Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 9. 9h:18' EZ A 562. JÁTÉKHETED, 261. FORDULÓD 563. játékheted kezdete: febr. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3411 SZÁMLA : XXXX |
Megmarkolva a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal kilukasztod a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a surranó kígyó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A surranó kígyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 mutáns csontot. **) 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 4. KP: v 1 10 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 5. KP: v 63 0 0 | elmormolod a 63. varázslatot |
* 6. KP: v 72 0 0 | elmormolod a 72. varázslatot |
* 7. KP: vv 224 12 24 | elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot |
kf 1553 2 | kézbeveszed/felveszed az 1553. tárgyat a bal kezedbe |
kf 516 1 | kézbeveszed/felveszed az 516. tárgyat a jobb kezedbe |
ff 516 181 182 | felt. fegyverváltás: 516 181 182 |
dd 64 20 137 | eldobod a 64. tárgyat a 20. tárgyat a 137. tárgyat |
dd 138 56 119 | eldobod a 138. tárgyat az 56. tárgyat a 119. tárgyat |
ef 10 521 | energia fejlesztése 10 |
szm 85 | megölöd a 85. szörnyet |
Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gyilkos sallank fejét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sallank karmot. 180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az autentikus vámpír jobb vállát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal jól megszúrod az autentikus vámpír jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 917 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Távolról sötét halál varázslatot lősz a másikra. 66 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a velociraptor testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal kicsit megsebzed a velociraptor jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A velociraptor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. 1 626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 47, gyógyulás: 11, összesen: -36 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Varkaudar szablyával végigvagdosod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 44, gyógyulás: 54, összesen: +10 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Szerencsére nem hatott rád. A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (18 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az éjkornis testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod az éjkornis testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az éjkornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-45 varázspont.) Az éjkornis szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az éjkornis testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal megkarcolod az éjkornis jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az éjkornis többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az éjkornis szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Az éjkornis összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 30 arany és egy rejtőköpeny. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. Mosolyogva kidobod a nevetséges renegát törpe trófeát, és kinyersz egy alkalmas éjkornis trófeát. 2 892 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 190, gyógyulás: 101, összesen: -89 ÉP}
fog 85 219 | elfogod a 85. szörnyet a 219. tárggyal |
m 8 5 5 | mozogsz északra, délnyugatra, délnyugatra |
Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával alaposan megvágod a gorombilla testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal felnyársalod a gorombilla testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász varkaudar bal vállát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal megdöföd a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
427 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 3, gyógyulás: 23, összesen: +20 ÉP}
(Továbbmész...) [115,82] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sullár. {max. életpontja: 72-79.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sullár testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a sullár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Patájával a sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 492 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 8, gyógyulás: 25, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [114,83] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Sajnos nem sikerült rendesen elbújnod. A szörny észrevett. Egy zafír sárkány közeledik feléd! Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a quwarg királynő bal oldalát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 324 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 38, gyógyulás: 52, összesen: +14 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a tetemember testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
432 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [112,83] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: gyilkos sallank szagot érzel! Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Nagy reccsenéssel a gyilkos sallank belezuhan a gödörbe. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Ez a szörny megfelelő idomítással komoly segítséget jelenthetne a kajaszerzésben. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
(Továbbmész...) [111,83] Még mindig füves síkságon vagy. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy patak van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ryuku légiós közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós jobb karját. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a ryuku légiós jobb lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
896 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 11, gyógyulás: 30, összesen: +19 ÉP}
id 85 50 | idomítod a 85. szörnyet 43 pontért |
szm 85 | megölöd a 85. szörnyet |
Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal felnyársalod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gyilkos sallank összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sallank karmot. 184 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
fog 103 220 | elfogod a 103. szörnyet a 220. tárggyal |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 198 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 1.]
m 2 | mozogsz keletre |
szk 30 99 22 | keresed a 30. szörnyet a 99. szörnyet a 22. szörnyet |
id 103 50 | idomítod a 103. szörnyet 1 pontért |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: h 234 10 0 | használod a 234. tárgyat |
ÉJKORNIS (228. SZÖRNY) Micsoda gonosz, sötét mágia fordította a csodálatos trikornis ezzé a mérhetetlenül elvetemült, pokoli teremtménnyé! Az éjkornis alakja olyan, mint a trikornisé, de szőre éjfekete, szeme vörösen izzik. Mágikus képességei pedig - mivel nem kötik erkölcsi és morális megfontolások - jócskán meghaladják a trikorniséit. Ha egy jó kalandozó szembekerül az éjkornissal, jaj neki! A legendák szerint a legnagyobb hatalmú gonoszok, Thargodan hercegek és ősmágusok képesek rá, hogy az éjkornist szolgálatukba kényszerítsék, és meglovagolják. |
ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT) Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat. |
ARANYTERMŐ LÁDIKÓ (504. TÁRGY) Az aranytermő ládikó egyike a legbecsesebb varázstárgyaknak, nem csoda, hogy csak különleges és embert próbáló feladatok végrehajtása után lehet hozzájutni. Az aranytermő ládikó ugyan nem termel hipp-hopp aranyat a csupasz levegőből, de azonkívül szinte mindenből, aminek egyébként értéke van. Mágia dolgozik itt, de nem az a fajta, amelyre gondolsz: az egyszerű doboz nem változtatja meg a tárgyak molekuláris és atomszerkezetét, mint egyes varázslatok. Egyszerűen csak elteleportálja a belé helyezett tárgyakat egy kereskedőhöz, aki a megfelelő úton-módon visszaküldi a tárgy ellenértékét, amely a dobozban jelenik meg. A dolognak csak két hátulütője van: nagy ritkán a boltos átver, azaz azt állítja, hogy a tárgyat nem kapta meg, és nem kapod meg az ellenértéket - ez hasonlatos az alkímia varázslat kudarcához. Másrészt, a doboz mágikus erőterét üzemeltető erőforrás a te energiádból táplálkozik, azaz minden használatakor sebződsz 2 ÉP-t, ha ebbe belehalnál, vesztesz 3 VP-t (varázsenergiád így negatívba is lemehet). Ha egyszerre egy tárgyból többet raksz a ládikóba, akkor is csak egyszer kell a használati költséget kifizetned. Az aranytermő ládikó használata általában automatikus, bármikor, amikor olyan tárgyhoz jutsz, amit a HU paranccsal eladnál vagy eldobnál, ehelyett berakod a ládikóba. Ezenkívül kiadhatod a H 504 parancsot, ekkor minden nálad levő, HU-val ellátott tárgyat beleraksz - persze a KF-eltekből ilyenkor is meghagysz egyet. Ebben az esetben a láda használata 5 TVP-be kerül. Erre igazándiból csak a ládikó megszerzésekor és újabb HU parancsok kiadásakor lehet szükség. |
Erő: | 31 (40) | Szint: | 21 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 29 (31) | Támadás: | 23 (25) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 27 (34) | Védekezés: | 31 (35) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 163/163 év |
Egészség: | 25 (29) | Életpont: | 333/491 | Jellem: | gonosz (499) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 34 (40) | Varázspont: | 431/186 | Pénz: | 2565 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 42/21 | Pszi pont: | 66/37 | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 22/81 (+2%) | vágófegyverek: | 26/14 (+8%) |
ütőfegyverek: | 16/47 (+1%) | lőfegyverek: | 22/49 | dobófegyverek: | 9/63 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 20 százalék; |
112,84 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1312 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/42 | 2. nyomkövetés: | 66/16 (+26%) | 3. lopás: | 5/69 (+10%) |
4. mászás: | 13/30 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 22/90 (+18%) | 6. csapdaészlelés: | 20/87 |
7. gyógyítás: | 26/77 | 8. titkosírás: | 16/59 (+9%) | 9. felderítés: | 16/13 |
10. szörnyidomítás: | 6/96 (+33%) | 11. teológia: | 29/90 (+20%) | 12. taumaturgia: | 20/68 (+2%) |
13. szerencsejáték: | 1/71 | 14. versengés: | 8/28 | 15. zene: | 17/53 |
16. szörnyismeret: | 38/24 (+33%) | 17. pszi: | 8/56 (+7%) | 18. zárnyitás: | 3/60 |
19. vadászat: | 23/84 | 20. bányászat: | 24/56 (+11%) | 21. főzés: | 11/75 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ) |
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), jók (#990), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
pszi elementál (#221) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (0,10) | feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) |
mentális pajzs (#72) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), sorvasztás (#102) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
2.) Ahol sok a csont, ott sok a halott. A következő áldozat legyen 20 lapockacsont! |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 53, 54, 63. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 16. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLVIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 67 TU. |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 65 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 115 TU szükséges.) |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 115.56 kg | Megterheltség: 104% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 3 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 160 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 2 | csuklyavirág (#133) | 1 | fúvócső (#20) | |||
13 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
2 | púderkő (#119) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
38 | arany (#50) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | 12 | gyíkfű (#201) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | raptor karom (#281) | |||
1 | rejtőköpeny (#277) | 12 | sallank karom (#128) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | sullár hólyag (#168) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 9 | ugh méreg (#166) |
110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | |
80 | |
|
|
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
|
|
|