260. forduló, 262. forduló, Don Marquez összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 22. 9h:30'
EZ A 293. JÁTÉKHETED, 261. FORDULÓD
294. játékheted kezdete: máj. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3485
SZÁMLA : XXXX

DON MARQUEZ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,46] koordinátán.
A táborozás 3. napján összefutsz Verminyával. Fairlight eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy csillogó karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy örökkéval.kristályát, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy lábascet trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított spagulár. Málhásállata egy ragyás burástya. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 3. napon találkozol egy copfos ősz hajú, szürke szemű, hosszú szakállas gnóm férfival. Fekete a bőre. Elenios bíborosa. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy óriásféreg trófea és egy quwarg nagymester trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy őszapó repked körülötte. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Összeismerkedtek. Az ő neve Bitang Barnabás . Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (+4 életpont gyógyulás.)
A 3. napon találkozol Asenath Killmasterrel. Ő Don Ermytage felesége! Tharr püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy elit csatavértet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy gránit szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy lábascet trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 vashegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+160 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+10 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 1835 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 386.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 381.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 371.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 366.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 366.]

fku 30 felt. kutatás 30
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 366.]

le 278 leveszed/lerakod a 278. tárgyat
Leveszed az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 366.]

kf 373 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
A csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 366.]

bpk 4 bef. parancs kivétele: 4
TF 4 40 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 366.]

bpb 4 bef. parancs berakása: 4

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 60 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 326.]
[A parancs tárolásra került.]

ba 988 nem támadod a gonosz jelleműeket
BA 988 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

ftv 97 felt. tám/véd. varázslat a 97. varázslatot
Nem adtad meg a parancs második paraméterét (egy élőlényt). [0 pontot használtál fel, van még 326.]

v 159 344 elmormolod a 159. varázslatot
131 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 200 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

be 665 bemész a 665. épületbe
Közelebb merészkedsz. A nyílásból egy mélybíbor köpenyt viselő alak lép elő, arcát teljesen takarja a köpeny csuklyája.
- Hát visszajöttél? - lép elő a gyanús figura a kapu alól. - Lássuk, mihez kezdhetünk. [jelenleg 10 mágiapontod van.] Röviden mesélsz kalandjaidról. Sajnos újabb feladatot nem tudok adni. [2000 tapasztalati pontot kaptál. (+8 mágiapont.)] A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 321.]

vtn 163 varázslat tanulás: a 163. varázslatot
A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: dimenzióugrás. (ld. enc.) [35 pontot használtál fel, van még 286.]

vtn 162 varázslat tanulás: a 162. varázslatot
A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: hhaar burka II. (ld. enc.) [35 pontot használtál fel, van még 251.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[133,46] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe.

Találsz egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Tharr hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ebor előtt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [134,46] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ezoterikus mardel. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az ezoterikus mardel jobb első lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (7 életpontot sebezve). Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal megütöd az ezoterikus mardel jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az ezoterikus mardel bal első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy erszényes elkarog nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Bunkó Akadémia (707. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összefutsz Alcoy Calgaryval. Raia személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy rinóbőr övet, egy szirén köpenyét és egy tankány karmot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy ekharion trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: fényt tükröző kristály vizű tó. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [135,46] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ryuku ostromteknős nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 60 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku ostromteknős jobb vállát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal épp hogy eltalálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a ryuku ostromteknős bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (11 életpontot sebezve). A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 teknősesszencia (ld. enc.). 1278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol Scorpioval. Tharr főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy vadász quwarg trófea és egy varkaudar varázsló trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított sullár. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Tudása félelmetes, így meghajolsz előtte. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol egy barna, copfos hajú, szürke szemű, körszakállas kobudera férfival. Bőre gránitszürke. Tharr főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy gránit szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy quwarg ősmágus trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított sullár. Málhásállata egy bazaltelementál. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Összeismerkedtek. Az ő neve Rumi. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Találkozol San-diellel. Sheran főpap-jelöltje. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst nyakláncot, egy ezüst papi karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy bunthar trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy részeg kalandozó trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Egyszercsak egy erdei tündérke röppen elő valahonnan! Csúfolódó szavakat kiabál feléd, majd bátran az elf mögé szelel. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Az elf kategorikusan kijelenti, hogy most pedig lőbemutatót tart neked! Nincs erőd ellenkezni, így kénytelen-kelletlen elsajátítasz néhány új trükköt... Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 227.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Kezedben a hatékony orgyilkos tőrt markolod, harcra készen. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy opati polip!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az opati polip testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (8 életpontot sebezve). Csápjaival az opati polip csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 207.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a megbízható orgyilkos tőrt markolod. Úszik feléd valami. Egy trosnyogó szakóca!

Elszántan a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a trosnyogó szakóca testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). Csápjával megérint a trosnyogó szakóca. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [20 pontot használtál fel, van még 187.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[136,46] Még mindig füves síkságon vagy.

Látsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Friss gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [137,46] A sík vidéket bozótos váltja fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Valóság vagy illúzió? Talán egyértelmű, talán sosem tudod meg...(#5198) " Találsz egy mínosz-kúpot. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összefutsz egy copfos ősz hajú, szürke szemű, hosszú szakállas gnóm férfival. Fekete a bőre. Elenios bíborosa. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy óriásféreg trófea és egy quwarg nagymester trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy őszapó piheg a vállán. Mentális auráját felismered, ő is a jó oldalhoz tartozik. Összeismerkedtek. Az ő neve Bitang Barnabás . Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [138,46] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Felfedeztél egy márványtornyot. Látsz egy álomvirágot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ez az utolsó lehetőség, előveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A kígyó lassan visszabújik a kosárba. A kígyóbűvölő kifejezésre juttatja háláját. Mesél arról, hogy a szőrlajhár csontjából is szép zeneszerszámot lehet készíteni. (+2 jóság.)
Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy ragyás burástya!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 56 életpontot sebeztél. A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával megdöföd a ragyás burástya jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a ragyás burástya fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (8 életpontot sebezve). A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz.
(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+120 életerő.) Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy púderszikla van. Délnyugatra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku légiós. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku légiós jobb karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (8 életpontot sebezve). A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [94 pontot használtál fel, van még 93.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[139,46] Síkság, továbbra is csak síkság.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy épületet. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy púderszikla van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy hófehér, kontyos hajú, homokóra szemű, rövid bajszú kobudera férfi táborát. A bőre sötétbarna. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Rangja: inkvizítori tanítvány. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy elf mesterharcos trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Mentális auráját felismered, csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.

(Továbbmész...) [140,46] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ragyás burástya. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 3 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (10 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya ragyás testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ragyás burástya testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.)
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa! (ld. enc.)

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (7 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [26 pontot használtál fel, van még 67.]

m 2 mozogsz keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Elszántan a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [10 pontot használtál fel, van még 57.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 52.]

* 2. BP: alakváltás 10
Lassan gyökereket eresztesz a földbe, és pótolod a szervezetedből hiányzó nedvességet. De jó! (+5 életerő.) Aztán a gyökerek újra lábakká alakulnak. [10 pontot használtál fel, van még 42.]

* 3. BP: keresed a 361. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku légióst. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 42.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 42 pontod maradt, ebből a következő körre 42 pontot vihetsz át. Kapsz még 402 pontot. A következő körben tehát 444 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DIMENZIÓUGRÁS (163. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A dimenzióugrás a mágusok legalapvetőbb eszköze, melyek segítségével aktiválni tudják a különböző térkapukat. Használatához keresned kell egy térkaput, és ismerned kell egy másikat, amelyik ezen keresztül elérhető. (A térkapuknak afféle "színkódjuk" van: egy térkapu csak a vele azonos színkódúhoz tud elteleportálni téged.) A dimenzióugráshoz a V 163 <X> <Y> parancsot kell kiadnod 55 VP-ért és 5 TVP-ért, ahol <X> <Y> a célpont térkapu koordinátái. [Ezek a koordináták sokszor fiktívek, nem valós földrajzi helyet jelölnek: pl. lehet, hogy a célpont térkapu a Sötét Földön van, és bár V 163 310 45 paranccsal közelíted meg, ez mégsem azt jelenti, hogy a Sötét Föld ezen a létsíkon, a tengerben van...] A dimenzióugrással való mozgás beleszámít az egy körben megtehető maximális lépésszámba. Nem árt ha tudod, hogy bizonyos varázslatok megakadályozhatják, hogy átlépj a térkapukon.

HHAAR BURKA II. (162. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Mint a legtöbb hasznos és könnyen megtanulható varázslat, Hhaar burka sem kerülhette el a továbbfejlesztést, melynek során a burok héja még áthatolhatatlanabbá, szilárdabbá vált. Ez sajnos nem csak azt jelenti, hogy jobban véd az esetleges támadásoktól [+9 védettség], hanem egyben azt is, hogy te is nehezebben fogod tudni megsebezni ellenfeledet [-2 támadás]. A varázslat viszont megtartotta azon kedvező tulajdonságát, hogy nincs anyagi komponense! Elmondása 10 VP-t igényel.

TEKNŐSESSZENCIA (702. TÁRGY)
Nagy ritkán, a legvénebb ostormteknősökből, ha a tokájuk alá nyúlsz, kinyerhetsz egy kékesen pulzáló, még élő teknősesszenciát. A teknős ebbe menti át halála után minden bölcsességét - tartják a tudorok. Tény, hogy a ritka esszencia nagyon keresett, mert fontos komponense egy nagyhatalmú varázstárgynak.

VÉRCÁPA (193. SZÖRNY)
Amikor valaki megpillantja az alanori csatában nyüzsgő vércápákat, hosszasan eltöprenghet rajta: vajon valóban csak a torax férgek miatt nem szeret senki sem úszni? Vajon elegendő a csatornán való átkeléshez a kiváló úszás szakértelem? A válasz egyértelmű NEM. A csatorna fölött való átkelés alatt százszor elégetnek a parti őrség mágiái, de a víz alatt úszva ezerszer tépnek szét a vércápák. Hatalmas testű, iszonytató ragadozók, amelyekhez fogható lényeket csak a nyílt tengerben és néhány fényt sosem látott földmélyi tóban találsz. Ha egy vércápát azonnal a vízbe merüléskor sikerül megölnöd, lehet némi esélyed, hiszen a dögre odagyűlnek a társai, és az úszás további részében csak néhány további példánnyal kell megküzdened. Ehhez azonban hihetetlenül magas vízifegyver jártasság szükséges. És ne feledd, gyógyítgatásra útközben nincs idő, úgyhogy mindenképpen találnod kell valamilyen csodával határos módszert, amivel 4-5 csata után is még életben vagy. A vércápák elnevezésüket egyébként onnét kapták, hogy harapásukkal némi életenergiát is szívnak el, így a sebzés egy része permanens károsodást jelent.

KARAKTERLAP

Don Marquez, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios bíborosa vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 261. fordulód.

Erő: 27 (32) Szint: 21 Merészség: 6/4 Magasság: 186 cm
IQ: 30 (32) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 25 (27) Védekezés: 45 Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 31 (35) Életpont: 296/152 Jellem: jó (432) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (29) Varázspont: 421/5 Pénz: 871 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 9/4 Pszi pont: 88/78 EFejl: 12
Eddig összesen 1363 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7671 TP-t kaptál. Jelenleg 695522 TP-d van. A következő szinthez még 104478 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, norpadolótika, Tguarkhan. A 249. fordulódban 228 arany került a bankszámládra. 265 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/36 (+28%) ökölvívás: 1/33 szúrófegyverek: 6/89 (+6%)
vágófegyverek: 22/54 ütőfegyverek: 25/9 (+5%) lőfegyverek: 22/4 (+2%)
dobófegyverek: 5/84

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (120%) << ryuku buzogány (#696) (140%) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/79 2. nyomkövetés: 43/83 (+32%) 3. mászás: 8/36 (+8%)
4. csapdakészítés: 12/48 (+5%) 5. csapdaészlelés: 8/69 6. gyógyítás: 79/55 (+20%)
7. titkosírás: 3/60 8. felderítés: 20/19 9. szörnyidomítás: 6/51
10. teológia: 27/73 (+5%) 11. taumaturgia: 25/99 (+22%) 12. szerencsejáték: 4/74
13. versengés: 7/30 14. zene: 25/88 15. szörnyismeret: 11/3
16. pszi: 10/3 (+3%) 17. zárnyitás: 2/70 18. vadászat: 19/2
19. bányászat: 26/28 20. úszás: 9/6 (+4%) 21. főzés: 2/13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
udvarolsz a 3879. karakternek
kutatsz max. 30 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
autentikus vámpír (#154), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
vakító fény (#43), kisebb tűzlehelet (#110), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agyroppantás (#91), gyóntatás (#56), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> gonoszok (#988) energiatüskék (#29) >> sötét gnóm (#132)
agyroppantás (#91) >> nők (#999) agyroppantás (#91) >> férfiak (#998)
tisztítótűz (#44) >> 13. szintű lényekre tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) varázsvédelem (#34) >> férfiak (#998)
varázsvédelem (#34) >> nők (#999) tüskepajzs (#30) >> sötét gnóm (#132)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papnőimet mindenki szereti. Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián.

Összsúly: 113.45 kg Megterheltség: 96%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 27 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
54 arany (#50) 4 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665)
1 madártoll (#112) 3 polip szívóka (#391) 1 teknősesszencia (#702)
8 ugh méreg (#166) 1 vashegyű nyíl (#176) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(132,46) kőtorony (#665)
(133,46) nekrofun (#173), Tharr oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), oltár, 42. jellempróba
(134,46) ezoterikus mardel (#184), Bunkó Akadémia (#707), oltár, Chara-din rúnaköve, erszényes elkarog (#354), Alcoy Calgary (1096. kalandozó)
(135,46) gumifa (#38), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, ryuku ostromteknős (#362), Scorpio (1094. kalandozó), Rumi (3178. kalandozó), San-diel (4368. kalandozó), opati polip (#195), trosnyogó szakóca (#192)
(136,46) Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(137,46) a 61. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), Raia oltár, Bitang Barnabás (3735. kalandozó)
(138,46) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 34. jellempróba, oltár, ragyás burástya (#111), ryuku légiós (#361)
(139,46) Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), egy kobudera férfi
(140,46) ragyás burástya (#111), oltár, művészi porolit (#720), 27. jellempróba, vércápa (#193)

Üzenet küldése a karakternek