Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. ápr. 18. 9h:06' EZ A 271. JÁTÉKHETED, 261. FORDULÓD 272. játékheted kezdete: ápr. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5484 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
dd 280 | eldobod a 280. tárgyat |
hu 307 | hulladék: 307 |
a 184 4848 1 | átadod a 184. tárgyat a 4848. kalandozónak (1 darabot) |
a 186 4848 1 | átadod a 186. tárgyat a 4848. kalandozónak (1 darabot) |
a 185 4848 1 | átadod a 185. tárgyat a 4848. kalandozónak (1 darabot) |
a 201 4848 8 | átadod a 201. tárgyat a 4848. kalandozónak (8 darabot) |
v 277 | elmormolod a 277. varázslatot |
jlk 8252 | jelszó kimondása 8252 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 34 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Semmi hatás! A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a massza bal oldalát. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a massza testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megpöccinted a massza jobb középső lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Mancsával a massza megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 20 életpontot vesztettél. A massza hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Jobbra-balra szökkenve osztja a massza nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 17 életpontot vesztettél. A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. 1485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 72, gyógyulás: 9, összesen: -63 ÉP}
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
h 1576 30 | használod az 1576. tárgyat |
Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos bal karját. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
at 4848 4 | TU-t adsz át a 4848. kalandozónak 4 |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
be 497 3 | bemész a 497. épületbe |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
m 6 1 1 | mozogsz nyugatra, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [121,80] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY!
(Továbbmész...) [122,79] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 35 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog szőrös testét. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 951 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [124,77] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg királynő közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 32 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő torát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel csak érinted a quwarg királynő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [125,76] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg királynő nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (9 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel csak érinted a quwarg királynő nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [127,75] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a légirozmár bal oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a légirozmár jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Agyarával a légirozmár a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A légirozmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [128,74] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Észreveszel egy törpe bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Találsz egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt!
m 1 | mozogsz északkeletre |
A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya jobb karját. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (7 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyengén megütöd a ragyás burástya bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal eltalálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}
szk 765 778 | keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1576. tárgyat |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 38 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak testét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal megütöd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
Erő: | 30 (34) | Szint: | 22 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 175 cm |
IQ: | 23 (29) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 26 (28) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 7/7 év |
Egészség: | 33 (37) | Életpont: | 343/244 | Jellem: | semleges (+8) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 36 (38) | Varázspont: | 550/354 | Pénz: | 6931 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 23/0 | Pszi pont: | 129/367 | EFejl: | 22 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/42 | ökölvívás: | 1/39 | szúrófegyverek: | 1/26 |
vágófegyverek: | 20/6 | ütőfegyverek: | *25/101 | lőfegyverek: | 25/65 (+7%) |
dobófegyverek: | 3/23 |
Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << varkaudar szablya (#516) << pásztorbot (#513) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -16.); tünde nyíl (#554) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/83 | 2. nyomkövetés: | 70/39 (+6%) | 3. lopás: | 1/15 |
4. mászás: | 11/20 (+3%) | 5. csapdakészítés: | 27/26 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 5/15 |
7. gyógyítás: | 19/6 | 8. titkosírás: | 4/69 (+11%) | 9. felderítés: | 17/56 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 12/30 | 11. teológia: | 34/34 (+17%) | 12. taumaturgia: | 41/42 (+15%) |
13. szerencsejáték: | 1/72 | 14. versengés: | 15/32 | 15. zene: | 123/3 (+68%) |
16. szörnyismeret: | 39/85 (+20%) | 17. pszi: | 21/30 (+1%) | 18. zárnyitás: | 9/9 |
19. vadászat: | 8/8 | 20. bányászat: | 20/70 (+11%) | 21. úszás: | 11/17 |
22. főzés: | 4/26 | 23. csapatmunka: | 5/42 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3454. karakternek |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219), Pikolót (#7010) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), tormikus egér (#218) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
mélység fattya (#199), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | szürkeáll. aktiv (#71) | hangzatos melódia (#345) |
tulajdonságpajzs (#26) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), szárazság (#48), éhínség (#39), természet haragja (#141) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | 20. szintű lényekre | |
banshee-sikoly (#373) | >> | csontváz lord (#177) | banshee-sikoly (#373) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
3.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 15 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 8 | gyíkfű (#201) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
3 | tyrex csont (#280) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
117 | arany (#50) | 1 | bordacsont (#16) | 6 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
2 | gromak bőr (#268) | 1 | kerek kő (#19) | 1 | ónix masszavadító (#438) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | tüske (#22) | 17 | ugh méreg (#166) |