Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. márc. 28. 15h:07' EZ A 273. JÁTÉKHETED, 261. FORDULÓD 274. játékheted kezdete: ápr. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3471 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
vv 71 70 73 | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
ek 273 7 9 | t. energia kisütése: 273 7 9 |
fog 366 219 | elfogod a 366. szörnyet a 219. tárggyal |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [94,80] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
(Továbbmész...) [93,81] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet.
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Aritma ostorával néhányszor súrolod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Mallon botjával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Aritma ostorával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [91,83] Amerre csak a szem ellát, dombok. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy kétfejű troll. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll jobb lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával megvágod a kétfejű troll bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Aritma ostorával megütöd a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-20 életpont). Véres nyál csordul ki a kétfejű troll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [91,84] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ilkin érc) jelenlétét érzed a föld alól. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Csak egy északi aurach. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az északi aurach bal első lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod az északi aurach bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az északi aurach állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmait felemelve, a rőtmanó berzerker meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 berzerker tüske. 661 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [91,86] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy nukleáris cickány lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a nukleáris cickány rothadó testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Aritma ostorával megütöd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A nukleáris cickány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kilukasztod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges nyukmár bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [90,87] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Aritma ostorával párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Aritma ostorával párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vörös rakolits kitines vázát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Aritma ostorával megcsapod a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. A vörös rakolits még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
be 714 | bemész a 714. épületbe |
kb 483 1 | kiveszel a bankból a 483. tárgyat (1 darabot) |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
bb 483 1 | beraksz a bankba a 483. tárgyat (1 darabot) |
szk 356 | keresed a 356. szörnyet |
vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
tk 9 3471 | többszemélyes kaland 9 3471 |
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 254. tárggyal |
JEROME (956. SZÖRNY) Ámulva bámulsz erre a láthatóan öreg rákfattyra, aki nem tűnik túlzottan szeppentnek. Igen, látod, hogy egy remete, vagyis Jerome, a remete áll előtted. Az is látszik, hogy nem szereti, sőt UTÁLJA, ha zaklatják. A legendák szerint már akkor is a hegyekben élt, amikor még Toborzásgátló Vlagyimir ifjú kalandozóként járta a rónákat, s talán még neki is meggyűlt vele jópárszor a baja. Ha harcba szállsz Jeroméval, fel kell kötnöd a nadrágodat. |
Erő: | 39 (46) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 255 cm |
IQ: | 40 (55) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 30 (33) | Védekezés: | 37 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/20 év |
Egészség: | 30 (32) | Életpont: | 389/283 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 42 (56) | Varázspont: | 720/534 | Pénz: | 2288 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 23/0 | Pszi pont: | 172/12 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 27 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/10 | szúrófegyverek: | 8/51 | vágófegyverek: | 17/15 (+15%) |
ütőfegyverek: | 27/8 (+1%) | lőfegyverek: | 25/64 (+1%) | dobófegyverek: | 4/73 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); tüske (#22) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/57 | 2. nyomkövetés: | 38/74 (+34%) | 3. mászás: | 15/40 (+1%) |
4. csapdakészítés: | 19/13 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 14/53 | 6. gyógyítás: | 37/36 |
7. titkosírás: | 6/19 | 8. felderítés: | 18/43 | 9. szörnyidomítás: | 10/50 |
10. teológia: | 36/3 (+20%) | 11. taumaturgia: | 33/51 (+19%) | 12. szerencsejáték: | 6/37 |
13. versengés: | 13/50 | 14. zene: | 11/46 | 15. szörnyismeret: | 31/29 (+20%) |
16. pszi: | 22/35 (+22%) | 17. zárnyitás: | 11/2 | 18. vadászat: | 16/5 |
19. bányászat: | 25/45 (+44%) | 20. testépítés: | 36/12 (+185%) | 21. úszás: | 1/0 |
22. főzés: | 7/90 | 23. csapatmunka: | 4/65 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak |
készítesz kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), erőserkentőt (#1405) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
kavadu (#19) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 12) |
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), Amos Kaelpyr (#3338), purifikátor (#157), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +9 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | áldomás (#6) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzeső (#61) | >> | szutykos remák (#191) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | 18. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | burástya királynő (#759) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | autentikus vámpír (#154) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | hadroszaurusz (#162) | tompítás (#40) | >> | quwarg szabotőr (#301) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Tguarkhan (#212) | fehér glóbusz (#47) | >> | purifikátor (#157) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem tűz ellen (#38) | >> | bíbor szulfagor (#358) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | griffőniksz (#106) | védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) | |
örvénykerítés (#42) | >> | nők (#999) | örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ork sámán (#345) | |
tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
2.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 11 |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 26 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | aurach fog (#657) | 1 | berzerker tüske (#713) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | darázsszárny (#652) | 2 | kaja (#2) | 2 | pirkit (#153) | |||
3 | púderkő (#119) | 1 | rakolits por (#669) | 3 | rézdarab (#70) |