260. forduló, 262. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 17. 9h:31'
EZ A 265. JÁTÉKHETED, 261. FORDULÓD
266. játékheted kezdete: febr. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [190,36] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 20 sáfrányport (1500 arany kikiáltási áron), 20 sáfrányport (1501 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 20 sáfránypor (eladási ár: 1500 arany, ebből a kezelési költség: 120 arany), 20 sáfránypor (eladási ár: 1501 arany, ebből a kezelési költség: 120 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 10 nehezéket (10 arany), 1 csontkulcsot (1500 arany).
Az aranytermő erszény 55 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüstdarabot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+29 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+514 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+69 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 646. hetének nyerőszámai: 30, 5, 22. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ongóliant hadúr fészket vagy búvóhelyet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 4 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod az ongóliant hadúr testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). Nem sikerült az ongóliant hadúr ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 141 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 70 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant hadúr testét. (6 támadással 365 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). Nem sikerült az ongóliant hadúr ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 175 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 78 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 35 arany és egy arany papi karkötő. 5688 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1208, sebződés: 464, gyógyulás: 92, összesen: -372 ÉP}

A táborozásod hátralévő idejében még egy szörny bukkant a táborhelyedre - vagy te bukkantál az övére. Egy biztos, az előtted álló csata neki egy esélyt jelent, hogy bosszút álljon fajtársáért, neked egy esély, hogy egy újabb vadászzsákmánnyal büszkélkedhess.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az ongóliant hadúr testét. (6 támadással 386 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Nem sikerült az ongóliant hadúr ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 149 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 71 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd az ongóliant hadúr testét. (4 támadással 254 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 100 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod az ongóliant hadúr testét. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 28 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). Az ongóliant hadúr újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 170 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 73 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 gyöngymangó, 40 arany, egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (183,31)-> 25 arany, -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (184,32)-> 28 arany, -2 ÉP]. 5688 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 1274, sebződés: 467, gyógyulás: 182, összesen: -285 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 461.]

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 459.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+11 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 457.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 455.]

* 2. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 455.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 455.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 453.]

* 3. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 451.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 449.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 447.]

* 4. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat az 527. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a törp sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 447.]
A csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

* 6. KP: beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 nehezéket. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

* 7. KP: használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 445.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 444.]

le 1572 leveszed/lerakod az 1572. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az életköves gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 444.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+629 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 439.]

kf 1104 kézbeveszed/felveszed az 1104. tárgyat
Az ujjadra húzod a törpe védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

kb 813 416 416 kiveszel a bankból a 813. tárgyat (416 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 halálhozó talizmánt. Kiveszel a bank széfjéből 2 teknőcteknőt. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

v 96 186 106 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(190,36) ongóliant hadúr (#178)

[186,106] Épületek tűnnek fel.

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
[-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 429.]

ve 170 90 megveszed a 170. tárgyat 90
Vásároltál 90 spirituszt. 180 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 429.]

ve 83 200 megveszed a 83. tárgyat 200
Vásároltál 200 ragasztót. 400 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 429.]

ve 326 8 megveszed a 326. tárgyat 8
Mindössze 5 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 5 ezüstdarabot. 40 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 429.]

ve 16 4 megveszed a 16. tárgyat 4
Vásároltál 4 bordacsontot. 16 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 429.]

ve 101 30 megveszed a 101. tárgyat 30
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 429.]

be 617 bemész a 617. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Varlzortripbolk, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):


deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, vizestömlő (#3) 14 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db,
vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, kavadu lebeny (#24) 4 ap /db,
gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db, szeksztáns (#32) 40 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db,
fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 4 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 24 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db,
grákóbőr (#41) 6 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db,
tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db,
rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db,
zöld üveg (#82) 6 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db,
bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db,
fémrúd (#104) 16 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db,
púderkő (#119) 1 ap /db, tábla (#120) 20 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db,
sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db,
hebrencs csapda (#147) 30 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db,
vasérc (#152) 4 ap /db, pirkit (#153) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 12 ap /db,
spiritusz (#170) 2 ap cseppje, téfea-agy (#172) 16 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db,
nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db,
gyíkfű (#201) 2 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, fűszertartó (#210) 12 ap /db,
dorony tüdő (#212) 16 ap /db, xirnox szív (#213) 20 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, praglonc hártya (#215) 400 ap /db,
ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kő (#226) 6 ap /db, helytartói jogar (#228) 70 ap /db,
acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db,
pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, smaragd kulcs (#241) 48 ap /db, nyílcsapda (#243) 44 ap /db,
kvazár (#244) 22 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, pszi kő (#248) 1000 ap /db,
regeneráló gyűrű (#254) 1600 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db,
aranytű (#272) 8 ap /db, sárga erőöv (#276) 250 ap /db, rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db,
raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, Szent Kulacs (#285) 1000 ap /db, bíbor erőöv (#291) 600 ap /db,
sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db,
din formázó minta (#301) 50 ap /db, Fairlight köpenye (#303) 800 ap /db, kőszem (#304) 10 ap /db, varázskő (#305) 150 ap /db,
réz papi karkötő (#307) 200 ap /db, galachmit (#310) 300 ap /db, roxati zárfaló (#314) 800 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db,
huhogó bibe (#332) 16 ap /db, acéltű (#334) 2 ap /db, shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db,
degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, kinemfogyó tegez (#368) 700 ap /db,
moa smaragd (#377) 50 ap /db, moa gyöngy (#378) 40 ap /db, moa rubin (#379) 60 ap /db, moa obszidián (#380) 24 ap /db,
moa zafír (#381) 80 ap /db, moa jádekő (#382) 32 ap /db, moa üveggömb (#383) 10 ap /db, moa burát (#384) 24 ap /db,
moa gyémánt (#385) 160 ap /db, moa katalizátor (#386) 80 ap /db, halcsont (#390) 4 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db,
zafír erőöv (#397) 15000 ap /db, rájabőr (#404) 6 ap /db, vérvörös köpeny (#412) 8 ap /db, teknőcteknő (#416) 24 ap /db,
era formázó minta (#418) 50 ap /db, fpi formázó minta (#419) 50 ap /db, láthatatlan köpeny (#441) 1600 ap /db, gór formázó minta (#444) 50 ap /db,
mágusköpeny (#453) 3200 ap /db, kholden kulcs (#470) 40 ap /db, norgat kulcs (#471) 48 ap /db, dizen kulcs (#472) 70 ap /db,
fiatalság itala (#473) 400 ap /db, Morgan pálcája (#503) 4500 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, moa töltő (#525) 200 ap /db,
dentor bőr (#551) 70 ap /db, őselemek köpenye (#560) 28000 ap /db, amul kulcs (#565) 100 ap /db, árnyékkulcs (#566) 120 ap /db,
aranytoll (#572) 80 ap /db, toxyl (#591) 16 ap cseppje, toxyl üvegcse (#592) 50 ap /db, jégkristály (#593) 40 ap /db,
hro formázó minta (#601) 50 ap /db, rémplazma (#616) 100 ap /db, sárkányfog (#617) 40 ap /db, lélekesszencia (#619) 90 ap /db,
arkog kő (#632) 2 ap /db, törpe őskő (#633) 1000 ap /db, küklopsz szem (#643) 60 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db,
darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db, liumbe hajtás (#655) 8 ap /db, elf csont (#664) 8 ap /db,
elkarog szőr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, sáska amulett (#668) 30 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db,
szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, teknősesszencia (#702) 90 ap /db, troll csont (#704) 8 ap /db, kobudera csont (#705) 8 ap /db,
gnóm csont (#706) 8 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db, kij formázó minta (#717) 50 ap /db, topáz erényöv (#731) 220 ap /db,
gyöngyberakásos öv (#732) 260 ap /db, bo'adhun idol (#745) 1200 ap /db, tl'urlang fiola (#788) 100 ap /db, tl'urlang erőkő (#825) 200 ap /db,
dlathog kőzet (#829) 100 ap /db, Éjvadász bundája (#850) 5000 ap /db, rasáth orrkarika (#859) 1400 ap /db, vörös zselé (#862) 10 ap /db,
yetifog (#863) 8 ap /db, ünnepi övsál (#874) 1400 ap /db, halgar kulcs (#877) 100 ap /db, kitintüske (#879) 8 ap /db,
káoszkulcs (#884) 100 ap /db, szürke briliáns (#908) 60 ap /db, skorpiókarom (#911) 8 ap /db, quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db,
cápazsír (#932) 8 ap /db, bahrot bőr (#938) 10 ap /db, Salamon esszenciája (#952) 1880 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db,
rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, lidércesszencia (#1074) 14 ap /db,
mammutbőr (#1078) 12 ap /db, szélgömb (#1080) 60 ap /db, behemótköröm (#1081) 20 ap /db, hósárkány szív (#1082) 40 ap /db,
Augur varázskönyve (#1097) 3000 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db,
sámán gyógykenőcs (#1139) 300 ap /db, isteni fétis (#1150) 3000 ap /db, tenger gyümölcse (#1155) 32 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db,
Thargodan csont (#1181) 30 ap /db, Thargodan koponya (#1182) 60 ap /db, ektoplazma (#1185) 93 ap /db, mösze hátpáncél (#1229) 22 ap /db,
holdbőr (#1236) 28 ap /db, teriád ékszer (#1279) 2000 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db, véka rizs (#1364) 2 ap /db,
aranycsináló csáp (#1383) 60 ap /db, Mg'thorath feje (#1397) 6000 ap /db, rozsomákszőr (#1510) 2 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
áldott kő (#642) 20 ap /db, amniosz (#203) 1 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, aranytermő ládikó (#504) 250 ap /db,
bíbor erőöv (#291) 60 ap /db, borkonyó bibe (#312) 5 ap /db, csontkulcs (#74) 4 ap /db, csuklyavirág (#133) 1 ap /db,
deus ex machina (#1) 25 ap /db, dizen kulcs (#472) 35 ap /db, dorony tüdő (#212) 8 ap /db, dözmöng szív (#122) 3 ap /db,
drótszőr (#37) 2 ap /db, ében toboz (#578) 5 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 500 ap /db, Eldereth szilánk (#512) 12 ap /db,
ezüstdarab (#326) 4 ap /db, fokhagyma (#403) 4 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 10 ap /db, fűszertartó (#210) 6 ap /db,
galachmit (#310) 30 ap /db, grifftojás (#179) 10 ap /db, gyógykenőcs (#313) 5 ap /db, gyöngymangó (#135) 2 ap /db,
halcsont (#390) 2 ap /db, hebrencs csapda (#147) 15 ap /db, hoarián bőrnadrág (#1345) 12 ap /db, holdbőr (#1236) 14 ap /db,
huhogó bibe (#332) 8 ap /db, hűségérme (#1141) 40 ap /db, íjászkence (#1225) 16 ap /db, kaja (#2) 1 ap /db,
karbin plazma (#199) 10 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, kék orchidea (#68) 4 ap /db,
kholden kulcs (#470) 20 ap /db, küklopsz szem (#643) 30 ap /db, kulcskarika (#648) 80 ap /db, lidércesszencia (#1074) 7 ap /db,
lótuszvirág (#447) 4 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, márványkulcs (#245) 16 ap /db, mászókampó (#165) 12 ap /db,
mösze hátpáncél (#1229) 11 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 24 ap /db, norgat kulcs (#471) 24 ap /db, párducbőr pénztárca (#1118) 25 ap /db,
pirkit (#153) 2 ap /db, praglonc hártya (#215) 200 ap /db, pszi kő (#248) 100 ap /db, quwarg tojás (#360) 2 ap /db,
ragasztó (#83) 1 ap cseppje, remák szív (#264) 12 ap /db, rinóbőr öv (#685) 150 ap /db, rókafarok (#124) 3 ap /db,
ryuku nadrág (#691) 85 ap /db, ryuku vadászing (#1158) 400 ap /db, sáfránypor (#211) 20 ap cseppje, sallank karom (#128) 2 ap /db,
sárkányfog (#617) 20 ap /db, sárkánypikkely (#292) 20 ap /db, sólyomcsőr (#1223) 5 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje,
sullár hólyag (#168) 7 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db, szent kehely (#257) 16 ap /db, szuper dobóháló (#273) 8 ap /db,
Thargodan esszencia (#328) 20 ap /db, trikornis szarv (#198) 12 ap /db, tubarkő (#700) 200 ap /db, uzbány csőr (#169) 6 ap /db,
varázskorsó (#1546) 270 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 100 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db,
teknőcteknő (#416) 12 ap /db, bordacsont (#16) 2 ap /db áron.

[Megjegyzés: azokról a tárgyakról, amelyeket esetleg nem ismersz, 20 arany árán információt kérhetsz a BE <boltszám> <tárgy> paranccsal.] [5 pontot használtál fel, van még 424.]

m 6 6 3 mozogsz nyugatra, nyugatra, délkeletre
[185,106] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Blounther apó. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 21 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Blounther apó bal karját. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Blounther apó testét. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a Blounther apó testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sallank karom és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 balkezes gyűrű. 3182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 48, gyógyulás: 4, összesen: -44 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[190,36] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy dombi óriásyeti. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dombi óriásyeti fejét. (4 támadással 253 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dombi óriásyeti szőrös mellkasát. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). A dombi óriásyeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (4 támadástól 147 életpontot vesztesz.) Mellkasodba bök a dombi óriásyeti néhányszor agyarával! (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 183, gyógyulás: 2, összesen: -181 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy púdersziklát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt!
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy kék rothasztó.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó bal hátsó lábát. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a kék rothasztó bal hátsó lábát. (4 támadással 239 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kék rothasztó kocsonyás testét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 708, sebződés: 47, gyógyulás: 4, összesen: -43 ÉP}

A céllövölde tulajdonosa örömmel arcán siet eléd, majd elmondja, az ötfajta amulettért cserébe hajlandó a halálhozó karkötőjét neked adni.
- Rendben - feleled, s lebonyolítjátok a cserét.
Nem kell sok idő, hogy megtaláld a legalább ötsátornyi méretű szellemkastélyt. Ez a vándorcirkusz legimpozánsabb épülete, falai körül állandó túlvilági köd terjeng, így a sátoregyüttes pontos formája és mérete abszolút felbecsülhetetlennek tűnik. A bejáratnál álló szellemalak barátságosan fogad, elkéri a tárgyaidat (te odaadod őket egyesével: halálhozó karkötője, hatalom fülbevalója, teremtés zsákja, aranytermő erszény, szirén köpenye), majd jókívánságaival ellátva a kastélyba enged. Óvatosan a sátorba lépsz. A sötét folyosón utadat egy robosztus fal állja el. A belőle kiálló acéltüskéken megcsillan egy kósza fénysugár. Végigpásztázod tekinteteddel, titkos nyitó szerkezetet kutatva. Nem találsz semmit. Egyre biztosabb vagy abban, hogy ez a fal csak illúzió. Minden bátorságodat összeszedve, a tüskékkel nem törődve, a falnak rontasz. Nagy szerencsédre igazad volt, akadálytalanul siklasz át rajta. Hirtelen egy velőtrázó sikoly zúzza össze a szellemkastély törékeny csendjét. Rémülten tapasztod két tenyered füleidre, de ez semmit nem segít. Az iszonyatos kiáltás szinte az agyadig hatol, és bár csak pár percig tart, mégsem tehetsz ellene semmit. (206 életpontot vesztettél.) Hamarosan a folyosó kiszélesedik, és egy terem homályos körvonalai sejlenek fel előtted. Rögtön észreveszed a terem távolabbi sarkában kuksoló lényt, amint szemével mozdulataidat követi. Amikor megpróbálod folytatni utad a folyosó túlsó oldala felé, a csontváz hadúr támadó szándékkal feltápászkodik, és feléd indul. Nyilvánvaló, hogy itt harc nélkül nem jutsz át.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Ez mellément. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz hadúr bal lábát. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a csontváz hadúr jobb lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A csontváz hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

A folyosó hirtelen terem méretűre szélesedik. Furcsa érzésed támad, majd rájössz miért. Nem messze tőled gomolygó köd támad, és annak közepén valami félelmetes lény materializálódik. Rögtön beugrik, kicsoda-micsoda. Mindig is gyűlölted a halálelementálokat. Rémülten tapogatózol az ujjadra húzott gyűrű után, és az égiekhez fohászkodsz, hogy e varázstárgy csak most ne hagyjon cserben. Mintha lassított felvételben látnád: a lény támadásra nyitja száját, hogy leheletével Leah birodalmába küldhessen, de szinte ugyanebben a pillanatban megment az ujjadra húzott tárgy. Amint újra felkapod fejed, megnyugodva tapasztalod, hogy támadód már ugyancsak köddé vált. (Felizzik az angyalok gyűrűje!) Kis kutatás után megtalálod a tovább vezető utat, egy zárt ajtót a terem egyik sarkában. A kapu fölé valaki apró jeleket vésett. Hamar ráébredsz, hogy a kőbe vésett betűk mindegyike valójában egy-egy gombnak felel meg. A megfelelő sorrendről csak a titkosírás megfejtése után kapsz némi információt, de innen már nem lehet megállítani. Mosolyogva indulsz tovább az ajtó mögött talált újabb folyosón. Hirtelen dühödt fújtatásra kapod fel fejed, és egy pillanat alatt sikerül felmérned kilátástalan helyzeted. Figyelmetlenségedet kihasználva két sárkánynak sikerült becserkésznie, egyikük előtted, a másikuk hátad mögött áll, mindenfajta menekülési szándékodat megakadályozván. Rémülten észleled, hogy a két bestia lehelésre nyitja a száját, mielőtt bármit tehetnél. A tűz a teljes folyosót beborítja, ami pedig a legrosszabb, te vagy az epicentrumában. Mielőtt még eszméleted vesztenéd, megérzed az égett bőr szagát, és arra gondolsz, vajon miért nem voltál óvatosabb. Később, amikor kinyitod a szemed, meglepve tapasztalod, hogy fáradtan bár, de épségben vagy, valamint sárkányok sincsenek körülötted. Úgy gondolod, elég volt a mai napi megpróbáltatásokból, inkább visszavonulsz, és visszatérsz máskor. Kedveszegetten hagyod ott a cirkuszosokat, hogy újra belevethesd magad Ghalla "hétköznapi" életébe. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+468 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött.
Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! Teleeszed magad. (-3 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [191,37] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy trikornis herceg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Találsz egy quwarg bolyt.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő!

Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 1256 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg parafenomén!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén jobb vállát. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2022 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 4 quwarg tojást. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [78 pontot használtál fel, van még 346.]

m 1 1 6 mozogsz északkeletre, északkeletre, nyugatra
[192,36] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kronotapír. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronotapír testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-16 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a kronotapír testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a kronotapír tekergő ormányát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). A kronotapír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-9 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-6 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-16 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a kronotapír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 472, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [193,35] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy trikornis herceg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kihívás tornyát. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [192,35] Még mindig az erdőben vagy. Találsz egy korongfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elf kósza házát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy korinthai amőba egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy zoloboo sámán. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán fekete testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével felnyitod a zoloboo sámán fejét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a zoloboo sámán jobb karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). A zoloboo sámán megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 313.]

kt 1168 elkészíted az 1168. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 Rodger profi üstjét. 172 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 308.]

h 697 1500 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+454 varázspont, -908 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 308.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1011 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 303.]

v 198 214 76 elmormolod a 198. varázslatot
Túl nagy távolságot adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[193,36] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy norpadolótika. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a norpadolótika bal hátsó lábát. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a norpadolótika testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 47, gyógyulás: 4, összesen: -43 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [193,37] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kronotapír lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronotapír jobb első lábát. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kronotapír jobb első lábát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a kronotapír testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-15 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Törpe szekercével kissé megkarcolod a kronotapír pörsenéses hátát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a kronotapír nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 564, sebződés: 25, gyógyulás: 4, összesen: -21 ÉP}

Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [193,38] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy magger. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a magger jobb lábát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a magger éles mandibuláját. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a magger testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A magger összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2086 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 44, gyógyulás: 4, összesen: -40 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 285.]

m 3 mozogsz délkeletre
[194,39] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy Raia szent lovagja. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja jobb vállát. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Raia szent lovagja nyakát. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a Raia szent lovagja bal vállát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A Raia szent lovagja összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 2683 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

[6 pontot használtál fel, van még 279.]

szk 178 keresed a 178. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ongóliant hadúrt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

kno 17 1 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 279.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-25 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatrombolás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 249.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 246.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 243.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

* 4. BP: leveszed/lerakod az 527. tárgyat
Leveszed a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 309. tárggyal
Leveszed a törp sisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 243.]
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 203.]

tf 2 3 fejleszted a 2. tulajdonságodat 3 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [3 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 11, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. 2 kaját fal föl a pikkelyes ptog. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 402 pontot. A következő körben tehát 602 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATROMBOLÁS (111. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG)
A Tudatrombolást csak harcban, a TV listákkal használhatod. Ha ellenfeled nem képes sikeres mentális ellenállásra (szerencse és kis részben IQ által meghatározott mentődobás), és nem rendelkezik megfelelő pszi védelemmel (pl. Pszi-Acéltorony), elveszíti összes Tudatpontját, Pszi pontját és varázspontjainak 50%-át. A Tudatrombolást csak akkor fogod használni, ha a célpont a felsoroltak valamelyikével rendelkezik. Ha azonban ezek mértéke aránylag csekély, és van sebzést okozó varázslat is a TV listában, a program inkább azt fogja választani. A Tudatrombolás használata 25 pszi pontot igényel, csak kalandozókkal szemben fogod használni.

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 261. fordulód.

Erő: 49 (65) Szint: 32 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 43 (46) Támadás: 49 Agresszió: 7 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 35 (48) Védekezés: 86 Menekülés: 30 % Életkor: 63/135 év
Egészség: 43 (58) Életpont: 1001/896 Jellem: semleges (-8) Tul. pont: 2
Szerencse: 46 (62) Varázspont: 1200/150 Pénz: 7555 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 28/10 Pszi pont: 386/148 Halhatatlanság: 4 % EFejl: 20
Eddig összesen 2370 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 47103 TP-t kaptál. Jelenleg 4410438 TP-d van. A következő szinthez még 89562 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, kisebb quwarg isten, mösze uralkodó. A 236. fordulódban 5711 arany került a bankszámládra. 6196 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 27/29 (+13%) ütőfegyverek: 36/54 (+5%) lőfegyverek: 7/22
dobófegyverek: *30/100 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (100%) << Daramoula pálcája (#950)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/99 (+20%) 2. nyomkövetés: 62/15 (+16%) 3. mászás: 19/72 (+4%)
4. csapdakészítés: 18/24 (+5%) 5. csapdaészlelés: 6/1 6. gyógyítás: 30/27
7. titkosírás: 3/59 (+10%) 8. felderítés: 21/4 9. szörnyidomítás: 15/49
10. teológia: 94/75 (+19%) 11. taumaturgia: 84/58 (+40%) 12. szerencsejáték: 2/20
13. versengés: 15/35 (+14%) 14. harcművészetek: 3/63 15. zene: 15/35
16. szörnyismeret: 32/63 (+45%) 17. pszi: 20/2 (+78%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 5/95 20. vitalitás: 1/39 21. bányászat: 31/79 (+1%)
22. úszás: 6/75 23. főzés: 12/93

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 12 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot )
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (61)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), varkaudar katona (#691), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), térfaló (#783), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), adamantit gólem (#750), Raia szent lovagja (#239), trikornis herceg (#261), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +33 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) áldomás II (#169) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
puha ütés (#60) >> purifikátor császár (#393) izomernyesztés (#33) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> Mnebolath (#237) villámcsapás (#50) >> kamionoszaurusz (#767)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998) puha ütés (#60) >> nők (#999)
villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691) villámcsapás (#50) >> szubreális vámpír (#223)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690)
ongóliant tombolás (#146) >> kamionoszaurusz (#767) ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999)
ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (teljesítve)
3.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
424 arany (#50) 1 angyalok gyűrűje (#529) 1 aranytermő erszény (#819)
3 borkonyó bibe (#312) 1 dorony tüdő (#212) 5 fűszerkeverék (#1170)
1 gólem talizmán (#811) 8 gyöngymangó (#135) 1 hatalom fülbevalója (#817)
8 isteni könnycsepp (#260) 13 kaja (#2) 3 karbin plazma (#199)
6 kék orchidea (#68) 1 korinthai talizmán (#814) 1 nyílvessző (#108)
1 rothasztó talizmán (#815) 1 szirén köpenye (#820) 1 teremtés zsákja (#818)
1 vortex talizmán (#812) 10 nehezék (#258)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany papi karkötő (#309) 2 aranypikkely (#415) 1 balkezes gyűrű (#1549)
4 bordacsont (#16) 6 ezüstdarab (#326) 5 halálhozó talizmán (#813)
1 madártoll (#112) 3 quwarg tojás (#360) 191 ragasztó (#83)
1 Rodger profi üstje (#1168) 6 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)
90 spiritusz (#170) 1 teknőcteknő (#416) 5 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(190,36) ongóliant hadúr (#178), dombi óriásyeti (#367), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), kihívás tornya (#502), oltár, szopógödör (#177), kék rothasztó (#421), csontváz hadúr (#423), érclelőhely
(191,37) trikornis herceg (#261), quwarg boly (#359), quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248)
(192,35) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), elf kósza háza (#681), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), zoloboo sámán (#230)
(192,36) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), kronotapír (#286)
(193,35) trikornis herceg (#261), kihívás tornya (#502)
(193,36) Fairlight rúnaköve, norpadolótika (#226)
(193,37) kronotapír (#286)
(193,38) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), magger (#747)
(194,39) Raia szent lovagja (#239)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.02.14. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Mostantól az öregedéstől meghaláskor nem veszti el a karakter az összes deus ex machináját, mint korábban. Az ezutáni halál persze továbbra is megtörténik (a karakter tulajdonságot és Tapasztalati Pontot veszít). A másik változás, hogy a TP vesztés nem lehet több, mint az adott szinten szintlépéshez szükséges TP 20%-a.

Üzenet küldése a karakternek