemrejtés (#23) | fürkésző szemek (#213) | szemmelverés (#137) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | |
méregfelhő (#37) | >> | Zinthurg (#180) | Asylux csapdája (#233) | >> | varkaudar hírnök (#686) | |
méregfelhő (#37) | >> | varkaudar bajnok (#190) | Asylux csapdája (#233) | >> | Raia szent lovagja (#239) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, vagy-e már félúton az abszolút tökéletességhez? [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 333-as gonoszságot]. |
2.) Fosztogasd a Pua-kúpokat, mert hamarosan onnan kell áldozatot hoznod. Igyekezeted egy imával jelezd, amint titkosírás szakértelmed elérte a 8-as szintet! |
3.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 1) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati lenyomat (105) gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) fekete bugyor (180) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) sötét rúna (297) kedvenc táborhely (395) szórd két kézzel (397) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 14 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 144 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1936. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | * | nitmák penge (#837) | ||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | |||||
Lövedékek | ||||||||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 16 | nyílvessző (#108) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | bumeráng (#249) | 8 | bűvös shuriken (#562) | 5 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
9 | tolmokov-koktél (#351) | 27 | * | vas dobónyíl (#189) | ||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | Bufa páncélja (#538) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | gyémántsisak (#467) | 1 | * | lidérckorona (#531) | 1 | Mágikus Koponya (#279) | ||
1 | Morgan sipkája (#466) | |||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | fekete csuha (#375) | 1 | láthatatlan köpeny (#441) | 1 | őselemek köpenye (#560) | |||
1 | * | ryuku vadászing (#1158) | 1 | szirén köpenye (#820) | ||||
Vállvédők | ||||||||
1 | Batharak vállemeze (#831) | |||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | Huddens kesztyűje (#649) | 2 | mászókarom (#78) | 1 | * | ryuku ökölgyolcs (#1156) | |
Övek és övcsatok | ||||||||
1 | * | díszes fegyvertok (#1638) | 1 | * | ogre öv (#834) | 1 | rinóbőr öv (#685) | |
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | értépő sarkantyú (#1482) | 1 | törpe bakancs (#475) | 1 | * | tűzúr csizmája (#533) | |
Fülbevalók | ||||||||
6 | * | Eldereth kristály (#511) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | hókereszt (#843) | |
2 | zafír fülbevaló (#477) | 1 | Zu'lit fülkarikája (#727) | |||||
Nyakláncok | ||||||||
1 | csodálatos nyaklánc (#1211) | 2 | gólem talizmán (#811) | 2 | * | koponya szimbólum (#139) | ||
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | * | Natharion amulett (#742) | 2 | Ovgun nyaklánca (#615) | ||
1 | * | szerencsetalizmán (#366) | 1 | Urgod fétise (#561) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | |
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | * | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 1 | * | Huddens alkarvédője (#1550) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |
Gyűrűk | ||||||||
1 | háború gyűrűje (#722) | 1 | * | regeneráló gyűrű (#254) | 2 | * | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | |
1 | * | zafír védőgyűrű (#532) | ||||||
Nyergek | ||||||||
1 | * | trikornis nyereg (#1536) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
20 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 92 csepp tinta (#101), fér még: 108] | ||||||
8 | Fekete Kehely (#283) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
13 | fűszertartó (#210) | [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 55] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 36] | ||||||
7 | kavadu iszák (#25) | [bennük 15 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 55] | ||||||
6 | sullár hólyag (#168) | [bennük 59 csepp spiritusz (#170), fér még: 61] | ||||||
3 | szent kehely (#257) | [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
6 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 72] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 57 korty víz (#27), fér még: 43] | ||||||
8 | zöld üveg (#82) | [bennük 88 csepp ragasztó (#83), fér még: 72] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 13 | áldott kő (#642) | 1 | aranyfaló ládikó (#1755) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | ásó (#34) | 3 | bájital (#261) | |||
1 | bunthar zsák (#734) | 10 | deus ex machina (#1) | 1 | Ezüstmágus kürt (#697) | |||
4 | fáklya (#36) | 1 | feneketlen bugyor (#570) | 57 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | hűségérme (#1141) | 9 | kaja (#2) | 1 | kaleidoszkóp (#1269) | |||
14 | kristályfolyadék (#449) | 15 | krónika (#1725) | 1 | kulcskarika (#648) | |||
1 | Leah tekercse (#1258) | 1 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | |||
9 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | roxati zárfaló (#314) | ||
17 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | Sheran cserepe (#1271) | 1 | shinai gömb (#348) | |||
4 | + | sötét tekercs (#535) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | szent jogar (#150) | ||
1 | szerencsekocka (#1693) | 1 | szuper dobóháló (#273) | 1 | távcső (#42) | |||
3 | tenger gyümölcse (#1155) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
1 | teriád dobóháló (#1281) | 12 | tl'urlang fiola (#788) | 1 | tl'urlang termelő (#947) | |||
1 | tűzfény (#686) | 13 | varázskő (#305) | 6 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
12 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | viharmadár totem (#1260) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
23 | álompor (#396) | 1 | aurach bőr (#658) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
4 | bruhatagnyelv (#1230) | 1 | csalánvirág (#582) | 10 | csillezsályalevél (#1253) | |||
2 | darázsfarok (#654) | 5 | Éjvadász karma (#847) | 16 | ezüstdarab (#326) | |||
6 | fekete gyöngy (#99) | 30 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
6 | galachmit (#310) | 1 | grákóbőr (#41) | 5 | grifftojás (#179) | |||
7 | gyöngymangó (#135) | 20 | halcsont (#390) | 3 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kavadu lebeny (#24) | 3 | kazmár gyökér (#205) | 7 | kék orchidea (#68) | |||
18 | kőszem (#304) | 1 | lajhár csont (#236) | 21 | lótuszvirág (#447) | |||
54 | madártoll (#112) | 1 | moa gyémánt (#385) | 21 | mocsári penke (#148) | |||
1 | Morgan kristálya (#659) | 2 | mösze hátpáncél (#1229) | 8 | mutáns csont (#331) | |||
12 | óndarab (#85) | 4 | ormánygőte csont (#21) | 425 | pirkit (#153) | |||
14 | quwarg tojás (#360) | 3 | remák szív (#264) | 2 | rézdarab (#70) | |||
1 | rinóbőr (#651) | 8 | rókafarok (#124) | 6 | sallank karom (#128) | |||
2 | sáska amulett (#668) | 9 | smirglilevél (#29) | 1 | szulfin (#676) | |||
8 | szvó-ektoplazma (#151) | 23 | téfea-agy (#172) | 6 | tükör (#43) | |||
3 | vasérc (#152) | $1 | vérvörös rózsa ($1622) |
Összsúly: 168.65 kg | Megterheltség: 119% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 199% alatt van. | |
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 195 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 11 | bumeráng (#249) | 325 | kaja (#2) | 10 | manakristály (#500) | 45 | polip szívóka (#391) | 21 | rézdarab (#70) | 43 | Thargodan esszencia (#328) | 14 | tinta (#101) | 56 | tl'urlang fiola (#788) | 8 | trikornis szarv (#198) | 51 | vasérc (#152) | 61 | víz (#27) | 1 | Zafórion esszencia (#1398) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kaja (#2) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | 2 | rókafarok (#124) | |||
2 | szürke bőrkesztyű (#271) | 9 | szvó-ektoplazma (#151) | 9 | téfea-agy (#172) | |||
6 | tinta (#101) | 3 | trikornis szarv (#198) | 2 | vasérc (#152) | |||
43 | víz (#27) | 4 | manakristály (#500) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4239 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bumeráng (#249) | |||
2 | ezüstdarab (#326) | 5 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | Mágikus Koponya (#279) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
9 | nyílvessző (#108) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 2 | tl'urlang fiola (#788) | |||
2 | tolmokov-koktél (#351) | 2 | varkaudar pálinka (#1137) |